Online

Pašreiz BMWPower skatās 130 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)

AutorsZiņojums
charbis
30. Jan 2012, 17:54 #441

Kopš: 18. Jan 2005

Ziņojumi: 2000

Braucu ar: e30 cabrio un f06

piedevu bija jaalej pirms tam un starp citu piedeva ir jaalej pie +2 graadi.
Offline
viesulis
30. Jan 2012, 18:07 #442

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

Degvielas piedevu nekad nav par vēlu pieliet.
Tikai tādu, kura neattīra degvielas sistēmu, tādu, kurai klāt ir parafīns.



Viens pārvadātājs ar lielu auto parku, kurš pārsvarā brauc pa Krieviju, teica, ka šo pielejot klāt pat tad kad ir aizsalis un pēc kāda laika atnāk pats vaļā (piedodiet, ka pārāk neskaidrs skaidrojums)

[ Šo ziņu laboja viesulis, 30 Jan 2012, 18:08:12 ]

Offline
al13n
30. Jan 2012, 22:14 #443

Kopš: 04. Sep 2008

Ziņojumi: 641

Braucu ar:


30 Jan 2012, 16:53:44 uldens1 rakstīja:

23 Jan 2012, 20:27:48 Ekimons rakstīja:

23 Jan 2012, 19:56:17 Laoshi rakstīja:
Mk4 ar var atrast parasto TDI. Gan kāds specs pateiks, noteikt varēja, kurā pusē ir eļļas korķis, jo 110zs nāca gan dūzis, gan parasts drots, kas iet uz atrabotku


šo būtu interesanti uzzināt - kas ir kas
vecais tdi ir ar augstspediena sukni priekšpuse.PD tada nav vispar,laikam no 2001 sakas PD

PD ir atrodams jau vismaz no 1998.g.
Offline
uldens1
30. Jan 2012, 22:39 #444

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16308

Braucu ar:


30 Jan 2012, 22:14:35 al13n rakstīja:

30 Jan 2012, 16:53:44 uldens1 rakstīja:

23 Jan 2012, 20:27:48 Ekimons rakstīja:

23 Jan 2012, 19:56:17 Laoshi rakstīja:
Mk4 ar var atrast parasto TDI. Gan kāds specs pateiks, noteikt varēja, kurā pusē ir eļļas korķis, jo 110zs nāca gan dūzis, gan parasts drots, kas iet uz atrabotku


šo būtu interesanti uzzināt - kas ir kas
vecais tdi ir ar augstspediena sukni priekšpuse.PD tada nav vispar,laikam no 2001 sakas PD

PD ir atrodams jau vismaz no 1998.g.
tajos gados vini parklajas ar vel veco tdi,no 2001 tikai PD nak
Online
karlsonss
30. Jan 2012, 22:42 #445

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

motora kods neko nenosaka?
man ir ASV
Offline
Marchs
30. Jan 2012, 22:45 #446

Kopš: 19. Jun 2002

No: Jelgava

Ziņojumi: 1418

Braucu ar:

pd vai ne-pd dzinējs, to jau var pateikt pasktoties uz to, ir augstspiediena sūknis vai nav. vai vēl labāk uzgooglēt


ps. pašlaik tiek lietots otrs auto ar šādu dzinēju, neko sliktu nevaru teukt. pirmajam bij 57tkm tagad shim 200tkm. tik esot problēmas ar sadalenēm, ka tās dilst pārāk ātri, kompesatori un šālītes. bet pagaidām viss ok

[ Šo ziņu laboja Marchs, 30 Jan 2012, 22:47:43 ]

Offline
Peecis
30. Jan 2012, 22:56 #447

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2309

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI

Ir viens zināms 2,0TDI, kas zem -10 vienkārši ir miris. Visādas lampiņas, uzraksti utt, bet nelec ne pa kam. Kvēlsveces labas, diagnostikās bijis, bet nekā. Kā ievelk siltumā, tā aiziet.
Offline
uldens1
30. Jan 2012, 23:05 #448

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16308

Braucu ar:


30 Jan 2012, 22:56:51 Peecis rakstīja:
Ir viens zināms 2,0TDI, kas zem -10 vienkārši ir miris. Visādas lampiņas, uzraksti utt, bet nelec ne pa kam. Kvēlsveces labas, diagnostikās bijis, bet nekā. Kā ievelk siltumā, tā aiziet.
gadijuma nav mainitas sprauslas un aizmirsts piekodet tas???
Online
uldens1
30. Jan 2012, 23:06 #449

