Online

Pašreiz BMWPower skatās 130 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E30 (1983-1991)

Tēma: Ko jūs sakat par 327 E30?

AutorsZiņojums
RM1
09. Oct 2005, 15:34 #41

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Moš ar

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
Puce
09. Oct 2005, 15:44 #42

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

vot pastāstiet kādi izskatās pareizie virzuļi. manējā 2.7L stāv virzuļi tieši tādi paši pēc skata, kā 2.5i.. vizmaz man tā šķiet...
moš kāds gudrais var iemest bildi vai linku?

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
JZ
09. Oct 2005, 15:55 #43

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

Puce, Tev tad ir "iistie", "nepareizie" ir ar plakanu virsmu, nu, tik pat kaa plakanu, viduu ir ~6cm diam izvirziita plakne uz augshu par apmeeram 1mm
Offline
Puce
09. Oct 2005, 17:43 #44

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

bet cik noprotu, tad priekš turbo būtu labāki tie plakanie..?

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Hesus
09. Oct 2005, 18:04 #45

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 8426

Braucu ar: e30 325i; Cosworth Rs; Z3 2.5

"īstie"


"nepareizie"


-----------------
Darbs ceļ vīru!
Offline
Hesus
09. Oct 2005, 18:08 #46

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 8426

Braucu ar: e30 325i; Cosworth Rs; Z3 2.5


2005-10-09 15:28, JZ rakstīja:
nu man gadus 5 apakalj bija 327 kaareiz ar 200zs, arii blokji samekleeju, toreiz pa 25ls , tas auto arii tagad staav man garaazhaa, tik vairs nau mans

http://photo.4rati.lv/different/gsa_melluzhi/bi..._melluzhi_01.jpg


šis brīdi piederēja Moonlight, tad ar drošivien RM1 redzēja, ka skrējas ar Monk.

-----------------
Darbs ceļ vīru!
Offline
Hesus
09. Oct 2005, 20:36 #47

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 8426

Braucu ar: e30 325i; Cosworth Rs; Z3 2.5

"Pareizie" virzuļi ir ar augstāku kompresiju.

-----------------
Darbs ceļ vīru!
Offline
Mikelis
09. Oct 2005, 20:38 #48

Kopš: 13. May 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2439

Braucu ar: Bayerische Motoren Werke

Lieliski a, ja ir tie pareizie virzulji, tad arii buus tie 200zs? vai arii veel kkas jaadara?!

-----------------
Runāju mikrofonā par atlīdzību un palīdzu apgūt saules enerģiju :naac:
Offline
RM1
09. Oct 2005, 20:40 #49

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Vajag pareizo galvu, sadalenes, zirnekli, čipu utt.

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
Phasma
09. Oct 2005, 20:42 #50

Kopš: 11. May 2003

No: Jelgava

Ziņojumi: 1897

Braucu ar:

Un kā tad paliek ar teoriju, ka 122Hp bloku var kombinēt tikai ar 200 un 371 galvu, bet 129Hp bloku tikai ar 885 galvu? A? Man būt domāt, ka šīs ir divas dažādas operas, kur galveno lomu spēlē eļļas kanālu nesaderība!

BTW, tas lopiskums neslēpjas 170-180Hp, bet gan 240Nm griezes momentā!

-----------------
Excitement of building....
Offline
JZ
09. Oct 2005, 20:51 #51

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

kaut kaa esu palaidis garaam to bloku/gavu nesaderiibu, bija tur probleemas ar bloka augstumu, mainot virzuljus/klanjus/klokjeni kaut kaadam variantam bija jaasliipee nost 1.5mm no bloka, bet par elljas kanaaliem toch neko taadu neatceros...
Offline
Hesus
09. Oct 2005, 21:00 #52

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 8426

Braucu ar: e30 325i; Cosworth Rs; Z3 2.5

eļļas kanāli passē, vismaz nav dzirdēts un lasīts, ka nepasētu.

