Online
Pašreiz BMWPower skatās 163 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: DPF pilns
Autors | Ziņojums |
cmax | | Kopš: 03. Jan 2013
Ziņojumi: 1079
Braucu ar:
| Bija 1,6 ar izravētu DPF, kļūdas pēc safistu(izņemtu) katalizatoru un noglušītu EGR, smirdēja kā vels ar asu smaku.
tagad 2.0 ar veselu katalizatoru, strādājošu egr un caurumu DPF, kodīgā smaka nav, kačigarējot dūmi kūp, tā ka vairāk liktu ka smaku apēd katalizators, ja smird ar visu tad iespējams tas ir izbeidzies(saguris). Ja pie vainas būtu EGR tad dodot virsu smirdētu visi kam nav DPF, jo pie slodzes viņš ir ciet. | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| klau, kungi, jums ir kaads pamatojums/izskaidrojums, nah juus 'glushiijiet' EGR? KAAPEEC? | Offline | | |
Gestus | | Kopš: 07. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1193
Braucu ar: Paseratti
|
11 Jan 2018, 10:32:43 @N53series rakstīja:
klau, kungi, jums ir kaads pamatojums/izskaidrojums, nah juus 'glushiijiet' EGR? KAAPEEC?
Dīlers ieteica , der ? | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
|
11 Jan 2018, 08:27:13 @Bamperis rakstīja:
10 Jan 2018, 22:43:11 @Staris rakstīja:
Nu tad egr jau arī ir pie vainas aromam. DPF griešana tur nespēlē pa lielam nekādu lomu. DPF atļauj kvēpot sprauslām, bet smirdoņu rada egr vai beigtas sprauslas. Manā gadījumā EGR. Bet nu darbojošs EGR aug ciet, ja nav superperfektas sprauslas + patēriņš + jauda.
Man ir kati, bet egr off un silst ļoti ātri
Pilniiga bullja kaka,izgriezu iepriekshejajm e39 530d katus un saka smirdeet kaa ikaruss.
Runa ir par DPF izgriešanu un EGR atslēgšanu nevis Katu izgriešanu.
Katalizatori paliek! | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
|
11 Jan 2018, 10:32:43 @N53series rakstīja:
klau, kungi, jums ir kaads pamatojums/izskaidrojums, nah juus 'glushiijiet' EGR? KAAPEEC?
Ja godīgi, tad es personīgi atļāvu to darīt darbu veicējiem, jo visi dievojas, ka to ir jādara, ja negrib aizaugušu ieplūdi un visu pārējo. No dīzeļiem maz saprotu un darīju tā kā absolūts vairākums teica
Bet tā smaka bieži vien liek pārdomāt | Offline | | |
njakts | | Kopš: 01. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 164
Braucu ar: auto
|
11 Jan 2018, 10:32:43 @N53series rakstīja:
klau, kungi, jums ir kaads pamatojums/izskaidrojums, nah juus 'glushiijiet' EGR? KAAPEEC?
Palasiju šo to - EGR samazina temperatūru degkamerās = zemāks NOx
Zemāka temperatūra degkamerās = vairāk kvēpu
Vairāk kvēpu = biežāk DPF reģenerējas
Noglušijot EGR man DPF tīrījās tieši 2x reizes retāk. Arī pēc EGR iztīrīšanas.
Man tomēr liekas, ka īsti labi tas EGR nestrādāja, jo bija ļoti jūtama starpība tieši braukšanas dinamikā, cik asi dzinējs atbild uz gāzes (dīzeļa) pedāļa nospiešanu. un nevis ieberot grīdā, bet tieši mazliet piedodot čadu.
Protams arī ieplūdes aizaugšana sajaucoties izplūdei ar kartera ventilāciju.
Baigo starpību uzsilšanā bez EGR tāpat nejūtu, tāpat pie auksta dzinēja EGR ir ciet.. | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
11 Jan 2018, 12:12:13 @njakts rakstīja:
11 Jan 2018, 10:32:43 @N53series rakstīja:
klau, kungi, jums ir kaads pamatojums/izskaidrojums, nah juus 'glushiijiet' EGR? KAAPEEC?
Palasiju šo to - EGR samazina temperatūru degkamerās = zemāks NOx
Zemāka temperatūra degkamerās = vairāk kvēpu
Vairāk kvēpu = biežāk DPF reģenerējas
Noglušijot EGR man DPF tīrījās tieši 2x reizes retāk. Arī pēc EGR iztīrīšanas.
Man tomēr liekas, ka īsti labi tas EGR nestrādāja, jo bija ļoti jūtama starpība tieši braukšanas dinamikā, cik asi dzinējs atbild uz gāzes (dīzeļa) pedāļa nospiešanu. un nevis ieberot grīdā, bet tieši mazliet piedodot čadu.
Protams arī ieplūdes aizaugšana sajaucoties izplūdei ar kartera ventilāciju.
Baigo starpību uzsilšanā bez EGR tāpat nejūtu, tāpat pie auksta dzinēja EGR ir ciet..
mjaa, veertiigi informacijas avoti..
nu, ar egr ir gan atsauciigaaks, gan ekonomiskaaks. nerunaajot par to, ka lielaakoties viss ir slikti ar adaptaacijaam un pat, iespeejams, avaarijas rezhiimu peec egr neveiksmiigas likvideeshanas..
par taam regjineraacijaam - hvz, kas tur vispaar notiek taa izvarotam dzineejam.. | Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| Wtf kur pamatojums tavam apgalvojumam? [ Šo ziņu laboja AF, 11 Jan 2018, 12:23:34 ] | Offline | | |
|
yanks | | Kopš: 28. Jun 2005
Ziņojumi: 5107
Braucu ar:
| Man ir kā minimums 400K nogājis m57d30. Oriģināli DPF nav. Meta kļūdu par egr, jo bija savilkta kopā vakuuma trubiņa. To nomainīju un braukāju ar strādājošu egr. Tas bija pirms kādiem 40k km. Ieplūdes kolektorā nekādas šausmas nav novērojamas. Melnus dūmus varu dabūt, ja vairākus simtus km braucu mierīgi nesportojot. Vienreiz kārtīgi iedodot grīdā kvēpi tiek izdzīti un otro reizi jau vairs nav manāmi. Vidējais patēriņš 6.6 litri. katrs protams dara ar savu lamatu ko grib bet es neredzu jēgu atslēgt egr tikai tapēc ka kaut kādiem ļoļikiem internetā liekas ka tā sistēma nav laba. | Offline | | |
Bamperis | | Kopš: 04. Mar 2004
No: Tukums
Ziņojumi: 4800
Braucu ar: 14` f11 530Xd ///M
|
11 Jan 2018, 11:45:53 @Staris rakstīja:
11 Jan 2018, 08:27:13 @Bamperis rakstīja:
10 Jan 2018, 22:43:11 @Staris rakstīja:
Nu tad egr jau arī ir pie vainas aromam. DPF griešana tur nespēlē pa lielam nekādu lomu. DPF atļauj kvēpot sprauslām, bet smirdoņu rada egr vai beigtas sprauslas. Manā gadījumā EGR. Bet nu darbojošs EGR aug ciet, ja nav superperfektas sprauslas + patēriņš + jauda.
Man ir kati, bet egr off un silst ļoti ātri
Pilniiga bullja kaka,izgriezu iepriekshejajm e39 530d katus un saka smirdeet kaa ikaruss.
Runa ir par DPF izgriešanu un EGR atslēgšanu nevis Katu izgriešanu.
Katalizatori paliek!
ā | Offline | | |
njakts | | Kopš: 01. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 164
Braucu ar: auto
|
11 Jan 2018, 12:21:24 @N53series rakstīja:
11 Jan 2018, 12:12:13 @njakts rakstīja:
11 Jan 2018, 10:32:43 @N53series rakstīja:
klau, kungi, jums ir kaads pamatojums/izskaidrojums, nah juus 'glushiijiet' EGR? KAAPEEC?
Palasiju šo to - EGR samazina temperatūru degkamerās = zemāks NOx
Zemāka temperatūra degkamerās = vairāk kvēpu
Vairāk kvēpu = biežāk DPF reģenerējas
Noglušijot EGR man DPF tīrījās tieši 2x reizes retāk. Arī pēc EGR iztīrīšanas.
Man tomēr liekas, ka īsti labi tas EGR nestrādāja, jo bija ļoti jūtama starpība tieši braukšanas dinamikā, cik asi dzinējs atbild uz gāzes (dīzeļa) pedāļa nospiešanu. un nevis ieberot grīdā, bet tieši mazliet piedodot čadu.
Protams arī ieplūdes aizaugšana sajaucoties izplūdei ar kartera ventilāciju.
Baigo starpību uzsilšanā bez EGR tāpat nejūtu, tāpat pie auksta dzinēja EGR ir ciet..
mjaa, veertiigi informacijas avoti..
nu, ar egr ir gan atsauciigaaks, gan ekonomiskaaks. nerunaajot par to, ka lielaakoties viss ir slikti ar adaptaacijaam un pat, iespeejams, avaarijas rezhiimu peec egr neveiksmiigas likvideeshanas..
par taam regjineraacijaam - hvz, kas tur vispaar notiek taa izvarotam dzineejam..
Vot īstais vārds - atsaucīgāks - mans toč tāds palika tikai kad EGR aizaisija ciet. Par ekonomiju gan nemācēšu teikt.
Btw, runa nav par BMW dzinēju, ne arī vācu dzinēju. Vienīgā adaptācija manam mīzelim, ko zinu, ir sprauslu 'mācīšanās'. Avārijas režīms | Offline | | |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3114
Braucu ar: Puf-puf
| Pirmā dzirdēšana, ka EGR samazina temperatūru degkamerās, tieši otrādi - paaugstina, laižot karstās izplūdes gāzes atkārtoti ieplūdē.
Līdz ar to arī sliktāks degkameras pildījums, mazāk svaiga gaisa ko dedzināt un mazāka jauda. Atbilstoši sliktāka atsaucība un zemāka degvielas ekonomija.
| Offline | | |
Re5tepa | | Kopš: 20. Apr 2006
No: Liepāja
Ziņojumi: 808
Braucu ar: //m-pakotu traktoru
|
11 Jan 2018, 13:21:55 @josi rakstīja:
Pirmā dzirdēšana, ka EGR samazina temperatūru degkamerās, tieši otrādi - paaugstina, laižot karstās izplūdes gāzes atkārtoti ieplūdē.
Līdz ar to arī sliktāks degkameras pildījums, mazāk svaiga gaisa ko dedzināt un mazāka jauda. Atbilstoši sliktāka atsaucība un zemāka degvielas ekonomija.
tās sadegušās "karstās" izplūdes gāzes jau stipri atdzisušas ja salīdzina ar iespējamo svaigo skābeki , kurš varēja sadegt, bet tā arī nesadega degkamerā | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16309
Braucu ar:
|
11 Jan 2018, 13:21:55 @josi rakstīja:
Pirmā dzirdēšana, ka EGR samazina temperatūru degkamerās, tieši otrādi - paaugstina, laižot karstās izplūdes gāzes atkārtoti ieplūdē.
Līdz ar to arī sliktāks degkameras pildījums, mazāk svaiga gaisa ko dedzināt un mazāka jauda. Atbilstoši sliktāka atsaucība un zemāka degvielas ekonomija.
samazina temperaturu | Offline | | |
Nerds | | Kopš: 24. Sep 2017
Ziņojumi: 341
Braucu ar:
| Nevienam te nav nojausmas, kă darbojas EGR, bet visiem ir viedoklis vai viňu vajag vai ně.
| Offline | | |
yanks | | Kopš: 28. Jun 2005
Ziņojumi: 5107
Braucu ar:
| Kapēc nav ne jausmas? Es vismaz iekš ISTA esmu izlasījis par sava motora EGR sistēmas darbības principiem. Un man ir skaidrs tas, ka EGR vārsts tā vienkārši visu laiku beztolkā negāži izpūtēja saturu pa taisno ieplūdē. [ Šo ziņu laboja yanks, 11 Jan 2018, 13:40:51 ] | Offline | | |
|
njakts | | Kopš: 01. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 164
Braucu ar: auto
|
11 Jan 2018, 13:21:55 @josi rakstīja:
Pirmā dzirdēšana, ka EGR samazina temperatūru degkamerās, tieši otrādi - paaugstina, laižot karstās izplūdes gāzes atkārtoti ieplūdē.
Līdz ar to arī sliktāks degkameras pildījums, mazāk svaiga gaisa ko dedzināt un mazāka jauda. Atbilstoši sliktāka atsaucība un zemāka degvielas ekonomija.
EGR'am ir siltummainis, kas samazina gāzu temperatūru.
Mazāk skābekļa degkamerā - sliktāka sadegšana un zemāka temperatūra.
Atsaucība manā gadījumā drīzāk bija saistīta ar to ka egr's nevar ātri aizvērties vai neaizveras 100%. | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6267
Braucu ar:
|
11 Jan 2018, 13:21:55 @josi rakstīja:
Pirmā dzirdēšana, ka EGR samazina temperatūru degkamerās, tieši otrādi - paaugstina, laižot karstās izplūdes gāzes atkārtoti ieplūdē.
Līdz ar to arī sliktāks degkameras pildījums, mazāk svaiga gaisa ko dedzināt un mazāka jauda. Atbilstoši sliktāka atsaucība un zemāka degvielas ekonomija.
Šis jau ir "viena tante teica" līmenī... Kā tieši pieplūstošā gaisa daudzumu samazina tas, ka piepūš klāt izplūdes gāzes? Svaiga gaisa daudzumam no EGR esamības / neesamības nekādi nevajadzētu mainīties, plus to visu smadzenes samēra un attiecīgi samēra cik izpludes gāzes drīkst piešaut klāt svaigam gaisam. Izlasot šādu komentāru rodas sajūta, ka dažuprāt tur svaigs gaiss vispār netiek padots, bet vienkārši izplūdes gāzes cirkulē uz riņķi pa noslēgtu sistēmu un ir izdomāts gandrīz mūžīgais dzinējs, atliktu tik vēl izdomāt kā bez dīzeļa piešprices iztikt. | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
11 Jan 2018, 13:44:07 @Mizx rakstīja:
11 Jan 2018, 13:21:55 @josi rakstīja:
Pirmā dzirdēšana, ka EGR samazina temperatūru degkamerās, tieši otrādi - paaugstina, laižot karstās izplūdes gāzes atkārtoti ieplūdē.
Līdz ar to arī sliktāks degkameras pildījums, mazāk svaiga gaisa ko dedzināt un mazāka jauda. Atbilstoši sliktāka atsaucība un zemāka degvielas ekonomija.
Šis jau ir "viena tante teica" līmenī... blablabla
Nu vismaz paguuglee nevis tukshi muldi.. Wiki Tas ir agazu recirkulaacijas galvenais noluuks - samazinaat sadegshanas temperatuuras cilindraa. | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
11 Jan 2018, 13:44:07 @Mizx rakstīja:
11 Jan 2018, 13:21:55 @josi rakstīja:
Pirmā dzirdēšana, ka EGR samazina temperatūru degkamerās, tieši otrādi - paaugstina, laižot karstās izplūdes gāzes atkārtoti ieplūdē.
Līdz ar to arī sliktāks degkameras pildījums, mazāk svaiga gaisa ko dedzināt un mazāka jauda. Atbilstoši sliktāka atsaucība un zemāka degvielas ekonomija.
Šis jau ir "viena tante teica" līmenī... Kā tieši pieplūstošā gaisa daudzumu samazina tas, ka piepūš klāt izplūdes gāzes? Svaiga gaisa daudzumam no EGR esamības / neesamības nekādi nevajadzētu mainīties, plus to visu smadzenes samēra un attiecīgi samēra cik izpludes gāzes drīkst piešaut klāt svaigam gaisam. Izlasot šādu komentāru rodas sajūta, ka dažuprāt tur svaigs gaiss vispār netiek padots, bet vienkārši izplūdes gāzes cirkulē uz riņķi pa noslēgtu sistēmu un ir izdomāts gandrīz mūžīgais dzinējs, atliktu tik vēl izdomāt kā bez dīzeļa piešprices iztikt.
kungi, juus abi.. kaut ko..
jaunajiem diizeljiem ir arii drosele, lai uztureetu pareizu gaiss/soljara proporciju un [kopaa ar turbiinas vadiibu] un EGR mainiitu ieplustoshaa maisiijuma proporciju.
palielinot EGR 'pienesumu', var palielinat cilindru pipildiijumu [jo dalja gaazu ir nedegosha], vienlaiciigi - samzinot energjiju, kas nepiecieshama iepluudes ciklaa, zudumiem turbiinaa n shit. no shejienes ekonomija.
par adaptaacijaam - es saprotu, ka diesel lietotaajie tas vispaar svesh jeedziens, bet ticiet - DDE5/6/7 to ir daudz. un gana kompliceetas. un, ja taads engine pamana nekorekti straadaajoshu EGR, algoritmi mainaas.
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|