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16308

Braucu ar:


30 Jan 2012, 22:45:10 Marchs rakstīja:
pd vai ne-pd dzinējs, to jau var pateikt pasktoties uz to, ir augstspiediena sūknis vai nav. vai vēl labāk uzgooglēt


ps. pašlaik tiek lietots otrs auto ar šādu dzinēju, neko sliktu nevaru teukt. pirmajam bij 57tkm tagad shim 200tkm. tik esot problēmas ar sadalenēm, ka tās dilst pārāk ātri, kompesatori un šālītes. bet pagaidām viss ok
Jalej pareiza eļļa tad nebus problemu ar sadalenem
Online
tomaats
30. Jan 2012, 23:09 #450

Kopš: 01. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 501

Braucu ar: GT5


30 Jan 2012, 22:42:24 karlsonss rakstīja:
motora kods neko nenosaka?
man ir ASV


ASV nav ar PD, ar sūkni!?!

P.S. Pašam tads stav Seatā un arī nomiris
Offline
karlsonss
30. Jan 2012, 23:13 #451

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


30 Jan 2012, 23:09:48 tomaats rakstīja:

30 Jan 2012, 22:42:24 karlsonss rakstīja:
motora kods neko nenosaka?
man ir ASV


ASV nav ar PD, ar sūkni!?!

P.S. Pašam tads stav Seatā un arī nomiris



nu man arii seats, ASV itkaa ir ar suukni...
280K ... brauc...
Offline
tomaats
30. Jan 2012, 23:17 #452

Kopš: 01. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 501

Braucu ar: GT5


30 Jan 2012, 23:13:29 karlsonss rakstīja:

30 Jan 2012, 23:09:48 tomaats rakstīja:

30 Jan 2012, 22:42:24 karlsonss rakstīja:
motora kods neko nenosaka?
man ir ASV


ASV nav ar PD, ar sūkni!?!

P.S. Pašam tads stav Seatā un arī nomiris



nu man arii seats, ASV itkaa ir ar suukni...
280K ... brauc...

es jau ar rīt braukšu, tik jāizstrēbj no bāka neliels kotelis
Offline
Peecis
30. Jan 2012, 23:20 #453

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2309

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


30 Jan 2012, 23:05:01 uldens1 rakstīja:

30 Jan 2012, 22:56:51 Peecis rakstīja:
Ir viens zināms 2,0TDI, kas zem -10 vienkārši ir miris. Visādas lampiņas, uzraksti utt, bet nelec ne pa kam. Kvēlsveces labas, diagnostikās bijis, bet nekā. Kā ievelk siltumā, tā aiziet.
gadijuma nav mainitas sprauslas un aizmirsts piekodet tas???

Laikam 2 sprauslas ir mainītas- iespējams, ka nav nekas kodēts.
Offline
uldens1
30. Jan 2012, 23:21 #454

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16308

Braucu ar:


30 Jan 2012, 23:20:14 Peecis rakstīja:

30 Jan 2012, 23:05:01 uldens1 rakstīja:

30 Jan 2012, 22:56:51 Peecis rakstīja:
Ir viens zināms 2,0TDI, kas zem -10 vienkārši ir miris. Visādas lampiņas, uzraksti utt, bet nelec ne pa kam. Kvēlsveces labas, diagnostikās bijis, bet nekā. Kā ievelk siltumā, tā aiziet.
gadijuma nav mainitas sprauslas un aizmirsts piekodet tas???

Laikam 2 sprauslas ir mainītas- iespējams, ka nav nekas kodēts.
nu luk,kamer kompi neiepazistinasi ar sprauslam tikmer nekas nebus
Online
Peecis
30. Jan 2012, 23:25 #455

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2309

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


30 Jan 2012, 23:21:56 uldens1 rakstīja:

30 Jan 2012, 23:20:14 Peecis rakstīja:

30 Jan 2012, 23:05:01 uldens1 rakstīja:

30 Jan 2012, 22:56:51 Peecis rakstīja:
Ir viens zināms 2,0TDI, kas zem -10 vienkārši ir miris. Visādas lampiņas, uzraksti utt, bet nelec ne pa kam. Kvēlsveces labas, diagnostikās bijis, bet nekā. Kā ievelk siltumā, tā aiziet.
gadijuma nav mainitas sprauslas un aizmirsts piekodet tas???

Laikam 2 sprauslas ir mainītas- iespējams, ka nav nekas kodēts.
nu luk,kamer kompi neiepazistinasi ar sprauslam tikmer nekas nebus

Nu skaidrs- apgaismošu viņu. Varu teikt tikai to, ka tas VW serviss (Markus laikam) uz Jūrmalas gatves pretī rusbemai neko nejēdz no 2,0TDI.
Offline
karlsonss
30. Jan 2012, 23:27 #456

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


30 Jan 2012, 23:25:15 Peecis rakstīja:

30 Jan 2012, 23:21:56 uldens1 rakstīja:

30 Jan 2012, 23:20:14 Peecis rakstīja:

30 Jan 2012, 23:05:01 uldens1 rakstīja:

30 Jan 2012, 22:56:51 Peecis rakstīja:
Ir viens zināms 2,0TDI, kas zem -10 vienkārši ir miris. Visādas lampiņas, uzraksti utt, bet nelec ne pa kam. Kvēlsveces labas, diagnostikās bijis, bet nekā. Kā ievelk siltumā, tā aiziet.
gadijuma nav mainitas sprauslas un aizmirsts piekodet tas???

Laikam 2 sprauslas ir mainītas- iespējams, ka nav nekas kodēts.
nu luk,kamer kompi neiepazistinasi ar sprauslam tikmer nekas nebus

Nu skaidrs- apgaismošu viņu. Varu teikt tikai to, ka tas VW serviss (Markus laikam) uz Jūrmalas gatves pretī rusbemai neko nejēdz no 2,0TDI.


tie tak kautkaadi tirlinji

Offline
tomaats
30. Jan 2012, 23:29 #457

Kopš: 01. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 501

Braucu ar: GT5


30 Jan 2012, 23:27:02 karlsonss rakstīja:

30 Jan 2012, 23:25:15 Peecis rakstīja:

30 Jan 2012, 23:21:56 uldens1 rakstīja:

30 Jan 2012, 23:20:14 Peecis rakstīja:

30 Jan 2012, 23:05:01 uldens1 rakstīja:

30 Jan 2012, 22:56:51 Peecis rakstīja:
Ir viens zināms 2,0TDI, kas zem -10 vienkārši ir miris. Visādas lampiņas, uzraksti utt, bet nelec ne pa kam. Kvēlsveces labas, diagnostikās bijis, bet nekā. Kā ievelk siltumā, tā aiziet.
gadijuma nav mainitas sprauslas un aizmirsts piekodet tas???

Laikam 2 sprauslas ir mainītas- iespējams, ka nav nekas kodēts.
nu luk,kamer kompi neiepazistinasi ar sprauslam tikmer nekas nebus

Nu skaidrs- apgaismošu viņu. Varu teikt tikai to, ka tas VW serviss (Markus laikam) uz Jūrmalas gatves pretī rusbemai neko nejēdz no 2,0TDI.


tie tak kautkaadi tirlinji



kā tad, jabrauc uz Jelgavu!?!
Offline
karlsonss
30. Jan 2012, 23:37 #458

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

var uz jelgavu...var uz karlo...
Offline
ALDIX777
15. Feb 2012, 22:41 #459

Kopš: 11. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 125

Braucu ar: E91

Varbūt kādam ir bijusi līdzīga problēma ar wolksvagenu precīzāk sharanu, slēdzas ārā ESP. Novēroju,ka viņš izslēdzas ne tikai braucot, bet arī pat tukšgaitā pagāzējot nedaudz motoru! Principā kā viņam uznāk niķis ir bijis, ka pat nedēļu novizinos un viss ok! hvz kas viņam nepatīk!
Offline
VMR
04. Mar 2012, 23:00 #460

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10331

Braucu ar: sporta variantu

Mirgo check engine, auto raustās, apgriezieni nekāpja augstāk par 3000. Sagāzēts 3.0 automāts. Kārba? Vai kkas cits? Pagājušreiz, kad bija līdzīgi simptomi (izņemot apgriezienus) tika nomainītas visas 6 katuškas.

Jā, jā serviss ir sarunāts uz 2dienu...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo