Online

Pašreiz BMWPower skatās 210 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Kurš apkopē un uzturēšanā ir dārgāks - E38 vai E39

AutorsZiņojums
Blackadder
27. Nov 2003, 14:23 #1

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2142

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d

Pieļauju, ka jautājums var izklausīties lamerisks, bet kaut kā līdz šim nebiju pievērsis tam uzmanību. Vobšem, kurš no šiem vāgeniem ir dārgāks uzturēšanā E38 (ar 2.8 vai 3.0 V8 motoriem) vai E39 sedans (6-cilindrinieks)?
Offline
Davidoff
27. Nov 2003, 14:27 #2

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 3878

Braucu ar: 888

nezinu isti - jo pasham e34
bet pa e39 varu pastastit. Manam chomam bija e39 540 - panjema vinsh to ideala stavokli- pec 1.5 gada braukshanas pa Latvijas celiem - vinsh ir ieguldijis hadene ap 1200 Ls + bija jamaina spararats =400Ls.
Ta ka ...

-----------------
88888888
Offline
nrcha
27. Nov 2003, 14:52 #3

Kopš: 16. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2643

Braucu ar: smaidu

..taa ka tas neko nenoziimee. Kaa viens taa otrs auto var sapliist daargi un var nepliist nemaz. Domaaju, ka izveele vairaak jaabalsta uz to, ko tieshi Tev vajag autinjaa.

-----------------
"Trees're always a relief, after people." (c) D. Mitchell
Offline
Artis
27. Nov 2003, 14:59 #4

Kopš: 16. May 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 32262

Braucu ar: Renault

Loģiski, ka apkopē 6cilindrīgais būs lētāks nekā V8
Offline
SpOrcMeN
27. Nov 2003, 15:02 #5

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 33995

Braucu ar: banderautomobili

lets shitiem autinjiem nav nekas pazvani uz servi un salidzini cenas detaljam kuras ir jamaina - kolotkas, hadenes detaljas, amishi jasak ar shitam lietam nevis salidzinat motorus

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
Blackadder
27. Nov 2003, 15:21 #6

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2142

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d

Motoru tilpumus piemineju tikai tapec, ka ir aizdomas, ka hadenes vareetu atšķirties. Īstenībā, jau gandrīz par 90% varu teikt, ka par V8 netiks ņemts.
Par tiem 1200 latiem piekarei gadā - nu, stipri apšaubu, vai man tāds cipars sanāktu, jo man ir diezgan niecīgi nobraukumi, diez ko arī nemīlu zemprofila riepas, un arī neesmu nekāds īpašs atvilcējs.
Offline
Davidoff
27. Nov 2003, 15:29 #7

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 3878

Braucu ar: 888

1.kart tas bija pa 1.5 gadu.
2.kart nebija vinam nekadi zemprofila
3.kart brauca diena ap 70 km
4. vilcejs ar nav baigais!!!

-----------------
88888888
Offline
diesel
27. Nov 2003, 15:32 #8

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6138

Braucu ar: JG 9

... e38 apkopee ir daargaaks. Njem 523 vai 528. Es savam ex523 gada laikaa ieguldiitie liidzekli sastaadiija apm.600ls, tai skaitaa jauni amort., bremzes, motora datchiki... pie agresiiva braukshanas stila un zemprofiilnieceem. Ja negonko un auto ir ok, nekas dizs nav jaaieguulda.
Offline
Blackadder
27. Nov 2003, 15:50 #9

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2142

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d

Diesel: Paldies!
Iepriecināji - 600 Ls, kas sanāk vidēji 50 Ls mēnesī, ir o.k., it īpaši, ja ņem vērā to, ka, piemēram, ar 1985.gada Audi Coupe man bija līdzīgas izmaksas

Batman: Ā, nu pusotra gada laikā 1200 Ls vairs nav nemaz tik briesmīga summa, tas sanāk vidēji ap 800 Ls gadā. Par spararatu - aptuveni tikpat viņš maksā arī E34-tajiem ar M30 motoriem, bez tam, ne katru gadu šis jāmaina.
p.s. Bet jābrīnās, kā cilvēks var mierīgi nosēdēt pie 540-tā stūres un neatvilkt?
Offline
Davidoff
27. Nov 2003, 18:00 #10

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 3878

Braucu ar: 888

atvelk jau bet ne jau katru dienu!
Bet tik un ta - man piemeram sezhot sava e34 ar savam izmaksam ap 250 LVL gada uz hadeni uz parejo ( shogad taisniba bija uz 400LVL vairak- nosedinaju galvu plus shis tas jaudas palielinashanai) tas cipars par 1600 LVL liekas briesmigs !!

-----------------
88888888
Offline
Blackadder
27. Nov 2003, 18:44 #11

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2142

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d

Man kopš jūlija, kad konkrēto aparātu ieguvu savā īpašumā, vienīgi izdevumi ir bijuši motoreļļai un pakaļējās stupicas gultņa nomaiņai, kas kopā kaut kur ap 60 Ls veido (atmiņa vairs nešancē.

Bet nu gan ir sakrājušās dažas palietotam auto tipiskas vainas, uz kurām vēl aizies skanošais - priekštikls jāmaina (60 Ls), benzīnbākas datčiks jāmaina (ap 40 Ls), pakaļējās lielās bukses arī drīz būs jāmaina, (vairs neatceros cik maksāja, vai nebija ap 40 Ls?), tad vēl arī lūkas blīvējumi (ap 40 Ls), kolodkām uz pavasari pienāks nomaiņas laiks (kaut kur ap 50 Ls rēķinos), slotiņu mehānisms arī draņķīgs, būs jāmaina (130 Ls), droši vien vēl kāda vaina tiks atrasta (pieņemsim, ka 100 Ls).

Īstenībā rēķinos, ka gada laikā tuvu tiem pašiem 600 latiem arī sanāks. Tad jau laikam toč labāk tādu naudu izlikt uz E39

[ This message was edited by: Blackadder on 2003-11-27 18:45 ]
Offline
ak
27. Nov 2003, 19:45 #12

Kopš: 24. Jul 2003

Ziņojumi: 275

Braucu ar: LR

e38 videeji sanaaks daargaaks par 6 cil e39. Kaut vai dēļ riepām -- ziemeņu komplekts šoziem sanāca ap 400 lvl, bet ja būtu uz 15 (mazo motoru e39 riepas) -- ap 250 buutu. Tas pats attiecas uz vasaras riepām.

Bet katrs konkreetais gadiijums atšķiras -- var paveikties un dabūt auto kam ilgi nekas nopietns neplīsīs, var kādā brīdī daudz naudas samaksāt par visādu sūdu remontiem.
Tikko nomainiiju amortiņus, uzliku jaunas ziemenes un kaut kādus sīkumus piekarē nomainīju -- nedaudz virs 1k lvl sanāca.

Auto iepriekšējais īpašnieks remontus blociņā atzīmēja -- pēc detaļām un darbiem spriežot izskatījās, ka ik pa 10k km daži simti latu bija jāsamaksā apkopēs un visādu sīkumu remontos, ja neskaita riepas.
Offline
diesel
27. Nov 2003, 21:07 #13

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6138

Braucu ar: JG 9

.... paeviļis ļišņie deņģi, ņebespakoisja, kupi sebe BMW.
Offline
HiJaCKeR
27. Nov 2003, 21:31 #14

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i

Kāds varētu pateikt, vai ir liela cenu starpība ritošajai daļai E34 V8 un E39 V8 ?
Offline
Blackadder
27. Nov 2003, 21:42 #15

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2142

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d

Nu, jāatzīst, ka riepas savukārt ir tas, kas mani salīdzinoši maz uztrauc - līdz šim ir nācies tika ar lietotām braukt, un ir iztikts, tāpēc, pat nomainot auto uz jaunāku, būs grūti atrast motivāciju iegādāties galīgi jaunas riepas, droši vien iztiktu ar lietotām

Jā, te nu būtu vietā piebilst, ka šobrīd (un arī pārskatāmā nākotnē) man ir diezgan niecīgs nobraukums (uz darbu neatmaksājas ar auto braukt stāvvietu problēmu dēļ - pat visas maksas stāvvietas darba tuvumā ir pārbaztas, nemaz nerunājot par bezmaksas stāvvietām) - nopietnāk auto tiek izmantots tikai vīkendos vai īpašos gadījumos, kā rezultātā pēc manām aplēsēm gada nobraukums man diez vai pārsniedz 10 tūkst. km. Tāpēc pieļauju, ka daudzu citu lietotāju gada izmaksas es varētu dalīt aptuveni uz divi
Offline
Andris
28. Nov 2003, 09:45 #16

Kopš: 25. Jun 2002

Ziņojumi: 4519

Braucu ar: Datsun

E39 divu gadu lietošanas izmaksas:
Sailenbloki visi ar darbu 150Ls
Divi gultņi 100Ls
Divi ABD datčiki 140Ls, bet tas laikam dēļ pagājušās ziemas -35 grādiem!
Kondiķa ventilatora remonts 39Ls
Nu par benzīnu un eļļu es nerunāšu!
Man liekās, ka E38, tāda haļava nebūs!
Offline
ultraman
28. Nov 2003, 10:40 #17

Kopš: 11. Jul 2002

Ziņojumi: 716

Braucu ar: 545_SMG_M

nomočījat 40k gadā - izmaksas arī ar e36 būs tādas, ka maz neliksies
Offline
Blackadder
28. Nov 2003, 10:44 #18

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2142

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d

Johoho: Nu, tādās izmaksās man ar E34 nav reāli ierakstīties.

Vsjo, laikam lēmums ir pieņemts, ka būs vien jāņem E39 nevis E38. Īstenībā jāatzīst, ka man šie auto patīk praktiski vienādi, ja nu vienīgi E38 par 1% dizains labāks liekas, bet tā jau ir gaumes lieta... izmaksas tomēr pagaidām man ir svarīgākas.
Offline
Andris
28. Nov 2003, 10:48 #19

Kopš: 25. Jun 2002

Ziņojumi: 4519

Braucu ar: Datsun

Atceries, ka nepērc jaunu auto, tādēļ viss atkarīgs no tā kādu nopirksi, neekonomē, pārbaudi uzdiagnostikas gan motoru, gan piekari, tici man tas atmaksājas!
Offline
SpOrcMeN
28. Nov 2003, 10:57 #20

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 33995

Braucu ar: banderautomobili

reali sanak ka ja pac tas lietas nerubi, tad gruti bus ar tam diagnostikaam, nejaunu nu pardevejs ari bus tads lohs un atstas visu redzamu ai nafig te gudreleties, bet tochna bus jasak pierakstit izdevumi ) atceries vel to jo vairak ir ekstras jo vairak ir galvasapes ar vinju remontu,gljukiem u.t.t.

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo