Online
Pašreiz BMWPower skatās 175 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Elektroauto EV
Autors | Ziņojums |
Mizx | 23. Feb 2023, 23:02 |
#4041
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6212
Braucu ar:
|
23 Feb 2023, 12:47:33 @smudo rakstīja:
23 Feb 2023, 10:31:37 @zebra rakstīja:
Ja nu kāds vēl tic, ka elektroauto ir nākotne, elektroauto ir sūds, un tā izstrādes procesā nav nekā videi draudzīga.
Lūk šis gan ir video draudzīgs:
https://www.instagram.com/reel/Co7af20IWyM/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Šis jau izskatās pēc atmiņas ūdens stila video. Lai no ūdens iegūtu enerģiju, tas sākumā jāpārveido ūdeņradī (kas ir process ar negatīvu enerģijas deltu). Protams, vēl paliek aukstā sintēze, bet neesmu vēl dzirdējis, ka zinātnieki, kas pie tā strādā jau desmitgadēm, būtu atrisinājuši šo problēmu un prognozes, ka tas nenotiks tuvāko 30+ gadu laikā (ja vispār notiks). Visi esošie aukstās sintēzes modeļi vēl arvien ir ar būtiski negatīvu enerģijas deltu.
Tik skeptiskam arī nevajag būt, jo par šo ar ūdeni darbināmo motoru ir visādi materiāli internetā diezgan daudz, ir, kas iebūvējuši tādu motoru mašinās. Cik man par to visu palicis prātā, neviens neapšauba, ka šāds dzinējs ir uzbūvējams un darbojas, bet problēma, ka neviens nav to uztaisījis, lai varētu automašīnu pārvietot normālā ātrumā, cik atceros, process tāds ne pārāk "elastīgs" un nav dinamikas. Vienkārši lēnām ripo uz priekšu. Tā man atmiņā palicis. | Offline | | |
DeeCee | 23. Feb 2023, 23:18 |
#4042
|
| Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
|
23 Feb 2023, 10:31:37 @zebra rakstīja:
Ja nu kāds vēl tic, ka elektroauto ir nākotne, elektroauto ir sūds, un tā izstrādes procesā nav nekā videi draudzīga.
Lūk šis gan ir video draudzīgs:
https://www.instagram.com/reel/Co7af20IWyM/?igshid=MDJmNzVkMjY=
https://environment.umn.edu/education/susteduca...ntion-and-death/
The Technology:
The water fuel cell was designed to take in minimal amounts of
water, have an electric current run through the liquid, which
then divided the molecules into their respective elements: H
and O. Hydrogen atoms would be burned, followed by a
release of clean emissions (meaning ones that would not
cause harm to the environment or the atmosphere). The fuel
cell was also claimed to be able to recombine the hydrogen and
oxygen atoms back into water molecules, which would then be
recycled to continue to fuel the cell. This aspect of the cell,
however, is mathematically and scientifically impossible.
kaut kā īpaši neiet kopā ar enerģijas nezūdamību
ievadi enerģiju lai sadalītu H2O, tad sadedzini H, apvienojot atkal ar to pašu O, dabon ūdeni + enerģiju kustībai, un ar kaut ko atkal sadali H2o un turpini
bonusā vēl ar visiem zudumiem pārvadē. | Offline | | |
Mizx | 23. Feb 2023, 23:29 |
#4043
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6212
Braucu ar:
|
23 Feb 2023, 23:18:48 @DeeCee rakstīja:
23 Feb 2023, 10:31:37 @zebra rakstīja:
Ja nu kāds vēl tic, ka elektroauto ir nākotne, elektroauto ir sūds, un tā izstrādes procesā nav nekā videi draudzīga.
Lūk šis gan ir video draudzīgs:
https://www.instagram.com/reel/Co7af20IWyM/?igshid=MDJmNzVkMjY=
https://environment.umn.edu/education/susteduca...ntion-and-death/
The Technology:
The water fuel cell was designed to take in minimal amounts of
water, have an electric current run through the liquid, which
then divided the molecules into their respective elements: H
and O. Hydrogen atoms would be burned, followed by a
release of clean emissions (meaning ones that would not
cause harm to the environment or the atmosphere). The fuel
cell was also claimed to be able to recombine the hydrogen and
oxygen atoms back into water molecules, which would then be
recycled to continue to fuel the cell. This aspect of the cell,
however, is mathematically and scientifically impossible.
kaut kā īpaši neiet kopā ar enerģijas nezūdamību
ievadi enerģiju lai sadalītu H2O, tad sadedzini H, apvienojot atkal ar to pašu O, dabon ūdeni + enerģiju kustībai, un ar kaut ko atkal sadali H2o un turpini
bonusā vēl ar visiem zudumiem pārvadē.
Par šo tematu var diezgan daudz rakt, bet viens fakts ir — H2O ir ļoti īpašs ķīmisks savienojums, kas ir pretrunā ar jebkuriem citiem zināmiem savienojumiem, kaut vai fakts, ka šķidrā stāvokli tas ir blīvāks kā cietā (ledus peld, nevis grimst). Tā nav nekam citam. Par šo īpašību filozofē, ka dzivība nevarētu būt radusies, ja H2O būtu tādi paši principi kā visām pārējām vielām. Skaidrojums cik atceros arī bija leņķī, kādā molekulas savienojas. Šis viss ir prakstiski apskatāms un aptaustāms, bez kādas zinātniskas fantastikas. Attiecīgi ir pamats uz šo savienojumu skatīties kā uz tādu, kas īsti neiekļaujas pārējā sistēmā. | Offline | | |
Marex_FF6 | 24. Feb 2023, 10:18 |
#4044
|
| Kopš: 25. Mar 2003
Ziņojumi: 5334
Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6
|
23 Feb 2023, 14:31:12 @abyss rakstīja:
https://www.autoevolution.com/news/tesla-lawyer...iles-210418.html
Ger tiesvedības pret Tesla. Advokāti mēģina tiesā pierādīt, ka tesla var normāli darboties 200-250k km. Tesla advokāti
Nesaku, ka visi EV sūdi, bet Tesla noteikti ir. Un nē, man obligāti nav jāiebāž seja sūdā, lai saprastu, kas tas ir, pat, ja virsū smuka rozīnīte
Pēc kā tieši tu spried, ka tesla ir sūds? Nu tā vnk interesanti.... | Offline | | |
Mixzzz | 24. Feb 2023, 11:23 |
#4045
|
| Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2789
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
23 Feb 2023, 23:02:03 @Mizx rakstīja:
23 Feb 2023, 12:47:33 @smudo rakstīja:
23 Feb 2023, 10:31:37 @zebra rakstīja:
Ja nu kāds vēl tic, ka elektroauto ir nākotne, elektroauto ir sūds, un tā izstrādes procesā nav nekā videi draudzīga.
Lūk šis gan ir video draudzīgs:
https://www.instagram.com/reel/Co7af20IWyM/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Šis jau izskatās pēc atmiņas ūdens stila video. Lai no ūdens iegūtu enerģiju, tas sākumā jāpārveido ūdeņradī (kas ir process ar negatīvu enerģijas deltu). Protams, vēl paliek aukstā sintēze, bet neesmu vēl dzirdējis, ka zinātnieki, kas pie tā strādā jau desmitgadēm, būtu atrisinājuši šo problēmu un prognozes, ka tas nenotiks tuvāko 30+ gadu laikā (ja vispār notiks). Visi esošie aukstās sintēzes modeļi vēl arvien ir ar būtiski negatīvu enerģijas deltu.
Tik skeptiskam arī nevajag būt, jo par šo ar ūdeni darbināmo motoru ir visādi materiāli internetā diezgan daudz, ir, kas iebūvējuši tādu motoru mašinās. Cik man par to visu palicis prātā, neviens neapšauba, ka šāds dzinējs ir uzbūvējams un darbojas, bet problēma, ka neviens nav to uztaisījis, lai varētu automašīnu pārvietot normālā ātrumā, cik atceros, process tāds ne pārāk "elastīgs" un nav dinamikas. Vienkārši lēnām ripo uz priekšu. Tā man atmiņā palicis.
Nu labi, tur visam apakšā, ka auto darbojas ar ūdeņradi. Ej kaut tagad nopērc Toyota mirai un brauc ar "ūdeni". Tik tā problēma ir tāda, ka tam visam efektivitāte ir līdzīga ar parastu iekšdedzes dzinēju un sūdīgāk par bateriju EV. Protams, ja visa elektroenerģija mums būtu zaļa, tad jau itkā vajadzētu būt poh, bet nu tā nav. | Offline | | |
smudo | 24. Feb 2023, 12:12 |
#4046
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3640
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Par to jau bija komentārs, ka ūdeņradis, lai arī ir tīra degviela, bet izaicinājums ir tur, ka tā ražošana prasa daudz enerģijas + ļoti komplicēta loģistika + pat uzglabāšana auto bākā ir izaicinājums, jo tam ir tik mazas molekulas, kas tās izkļūst pa mazāko spraugu + ar laiku saēdīs bāku (ir tāda lieta, kā ūdeņraža "korozija" ), tādēļ ūdeņraža tvertnes ražo no īpaši bieza metāla.
Bet to varētu izmanto kā enerģijas uzglabāšanas vielu lielos saules vai vēja parkos, kur tas nav jāpārvieto. Protams, ka tur procesā milzīgi zudumi, jo no sākuma jāsaražo no ūdens ūdeņradis un tad ūdeņradis jāpārvērš atpakaļ elektrībā, pa ceļam pazaudējot lielāko daļu sākotnējās enerģijas, bet nu varbūt pēc 10-20 gadiem pie tā nonāks.
Vēl te neviens nepiemin kāpēc tā ūdeņraža Toyota tik dārga - tādēļ, ka "udeņraža" pārvēršanai elektrībā, iekārtā (degvielas šūnā) arī izrādās vajag lielu daudzumu reto metālu (platīns, piemēram), kas ir vēl retāki un dārgāki pa EV baterijās izmantotajiem
Pie tā gan tiek strādāts, lai meklētu lētākus risinājums, bet to pašu var pa baterijām pateikt - tā saucamās "dzelzs" baterijas jau liek base Model 3 kādu laiku - tik vien ka neder pagaidām mūsu klimatam.[ Šo ziņu laboja smudo, 24 Feb 2023, 12:17:16 ] | Offline | | |
GirtzB | 24. Feb 2023, 12:22 |
#4047
|
| Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| Ir jau pavisam vienkārša sākotnēja BMW pieeja ūdeņradi vienkārši dedzināt +/- parastā nedaudz pielāgotā iekšdedzes dzinējā.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
Maxis | 24. Feb 2023, 23:07 |
#4048
|
| Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10080
Braucu ar: F30 ‘19
| Laikam jau ir diezgan skaidrs, ka ūdeņradis ir nākotnes tehnoloģija, bet, kamēr mēs to nākotni gaidām, kādus 2-3 “bateriju EV vulgaris” pagūšu nolietot, tā ka te baigi nav ko gaidīt, jābrauc “uz bačām” | Offline | | |
|
XK220 | 25. Feb 2023, 12:36 |
#4049
|
| Kopš: 26. Dec 2015
Ziņojumi: 3264
Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu
| Pēc 20 gadiem 50kWh akumulators būs lidostas čemodāna lielumā un svarā
Analoģija nav tālu jāmeklē. Pirms 20 gadiem telefonos vēl bija NiMh akumulatori ap 500-600mAh, 3.6v, izmēros 2x kā mūsdienu. Parādījās pirmie Li-ion akumulatori 5v 1000mAh, telefoni palika plāni un maziņi. Tagad ir tādā pašā izmērā telefonos 5v 5000mAh akumulatori pieņemti par normu. Saules paneļi kļūst efektīvāki, parādās caurspīdīgie saules paneļi, attiecīgi auto jau var aprīkot ar ~500w paneļiem un kamēr vasarā 5h stāv ārā, tikmēr +10Km uzlādēti. Elektrībai visa infrastruktūra jau ir, neko globāli jaunu nevajag. Ūdeņradim viss ir jābūvē no 0. Un kā jau minēja, ūdeņraža auto tāpat ir nepieciešams akumulators, mazs, bet ir nepieciešams. | Offline | | |
Karavs | 25. Feb 2023, 13:46 |
#4050
|
| Kopš: 05. Apr 2019
Ziņojumi: 511
Braucu ar:
| Nebūs nemaz 20 gadi līdz nakamajam būtiskajam lēcienam. Kopš janvāra jau pirmie ražotāji piem VW saņēmuši testēšanai pirmās pirms-sērijveida cietvielu baterijas. Ja var ticēt preses relīsēm, tās jau 2x mazākā izmērā un 2x vieglākas ļauj ietilpināt 2-3x lielāku jaudu ar 2-4x vairāk uzlādes cikliem un 2x ātrāku uzlādi kā patreiz.
Principā lielie - VW, Toyota, Hyundai, Bmw, Ford sola, ka jau 2025.gadā sāks ievietot sērijveida mašīnās. Bateriju ražotājiem sava konkurence - kurš būs pirmais, mazākā izmērā, lielāku jaudu. Gaidam vai solītais kritīs makā | Offline | | |
abyss | 25. Feb 2023, 19:11 |
#4051
|
| Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8252
Braucu ar: e39 523
|
24 Feb 2023, 10:18:06 @Marex_FF6 rakstīja:
23 Feb 2023, 14:31:12 @abyss rakstīja:
https://www.autoevolution.com/news/tesla-lawyer...iles-210418.html
Ger tiesvedības pret Tesla. Advokāti mēģina tiesā pierādīt, ka tesla var normāli darboties 200-250k km. Tesla advokāti
Nesaku, ka visi EV sūdi, bet Tesla noteikti ir. Un nē, man obligāti nav jāiebāž seja sūdā, lai saprastu, kas tas ir, pat, ja virsū smuka rozīnīte
Pēc kā tieši tu spried, ka tesla ir sūds? Nu tā vnk interesanti....
Neskaitot, ko es pirms tam tikko rakstīju, reku paši tesla advokāti mēģina pārliecināt tiesu, ka resurss ir max 250k.
Tev tas šķiet mašīnbūves etalons?
| Offline | | |
Marex_FF6 | 25. Feb 2023, 19:26 |
#4052
|
| Kopš: 25. Mar 2003
Ziņojumi: 5334
Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6
|
25 Feb 2023, 19:11:35 @abyss rakstīja:
24 Feb 2023, 10:18:06 @Marex_FF6 rakstīja:
23 Feb 2023, 14:31:12 @abyss rakstīja:
https://www.autoevolution.com/news/tesla-lawyer...iles-210418.html
Ger tiesvedības pret Tesla. Advokāti mēģina tiesā pierādīt, ka tesla var normāli darboties 200-250k km. Tesla advokāti
Nesaku, ka visi EV sūdi, bet Tesla noteikti ir. Un nē, man obligāti nav jāiebāž seja sūdā, lai saprastu, kas tas ir, pat, ja virsū smuka rozīnīte
Pēc kā tieši tu spried, ka tesla ir sūds? Nu tā vnk interesanti....
Neskaitot, ko es pirms tam tikko rakstīju, reku paši tesla advokāti mēģina pārliecināt tiesu, ka resurss ir max 250k.
Tev tas šķiet mašīnbūves etalons?
Pirmkārt, pārlasi ko pats uzrakstīji - normāli darboties un max resurss ir 2 dažādas lietas.... man mersim max resurss vrb skaitās hvzcikk km, bet normāli darbojies viņš moš pirmo gadu...
Otrkārt, rakstā ir aprakstīti trīs (!!!) gadījumi no apm 1,3mio saražotiem auto... visiem ražotājiem ir brāķi defekti utt. Teslai šis procents ir gana zems. Uzksatāms piemērs - OX drive 50 autiņiem līdz šime nevienam nav bijis nepieciešams garantijas serviss... un tos autiņus nelieto pārāk saudzīgi...
Un beidzamais, ja es salīdzināšu cik esmu bijis servisā un atstājis arī pēcgarantijas remontos eur ar savu 6 gadus veco MB un ar Teslu.... tas vnk nav salīdzināms....
Īsumā - nespried pēc random rakstu virsrakstiem...
Nebūt neapgalvoju, ka tesla ir kkāds uber augstas klases limuzīns, tam ir savi feili un amerikāņu kvalitātes standarti, bet uzticamības un drošības ziņā noteikti stāv pāris pakāpienus augstāk nekā daudzi vecie brandi...[ Šo ziņu laboja Marex_FF6, 25 Feb 2023, 19:28:01 ] | Offline | | |
JDS | 25. Feb 2023, 20:48 |
#4053
|
| Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10964
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
| No kurienes taads info, ka ox drive ir 50 mashiinas un neviena nav luuzusi? | Offline | | |
Samsasi | 25. Feb 2023, 20:50 |
#4054
|
| Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4583
Braucu ar:
|
25 Feb 2023, 20:48:46 @JDS rakstīja:
No kurienes taads info, ka ox drive ir 50 mashiinas un neviena nav luuzusi?
Viena točna salūza | Offline | | |
Samsasi | 25. Feb 2023, 20:50 |
#4055
|
| Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4583
Braucu ar:
|
25 Feb 2023, 20:48:46 @JDS rakstīja:
No kurienes taads info, ka ox drive ir 50 mashiinas un neviena nav luuzusi?
Viena točna salūza | Offline | | |
JDS | 25. Feb 2023, 20:51 |
#4056
|
| Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10964
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
25 Feb 2023, 20:50:47 @Samsasi rakstīja:
25 Feb 2023, 20:48:46 @JDS rakstīja:
No kurienes taads info, ka ox drive ir 50 mashiinas un neviena nav luuzusi?
Viena točna salūza
Taa nesaluuza, taa sasitaas | Offline | | |
|
Samsasi | 25. Feb 2023, 20:53 |
#4057
|
| Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4583
Braucu ar:
| nēnu uzsita un salūza...suds kautkāds. netur krunku | Offline | | |
smudo | 25. Feb 2023, 21:55 |
#4058
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3640
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
25 Feb 2023, 19:26:41 @Marex_FF6 rakstīja:
25 Feb 2023, 19:11:35 @abyss rakstīja:
24 Feb 2023, 10:18:06 @Marex_FF6 rakstīja:
23 Feb 2023, 14:31:12 @abyss rakstīja:
https://www.autoevolution.com/news/tesla-lawyer...iles-210418.html
Ger tiesvedības pret Tesla. Advokāti mēģina tiesā pierādīt, ka tesla var normāli darboties 200-250k km. Tesla advokāti
Nesaku, ka visi EV sūdi, bet Tesla noteikti ir. Un nē, man obligāti nav jāiebāž seja sūdā, lai saprastu, kas tas ir, pat, ja virsū smuka rozīnīte
Pēc kā tieši tu spried, ka tesla ir sūds? Nu tā vnk interesanti....
Neskaitot, ko es pirms tam tikko rakstīju, reku paši tesla advokāti mēģina pārliecināt tiesu, ka resurss ir max 250k.
Tev tas šķiet mašīnbūves etalons?
Pirmkārt, pārlasi ko pats uzrakstīji - normāli darboties un max resurss ir 2 dažādas lietas.... man mersim max resurss vrb skaitās hvzcikk km, bet normāli darbojies viņš moš pirmo gadu...
Otrkārt, rakstā ir aprakstīti trīs (!!!) gadījumi no apm 1,3mio saražotiem auto... visiem ražotājiem ir brāķi defekti utt. Teslai šis procents ir gana zems. Uzksatāms piemērs - OX drive 50 autiņiem līdz šime nevienam nav bijis nepieciešams garantijas serviss... un tos autiņus nelieto pārāk saudzīgi...
Un beidzamais, ja es salīdzināšu cik esmu bijis servisā un atstājis arī pēcgarantijas remontos eur ar savu 6 gadus veco MB un ar Teslu.... tas vnk nav salīdzināms....
Īsumā - nespried pēc random rakstu virsrakstiem...
Nebūt neapgalvoju, ka tesla ir kkāds uber augstas klases limuzīns, tam ir savi feili un amerikāņu kvalitātes standarti, bet uzticamības un drošības ziņā noteikti stāv pāris pakāpienus augstāk nekā daudzi vecie brandi...
Šodien tieši skatījos video pa Teslu un 2020 un 2021. gados ASV tesla no 25 TOP pārdotāko modeļu topa uzticamības ziņā palika pirmspēdējā vietā vienā gadā un otrā gadā 19 no 25 iekļautajiem modeļiem. Tas par jauniem garantijas auto - tīra statistika lielākajā Tesla tirgū. | Offline | | |
Mizx | 25. Feb 2023, 21:59 |
#4059
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6212
Braucu ar:
| Tesla un garantijas ir pilnīgi atsevišķs temats, jo tās nav kā automašīnām, bet it kā no IT industrijas. Viņi to vēl nav iemācījušies. Auto restarts airbagu nesalabos. | Offline | | |
Mixzzz | 26. Feb 2023, 14:35 |
#4060
|
| Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2789
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
25 Feb 2023, 19:11:35 @abyss rakstīja:
24 Feb 2023, 10:18:06 @Marex_FF6 rakstīja:
23 Feb 2023, 14:31:12 @abyss rakstīja:
https://www.autoevolution.com/news/tesla-lawyer...iles-210418.html
Ger tiesvedības pret Tesla. Advokāti mēģina tiesā pierādīt, ka tesla var normāli darboties 200-250k km. Tesla advokāti
Nesaku, ka visi EV sūdi, bet Tesla noteikti ir. Un nē, man obligāti nav jāiebāž seja sūdā, lai saprastu, kas tas ir, pat, ja virsū smuka rozīnīte
Pēc kā tieši tu spried, ka tesla ir sūds? Nu tā vnk interesanti....
Neskaitot, ko es pirms tam tikko rakstīju, reku paši tesla advokāti mēģina pārliecināt tiesu, ka resurss ir max 250k.
Tev tas šķiet mašīnbūves etalons?
Un BMW tas ir max 200kkm. Nē, nu ja skatās pēc tā, ka kārbās ir "lifetime" eļļa un kārbu ražotājs saka, ka eļļa jāmaina ik pa 80k, tad varbūt arī mazāk par tiem 200kkm | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|