Online
Pašreiz BMWPower skatās 240 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Turbiina prieksh BMW
Autors | Ziņojums |
M3 | | Kopš: 14. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3375
Braucu ar: VOLVO
| laikam tikai netaa var pasuutiit. tieshaam neizprotu peec kaadiem fizikas likumiem vinsh tos zirgus un griezi reekjina!!! | Offline | | |
Kasiic | | Kopš: 13. Oct 2002
Ziņojumi: 5134
Braucu ar:
| runaa, MOnk, vienskaitlii, man viss ir skaidrs
----------------- Reklāmas Ražošana !PM!
@M47Loud
DAC'X ROCKS!!! (c) DK | Offline | | |
RM1 | | Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
| Fizika????
[ This message was edited by: RM1 on 2004-01-04 16:02 ]
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Šodien ar uztaisīju pāris braucienu. Segums bikinj taads mitrāks un līdz ar to rezultāti uz pussekundi sliktāki. Bet par tiem Ņūtonmetriem runājot, laikam pac aparāts kaut kā nepareizi tos rāda vai pārrēķina. Laikam par šo kļūdu ir minēts arī ražotāja saitā un tiks izlabots ar nākamo Firmwares updati. Programma ar kuru var datus apskatīties uz PC rāda pareizi. Šeit rāda ~280Nm. pie 3,8K rpm.
Domāju, ka šis aparāts ir tāds reālāks HP un citu parametru rādītājs, jo mērot uz stenda var nomērīt dotumus nereālos laika apstākļos... Kā jau manuālī tika minēts pat tādas lietas kā spoguļi, logu tīrītāji, antenas ietekmē rezultātus, jo tiek samazināta gaisa pretestība..
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
M3 | | Kopš: 14. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3375
Braucu ar: VOLVO
| nu gaisa pretestiibai ir LJOTI liela noziime. | Offline | | |
M3 | | Kopš: 14. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3375
Braucu ar: VOLVO
|
2004-01-04 17:12, Puce rakstīja:
.... jo tiek samazināta gaisa pretestība..
tieshi otraadi, gaisa pretestiiba palielinaas, jo ir vairaak objekti aiz kaa bremzeet mashiinu! | Offline | | |
foobar | | Kopš: 04. Jun 2002
Ziņojumi: 6033
Braucu ar: M57TU2D30
| RPM:
Engine RPMs are sensed directly from the cigarette lighter voltage. No installation required at all with this true plug and play feature. The unique RPM feature is used for anything from realtime torque measurements to shiftlights.
hehehe - laikam meera sprieguma svaarstiibas ;]] - tipa, jo aatraak griezh gjeneraatoru, jo lielaaks spriegums, jo lielaaki uzraadaamie RPMi ;]]]]
tie Gtech "reaalie zirgspeeki" ir no ljoti daudzkaa atkariigi (piemeeram veeja virziena un akselatora pedaalja staavoklja ;]) pats beediigaakais vinjam ir tas, ka tie RPMi tiek tik kreisi meeriiti...
| Offline | | |
foobar | | Kopš: 04. Jun 2002
Ziņojumi: 6033
Braucu ar: M57TU2D30
| tipa saseedini 4 meitenes mashiinaa uzbrauc kaadaa staavaakaa kalnaa un spied gridaa - HP buus kaa ferrari ;]]] | Offline | | |
|
M3 | | Kopš: 14. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3375
Braucu ar: VOLVO
| nu bet paatrinaajumu vinsh meera diezgan preciizi, taa vismaz vajadzeetu buut. | Offline | | |
-INC- | | Kopš: 24. Dec 2003
Ziņojumi: 316
Braucu ar: MB G300TD
| Tikai nevajag, tie apgriezieni ir nomeeriiti loti preciizi principaa tiek meeriitas generatora razotaas straavas izmainas kas rodaas no klokvaarpstas nevienmeeriigaas grieshanaas (katra cilindra darba taktii taa tiek pagriezta straujaak). Tipa taa. Sho pashu principu izmanto arii TA meerot diizelju atgaazes. | Offline | | |
PERFS | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 13646
Braucu ar: 21/43
|
2003-12-24 18:54, M3 rakstīja:
M20 ir ar siksnu diapazonaa no 2.0 l - 2.7 l [jeb 2,5e] naak no 83.g [laikam] liidz 90. g.
sastopami ieksh
E28 - 520, 525e, 524td/d
E30 - 320, 323, 325, 325 e, 324d
E34 - 520, 525, 524td/d
ieksh E34 peec 90. gada vairs nav sastopami.
Ak taa? Kopsh kura laika tas diizelis M20?
Taa diizelja kods ir M21D24. | Offline | | |
foobar | | Kopš: 04. Jun 2002
Ziņojumi: 6033
Braucu ar: M57TU2D30
| ha! ;]
protams var meeriit arii straavu (straavas pieaugumu, kas rodas sakaraa ar sprieguma izmainjaam (i=u/r), ja pienjemam, ka r nemainaas ;]), es gan meeriitu spriegumu ;]
bet taa metode ir ljoti nepreciiza, jo auto ir visaadas stabilizeejoshas kjeedes (visprimitiivaakaa, ko visi laikam zin ir tas lielais mega makanais kondensaators, kuru liek tad, kad uzstaada jaudiigu pastiprinaataaju auto) un akumulaators... nedomaaju, ka sprieguma izmainjas ir tieshi proporcionaalas dzineeja apgriezienu izmainjaam - piekam vienam auto taas izmainjas ir tieshaak un citam mazaak tieshi proporcionalas attieciibaa pret sprieguma izmainjaam. piekam iesleedzot logu tiiriitaajus (piemeers, ka pretastiiba kjeedee var mainiities ;]) tavi virtuaalie rpmi saaks leekaat ;] | Offline | | |
-INC- | | Kopš: 24. Dec 2003
Ziņojumi: 316
Braucu ar: MB G300TD
| Nu protams ja grib loti preciizu tad jau labaakais ir induktiivais vai holla deveejs pie spararata, tachu ja grib kaut ko tipa "plug & play" tad shitais ir pietiekoshi labs. | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Jūs te strīdaties par tiem RPM. Pastāsīši kā tas notiek patiesībā un kāpēc varētu tomēr uzticēties šai ierīcei. Tātad, pirms to aparātu var vispār lietot to vajag nokalibrēt. 1. iestāsta tam aparātam "debess puses" un pāris kustības un otra operācija ir pateikt kā "izklausās" tādi vai šādi apgriezieni. Tobiš, aparāts prasa lai patur apgriezienus 4K rpm un tad nospied ok pogu. un tad vēl vienu reizi to pašu izdara uz mazākiem apgriezieniem. Un nu vot tas aparāts zin kā "izklausās" šādi vai tādi apgriezieni.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
M3 | | Kopš: 14. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3375
Braucu ar: VOLVO
|
2004-01-04 18:44, Prfctyon rakstīja:
2003-12-24 18:54, M3 rakstīja:
M20 ir ar siksnu diapazonaa no 2.0 l - 2.7 l [jeb 2,5e] naak no 83.g [laikam] liidz 90. g.
sastopami ieksh
E28 - 520, 525e, 524td/d
E30 - 320, 323, 325, 325 e, 324d
E34 - 520, 525, 524td/d
ieksh E34 peec 90. gada vairs nav sastopami.
Ak taa? Kopsh kura laika tas diizelis M20?
Taa diizelja kods ir M21D24.
jaa jaa, ir jau jau ir | Offline | | |
GS | | Kopš: 13. Jun 2003
Ziņojumi: 46774
Braucu ar: džī six
| Un kaa tad sitas aparats var izmerit precizi ja katrai markai ir savadaki vadi un ari pretestiba katram materialam savadaka kluda varetu but apm +-10
A veciem autiniem ar sito aparatu var pat netuvoties visi stravas zudumi veci kontakti utt..........[ This message was edited by: GS on 2004-01-05 01:21 ]
----------------- BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder | Offline | | |
|
Tigers | | Kopš: 29. Nov 2002
Ziņojumi: 477
Braucu ar: ///M3, X3 sd, 330xi M-tech II
| Apgriezienus vispirms ir jākalibrē pēc tahometra. Bet rāda samērā normāli arī tad, kad nokalibrēts uz vienu mašīnu un ielkts uzreiz citā (ar tādu pašu cilindru skaitu). | Offline | | |
foobar | | Kopš: 04. Jun 2002
Ziņojumi: 6033
Braucu ar: M57TU2D30
| monk,
protams, ka straadaa sevishkji jau peec kalibreeshanas (jaakalibree buutu peectam, kad ir izmainiits muuzikas skaljums, piemeeram, vai arii iesleegti miglenieki utt)...
runa ir par to, ka tas nav tas labaakais veids kaa to dariit kautvai topashu stabilizeejosho kjeezhu deelj. kapeec? tapeec ka iespeejamaa kljuuda shitaadai sisteemai ir lielaaka nekaa iespeejamaa izmainja (teiksim no koniskaa filtra uzstaadiishanas), kuru tu veelies nomeeriit... | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| foobar:
Tā ierīce nav paredzēta ikdienišķai lietošanai. Jaudu nemēra ieslēdzot muzonu uz pilnu klapi un midžinot ar tālajiem uguņiem, lai tantuki pavācas malā vai lai čiksas pievērš tev uzmanību..
Bija kaut kur tur ar rakstīts, ka jāatrod ir maksimāli taisns un līdzens ceļa gabals, jāizdara mērījumi abos virzienos un vidējais varētu būt precīzākais mērījums + vēl laikam kaut kas bija minēts, ka stiprā vējā ar nevajadzētu mērīt..
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
ShrankY | | Kopš: 06. Jun 2003
Ziņojumi: 736
Braucu ar:
| Laimiigu jauno gadu... | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|