Online

Pašreiz BMWPower skatās 98 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)

AutorsZiņojums
garfs
17. Jan 2012, 08:54 #401

Kopš: 30. Aug 2006

Ziņojumi: 4284

Braucu ar: velosipēdu

visi tik par PD problēmām runā..
ir vēl viens liels fail ar šiem 2,0TDi dzinējiem ->>
eļļas sūkņa ķēde, zobrati un spriegotājs
izdilstot slīdņiem ķēde atspriegojas un aprauj zobratu, tad attiecīgi zūd spiediens, tālāk jau paši izpīpēsiet kas notiek.. ps šīs detaļas atsevišķi vairs nav pasūtāmas audicentrā, nedz arī citur..
ir risinājums -> pasūtāms ir šāds kits, ja pareizi atceros tad audicentrā +/- 1kls + darbs

bet arī šim ir problēmas laikam ar kaut kādām zobratu asītēm
radiniekam atnāca 2,0Tdi BRE kods, par laimi bija pa garantiju jau nomainīts, neatceros precīzi kāds, bet bija iedraksts servisa vēsturē atsaukuma kods..tā kā pirms pērkat pārliecinieties vai šis ir izdarīts. un tad satraucieties par PD un grabošām plastmasām
ta arī attiecas arī uz VW
ps visādi citādi auto
Offline
Artis_D
17. Jan 2012, 09:04 #402

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13422

Braucu ar: BMW

izskatās, ka braukt ar bmw ir 3x lētāk
Offline
walder
17. Jan 2012, 09:38 #403

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 8576

Braucu ar: 7 seat MPV


17 Jan 2012, 09:04:56 Artis_D rakstīja:
izskatās, ka braukt ar bmw ir 3x lētāk

+ meidei
Čoms arī ar diviem A6 no*isās un pārsēdās uz 5-er.
Tagad brauc kā
Offline
garfs
17. Jan 2012, 09:42 #404

Kopš: 30. Aug 2006

Ziņojumi: 4284

Braucu ar: velosipēdu

gan jau arī var to sūkni pārtaisīt..uzlikt no kāda E34 sūkņa ķēdi un zobratus amatniekā uztaisīt, iztiekot bez spriegotāja


ja nu tomer ļoti gribās B7, tad labak būtu skatīties 1,9TDI

[ Šo ziņu laboja garfs, 17 Jan 2012, 09:44:46 ]

Offline
zusmru
17. Jan 2012, 10:20 #405

Kopš: 15. Feb 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 436

Braucu ar: quattro

Dust, vēl nekas nav noticis, kkāda žāvēšana notiek ...

un ir tas reālais patēriņš abiem auto. vismaz pēc borta pc.

Q7 ir riktīgi liels un smags , 3.0 tdi viņam ir par švaku. neesmu gan braucis, bet tas ir jūtams pie Q5 stūres, kur tas motors ir točna kā vajag.(pēc čipa 280zs un 650nm). Q7 es ņemtu 4.2 tdi, bet tur jau braukāšana ap DUS sanāk.
Offline
KM
17. Jan 2012, 10:25 #406

Kopš: 28. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 7343

Braucu ar: ///M

pabraukaju ar Q7 ABT biturbo, nu nevaretu teikt ka vins sudigi gaja ))
Offline
zusmru
17. Jan 2012, 19:50 #407

Kopš: 15. Feb 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 436

Braucu ar: quattro

Krist, runa ir par 224 zs 3.0 turbotraktoru, biturbo gan jau, ka labi iet. un nav jau tā, ka tas Q7 ar 3.0 tdi iet slikti, ēd vnk savus 12-15 litrus.
Offline
KM
17. Jan 2012, 20:01 #408

Kopš: 28. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 7343

Braucu ar: ///M

224 jau bija vecajam.. manam A4 bija 233.
bet nu nevaretu teikt ka sudigi gaja 3.0tdi ar 209zs A4.
Offline
Ekimons
17. Jan 2012, 20:55 #409

Kopš: 21. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 13338

Braucu ar:

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a4/cphmd.html kas te butu jazin - kas slikti?
Offline
DFS
17. Jan 2012, 21:00 #410

Kopš: 08. Feb 2004

Ziņojumi: 15278

Braucu ar: 979

ja ir a4/a6 tad no multitronica jāuzmanās,kaut gan čomam a4 1.8t multitronic raustījās,laicīgi vēl sataisīja,remonts nebija kosmosā un vēl tagad braukā,viss ok.
Pašam 4-5gadus bija a6 2.5tdi quattro avants,motora kods BAU, par motoru un kārbu neko sliktu nevaru teikt,motoram tik pa visu laiku nomainīju siksnas, 2 atgāzu recirkulācijas vārstus un tekošās apkopes. Pārdevu ar 227k km noskrējienu,neesmu interesējies,kā esošajam īpašniekam iet tas auto.
Tēvam 06`gada a6 3.0tdi quattro,vidējais 8-9, bet brauc arī ļoti daudz. Gultņi gan vairāk par 50-60k km neviens nav izturējuši.
Offline
Jods
17. Jan 2012, 21:05 #411

Kopš: 29. Jan 2007

No: Varakļāni

Ziņojumi: 1207

Braucu ar: 600


17 Jan 2012, 20:55:55 Ekimons rakstīja:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a4/cphmd.html kas te butu jazin - kas slikti?

°

Cena jau
Offline
AV
17. Jan 2012, 21:13 #412

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17408

Braucu ar: 500


17 Jan 2012, 20:55:55 Ekimons rakstīja:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a4/cphmd.html kas te butu jazin - kas slikti?

Nav izdevigak iekert a6? Cena +/- lidziga, betnu jaunais panelis jau naak
Offline
Murphy
17. Jan 2012, 21:23 #413

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8479

Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport

Šim konkrētajam ir multitronics, skaties vai esi gatavs riskēt

Es tomēr ieteiktu skatīties uz Quattro, jo tur nāk tiptronics

Šis gan no nedaudz citas cenu kategorijas, bet toties ar pareizo kārbu un matoru
Offline
AV
17. Jan 2012, 21:26 #414

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17408

Braucu ar: 500

Pec kaa bildes var noteikt, ka ir multitroniks?
EDIT: Jeb visi FWD ir multitroniki?

[ Šo ziņu laboja AV, 17 Jan 2012, 21:27:58 ]

Offline
Belluuns
17. Jan 2012, 21:30 #415

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9642

Braucu ar: quattro


17 Jan 2012, 20:55:55 Ekimons rakstīja:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a4/cphmd.html kas te butu jazin - kas slikti?

tiešām nāk V8 2.5tdi ?? vai tur murgo sjava
Offline
DFS
17. Jan 2012, 21:39 #416

Kopš: 08. Feb 2004

Ziņojumi: 15278

Braucu ar: 979

2.5tdi un arī 2.7 un 3.0 tdi ir v6
imho, fwd visi ir multitronici
Offline
Murphy
17. Jan 2012, 21:42 #417

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8479

Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport


17 Jan 2012, 21:26:46 AV rakstīja:
Pec kaa bildes var noteikt, ka ir multitroniks?
EDIT: Jeb visi FWD ir multitroniki?


Pēc bildes nekā, vizuāli salonā viņas izskatās vienādas.

Jā, visi FWD ir multitronici, tāpat arī A6.

Izņēmums ir a3, tam nāk tikai DSG. Viņam gan nav pilnvērtīgs quattro, bet Haldex, tas pats kas VW 4motion
Offline
JohnyB
17. Jan 2012, 21:46 #418

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar:

jā nu tie multitronic toč kaut kāda neveiksme tam Audi
Rada gabals nopirka 2005 gadā jaunu A4 1.9 ar multitronicu, brauc pārsvarā viņam sieva , ja pats brauc ar tāpat nekāds gonšķiks nav, bet nu ap 100 tkm kārba izjuka , remonts ap 1200 Ls un pēc gada sačakarējās smadzenes kārbai vēl +300 ls un tagad atkal jau raustās.
Offline
uldens1
17. Jan 2012, 21:56 #419

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16307

Braucu ar:


17 Jan 2012, 21:42:37 Murphy rakstīja:

17 Jan 2012, 21:26:46 AV rakstīja:
Pec kaa bildes var noteikt, ka ir multitroniks?
EDIT: Jeb visi FWD ir multitroniki?


Pēc bildes nekā, vizuāli salonā viņas izskatās vienādas.

Jā, visi FWD ir multitronici, tāpat arī A6.

Izņēmums ir a3, tam nāk tikai DSG. Viņam gan nav pilnvērtīgs quattro, bet Haldex, tas pats kas VW 4motion
visiem 4motion nav haldex.Pasatam tas pats kas audi quattro tikai saucas 4motion
Offline
kasp
19. Jan 2012, 10:11 #420

Kopš: 28. Aug 2002

Ziņojumi: 832

Braucu ar:

kāds ir saskāries ar ABS vadības bloka atņirgšanos puslīdz svaigam (~3gadi) vw/audi?
neskatoties uz regulārām apkopēm, dīleris (čerez rūpnīcu) piedāvā tikai nomaiņu (jo kopā ar sūkni viss nāk) par ~900Ls
noskrējiens vēl nav 50K km...
palasījos, ka salīdzinoši populāra kaite, ko iekš uk remontē par ~250gbp.
tad nu jautājums, vai pie mums arī kautkur var vest uz remontu? kā nopratu, vainīgs ir spiediena devējs, kuru atsevišķi bez sūkņa nomainīt nevar..
stulbi - ziema klāt, esp nestrādā..
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo