Online

Pašreiz BMWPower skatās 253 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Turbiina prieksh BMW

AutorsZiņojums
ww
23. Dec 2003, 18:53 #1

Kopš: 29. Apr 2003

Ziņojumi: 1057

Braucu ar:

Tikko skatiijos bmw 2.5 turbodiizeli, un izskatiijaas, ka izpluudes kolektors ir dikti liidziigs m20 2.5i motora kolektoram, tobis vareetu likt diizelja. Mos kaads orienteejas kolektoros
Offline
Wicked
23. Dec 2003, 19:00 #2

Kopš: 21. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 14869

Braucu ar: Z3/TeslaM3

Normāls turbo dampis var ātri kartupeļus vadāt! http://mobile.de/SIDkpSZ.Zz520tku6vvmz5Wpg-t-va...1127765632&["" target="_blank" title="http://mobile.de/SIDkpSZ.Zz520tku6vvmz5Wpg-t-va...1127765632&["" class="postlink">http://mobile.de/SIDkpSZ.Zz520tku6vvmz5Wpg-t-va...127765632&[" target="_blank" target="_new">http://mobile.de/SIDkpSZ.Zz520tku6vvmz5Wpg-t-va...1127765632&[]

-----------------
www.carcare.lv Detailing Store
www.pinole.lv
Offline
Speed3
23. Dec 2003, 19:02 #3

Kopš: 04. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 12719

Braucu ar: a/m BMW



-----------------
IHTIS
Offline
ww
23. Dec 2003, 19:04 #4

Kopš: 29. Apr 2003

Ziņojumi: 1057

Braucu ar:

Nu tas i hujova Bet ja atrisina kolektora probleemu, kopumaa sitaa stelle izmaksaa 150 ls atrestaureeta turbiina+ kuulers hvz cik+ bow. Nu 400 ls ieklauties nebuus probleemu
Offline
ww
23. Dec 2003, 19:10 #5

Kopš: 29. Apr 2003

Ziņojumi: 1057

Braucu ar:

Sobriid veel nezinu vai taisiisu ar turbiinu vai cargeri. Kompresors itkaa vienkaarsaak, jo turbiinai baigi jaastuko ellosana. Var sanaakt taa, ka motors neturees spiedienu, jo suuknis pa vaaju.
Offline
ww
23. Dec 2003, 19:12 #6

Kopš: 29. Apr 2003

Ziņojumi: 1057

Braucu ar:

Mosselman turbosystems - kautkaa taa saucaas taa lapa. Samie piedaavaa turbo kitus prieks taa pasa m20. Spiediens nepaarsniedz 0.4 bar, un jaudas pieaugums kaadi 40 lopi. Tas viss uz pilniiga standarta motora.
Offline
ww
23. Dec 2003, 19:16 #7

Kopš: 29. Apr 2003

Ziņojumi: 1057

Braucu ar:

Tie 400 ls i tikai turbiina ar visiem pricendaaliem. Motors man kap saremonteets. Viss jauns iznjemot virzuljus. Zin kaa ar taam turbiinaam, ieliks jaunus virzuljus, noklaasies degvielas suuknis un pisec.
Offline
ww
23. Dec 2003, 19:20 #8

Kopš: 29. Apr 2003

Ziņojumi: 1057

Braucu ar:

WWW.kormanfastbmw.com Tur arii piedaavaa tos pasus turbo kitus. Tur cena i kautkaadi 4500$,bet to pasu var tak tepat uztaisiit
Offline
ww
23. Dec 2003, 19:23 #9

Kopš: 29. Apr 2003

Ziņojumi: 1057

Braucu ar:

Kad grieziis kurpi, dariisu zinaamu
Offline
ww
23. Dec 2003, 19:49 #10

Kopš: 29. Apr 2003

Ziņojumi: 1057

Braucu ar:

Nav prob. Tas vareetu notikt kautkad janvaara saakumaa. Veel es nodarbojos ar iepluudes kolektora izveidi. Taisu liidziigu kaa m iniekam, ar droselvaarstu katram cilindram. Un lai nebuutu probleemu ar izpluudi turbochargers buutu labaaks. Ja izdosies dabuut cargeri tad noteikti liksu.
Offline
Puce
24. Dec 2003, 09:28 #11

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Labrīt turbo puikas!
Pašreizējās manas izmaksas par turbo pārbūvi nav pārsniegušas 400 Ls. Protams, ja neskaita to, ka pirms tam tika pārlasīts motors un ielikts bloks no 525e.
Pašlaik jau esmu uzsācis lietot auto. Viss ir čikiniekā tikai vēl ir jāparegulē, jo laikam bikiņ par daudz dod degvielu iekšās. Nečakarētos tukšgaitas vārsts, tad vispār būtu labi, bet gan jau to novērsīšu, kad noriebsies.
Par kolektoru runājot no td it kā var uzlikt esmu pat bildes redzējis, bet kā jau kas te minēja tad ir novirze pa kādiem pāris cm tas nozīmē arī to, ka ir ne tikai jāuztaisa jauni puscaurumi priekš skrūvēm, bet arī jāizvīlē lielāki šī kolektora ieplūdes caurumi, lai sakristu ar galvas izplūdes caurumiem. un plus vēl tas kolektors nu ļoti tuvu atradīsies galvai. Variants ir taisīt flančus ar to to visu pasākumu salāgot un attālināt. Manā gadījumā man uzmetināja izplūdes kolektoru. Neprasiet, kas, jo viņš teica, lai nekad vairs pie viņa ar tādiem lūgumiem vairs nenākot.
Ar kompi (ECU) ir tā, ka manā gadījumā ar lielāka intercūlera uzlikšanu no Audi 5000 un 735 sprauslu izmantošanu detonācija vēl nav dzirdēta. Kā jau Rozālija minēja taisam cold reset ECU un tad vienojam klāt un mācam kompi darboties ar jauniem auto parametriem. Pēc 20-30 km attiecīgas braukšas kompis jau sāk saprast ar to, ka tam būs jāstrādā dubult slodze. Lai gan patiesībā ECU ir tāds kā "brigadieris", kas izrīko pārējos "darbiniekus".
Vairāk pagaidām nestāsīšu. Kad iziešu TA tad mēģināšu uzcept lielāku rakstiņu.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
JZ
24. Dec 2003, 10:29 #12

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

Monk, izpuuteejs 65mm pilniibaa pietiek prieksh 280zs/450nm, paarbaudiits un 220ls toch tas nemaksaa, materiaali iznaak kaukur uz latiem 50 varbuut...

Bet nu, es vairaak skatiitos uz kaada 4cil motora paarbuuvi, motoram jau pa 1/3 mazaak detalju, virzuljus tik 4rus jaunus vaidzees utt utt vietas zem haubes vairaak, viss auto vieglaaks, buutiibaa ir jaapaartaisa arii iepluudes kolektors, betnu, kaa jau Monks teica, tad jeegas bez pavisam nopietnas pieejas tam pasaakumam nav, atbrauks Itaalju M3 un panjems tevi visur kur tas un kaa tas ir iespeejams

P.S. nopietnaa pieeja izmaksaatu tikpat, cik ir tirgus veertiiba labai turbo celicai vai imprezai, taakaa ir jaabuut ljoti fanaatiskam cilveekam, lai kaut ko taadu dariitu
Offline
ww
24. Dec 2003, 13:20 #13

Kopš: 29. Apr 2003

Ziņojumi: 1057

Braucu ar:

To Puce: Nu a kaa tas motors griezas??? Ir arii jeega no taas turbiinas. UN cik liels spiediens tev ir?
Offline
Puce
24. Dec 2003, 14:36 #14

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Pagaidām spiediens ir zem desmit PSI. Tas ir kaut kādi 0.6bar. Griežas labi, uz 60 km/h jāliek jau piektajā lai nespolē šajos laika apstākļos.

Kā jau teicu, tad sīkāk pastāstīšu, nākamgad.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
ww
24. Dec 2003, 14:42 #15

Kopš: 29. Apr 2003

Ziņojumi: 1057

Braucu ar:

Thanks man
Offline
Vetal
24. Dec 2003, 15:10 #16

Kopš: 20. Mar 2003

Ziņojumi: 778

Braucu ar:

Puce respect
Offline
Vetal
24. Dec 2003, 17:26 #17

Kopš: 20. Mar 2003

Ziņojumi: 778

Braucu ar:

Par izpludi - gan 50 gan 220 ir nereali skaitli... Ar vienu bunduli var kadus 120-140Ls ieklauties (ar darbu)
Offline
Vetal
24. Dec 2003, 17:29 #18

Kopš: 20. Mar 2003

Ziņojumi: 778

Braucu ar:

Puuce, MOnk pareizi runa, izmeri 0-100 vai 1/4m laiku Jo psi vai bar motoraa ar nezinamiem parametriem man neko neizsaka Driz viss shis suds uz celiem pazudis, izmeri lai negaidit pavasari
Offline
Puce
24. Dec 2003, 18:11 #19

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Pareizi saki, ka pavasarī varēs precīzāk izmērīt, bet ieguvums, kas ir arī tagad uz aci redzams - liels griezes moments jau sākot no 2,5 rpm.
Piebildīšu to, ka netaisu auto priekš dragreisa. Gribēju uztaisīt turbo nu vot i uztaisīju, lai gan kopš sāku taisīt ir pagājuši ~ 2 gadi. bet nu ja pac buries cauri visam un naudas līdzekļi ar ir ierobežoti, tad tas nav nemaz tik daudz.
A ja par patēriņu runājam, tad pašlaik nezinu, jo īsti vēl nebraucu ar to, bet lielāks, kā standarta 535 diezvai būs.. es vismaz tā ceru.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Damn
24. Dec 2003, 18:23 #20

Kopš: 24. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10803

Braucu ar:

Varbuut kaads pateiks kaadiem BMW ir tas M20 motors no kura liidz kuram gadam?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo