Online
Pašreiz BMWPower skatās 243 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: BMW gudrinieki palīdziet!
Autors | Ziņojums |
Vienpatis | | Kopš: 27. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 443
Braucu ar: BMW 535xd (f10)
|
31 Jan 2010, 00:01:50 Driver rakstīja:
30 Jan 2010, 23:50:15 Vienpatis rakstīja:
Geniaali!!! Varbut tiesam palidzesim, jo laikam vis M piekriteji un parejo auto noliceji dzer un nav on-line
viss, kas nav bmw ir pilnigs suuds. un es nevaru pat iedomaties kads fords ir labaks par jebkuru pat nopistu bmw ka te dazi teica.
Japerk ir 328/540/750 ja grib istu bmw un brauksanas izjutas, bet ja perk 316/518 tad tas nav bmw, bet suds uz kocinja ar RWD, kas kludas pec ir izripojis pa rupnicas vartiem ar BMW emblemu virsu.
Par M visiem skaidrs
escortu cosworthu nepieminet, tas ir iznjemums.
Nu tikai nevajag!!! e46 2.0 dizelis man ir devis taadu brauksanas baudu kaa neviens cits liidziigas klases auto, protams, nevar salidzinat ar reiz bijuso 3.0 benziinu, bet BMW paliek BMW ar jebkaadu motoru! | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| nesalidzini bmw ar jebkuru citas markas serijveida razotu auto! Nevelos iespringt tehniska rakstura diskusijas, bet labaka, pardomataka (no visiem skatu punktiem) un savam laikam labaka auto nav. Pat desmitgadigi bmw un vecaki ir galvastiesu prieksha citiem razotajiem.
31 Jan 2010, 00:06:23 Vienpatis rakstīja:
31 Jan 2010, 00:01:50 Driver rakstīja:
30 Jan 2010, 23:50:15 Vienpatis rakstīja:
Geniaali!!! Varbut tiesam palidzesim, jo laikam vis M piekriteji un parejo auto noliceji dzer un nav on-line
viss, kas nav bmw ir pilnigs suuds. un es nevaru pat iedomaties kads fords ir labaks par jebkuru pat nopistu bmw ka te dazi teica.
Japerk ir 328/540/750 ja grib istu bmw un brauksanas izjutas, bet ja perk 316/518 tad tas nav bmw, bet suds uz kocinja ar RWD, kas kludas pec ir izripojis pa rupnicas vartiem ar BMW emblemu virsu.
Par M visiem skaidrs
escortu cosworthu nepieminet, tas ir iznjemums.
Nu tikai nevajag!!! e46 2.0 dizelis man ir devis taadu brauksanas baudu kaa neviens cits liidziigas klases auto, protams, nevar salidzinat ar reiz bijuso 3.0 benziinu, bet BMW paliek BMW ar jebkaadu motoru!
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
wiesturs85 | | Kopš: 30. Jan 2010
Ziņojumi: 2
Braucu ar:
| nu nezinu itkaa jau budžets nau pārāk liels - līdz 1500. acis krīt itkā uz 3 sērijas kupeju, jo aizmugurējās durvis parasti tizli pasažieri apšvīkā. auto vajadzīgs pārsvarā uz darbu un atpakaļ, reizēm sievas māti uz tirgu aizvest un kādam izbraucienam pie dabas krūts. | Offline | | |
AndrisK | | Kopš: 20. Mar 2006
Ziņojumi: 1877
Braucu ar: Xu
|
31 Jan 2010, 00:16:38 wiesturs85 rakstīja:
nu nezinu itkaa jau budžets nau pārāk liels - līdz 1500. acis krīt itkā uz 3 sērijas kupeju, jo aizmugurējās durvis parasti tizli pasažieri apšvīkā. auto vajadzīgs pārsvarā uz darbu un atpakaļ, reizēm sievas māti uz tirgu aizvest un kādam izbraucienam pie dabas krūts.
Skaidrs 318IS | Offline | | |
viesulis | | Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16792
Braucu ar: Volvo un Volvo
| paliec pie ford! | Offline | | |
GR8 | | Kopš: 20. Feb 2005
Ziņojumi: 2348
Braucu ar: dēli
| man ar e36 328 normāli - kā brauc, tāds arī patēriņš. Ja vēlies iepist kapeiku, brauc mierīgi, +20 robežās tikai un tā. Mierīgi braucot 10L/100km ar neStaķika 98. bendžu pilsētā, ikdienā rullējot. Bet tā, kad uznāk, tad 12-13L/100 km. Bet dinamika nesalīdzināma ar 1.8, 2.0, kam patēriņš ir līdzīgs. Neiesaku ņemt mazo motoru! Vienīgais faktors te ir - vai Tev pietiks $ lielākam motoram?
p.s. tirgoju savu 328 | Offline | | |
Vienpatis | | Kopš: 27. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 443
Braucu ar: BMW 535xd (f10)
| Taja cenu kategorija ir pilns ar mazajiem zurkuleniem! | Offline | | |
Srakans | | Kopš: 07. Aug 2005
Ziņojumi: 27800
Braucu ar:
|
31 Jan 2010, 00:19:41 GR8 rakstīja:
man ar e36 328 normāli - kā brauc, tāds arī patēriņš. Ja vēlies iepist kapeiku, brauc mierīgi, +20 robežās tikai un tā. Mierīgi braucot 10L/100km ar neStaķika 98. bendžu pilsētā, ikdienā rullējot. Bet tā, kad uznāk, tad 12-13L/100 km. Bet dinamika nesalīdzināma ar 1.8, 2.0, kam patēriņš ir līdzīgs. Neiesaku ņemt mazo motoru! Vienīgais faktors te ir - vai Tev pietiks $ lielākam motoram?
p.s. tirgoju savu 328
Tikai nevajag aizmirst, ka degvielas patēriņš nav vienīgā lieta, no kā atšķiras uzturēšanas izmaksas | Offline | | |
|
GR8 | | Kopš: 20. Feb 2005
Ziņojumi: 2348
Braucu ar: dēli
| interesanti cik % robežās atšķiras 320 un 328 uzturēšanas izmaksas neesmu iedziļinājies 320 uzturēšanas izmaksās, bet nedomāju, ka daudz | Offline | | |
Vienpatis | | Kopš: 27. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 443
Braucu ar: BMW 535xd (f10)
| Autora cenu kategorijaa 318 var nopirkt par ~1500Ls bet 328 maksa dargak
Piemeram sis smuks, lets, neiet, ekonomisks
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/316/cxxmm.html
Diezvai atradisi tik letu 328
Es nesaku, ka 328 ir slikti un mazmotori rullee! Pasam patik lieli motori, bet jaasaprot, ka vini ir ne visiem un nevienmer domati!
| Offline | | |
RaL | | Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3571
Braucu ar: kruīzu
| salīdzini 316/318 ar 328...
regulāras eļļas maiņas (sešcilindrniekam par ~3 litriem vairāk), ceļa nodoklis, apdrošināšana (man šķiet nedaudz arī ir ) uz katriem 100km pierēķini ~2 litrus benzīna klāt, ja daudz jābraukā tad tas vien ir oi, oi, oi. gan jau bremzes arī dārgākas un vēl visādi sīkumi, kas bieži nav jāmaina.
it kā visur sīkumi, tur 5, tur 10 lati, bet kopumā ņemot sanāk tomēr diezgan...
tomēr bauda braukt ar 2.8 ir nesamērojami lielāka
p.s. vēl viena lieta par 2.8. pie tā ir jāpierod tomēr rosina pārkāpt ātrumu, braukt agresīvāk utt. kas likumsakarīgi noved pie palielināta patēriņa un citām izmaksām
čalis, kuram samainīju savu 328 pret 320, to nošķīla pēc dažām nedēļām ar ko gribu pateikt, ka arī pēc braukšanas ar mazjaudas auto, iemaņas tik ātri var netikt līdz.[ Šo ziņu laboja raivis88, 31 Jan 2010, 00:42:03 ] | Offline | | |
Srakans | | Kopš: 07. Aug 2005
Ziņojumi: 27800
Braucu ar:
|
31 Jan 2010, 00:31:29 GR8 rakstīja:
interesanti cik % robežās atšķiras 320 un 328 uzturēšanas izmaksas neesmu iedziļinājies 320 uzturēšanas izmaksās, bet nedomāju, ka daudz
Es vairāk gan domāju par to Isu pret 328 | Offline | | |
Vienpatis | | Kopš: 27. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 443
Braucu ar: BMW 535xd (f10)
|
31 Jan 2010, 00:37:42 raivis88 rakstīja:
salīdzini 316/318 ar 328...
regulāras eļļas maiņas (sešcilindrniekam par ~3 litriem vairāk), ceļa nodoklis, apdrošināšana (man šķiet nedaudz arī ir ) uz katriem 100km pierēķini ~2 litrus benzīna klāt, ja daudz jābraukā tad tas vien ir oi, oi, oi. gan jau bremzes arī dārgākas un vēl visādi sīkumi, kas bieži nav jāmaina.
it kā visur sīkumi, tur 5, tur 10 lati, bet kopumā ņemot sanāk tomēr diezgan...
tomēr bauda braukt ar 2.8 ir nesamērojami lielāka
bet ko dod bauda braukt, ja pec brauksanas nav ko eest. Ok ne sis tas gadijums. Es to pateicu, jo reiz man bija kaimins kas paneema jaunu 7er un katru meenesi naaca 20Ls aiznemties, jo redz lidz algai nevar izvilkt SORRY par offtopic! | Offline | | |
RaL | | Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3571
Braucu ar: kruīzu
|
31 Jan 2010, 00:41:05 Vienpatis rakstīja:
bet ko dod bauda braukt, ja pec brauksanas nav ko eest. Ok ne sis tas gadijums. Es to pateicu, jo reiz man bija kaimins kas paneema jaunu 7er un katru meenesi naaca 20Ls aiznemties, jo redz lidz algai nevar izvilkt SORRY par offtopic!
es par to pašu
ja mēnesī pieņemsim 50 ls vairāk benzīnā un citos auto tēriņos nekādus ierobežojumus nerada, tad ieteiktu 2.8. bet, ja tomēr izmaksas ir diezgan svarīgs postenis, tad labāk 1.8. nav prieka braukt ar auto, kam kaut kas nav kārtībā vai nepietiek naudas benzīnam | Offline | | |
RaL | | Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3571
Braucu ar: kruīzu
| arī par budžetu 1500 Ls vajadzētu būt sakarīgām 1.8is kupejām atšķirībā no 2.8. lai iepazītu bmw, manuprāt diezgan labs variants
| Offline | | |
DrumB | | Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
|
31 Jan 2010, 00:37:17 Vienpatis rakstīja:
Autora cenu kategorijaa 318 var nopirkt par ~1500Ls bet 328 maksa dargak
Piemeram sis smuks, lets, neiet, ekonomisks
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/316/cxxmm.html
Diezvai atradisi tik letu 328
Es nesaku, ka 328 ir slikti un mazmotori rullee! Pasam patik lieli motori, bet jaasaprot, ka vini ir ne visiem un nevienmer domati!
Špaktelis nokritīs nākamziem no kreisā spārna un ar to visa ekanomija beigsies (; | Offline | | |
|
Srakans | | Kopš: 07. Aug 2005
Ziņojumi: 27800
Braucu ar:
|
31 Jan 2010, 00:44:51 raivis88 rakstīja:
31 Jan 2010, 00:41:05 Vienpatis rakstīja:
bet ko dod bauda braukt, ja pec brauksanas nav ko eest. Ok ne sis tas gadijums. Es to pateicu, jo reiz man bija kaimins kas paneema jaunu 7er un katru meenesi naaca 20Ls aiznemties, jo redz lidz algai nevar izvilkt SORRY par offtopic!
es par to pašu
ja mēnesī pieņemsim 50 ls vairāk benzīnā un citos auto tēriņos nekādus ierobežojumus nerada, tad ieteiktu 2.8. bet, ja tomēr izmaksas ir diezgan svarīgs postenis, tad labāk 1.8. nav prieka braukt ar auto, kam kaut kas nav kārtībā vai nepietiek naudas benzīnam
Tieši tā un ja budžets ir ne vairāk un ne mazāk ka 1500, tad kāda jēga sākt šitos vecos razvodus, ka 318i tērē gandrīz tikpat cik M3 Un ja par to naudu grib paņemt kādu 5er dīzelīti, tad par draudzeni vari aizmirst Ja nu paliek pie mazmotora, tad neieteiktu ņemt ar 1.6, ja nu vienīgi īpaši sterils | Offline | | |
Machida | | Kopš: 28. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 3405
Braucu ar:
|
31 Jan 2010, 00:37:17 Vienpatis rakstīja:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/316/cxxmm.html
rumbulas perekupi iemācījušies fotošopā sakruķīt kontrastu
karoče tie kas stāsta, ka 2.8 nemaksā neko daudz dārgāk ikdienā un vispār nerij nemaz tik daudz, un pat īstenībā drusku mazāk, kā 1.8- - - AIZVERIETIES LŪDZU
par konkrēto summu var pačekot kādu 318is, kā jau te minēja. tīri sakarīgu var nopirkt imho. | Offline | | |
GR8 | | Kopš: 20. Feb 2005
Ziņojumi: 2348
Braucu ar: dēli
|
31 Jan 2010, 00:50:32 Srakans rakstīja:
31 Jan 2010, 00:44:51 raivis88 rakstīja:
31 Jan 2010, 00:41:05 Vienpatis rakstīja:
bet ko dod bauda braukt, ja pec brauksanas nav ko eest. Ok ne sis tas gadijums. Es to pateicu, jo reiz man bija kaimins kas paneema jaunu 7er un katru meenesi naaca 20Ls aiznemties, jo redz lidz algai nevar izvilkt SORRY par offtopic!
es par to pašu
ja mēnesī pieņemsim 50 ls vairāk benzīnā un citos auto tēriņos nekādus ierobežojumus nerada, tad ieteiktu 2.8. bet, ja tomēr izmaksas ir diezgan svarīgs postenis, tad labāk 1.8. nav prieka braukt ar auto, kam kaut kas nav kārtībā vai nepietiek naudas benzīnam
Tieši tā un ja budžets ir ne vairāk un ne mazāk ka 1500, tad kāda jēga sākt šitos vecos razvodus, ka 318i tērē gandrīz tikpat cik M3 Un ja par to naudu grib paņemt kādu 5er dīzelīti, tad par draudzeni vari aizmirst Ja nu paliek pie mazmotora, tad neieteiktu ņemt ar 1.6, ja nu vienīgi īpaši sterils
1.8 is arī labs variants, lai sāktu un ar draudzeni arī visu vajadzētu sakārtot pie viena, lai iet strādāt un tā | Offline | | |
labaiss | | Kopš: 03. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2790
Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4
|
30 Jan 2010, 23:37:55 Driver rakstīja:
30 Jan 2010, 23:22:34 SCHNITZEL rakstīja:
A kuram tad E30 bija plīts, ja jau visi kladzina, ka plīts ir bijusi, tad kam citam, ja ne 333i ?
klausies vairak ko visadi interneta botanikji kladzina.
E30 333 ir ar m30, bet tagad nepateikshu no galvas vai ar 3,2 vai 3.5 vai ar abam versijam. Un man DAR un arabu emirati ir viens un tas pats, jo geografijaa man bija stabils "2" un atminja man ir sudiga.
Starpcitu ir tads auto kaa e30 325iS, kam tads ir bijis paredzets un cik eksemplaros uztaisits nezinu, bet ja parvsreshu slinkumu un ieslegshu notbuku, tad varu pateikt, kas vinjam bija ieksha. Iespejams tas ir 325 ar 24V
1989-1991 325iS - 2.7 L, 197 hp (145 kW) - South Africa
1991-1992 325iS - 2.7 L, 210 hp (155 kW) - South Africa
Later when it became clear that South Africa would not be getting the M3, the 325iS was created. Initially this was merely a 325i 2-door fitted with a bodykit and a close-ratio gearbox (improving acceleration at the expense of top speed and economy), but more changes were made to keep the car competitive in South African saloon car racing. Nevertheless, these cars were always sold to the public. This culminated in the 325iS Evo II of late 1991. By now several body panels were made of aluminum and the M20 engine grew to 2.7 L and now produced 155 kW (210 hp)and a 0-62 mph in a mere 7.5 seconds. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|