Online

Pašreiz BMWPower skatās 95 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Uzrāviens FWD vs RWD

AutorsZiņojums
Modrs
23. Apr 2009, 19:03 #41

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10360

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


23 Apr 2009, 17:53:52 GirtzB rakstīja:
no kuras acs FWD labāka saķere?
tieši otrādi paātrinoties būstiski uzlabojas aizmugurējo riteņu saķere(protams viss atkarīgs no piekares cietības etc, bet tik un tā priekšā atslogosies), attiecīgi vieglāk novadīt uz ceļa pilnu jaudu.
Reduktori ir abos auto, vienīgias papildu elements iekš RWD ir kardāns




mlec ar šiem murgiem jums vajadzētu iet uz RTU pie pasniedzējuem, momentā jūs dubenā izfukātu

izskatās, ka lielai daļai nekas nav zināms par saķeres koeficientu, spēka vektoru starp smaguma centru un piedziņas asi utt...
Offline
Artis_D
23. Apr 2009, 19:07 #42

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13422

Braucu ar: BMW

ar savu 2 tonnu agregatu varu izhakaret jebkuru standarta FWD
Offline
VMR
23. Apr 2009, 19:10 #43

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10331

Braucu ar: sporta variantu


23 Apr 2009, 19:00:05 SteelRat rakstīja:
tas ir skaidrs ka prieksha vai pakalja ir gaumes lieta, laikam tie kas auto izvelas priekshu gultaa griezh pakalju un otradi

Tobiš tie, kas brauc ar RWD - sūkā, bet tie, kas ar FWD - dod dibenā ? Un ja gribi iepazītis ar foršu veceni, skaties, lai šī brauc ar AWD
Offline
janchikz
23. Apr 2009, 19:12 #44

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:


23 Apr 2009, 19:10:20 VMR rakstīja:

23 Apr 2009, 19:00:05 SteelRat rakstīja:
tas ir skaidrs ka prieksha vai pakalja ir gaumes lieta, laikam tie kas auto izvelas priekshu gultaa griezh pakalju un otradi

Tobiš tie, kas brauc ar RWD - sūkā, bet tie, kas ar FWD - dod dibenā ? Un ja gribi iepazītis ar foršu veceni, skaties, lai šī brauc ar AWD
Offline
GirtzB
23. Apr 2009, 19:14 #45

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22123

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


23 Apr 2009, 19:03:54 Modricimus rakstīja:

23 Apr 2009, 17:53:52 GirtzB rakstīja:
no kuras acs FWD labāka saķere?
tieši otrādi paātrinoties būstiski uzlabojas aizmugurējo riteņu saķere(protams viss atkarīgs no piekares cietības etc, bet tik un tā priekšā atslogosies), attiecīgi vieglāk novadīt uz ceļa pilnu jaudu.
Reduktori ir abos auto, vienīgias papildu elements iekš RWD ir kardāns




mlec ar šiem murgiem jums vajadzētu iet uz RTU pie pasniedzējuem, momentā jūs dubenā izfukātu

izskatās, ka lielai daļai nekas nav zināms par saķeres koeficientu, spēka vektoru starp smaguma centru un piedziņas asi utt...

nesarežģī elementāras lietas, ja te sāks teorētisko mehāniku rakstīt vairāk kā puse vispār neiebrauks kas un kā.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
IELEJAM
23. Apr 2009, 19:15 #46

Kopš: 28. Jan 2008

Ziņojumi: 3223

Braucu ar: prieku

Tak vajadzēja skaidri un gaiši pajautāt, kas labāks BMW vai Audi. Ņer ņer ņerrrr.............
Offline
Modrs
23. Apr 2009, 19:23 #47

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10360

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


23 Apr 2009, 19:14:56 GirtzB rakstīja:
nesarežģī elementāras lietas, ja te sāks teorētisko mehāniku rakstīt vairāk kā puse vispār neiebrauks kas un kā.


