Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 178 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E30 (1983-1991)

Tēma: Ko jūs sakat par 327 E30?

AutorsZiņojums
Mikelis
08. Oct 2005, 20:36 #1

Kopš: 13. May 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2439

Braucu ar: Bayerische Motoren Werke

Kāds ir motors? Labs vai slikts? Un paareejais...



-----------------
Runāju mikrofonā par atlīdzību un palīdzu apgūt saules enerģiju :naac:
Offline
gacha
08. Oct 2005, 20:47 #2

Kopš: 01. Aug 2002

Ziņojumi: 1836

Braucu ar: F11 JG40



-----------------
Offline
RM1
08. Oct 2005, 20:48 #3

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Ja tu runā par motoriem, kuri pēc rūpnīcas uzreiz tika pārtaisīti kādā no BMW tuninga kantoriem, tad viss ir čiki, griežās lopā

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
Mikelis
08. Oct 2005, 20:51 #4

Kopš: 13. May 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2439

Braucu ar: Bayerische Motoren Werke

Itkā viens man taadu var piedaavaat un es taadu vareetu njemt...

-----------------
Runāju mikrofonā par atlīdzību un palīdzu apgūt saules enerģiju :naac:
Offline
RM1
08. Oct 2005, 20:55 #5

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Šaubos, ka tieši tādu tev piedāvā Noteikti, ka kaut kādu pašskrūvētu grib tev pārdot

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
Mikelis
08. Oct 2005, 21:19 #6

Kopš: 13. May 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2439

Braucu ar: Bayerische Motoren Werke

nuuu... vinjsh gan teicaas, ka tas esot tieshi 327i ar 2,7l motoru un neko daudz par taadiem neesmu dzirdeejis, taapeec gribu noskaidrot, kas tur vispaar var buut

-----------------
Runāju mikrofonā par atlīdzību un palīdzu apgūt saules enerģiju :naac:
Offline
100
08. Oct 2005, 21:23 #7

Kopš: 27. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4543

Braucu ar: ...

Nez, labaak jau meklee standarta 2,5

-----------------
100.
Offline
RM1
08. Oct 2005, 21:24 #8

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Tur noteikti 325e bloks ar 2.5 galvu no 325i, rezultātā sanāk 2.7i

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
Mikelis
08. Oct 2005, 21:25 #9

Kopš: 13. May 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2439

Braucu ar: Bayerische Motoren Werke

aha, nu labi, skatiishos, kaa buus kad buus iespeeja izruucinaat, tad jau zinaashu, kaa ir

-----------------
Runāju mikrofonā par atlīdzību un palīdzu apgūt saules enerģiju :naac:
Offline
100
08. Oct 2005, 21:25 #10

Kopš: 27. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4543

Braucu ar: ...

Ir ekomobiilis gala rezultaataa
Bet nu mans nemaz nav neekonomiskas

-----------------
100.
Offline
Fandulis
09. Oct 2005, 00:27 #11

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13366

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Tas ir zemo apgriezienu motors un nav nekāds tjuņings, parasts standarta motors, e 30 traktors
Offline
gest75
09. Oct 2005, 00:43 #12

Kopš: 15. Jul 2004

Ziņojumi: 67

Braucu ar: BMW 330ci 2002

126 zirgi skiet bija, ,nav pasaules lielaakaa rakete, bet griezaas ok. Ir ekonomisks ja sveces, filtri, gaisa suuceeja nav skirbas. motors taac pac kaa 525e.

Bet taa ir jau veesture ar vismaaz 250.000km..[ This message was edited by: gest75 on 2005-10-09 00:44 ]
Offline
100
09. Oct 2005, 01:11 #13

Kopš: 27. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4543

Braucu ar: ...

Numnas nekadaa zinjaa nav zemapgriezienu

-----------------
100.
Offline
martinez
09. Oct 2005, 01:14 #14

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29225

Braucu ar: cietu seju

Jāsāk ar to, ka ja 327i īpašnieks savu BMW sauc par 327i, tad viņam ir jābūt motora uzlabojumiem un krietni vairāk par 120 vai 130 zirgiem, pretējā gadījumā tas ir tas pats bēdīgais 325E, nevis 327i.
Offline
Mikelis
09. Oct 2005, 10:52 #15

Kopš: 13. May 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2439

Braucu ar: Bayerische Motoren Werke

a ja reiz tam 327i bloks ir no 525e un galva no 325i, vinjam taksh noteikti ir ieshprice un viss, kas ir uz 325i. Es vienaa lapaa lasiiju, ka parastajam 325i ir 170Zs un 327i ir 200Zs, vai tas taa ir? [ This message was edited by: Mikelis on 2005-10-09 10:53 ]

-----------------
Runāju mikrofonā par atlīdzību un palīdzu apgūt saules enerģiju :naac:
Offline
RM1
09. Oct 2005, 10:56 #16

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Ja vis ir pareizi uztaisīts, tad jā, ir ap 200 zs

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
Bamperis
09. Oct 2005, 10:56 #17

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4791

Braucu ar: 07`e61 530d///M

Nu tam standarta 2.7 motoram ir 129 zirgi,vismaz 5er ar taadu motoru,man veras sameeraa normaali arii standarts,varu tureet liidzi 525i e34 modelim,takaa tas fufelis,ka saka,ka neiet nehuja...lab pie 140/150 pazuud raaviens..un tas viss...
Offline
martinez
09. Oct 2005, 11:01 #18

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29225

Braucu ar: cietu seju

Kautko jau iet, bet 325i salīdzinot ar 325e, ir diena pret nakti
Offline
Mikelis
09. Oct 2005, 11:02 #19

Kopš: 13. May 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2439

Braucu ar: Bayerische Motoren Werke

eee... a kas ir tas viss pareizi uztaisiitais? Viss kaa deafultaa, kad ir okii, vai arī ar kaut kaadu tjuuningu?

-----------------
Runāju mikrofonā par atlīdzību un palīdzu apgūt saules enerģiju :naac:
Offline
RM1
09. Oct 2005, 11:10 #20

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Koročē no rūpnīcas nāca 325e, ar deforsētu 2.7 dzinēju ar 129 Zs(standarts), ja tam dzinējam ir uzlikta 2.5 galva un dabūta atpakaļ normāla kompresija, tad ir ap 200Zs

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo