Online
Pašreiz BMWPower skatās 267 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Elektroauto EV
Autors | Ziņojums |
alco | | Kopš: 17. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 906
Braucu ar: Dienesta auto...
|
20 Feb 2015, 11:29:57 Arsmens rakstīja:
20 Feb 2015, 11:26:25 mats rakstīja:
20 Feb 2015, 11:20:32 Arsmens rakstīja:
20 Feb 2015, 11:18:40 Zoo rakstīja:
Un cik tādam nissanam maksā uzlādēt lai nobrauktu 100 km?
Leaf needs about 30 kWh of electricity to power the vehicle for 100 miles
Pēc mūsu elektroenerģijas cenām sanāk - apmēram 5 eur uz 150 km ?
Nu angļi min ciparu 2.5poundi par 100miles
Pa nakti rēķinājām 15-25kwh patērēja, atkarīgs cik pilna "bāka" . kad interesējāmies par ātro uzlādi, tad tā it kā patērējot vairāk enerģijas, hvz kāpēc, jo uzlādējamais tilpums jau it kā nemainās | Offline | | |
Zoo | | Kopš: 27. Sep 2007
Ziņojumi: 7814
Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger
| 30 kWh mūsu naudā ir gandrīz 5 eur. 3,50 eur uz 100 km. Tā laikam.
LPG pepelacs (līdzīgs dranduļets) kā tas nissans brauc sākot no 8l lpg kas ir rupji runājot 5 eur.
Nepārliecinājāt, sagāzēts golfs vai žurka rullz vairāk | Offline | | |
Arsmens | | Kopš: 28. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 13306
Braucu ar: Trim durvīm
| Aha un ja jāpērk tas auto par pilnu cenu bez nekādiem valsts bonusiem, tad nu tiešām $ ziņā tā nav ekonomija...
Bet elektro dzinējs, viens vienmērīgs pārnesums, grieze un klusums Pa ne-savu naudu gribu | Offline | | |
Mikuzz | | Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41359
Braucu ar: Transporta līdzekli
| Tikai reālajā dzīvē ar BMW varēja nobraukt 70km pie pilnas uzlādes, kad ārā bija tikai -8 | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| bez papildus ekstras - iekšdedzes motora bezvērtīgs auto... | Offline | | |
RWD | | Kopš: 29. May 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 929
Braucu ar: muti
|
20 Feb 2015, 12:50:39 edzulis rakstīja:
bez papildus ekstras - iekšdedzes motora bezvērtīgs auto...
Un nekad nebūs nākotnes klasika, kas vispār nozīmē | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16181
Braucu ar:
|
20 Feb 2015, 10:24:12 Zoo rakstīja:
20 Feb 2015, 10:17:36 uldens1 rakstīja:
20 Feb 2015, 10:04:05 Zoo rakstīja:
Sūds ne sūds, bet kas notiek pie -20°, kad baterijas nespēj normāli funkcionēt, bet siltumu salonā ar gribas? Ja ne vairāk par 50 km no rozetes līdz rozetei, tad varbūt arī nekas.
jutube krievi teste teslu zemā,nav nemaz tik traki,siltumu pūš momentali
Tas skaidrs, ka pūš.
Mana skepse ir par to, ka ja neesi oligarhs, bet vnk ar tarakāniem galvā, tad kas notiks ar to teslu pēc 3 gadiem lietošanas? Un 5 gadiem? cik maksā bateriju nomaiņa, serviss utt. Ilgtermiņā uz km sanāks dārgāk un ķēpīgāk par klasisko iekšdedzes dzinēju.
nu tas skaidrs ka tas auto nav domats nabagiem pagaidām,domaju gadi 15-20 vel paies kamer viņi paradisies ielas,nu vismaz lai 2 gab. pa dienu redzetu uz ielas | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16181
Braucu ar:
|
20 Feb 2015, 10:30:52 Zoo rakstīja:
20 Feb 2015, 10:26:41 Tune-L rakstīja:
Baterijai sola 8 gadu dzīvi!
Vēlak nomaiņa varētu būt padārga!
Tātad, pēc 5 gadu ekspluatācijas varēsi to lamatu pārdot par 20 % no iegādes summas cenas kritums kä ladai
nu bmw apmeram tik pat nokrit cena | Offline | | |
|
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4936
Braucu ar: cieņu
|
20 Feb 2015, 10:24:12 Zoo rakstīja:
20 Feb 2015, 10:17:36 uldens1 rakstīja:
20 Feb 2015, 10:04:05 Zoo rakstīja:
Sūds ne sūds, bet kas notiek pie -20°, kad baterijas nespēj normāli funkcionēt, bet siltumu salonā ar gribas? Ja ne vairāk par 50 km no rozetes līdz rozetei, tad varbūt arī nekas.
jutube krievi teste teslu zemā,nav nemaz tik traki,siltumu pūš momentali
Tas skaidrs, ka pūš.
Mana skepse ir par to, ka ja neesi oligarhs, bet vnk ar tarakāniem galvā, tad kas notiks ar to teslu pēc 3 gadiem lietošanas? Un 5 gadiem? cik maksā bateriju nomaiņa, serviss utt. Ilgtermiņā uz km sanāks dārgāk un ķēpīgāk par klasisko iekšdedzes dzinēju.
Protams grūti ir spriest par ekspluatācijas izmaksām, kamēr nav pašam bijis tāds auto, bet tāpat domāju, ja ir iespēja dabūt tādu auto ar līdzfinansējumu un ja rēķina, ka sanāk ieekonomēt kārtīgi uz degvielas rēķina, var aizmirst par tādām lietām kā eļļas, filtru,sveču maiņas utt.+klāt nāk bonusi, ka varēs braukt pa sabiedriskā transporta joslām (šobrīd izstrādā grozījumus) un citi nodokļu atvieglojumi- es teiktu, ka gan jau, ka finālā tīri ciparos rēķinot tā baterijas maiņa sevi būs 3x atsitusi. Viedoklis subjektīvais.[ Šo ziņu laboja Mikels, 20 Feb 2015, 13:35:44 ] | Offline | | |
Arsmens | | Kopš: 28. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 13306
Braucu ar: Trim durvīm
|
20 Feb 2015, 13:38:48 Alduhins rakstīja:
Kāds tam elektromotoram varētu būt resurss?
Jābūt pāris reižu ilgākam nekā iekšdedzes | Offline | | |
32cm | | Kopš: 14. Apr 2008
Ziņojumi: 2242
Braucu ar: EK
| Ja valsts apmaksātu 50% no pirkuma summas, domāju šīs mašīnas klienti pirktu.
Runāju ar RTU transporta daļas darbinieku, viņiem ir e-Up, esot ļoti apmieirnāti, vienīgā problēma, ka 3 jau no tiem neiet un detaļas gaida 3 mēnešus.[ Šo ziņu laboja 32cm, 20 Feb 2015, 13:42:19 ] | Offline | | |
Arsmens | | Kopš: 28. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 13306
Braucu ar: Trim durvīm
|
20 Feb 2015, 13:40:42 32cm rakstīja:
Ja valsts apmaksātu 50% no pirkuma summas, domāju šīs mašīnas klienti pirktu.
Runāju ar RTU transporta daļas darbinieku, viņiem ir e-Up, esot ļoti apmieirnāti, vienīgā problēma, ka 3 jau no tiem neiet un detaļas gaida 3 mēnešus.
Kā ar to var būt apmierināti?! | Offline | | |
mmartins | | Kopš: 14. Sep 2004
Ziņojumi: 1717
Braucu ar: Prius
| Opel Ampera ir ļoti sakarīgs variants
Pie tā, ka šobrīd LV uzlādes infrastruktūras praktiski nav, tad tīrs elektroauto, manuprāt, ir diezgan nepraktisks.
| Offline | | |
32cm | | Kopš: 14. Apr 2008
Ziņojumi: 2242
Braucu ar: EK
|
20 Feb 2015, 13:43:53 Arsmens rakstīja:
20 Feb 2015, 13:40:42 32cm rakstīja:
Ja valsts apmaksātu 50% no pirkuma summas, domāju šīs mašīnas klienti pirktu.
Runāju ar RTU transporta daļas darbinieku, viņiem ir e-Up, esot ļoti apmieirnāti, vienīgā problēma, ka 3 jau no tiem neiet un detaļas gaida 3 mēnešus.
Kā ar to var būt apmierināti?!
par valsts naudu viss labi | Offline | | |
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4936
Braucu ar: cieņu
| Man šķiet bija kādu laiku atpakaļ, kad varēja juridiskas personas un valsts iestādes pieteikties līdzfinansējumam, tāpēc jau tie up'i un citi ir salīdzinoši daudz parādījušies | Offline | | |
RVR | | Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22286
Braucu ar: RVR
|
20 Feb 2015, 13:48:41 wilis rakstīja:
Pie tā, ka šobrīd LV uzlādes infrastruktūras praktiski nav
Šur tur jau ir.
Piemēram, Jūrmalā ir pat 2 uzlādes vietas pie Latvenergo mājas. | Offline | | |
|
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4936
Braucu ar: cieņu
| Runājot par UP, kas maksā 20k bez PVN, juridiskas personas piesakoties līdzfinansējumama varēja to dabūt no 9-13K...manuprāt nav slikti.
Atbilstoši elektro mobilitātes attīstības plānam līdz 2020. gadam paredzēts uzstādīt 235 stacijas sākot uzstādīšanu jau ar šo gadu.[ Šo ziņu laboja Mikels, 20 Feb 2015, 14:12:40 ] | Offline | | |
hronists | | Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
20 Feb 2015, 11:26:25 mats rakstīja:
20 Feb 2015, 11:20:32 Arsmens rakstīja:
20 Feb 2015, 11:18:40 Zoo rakstīja:
Un cik tādam nissanam maksā uzlādēt lai nobrauktu 100 km?
Leaf needs about 30 kWh of electricity to power the vehicle for 100 miles
Pēc mūsu elektroenerģijas cenām sanāk - apmēram 5 eur uz 150 km ?
apmēram 4x lētāks nekā vidējais nesagāzētais LV auto. vai 3x lētāk kā sagāzēts. | Offline | | |
32cm | | Kopš: 14. Apr 2008
Ziņojumi: 2242
Braucu ar: EK
| varēja, taču vairs nekādu atbalstu nedod. Valsts iestādēm bija 70% līdzfinasējumus līdz ar to tāpēc to tik daudz. UP maksāja apmēram 6 eur ar pvn. | Offline | | |
Montana | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
| es teiktu ka 1.5x lētāk kā vidējais sagāzētais un aptuveni 1.3 reizes dārgāk, kā līdzīgas dinamikas mazmotorsūds sagāzēts | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|