-----------------
Darbs ceļ vīru!
Offline
Rons
09. Oct 2005, 21:39 #53

Kopš: 28. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3275

Braucu ar: 435iX un M6

ai blj man jau zb 20x rakstiit referaatu par sho teemu.. kaa pareizi jaataisa tas 2.7i...
Bet varu patiekt ...ka meedz buut 327i bomzhu variants ..kur uz 2.5e bloka uzliek 320i ( 20 Ls) galvu ar iepluudes kolektoru un kompi ..un seskiem kaa juus var ieskaidrot ka tas ir kruc motors ..jo iet jau vinjsh labaak par 2.5e..un saukt to par 327i, kas nau arii melots.

Un par "pareizajiem" un "nepareizajiem" virzuljiem arii striideeties nau jeegas, jo var izmantot 2.5i virzuljus ..kas protams ideaali der 2.5i galvaa. Vai vispaar var izmatot kaadus virzuljus no kaadas citas automashiinas ar bishki lielaaku diametru..un ieguut tilpumu 2.8i un kompresiju kaa jaunam motoram.

-----------------
www.radari.lv
Offline
Raimospeed
09. Oct 2005, 21:50 #54

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 4347

Braucu ar: e28; e32; e38; T-40

esu dzirdeejis, ka 2,5 labaaks, jo 2,7 esot vaariiga cilindru galva
Offline
Phasma
09. Oct 2005, 22:43 #55

Kopš: 11. May 2003

No: Jelgava

Ziņojumi: 1897

Braucu ar:

2.5e galva vispār ir mēsls!

Savukārt ASV kolēģi cīnās līdz pēdējam, ka nedrīkst ša un tā kombinēt!

Un pazemināta kompresija var būt kā priekšrocība...he he

-----------------
Excitement of building....
Offline
Puce
09. Oct 2005, 23:03 #56

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

cik ir lasīts, tad pēdējām ETĀm galvas ir tieši tādas pašas kā 2.5i. Vismaz uz manas 2.5i galvas ir uzrakstīts 2.5/2.7.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
PERFS
09. Oct 2005, 23:46 #57

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 13646

Braucu ar: 21/43


2005-10-09 20:42, Phasma rakstīja:
BTW, tas lopiskums neslēpjas 170-180Hp, bet gan 240Nm griezes momentā!


Fantastiski!
Offline
ZigS
10. Oct 2005, 00:42 #58

Kopš: 15. May 2003

Ziņojumi: 2708

Braucu ar:


2005-10-09 23:03, Puce rakstīja:
cik ir lasīts, tad pēdējām ETĀm galvas ir tieši tādas pašas kā 2.5i. Vismaz uz manas 2.5i galvas ir uzrakstīts 2.5/2.7.


Taa arii ir!

To etu virzulju buushana ir pie kaajas!!!
Pohuj kaadi, viss atkariigs ko ar ko kombinee!
Un bloks pa ~1.5 (un pat vairaak citriz) tiek sliipeets pie varianta: 2.5e klokjene/klamji + paareejais no 325i!

Ideja taada ka: ja tev ir 325i, tad aatraakais veids kaa dabuut 327i ir etas klokjene/klanji, ja ir supereta tad ir nedaudz cits garsvielu maisiijums!

bet visgarzhiigaakais variants ir 328i kuru nemaz tik daudzi nava realizeejushi!
Offline
NixN
10. Oct 2005, 15:18 #59

Kopš: 26. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1983

Braucu ar: S6 2.2T

tas tipa 328i variants tiek domaats tas kursh ar 325/525tds klokjeni??? ir dzirdeets ka taadu var uztaisiit, bet kautkaa nav maniits lai kadam tas buutu izdevies...

-----------------
We Are All Made of Stars
Offline
ZigS
10. Oct 2005, 15:39 #60

Kopš: 15. May 2003

Ziņojumi: 2708

Braucu ar:


2005-10-10 15:18, Polaris rakstīja:
tas tipa 328i variants tiek domaats tas kursh ar 325/525tds klokjeni??? ir dzirdeets ka taadu var uztaisiit, bet kautkaa nav maniits lai kadam tas buutu izdevies...


tur bija savaadaaka kjiimija!
un neesu neko dzirdeejis/lasiijis ka M20 var iemaaniit TDSa klokjeni no d vai td var, pietam taa ir kaltaa, ne lietaa!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo