Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 213 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: DPF pilns

AutorsZiņojums
N53series
15. Jan 2018, 21:50 #401

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


15 Jan 2018, 21:47:10 @Kaross rakstīja:
Nav vērts. Jaudas stendus ražo lohi. Nekam viņi nav derīgi, jo viens fizmats var visus pasūtīt tālāk un ir gudrāks par visu auto industriju. Super!


nee, kapeec. stendi ir ok, tos razho nornaali cilveeki.
tikai zoljika gaternieks nav graamatinju izlasijis, un vinjam nav ne mazaakaas sajeegas par pasha veikto meeriijumu precizitaati.

bet, citus par mudakiem saukt vinjsh ir gatavs. jo vinjsh meeriishanas metodologjiju maaciijies MIT
Offline
Kaross
15. Jan 2018, 22:04 #402

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4443

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

5%.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 15 Jan 2018, 22:05:23 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
laimislaimimigais
15. Jan 2018, 23:13 #403

Kopš: 06. Nov 2010

No: Jelgava

Ziņojumi: 53

Braucu ar:

Pat tie kuri ir auto salona iekšpusē stprināmi, rāda salīdzinoši precīzi, tiek lietots Tesla Electronics Inc. produkts. Protams ir tur sava neprecizitāte, bet tā noteikti nav virs 2%.
Offline
N53series
15. Jan 2018, 23:15 #404

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


15 Jan 2018, 23:13:59 @laimislaimimigais rakstīja:
Pat tie kuri ir auto salona iekšpusē stprināmi, rāda salīdzinoši precīzi, tiek lietots Tesla Electronics Inc. produkts. Protams ir tur sava neprecizitāte, bet tā noteikti nav virs 2%.



wat?
2% no kaa? 2% pie kaadiem nosaciijumiem?
Offline
6500
15. Jan 2018, 23:30 #405

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

n53jam labi liek internets

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
Mizx
16. Jan 2018, 00:51 #406

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6715

Braucu ar:

Kaross kaut kur pazudis no paša ierosinātām derībām... Bet par nekalibrētiem jaudas stendiem turpina murgot neatbilstošā diskusijā. Nezina, ka pat nomainot ventilatoru jaudas stenda priekšā viss mērījumos mainās — bezjēdzīgs pasākums, ja tā nav akreditēta laboratorija ar kalibrētām iekārtām. Vasja ar ebay nopirktu china diagnostikas iekārtu apkārt kvartālam braucot tiešām dažreiz var dabūt patiesākus datus kā gaidīt no tādas "laboratorijas", jo tajās viss ir kā veicas, var tiešām mēģināt analizēt tikai salīdzinošus datus, ar ko hobija vai auto remontu līmenī protams, ka pilnīgi pietiek.
Offline
Staris
16. Jan 2018, 01:11 #407

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

ā un akreditētai laboratorijai nomaina ventilatoru un tad nekas nemainās?
Vai tad strīds ir par šīs laboratorijas datu salīdzināšanu ar citās valstīs gūtiem datiem?
Man likās, ka mēs te mēģinam noskaidrot kā atšķiras pirms un pēc pārbaudes dati, ja veicam kādas izmaiņas auto konfigurācijā. Tie dati ir pašu zināšanai. Tam tak tas stends un laboratorija der? Pie tam nekur nav teikts, ka neakreditēta laboratorija ir slikta laboratorija. Tā var būt perfektā stāvoklī tik nav sagaidījusi komisijas slēdzienu un ieguvusi zīmogus.
Tiešām nesaprotu par ko te cepiens jums ir

[ Šo ziņu laboja Staris, 16 Jan 2018, 01:12:36 ]

Offline
Kaross
16. Jan 2018, 09:12 #408

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4443

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


16 Jan 2018, 00:51:52 @Mizx rakstīja:
Kaross kaut kur pazudis no paša ierosinātām derībām... Bet par nekalibrētiem jaudas stendiem turpina murgot neatbilstošā diskusijā. Nezina, ka pat nomainot ventilatoru jaudas stenda priekšā viss mērījumos mainās — bezjēdzīgs pasākums, ja tā nav akreditēta laboratorija ar kalibrētām iekārtām. Vasja ar ebay nopirktu china diagnostikas iekārtu apkārt kvartālam braucot tiešām dažreiz var dabūt patiesākus datus kā gaidīt no tādas "laboratorijas", jo tajās viss ir kā veicas, var tiešām mēģināt analizēt tikai salīdzinošus datus, ar ko hobija vai auto remontu līmenī protams, ka pilnīgi pietiek.


Nekur neesmu pazudis. Nezinu ko uz tām glupībām atbildēt, lai neradītu turpmāku bezjēdzīgu diskusiju.
To savu veco miskasti Passatu vari kādam citam muļķim mēģināt iesmērēt. Tu mēģini te kaut kādu nereālu uzdevumu mēģināt risināt. Mašīnai bez DPF dabūt izpūtējā to pašu ko mašīnai ar DPF. Varu atbildēt - nē, tas nav iespējams. Es tev piedāvāju normālu darījumu ar normālu auto. Kaut vai savu 2011.gada F11. Man ir saglabāts izpūtējs ar DPF, uztaisīts otrs bez DPF. Varu atrast arī citus, jaunākus auto.

Un joprojām Tu brauc auzās rakstot glupības par stendiem. Ko tu gribi darīt veicot mērījumus auto? Mainīt ventilatorus vietām? Braukāt starp 5 stendiem un kaut ko salīdzīnāt? Tava cīņa pret jaudas stendiem ir bezjēdzīgs pasākums. Tu gribi teikt Mustang dyno MD1500 (~80000 Euro), kas ir Jelgavā pārdod nekalibrētu? Ņemiet paši pisieties un kalibrētjiet.
Rīgā tikko pilnīgi jauns AWD stends uzstādīts no Autodyn Superflow manāmi virs 100 000E izmaksās. Tas arī būs nekalibrēts? Jauns stends!
Vienkārši man nav ko teikt.

Sākās kaut kāds dumības par ABS blokiem un beigās jau visi bloki tiek programmēti vienādi un visiem ražotājiem līdz tam, ka visi stendi sūdi, visi nekalibrēti. Tev kaut vienai no tavām glupībām ir pamatojums? Vēmiens nāk šito sūdu lasot.

Misters profesors N53 kaut ko stūma par 5% kļūdu, aplauzās, visus nosauca par lohiem, tagad jaunumi. Stendi ir nekalibrēti. Cirks un klauni netrūkst

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
16. Jan 2018, 09:23 #409

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4443

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Pareizi @Staris pateica. Mums ir nepieciešami mērījumi pirms un pēc izmaiņām.
@Mizx stāsta, ka kaut ko izņemot no auto, ko paredzējis ražotājs uzreiz viss ir dirsā un nav performances.

12 Jan 2018, 12:47:28 @Mizx rakstīja:
..... Bet par kaut kā amputēšanu ir līdzīgs piemērs, Mercedes-Benz vēl pirms dažiem gadiem nevarēja pilnībā atslēgt ABS / ESP utt. sistēmu. Pie mums "gudrinieki" to risināja izraujot attiecīgo drošinātāju. Sanāca šo lietu izrunāt rūpnīcā ar inženieriem, viņi pateica, ka auto šādā gadījumā ir principā avārijas režīmā un un top performance dabūt nevar. Lai arī varbūt šķitīs, ka ir OK, reāli parametri auto būs apgriezti. .....


Es tev piedāvāju turpat uz stenda neaiztiekot ventilatorus samērīt 10 dažādos režīmos to performanci, patēriņu. Turpat izprogrammēt DPF un mērīt uzreiz bez DPF jebkādos režīmos.
Tu tam nepiekrīti, jo nāksies apēst tos apgalvojumus un palikt par muļķi.
Ja stends ir tik slikts un nepareizi rāda, tad jau mērījumi atšķirsies ļoti un reāli es teorētiski būšu zaudētājs. Ja stends ir pietiekoši labs, tad mērījumi pirms un pēc neatšķirsies. Attiecīgi tu varēsi uzreiz 2 savus apgalvojumus pierādīt vai 2 x palikt par muļķi. Visas kārtis tavā pusē.

Nav starpības vai stends mēra Zs vai ponijus vai kilogramus. Ja būs dzinējam izmaiņas performancē, būs reāli redzamas izmaiņas tajos nekalibrētajos ponijos. Ja stends ir labs un kļūda ir minimāla, tad no 10 mērījumiem atšķirības nebūs.
to arī mums ir jāredz.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 16 Jan 2018, 09:32:52 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Nerds
16. Jan 2018, 09:24 #410

Kopš: 24. Sep 2017

Ziņojumi: 341

Braucu ar:

Mjā,tā arī neapnika visiem.

Patēriņš labāks,jauda mazliet lielāka,iespējams. Atsuce dzinējam labāka,to gan var pamanīt,vai ir 15% vai 0.6% to gan nemācēšu pateikt.
Tehnisko iziet var.Nekādi dūmi naher nekur nekūp.
Vai griezīšu ārā nakošajam?

Jap,visticamāk pirmajā nedeļā pēc pirkuma.



Nav kaut kā pohuj,ko kurš dara?
Ir kas tā dara,ir kas tā nedara.Pizdec tagad pa entajām lapām mēģina pierādīt to ,kas nevienu pat īsti neinteresē.


Iesaku pamēģināt sex,tas palīdz nodzīt stresu no interenta kaujām.


Offline
N53series
16. Jan 2018, 09:45 #411

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

nu, vispaar jau stendus kalibree PEEC uzstaadiishanas. attieciigi - jaa, tas var tikt paardots nekalibreets, un uzstaadiishana/kalibreeshana tiek veikta par papildus samaksu.
un jaa, ik peec konkreeta laika ir jaapaarkalibree pat osciloskopi, pat savirzes stendi, bremzhu stendi, par dyno stendiem nerunaajot.
lasot Kaross postus, man patieshaam rodaas iespaids, ka cilveeks zina, ko saka
Offline
N53series
16. Jan 2018, 09:47 #412

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


16 Jan 2018, 01:11:37 @Staris rakstīja:
ā un akreditētai laboratorijai nomaina ventilatoru un tad nekas nemainās?
Vai tad strīds ir par šīs laboratorijas datu salīdzināšanu ar citās valstīs gūtiem datiem?
Man likās, ka mēs te mēģinam noskaidrot kā atšķiras pirms un pēc pārbaudes dati, ja veicam kādas izmaiņas auto konfigurācijā. Tie dati ir pašu zināšanai. Tam tak tas stends un laboratorija der? Pie tam nekur nav teikts, ka neakreditēta laboratorija ir slikta laboratorija. Tā var būt perfektā stāvoklī tik nav sagaidījusi komisijas slēdzienu un ieguvusi zīmogus.
Tiešām nesaprotu par ko te cepiens jums ir


nu, palasi veel un veel, mok kas pielips.. ja nee - taatad: teema paaraak sarezgjiita tev. arii taa gadaas.
Offline
sys9291
16. Jan 2018, 09:49 #413

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5214

Braucu ar: F20 R1200RT

nu ko jūs visi Kaspičam uzklupāt - nav jau viņš nemaz tik ļauns kā Jūs te visi domājat - kā sacīt jāsaka zinātnieka dvēsele...
Karos, jūsu strīds ir bezjēdzīgs, jo tu vairāk esi praktiķis, a N53 ir pārliecināts teorētiķis...pie kam viņš tiešām domā pareizā virzienā, risina dažādas auto problēmas un ne tajā zemākajā līmenī un arī ne bez panākumiem. Katram jums ir sava taisnība, bet sakomunicēt vismaz virtuālajā vidē jums būs pagrūti... Tapēc ierosinu Jums tikties dzīvajā (tici man jums būtu par ko parunāt) un nepārvērst tēmu par samazgu bedri

[ Šo ziņu laboja sys9291, 16 Jan 2018, 09:51:15 ]

Offline
N53series
16. Jan 2018, 09:50 #414

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


16 Jan 2018, 09:23:15 @Kaross rakstīja:
... Ja stends ir labs un kļūda ir minimāla, tad no 10 mērījumiem atšķirības nebūs.
to arī mums ir jāredz.


cilveek, ko tu te gvelz?

'atskjiriibas nebuus' - pilniigas dumiibas! protams, ka buus! nu, to saprot katrs, kursh matemaatiku/fiziku apguvis 2.klasiites liimenii. jautaajums, uz kuru tu nekaadi nespeej atbildeet - cik maza/liela [da kaut aptuveni] shii kljuuda ir/buus. tev nav ne mazaakaas sajeegas.

blin, visiem LV stendiem 0.1..0.5% kljuuda [peec tevis teiktaa], bet atskjiriiba starp to raadiijumiem ash 20..30% kaa tas var buut? kaa?
Offline
sys9291
16. Jan 2018, 09:52 #415

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5214

Braucu ar: F20 R1200RT

a par stendiem es Karosam piekritīšu - tas ir vajadzīgs lai noteiktu atšķirību un nav svarīgi kādās vienībās - galvenais lai stendam būtu tolerance
Offline
N53series
16. Jan 2018, 09:58 #416

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

luuk, pirmais ieraksts google, peec mekleejuma 'dyno accucacy'.

http://www.hotrod.com/articles/0612phr-dyno-accuracy-testing/

relatiivaa [ne absoluutaa] kluuda, tikai pamainot fan atrashanaas vietu, riepu spiedienu, n shit:

+15hp/-5hp,jeb: +5%/-2%

vechi es veelos buut praktikjis. es veelos savam atmosfeeriskajam piemest paaris %.
es saprotu, ka to var panaakt:
a) aizdedze - paaris graadi miinusos;
b) detonaacijas sensoru tresholdi - double up;
c) Lambda kickdownaa 0.8 vai veel bisku zemaak
un tad teema par VANOS kickaa.

un es veelos saprast, vai vispaar tos paaris % var nomeeriit. jeb vnk patuseet garaazhaa.

[ Šo ziņu laboja N53series, 16 Jan 2018, 10:00:54 ]

Offline
abyss
16. Jan 2018, 10:01 #417

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8519

Braucu ar: e39 523

domāju, ka stendu saņemot ražotājs ir paredzējis, ka to var pārkalibrēt. Gan jau visi stendi nāk ar default vērtībām no rūpnīcas, bet, ja useris grib, tad pēc grāmatiņas pārkalibrē un var iegūt varbūt precīzākus rādījumus.

Tā kā kā parasti visiem daļa taisnības, var normāli lietot uzreiz no rūpnīcas, bet var arī kalibrēt un lietot

P.S kas pa stenu man nav ne jausmas, pieeju no general iekārtu skatu punkta
Online
sys9291
16. Jan 2018, 10:10 #418

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5214

Braucu ar: F20 R1200RT

nu te arī viss atduras pret stenda mērījumu toleranci...nevis precizitāti un kalibrēšanu...
Offline
N53series
16. Jan 2018, 10:16 #419

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


16 Jan 2018, 10:10:08 @sys9291 rakstīja:
nu te arī viss atduras pret stenda mērījumu toleranci...nevis precizitāti un kalibrēšanu...


jaa, relatiivo kljuudu [gan citi minees 'precizitaate', doamajot to pashu].
Kaross mineeja 0.1..0.5% [vinjsh gan nevareeja paskaidrot, vai taa ir relatiivaa, vai absoluutaa, vel apgalvoja, ka t u.c. lietas tiek kompenseetas], es mineeju 5%. luuk, 5% cipars paviid manis iemestajaa linkaa.

man ir skaidrs, ka ar savu atmosfeerisko pie Kaross braukt nav jeega - vinjsh nejeedz. piedoshanu. Laimiigais - nejeedz. vechi, piedodiet.
Offline
abyss
16. Jan 2018, 10:21 #420

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8519

Braucu ar: e39 523

Tur taču virsrakstā rakstīts, ka Dynos do not lie.

Tas ir WTF, kā Tu no tā raksta izsecināji, ka Dyno strādā ar tādu neprecizitāti?

Pamainot testa apstākļus, PROTAMS, tiks iegūti citi rezultāti, tas taču ir common sense. Varbūt vēl uzstutē to Dyno uz Himalajiem tur būs vēl citi rezultāti.
Online

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo