Online
Pašreiz BMWPower skatās 213 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: DPF pilns
Autors | Ziņojums |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
15 Jan 2018, 21:47:10 @Kaross rakstīja:
Nav vērts. Jaudas stendus ražo lohi. Nekam viņi nav derīgi, jo viens fizmats var visus pasūtīt tālāk un ir gudrāks par visu auto industriju. Super!
nee, kapeec. stendi ir ok, tos razho nornaali cilveeki.
tikai zoljika gaternieks nav graamatinju izlasijis, un vinjam nav ne mazaakaas sajeegas par pasha veikto meeriijumu precizitaati.
bet, citus par mudakiem saukt vinjsh ir gatavs. jo vinjsh meeriishanas metodologjiju maaciijies MIT  | Offline | | |
Kaross  | |  Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4443
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| 5%. 
[ Šo ziņu laboja Kaross, 15 Jan 2018, 22:05:23 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
laimislaimimigais | |  Kopš: 06. Nov 2010
No: Jelgava
Ziņojumi: 53
Braucu ar:
| Pat tie kuri ir auto salona iekšpusē stprināmi, rāda salīdzinoši precīzi, tiek lietots Tesla Electronics Inc. produkts. Protams ir tur sava neprecizitāte, bet tā noteikti nav virs 2%.
| Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
15 Jan 2018, 23:13:59 @laimislaimimigais rakstīja:
Pat tie kuri ir auto salona iekšpusē stprināmi, rāda salīdzinoši precīzi, tiek lietots Tesla Electronics Inc. produkts. Protams ir tur sava neprecizitāte, bet tā noteikti nav virs 2%.
wat?
2% no kaa? 2% pie kaadiem nosaciijumiem? | Offline | | |
6500  | |  Kopš: 19. Feb 2007
Ziņojumi: 15715
Braucu ar:
| n53jam labi liek internets 
----------------- www.hgkracing.com | Offline | | |
Mizx | |  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6715
Braucu ar:
| Kaross kaut kur pazudis no paša ierosinātām derībām... Bet par nekalibrētiem jaudas stendiem turpina murgot neatbilstošā diskusijā. Nezina, ka pat nomainot ventilatoru jaudas stenda priekšā viss mērījumos mainās — bezjēdzīgs pasākums, ja tā nav akreditēta laboratorija ar kalibrētām iekārtām. Vasja ar ebay nopirktu china diagnostikas iekārtu apkārt kvartālam braucot tiešām dažreiz var dabūt patiesākus datus kā gaidīt no tādas "laboratorijas", jo tajās viss ir kā veicas, var tiešām mēģināt analizēt tikai salīdzinošus datus, ar ko hobija vai auto remontu līmenī protams, ka pilnīgi pietiek. | Offline | | |
Staris  | |  Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| ā un akreditētai laboratorijai nomaina ventilatoru un tad nekas nemainās?
Vai tad strīds ir par šīs laboratorijas datu salīdzināšanu ar citās valstīs gūtiem datiem?
Man likās, ka mēs te mēģinam noskaidrot kā atšķiras pirms un pēc pārbaudes dati, ja veicam kādas izmaiņas auto konfigurācijā. Tie dati ir pašu zināšanai. Tam tak tas stends un laboratorija der? Pie tam nekur nav teikts, ka neakreditēta laboratorija ir slikta laboratorija. Tā var būt perfektā stāvoklī tik nav sagaidījusi komisijas slēdzienu un ieguvusi zīmogus.
Tiešām nesaprotu par ko te cepiens jums ir [ Šo ziņu laboja Staris, 16 Jan 2018, 01:12:36 ] | Offline | | |
Kaross  | |  Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4443
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
16 Jan 2018, 00:51:52 @Mizx rakstīja:
Kaross kaut kur pazudis no paša ierosinātām derībām... Bet par nekalibrētiem jaudas stendiem turpina murgot neatbilstošā diskusijā. Nezina, ka pat nomainot ventilatoru jaudas stenda priekšā viss mērījumos mainās — bezjēdzīgs pasākums, ja tā nav akreditēta laboratorija ar kalibrētām iekārtām. Vasja ar ebay nopirktu china diagnostikas iekārtu apkārt kvartālam braucot tiešām dažreiz var dabūt patiesākus datus kā gaidīt no tādas "laboratorijas", jo tajās viss ir kā veicas, var tiešām mēģināt analizēt tikai salīdzinošus datus, ar ko hobija vai auto remontu līmenī protams, ka pilnīgi pietiek.
Nekur neesmu pazudis. Nezinu ko uz tām glupībām atbildēt, lai neradītu turpmāku bezjēdzīgu diskusiju.
To savu veco miskasti Passatu vari kādam citam muļķim mēģināt iesmērēt. Tu mēģini te kaut kādu nereālu uzdevumu mēģināt risināt. Mašīnai bez DPF dabūt izpūtējā to pašu ko mašīnai ar DPF. Varu atbildēt - nē, tas nav iespējams. Es tev piedāvāju normālu darījumu ar normālu auto. Kaut vai savu 2011.gada F11. Man ir saglabāts izpūtējs ar DPF, uztaisīts otrs bez DPF. Varu atrast arī citus, jaunākus auto.
Un joprojām Tu brauc auzās rakstot glupības par stendiem. Ko tu gribi darīt veicot mērījumus auto? Mainīt ventilatorus vietām? Braukāt starp 5 stendiem un kaut ko salīdzīnāt? Tava cīņa pret jaudas stendiem ir bezjēdzīgs pasākums. Tu gribi teikt Mustang dyno MD1500 (~80000 Euro), kas ir Jelgavā pārdod nekalibrētu? Ņemiet paši pisieties un kalibrētjiet.
Rīgā tikko pilnīgi jauns AWD stends uzstādīts no Autodyn Superflow manāmi virs 100 000E izmaksās. Tas arī būs nekalibrēts? Jauns stends!
Vienkārši man nav ko teikt.
Sākās kaut kāds dumības par ABS blokiem un beigās jau visi bloki tiek programmēti vienādi un visiem ražotājiem līdz tam, ka visi stendi sūdi, visi nekalibrēti. Tev kaut vienai no tavām glupībām ir pamatojums? Vēmiens nāk šito sūdu lasot.
Misters profesors N53 kaut ko stūma par 5% kļūdu, aplauzās, visus nosauca par lohiem, tagad jaunumi. Stendi ir nekalibrēti. Cirks un klauni netrūkst
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
Kaross  | |  Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4443
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Pareizi @Staris pateica. Mums ir nepieciešami mērījumi pirms un pēc izmaiņām.
@Mizx stāsta, ka kaut ko izņemot no auto, ko paredzējis ražotājs uzreiz viss ir dirsā un nav performances.
12 Jan 2018, 12:47:28 @Mizx rakstīja:
..... Bet par kaut kā amputēšanu ir līdzīgs piemērs, Mercedes-Benz vēl pirms dažiem gadiem nevarēja pilnībā atslēgt ABS / ESP utt. sistēmu. Pie mums "gudrinieki" to risināja izraujot attiecīgo drošinātāju. Sanāca šo lietu izrunāt rūpnīcā ar inženieriem, viņi pateica, ka auto šādā gadījumā ir principā avārijas režīmā un un top performance dabūt nevar. Lai arī varbūt šķitīs, ka ir OK, reāli parametri auto būs apgriezti. .....
Es tev piedāvāju turpat uz stenda neaiztiekot ventilatorus samērīt 10 dažādos režīmos to performanci, patēriņu. Turpat izprogrammēt DPF un mērīt uzreiz bez DPF jebkādos režīmos.
Tu tam nepiekrīti, jo nāksies apēst tos apgalvojumus un palikt par muļķi. 
Ja stends ir tik slikts un nepareizi rāda, tad jau mērījumi atšķirsies ļoti un reāli es teorētiski būšu zaudētājs. Ja stends ir pietiekoši labs, tad mērījumi pirms un pēc neatšķirsies. Attiecīgi tu varēsi uzreiz 2 savus apgalvojumus pierādīt vai 2 x palikt par muļķi. Visas kārtis tavā pusē. 
Nav starpības vai stends mēra Zs vai ponijus vai kilogramus. Ja būs dzinējam izmaiņas performancē, būs reāli redzamas izmaiņas tajos nekalibrētajos ponijos. Ja stends ir labs un kļūda ir minimāla, tad no 10 mērījumiem atšķirības nebūs.
to arī mums ir jāredz.[ Šo ziņu laboja Kaross, 16 Jan 2018, 09:32:52 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Nerds | | Kopš: 24. Sep 2017
Ziņojumi: 341
Braucu ar:
| Mjā,tā arī neapnika visiem. 
Patēriņš labāks,jauda mazliet lielāka,iespējams. Atsuce dzinējam labāka,to gan var pamanīt,vai ir 15% vai 0.6% to gan nemācēšu pateikt.
Tehnisko iziet var.Nekādi dūmi naher nekur nekūp.
Vai griezīšu ārā nakošajam?
Jap,visticamāk pirmajā nedeļā pēc pirkuma. 
Nav kaut kā pohuj,ko kurš dara?
Ir kas tā dara,ir kas tā nedara.Pizdec tagad pa entajām lapām mēģina pierādīt to ,kas nevienu pat īsti neinteresē. 
Iesaku pamēģināt sex,tas palīdz nodzīt stresu no interenta kaujām.
| Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| nu, vispaar jau stendus kalibree PEEC uzstaadiishanas. attieciigi - jaa, tas var tikt paardots nekalibreets, un uzstaadiishana/kalibreeshana tiek veikta par papildus samaksu.
un jaa, ik peec konkreeta laika ir jaapaarkalibree pat osciloskopi, pat savirzes stendi, bremzhu stendi, par dyno stendiem nerunaajot.
lasot Kaross postus, man patieshaam rodaas iespaids, ka cilveeks zina, ko saka  | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
16 Jan 2018, 01:11:37 @Staris rakstīja:
ā un akreditētai laboratorijai nomaina ventilatoru un tad nekas nemainās?
Vai tad strīds ir par šīs laboratorijas datu salīdzināšanu ar citās valstīs gūtiem datiem?
Man likās, ka mēs te mēģinam noskaidrot kā atšķiras pirms un pēc pārbaudes dati, ja veicam kādas izmaiņas auto konfigurācijā. Tie dati ir pašu zināšanai. Tam tak tas stends un laboratorija der? Pie tam nekur nav teikts, ka neakreditēta laboratorija ir slikta laboratorija. Tā var būt perfektā stāvoklī tik nav sagaidījusi komisijas slēdzienu un ieguvusi zīmogus.
Tiešām nesaprotu par ko te cepiens jums ir
nu, palasi veel un veel, mok kas pielips.. ja nee - taatad: teema paaraak sarezgjiita tev. arii taa gadaas. | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5214
Braucu ar: F20 R1200RT
| nu ko jūs visi Kaspičam uzklupāt - nav jau viņš nemaz tik ļauns kā Jūs te visi domājat - kā sacīt jāsaka zinātnieka dvēsele...
Karos, jūsu strīds ir bezjēdzīgs, jo tu vairāk esi praktiķis, a N53 ir pārliecināts teorētiķis...pie kam viņš tiešām domā pareizā virzienā, risina dažādas auto problēmas un ne tajā zemākajā līmenī un arī ne bez panākumiem. Katram jums ir sava taisnība, bet sakomunicēt vismaz virtuālajā vidē jums būs pagrūti... Tapēc ierosinu Jums tikties dzīvajā (tici man jums būtu par ko parunāt) un nepārvērst tēmu par samazgu bedri  [ Šo ziņu laboja sys9291, 16 Jan 2018, 09:51:15 ] | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
16 Jan 2018, 09:23:15 @Kaross rakstīja:
... Ja stends ir labs un kļūda ir minimāla, tad no 10 mērījumiem atšķirības nebūs.
to arī mums ir jāredz.
cilveek, ko tu te gvelz?
'atskjiriibas nebuus' - pilniigas dumiibas! protams, ka buus! nu, to saprot katrs, kursh matemaatiku/fiziku apguvis 2.klasiites liimenii. jautaajums, uz kuru tu nekaadi nespeej atbildeet - cik maza/liela [da kaut aptuveni] shii kljuuda ir/buus. tev nav ne mazaakaas sajeegas.
blin, visiem LV stendiem 0.1..0.5% kljuuda [peec tevis teiktaa], bet atskjiriiba starp to raadiijumiem ash 20..30% kaa tas var buut? kaa?  | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5214
Braucu ar: F20 R1200RT
| a par stendiem es Karosam piekritīšu - tas ir vajadzīgs lai noteiktu atšķirību un nav svarīgi kādās vienībās - galvenais lai stendam būtu tolerance  | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| luuk, pirmais ieraksts google, peec mekleejuma 'dyno accucacy'.
http://www.hotrod.com/articles/0612phr-dyno-accuracy-testing/
relatiivaa [ne absoluutaa] kluuda, tikai pamainot fan atrashanaas vietu, riepu spiedienu, n shit:
+15hp/-5hp,jeb: +5%/-2%
vechi es veelos buut praktikjis. es veelos savam atmosfeeriskajam piemest paaris %.
es saprotu, ka to var panaakt:
a) aizdedze - paaris graadi miinusos;
b) detonaacijas sensoru tresholdi - double up;
c) Lambda kickdownaa 0.8 vai veel bisku zemaak
un tad teema par VANOS kickaa.
un es veelos saprast, vai vispaar tos paaris % var nomeeriit. jeb vnk patuseet garaazhaa.[ Šo ziņu laboja N53series, 16 Jan 2018, 10:00:54 ] | Offline | | |
|
abyss | |  Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8519
Braucu ar: e39 523
| domāju, ka stendu saņemot ražotājs ir paredzējis, ka to var pārkalibrēt. Gan jau visi stendi nāk ar default vērtībām no rūpnīcas, bet, ja useris grib, tad pēc grāmatiņas pārkalibrē un var iegūt varbūt precīzākus rādījumus.
Tā kā kā parasti visiem daļa taisnības, var normāli lietot uzreiz no rūpnīcas, bet var arī kalibrēt un lietot
P.S kas pa stenu man nav ne jausmas, pieeju no general iekārtu skatu punkta  | Online | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5214
Braucu ar: F20 R1200RT
| nu te arī viss atduras pret stenda mērījumu toleranci...nevis precizitāti un kalibrēšanu... | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
16 Jan 2018, 10:10:08 @sys9291 rakstīja:
nu te arī viss atduras pret stenda mērījumu toleranci...nevis precizitāti un kalibrēšanu...
jaa, relatiivo kljuudu [gan citi minees 'precizitaate', doamajot to pashu].
Kaross mineeja 0.1..0.5% [vinjsh gan nevareeja paskaidrot, vai taa ir relatiivaa, vai absoluutaa, vel apgalvoja, ka t u.c. lietas tiek kompenseetas], es mineeju 5%. luuk, 5% cipars paviid manis iemestajaa linkaa.
man ir skaidrs, ka ar savu atmosfeerisko pie Kaross braukt nav jeega - vinjsh nejeedz. piedoshanu. Laimiigais - nejeedz. vechi, piedodiet. | Offline | | |
abyss | |  Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8519
Braucu ar: e39 523
| Tur taču virsrakstā rakstīts, ka Dynos do not lie.
Tas ir WTF, kā Tu no tā raksta izsecināji, ka Dyno strādā ar tādu neprecizitāti? 
Pamainot testa apstākļus, PROTAMS, tiks iegūti citi rezultāti, tas taču ir common sense. Varbūt vēl uzstutē to Dyno uz Himalajiem tur būs vēl citi rezultāti.  | Online | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|