Online
Pašreiz BMWPower skatās 195 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Kurš apkopē un uzturēšanā ir dārgāks - E38 vai E39
Autors | Ziņojums |
Puuchuks | | Kopš: 03. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24359
Braucu ar: BMW
| 2 Marex - tavs? cik? | Offline | | |
BADMANS | | Kopš: 08. Feb 2004
No: Cēsis
Ziņojumi: 2100
Braucu ar: M3 EVO, 330Dieselpower
| SOrry par offtopiku !
Kur pārbaudīt VIN kodu??? | Offline | | |
Melvins | | Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 11342
Braucu ar: BMW un Daft Punk.
|
2005-03-22 11:14, diesel rakstīja:
... paļubomu gruts uzdevums - ir nozime auto visparejam stavoklim vienam e 39 man gada sanak apm.600 Ls, citam 8 men. laika 80ls, tapat braukshanas stilam ir nozime.
te es Tev pilnībā piekrītu .
...patiesībā jau ir tā - ja Tu vienā gadā ekspluatācijas izdevumos ieliec ap 600Ls, tad parasti rēķinies, ka divos nākamajos gados šis cipars būs vismaz uz pusi mazāks (protams!, ja auto jau default’ā nejūk ārā un nesadalās reizinātājos).
ps: bet es parasti ar vienu auto braucu 4-5 gadus to nemainot . | Offline | | |
Artis_D | | Kopš: 22. Aug 2002
Ziņojumi: 13419
Braucu ar: BMW
| e36 ritošajā pa 10 mēn. - ~180Ls, pagaidām viss ļoti labi 30tkm
[ This message was edited by: outlaw on 2005-03-22 11:37 ] | Offline | | |
Puuchuks | | Kopš: 03. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24359
Braucu ar: BMW
| savam 535 esmu nepilnu 15 meeneshu laikaa tiiri piekaree ieguldiijis ~350 ls (daljas+darbs) un konkreeti: bremzhu kluchi, plaukts/lodbalsts, pr. amorti, stabilizatora atsaite, kaukaadas atsperes bremzeem. nobraukums ~21kkm | Offline | | |
Melvins | | Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 11342
Braucu ar: BMW un Daft Punk.
| liels Paldies par info .
ps: prieks par atsaucīgiem BMWPower apmeklētājiem.
hmmm... pārāk daudz esmu saklausījies negatīvus komentārus par tām alumīnija piekarēm.
realitātē izskatās - ka nav tik traki . | Offline | | |
Fii | | Kopš: 27. May 2003
Ziņojumi: 246
Braucu ar: SupraTT, Hachiroku
| Nu man kaut kaa neliekas normaali gadaa piekaree ieguldiit no 500-1000LVL, bet visi BMW lietotaaji to uzskata par normu
BMW e30 piekaree jau 2 gados esmu ieguldiijis tuvu pie 500LVL. Kad auto nopirku, tas bija normaalaa staavoklii.
Ar Supru nobraukaaju vairaak kaa 3 gadus, piekaree nomainot 4 bukses un 2 lodbalstus. Vel gan arii uzliku KONI amjus, bet tie veel neprasiija nomainju. Tas viss kopaa pat neizmaksaaja 500LVL.
Gadaa nobraucu apmeeram 30K km.
| Offline | | |
Puuchuks | | Kopš: 03. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24359
Braucu ar: BMW
|
2005-03-22 11:50, Melvins rakstīja:
hmmm... pārāk daudz esmu saklausījies negatīvus komentārus par tām alumīnija piekarēm.
realitātē izskatās - ka nav tik traki .
Melvin, V8 ir teerauda (laikam ? ) piekare, stingraaka kaa R6 | Offline | | |
|
SpOrcMeN | | Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 33995
Braucu ar: banderautomobili
| nefiga ari v8 ir aluminija tikai laikam gumija stipraka, huj zin nu bet birzt jau viss. Tapec jau ir izdevigi pirkt mashinu ar piem 3 gadu garantiju, tad tik mochii cepuri kuldams. BMw diemzhel shadu steli nepiekopj kapec tapec ka grib vel papildus varities uz detaljam un tapec ari taisa tos jaunakos autinju ari trauslakus lai vairak jaremontee )))))))
----------------- ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!
| Offline | | |
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
| Dažas pārdomas par tēmu:
1.ar apkopes izmaksām vajadzētu saprast: eļļas, citu šķidrumu maiņas un garantijas laikā paredzēto darbu apjoms. Pārējais ir REMONTDARBI, kuri nav apkopes.
2.remontdarbu apjoms ir/būs atšķirīgs no auto nobraukuma, iepriekšējiem saimniekiem u.c. faktoriem. Iegūt kādu objektīvu statistiku būs neiespējami.
3.šie ir atšķirīgu klašu/filosofiju auto.
4.mana pārliecība - auto ir jāpērk tāds, lai varētu to uzturēt tehniski labā kārtībā. Lai atliek naudiņas gan sākuma (pēciegādes) apkopei/nepieciešamajiem remontiem, gan uzturēšanas izdevumiem. Un nav gluži normāli, ja E38 ir jāskaita/jārēķina naudas benzīnam. Tad jāpērk E36 ar M40 motoru.
5.Ne E38, ne E39 nav tās klases auto, kur apkopes(p.1) izmaksām vajadzētu spēlēt kādu lomu. | Offline | | |
Andris | | Kopš: 25. Jun 2002
Ziņojumi: 4519
Braucu ar: Datsun
| Par 5.punktu piekrītu Permalatam, bet dzīvē daudziem ir savādāk! | Offline | | |
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-04-08 15:54, Johoho rakstīja:
Par 5.punktu piekrītu Permalatam, bet dzīvē daudziem ir savādāk!
Varbūt runāju pārgudri, bet ir kaut kāda vērtību skala. Katram cilvekam. Ja auto (jaunāka modeļa) iegāde ir prioritāte Nr1, tad tā sanāk.. Nepretendēju uz absolūti pareizo viedokli.
Ja man jāizvēlas starp E39 un makaronu ēšanu un E34, par kuru nav pat īpaši jāuztraucas, izvēlos pēdējo.
Stulbākais, ka tā ekonomējot, cieš drošība. Jo, labām riepām, kaut kādiem ABS sensoriem un SRS spilveniem naudiņas jau vairs nepietiek... | Offline | | |
Edzins | | Kopš: 25. Jun 2004
Ziņojumi: 408
Braucu ar: X5
| Nu pat ieliku savam e36 180ls,tas ir pa gadu nobraukts,man liekas ka tas ir tiri normali.A tika nomainiti prieksa amisi,nu vopsem visa ritosa savesta kartiba | Offline | | |
Wicked | | Kopš: 21. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 14869
Braucu ar: Z3/TeslaM3
| E30 325i 3nedēļas 500Ls bez braukšanas
----------------- www.carcare.lv Detailing Store
www.pinole.lv | Offline | | |
Hesus | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 8426
Braucu ar: e30 325i; Cosworth Rs; Z3 2.5
| e36 325 2 mēnešos 2800Ls
----------------- Darbs ceļ vīru! | Offline | | |
karlisII | | Kopš: 05. Jul 2002
Ziņojumi: 2175
Braucu ar:
|
2005-04-08 17:48, Hesus rakstīja:
e36 325 2 mēnešos 2800Ls
kādā makārā ? | Offline | | |
|
IlmR | | Kopš: 20. Feb 2004
Ziņojumi: 62
Braucu ar: BOBIKU
| Nu pizdets ko e30 hadenee var salikt par 500 Ls ? Apzeltitus amortiņus )))))))
Tur vienkarsi nav tik daudz detaļu ) | Offline | | |
Artis_D | | Kopš: 22. Aug 2002
Ziņojumi: 13419
Braucu ar: BMW
|
2005-04-08 17:48, Hesus rakstīja:
e36 325 2 mēnešos 2800Ls
ar visu iegādi?? | Offline | | |
RT | | Kopš: 31. Aug 2003
Ziņojumi: 1293
Braucu ar:
|
2005-04-08 16:27, Permalat rakstīja:
2005-04-08 15:54, Johoho rakstīja:
Par 5.punktu piekrītu Permalatam, bet dzīvē daudziem ir savādāk!
Varbūt runāju pārgudri, bet ir kaut kāda vērtību skala. Katram cilvekam. Ja auto (jaunāka modeļa) iegāde ir prioritāte Nr1, tad tā sanāk.. Nepretendēju uz absolūti pareizo viedokli.
Ja man jāizvēlas starp E39 un makaronu ēšanu un E34, par kuru nav pat īpaši jāuztraucas, izvēlos pēdējo.
Stulbākais, ka tā ekonomējot, cieš drošība. Jo, labām riepām, kaut kādiem ABS sensoriem un SRS spilveniem naudiņas jau vairs nepietiek...
Nevar nepiekrist, bet šodien normāls E39 vai E38 maksā kā jauns Peogeot ap 10000 EUR. Un ar to tad viss izteikts, tāpēc jau ir pilna Rīga ar E39 un E38, un ne jau viņi visi maksā 15000 LS. To ko Permalat saka ir taisnība protams bet to var vairāk attiecināt uz E60 un X5 utt. īpašniekiem. E 39 un 38 jau var dabūt pa demokrātiskām cen
am, un tāpēc arī cilvēkiem interesē uzturēšana un patīkami ir arī tas ka tu brauc ar auto kurš maksā 8 Eur, bet tik pat labi var maksāt arī 16, vienkārši izkatās dārgāks kā maksā. Protams tas ir smieklīgi, bet domāju ka tas ar ir viens no iemesliem kāpēc pilna Rīga ar E39, un protams pāri visam tas ka pats pa sevi auto ir ļoti patīkams u nlabāks kā jaunā Astra. [ This message was edited by: RT on 2005-04-09 15:24 ] | Offline | | |
ak | | Kopš: 24. Jul 2003
Ziņojumi: 275
Braucu ar: LR
| Gam jau ka neuztvēri domu līdz galam. ne e38 ne e39 nebūs tik lēti uzturēšanā kā jauns auto pa tiem pašiem 10-12k eur. Interesēties par uzturēšanas un remontu izmanksām ir normāli, bet gaidīt brīnumus nav vērts -- abas nebūs lētas.
Agris
P.S. Man 728 uz 60k km un 18 mēnešiem varētu būt kopā servisos samaksāts ap 2500k lvl ieskaitot 2 riepu komplektus. bet tas laikam jau dēļ tā ka nobraukums šobrīd ir ap 230k km
Nevar nepiekrist, bet šodien normāls E39 vai E38 maksā kā jauns Peogeot ap 10000 EUR. Un ar to tad viss izteikts, tāpēc jau ir pilna Rīga ar E39 un E38, un ne jau viņi visi maksā 15000 LS. To ko Permalat saka ir taisnība protams bet to var vairāk attiecināt uz E60 un X5 utt. īpašniekiem. E 39 un 38 jau var dabūt pa demokrātiskām cen
am, un tāpēc arī cilvēkiem interesē uzturēšana un patīkami ir arī tas ka tu brauc ar auto kurš maksā 8 Eur, bet tik pat labi var maksāt arī 16, vienkārši izkatās dārgāks kā maksā. Protams tas ir smieklīgi, bet domāju ka tas ar ir viens no iemesliem kāpēc pilna Rīga ar E39, un protams pāri visam tas ka pats pa sevi auto ir ļoti patīkams u nlabāks kā jaunā Astra.
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|