bet ir jāraksta, lai saprot, ka nekuj kkādu tuftu stumt par lietām, par kurām neko nesaprot. lai iet uz dāmu topiku mazās kacināt
Offline
IELEJAM
23. Apr 2009, 19:30 #48

Kopš: 28. Jan 2008

Ziņojumi: 3223

Braucu ar: prieku

Un vispār kāds varētu šo visu izlasīt un tad atreferēt. Tur ir veikti reāli testi ar dažāda izmēra/jaudas FWD un RWD autiņiem.
Offline
GS
23. Apr 2009, 19:32 #49

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six

Ja kadam liekas ka FWD varetu but labaks uzraviens ieteiktu paskatities kadu pasaules meroga dragreis un atrast tur kadu FWD vai AWD

-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline
Devil
23. Apr 2009, 19:41 #50

Kopš: 20. Feb 2004

No: Baloži

Ziņojumi: 7004

Braucu ar: Pulju

GS
DRAG

-----------------
Visa veida apdrošināšanas pakalpojumi! Kas apdrošinās, čuč mierīgi :) Info: [email protected] vai PM :)
Powered by
ProTuning.lv; SRR; AFY Travel; Partner Broker; RJ motorsport; Happy Drift Friend drift team
Offline
GirtzB
23. Apr 2009, 19:42 #51

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22123

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


23 Apr 2009, 18:34:07 adolfs rakstīja:
tik lielaakoties gadiijumu/segumu ar liidzveertiigu fwd var pabraukt aatraak kaa rwd


jap jo ar FWD līkumā var sākt pilnu gāzi(pielikt max vilcējspēku) dot ievērojami ātrāk kā ar RWD. Tikai nav nemazākas nojēgās kādēļ tā un kādi spēka vektori tur strādā, kā arī kāds tam visam sakars ar slodzes pārdalīšanos starp asīm un riteņiem... .

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
GS
23. Apr 2009, 19:44 #52

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six


23 Apr 2009, 19:41:04 Devil rakstīja:
GS
DRAG


Tas nav drag, sitas ir drag - http://www.youtube.com/watch?v=lm5RkeuKC1Q un seit nevienu ne priekspiedzinu ne pilnpiedzinu neatradisi un tikai tapec ka RWD ir labaks

-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline
GirtzB
23. Apr 2009, 19:47 #53

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22123

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Dragrace vispār galvenais mērķis ir dabūt absolūti visu tarataikas svaru uz velkošajiem riteņiem, poh par piedziņu absolūts, vienkārši ar RWD to panākt ir daudz vieglāk kā ar FWD un 4WD ir lieki transmisijas zudumi...

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 23 Apr 2009, 19:48:03 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
GS
23. Apr 2009, 19:48 #54

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six


23 Apr 2009, 19:47:23 GirtzB rakstīja:
Dragrace vispār galvenais mērķis ir dabūt absolūti visu tarataikas svaru uz velkošajiem riteņiem, poh par piedziņu absolūts.


Nuu jaa bet ja butu AWD vai FWD labaks tad izveletos tos

-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline
harits
23. Apr 2009, 19:49 #55

Kopš: 05. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5270

Braucu ar:


23 Apr 2009, 19:44:20 GS rakstīja:

23 Apr 2009, 19:41:04 Devil rakstīja:
GS
DRAG


Tas nav drag, sitas ir drag - http://www.youtube.com/watch?v=lm5RkeuKC1Q un seit nevienu ne priekspiedzinu ne pilnpiedzinu neatradisi un tikai tapec ka RWD ir labaks
kā tādu paātrinājumu vispār var izturēt
Offline
IELEJAM
23. Apr 2009, 19:50 #56

Kopš: 28. Jan 2008

Ziņojumi: 3223

Braucu ar: prieku


23 Apr 2009, 19:32:29 GS rakstīja:
Ja kadam liekas ka FWD varetu but labaks uzraviens ieteiktu paskatities kadu pasaules meroga dragreis un atrast tur kadu FWD vai AWD

Par iemeslu tam, ka dragā parasti izmanto RWD ir tas, ka nav iespējams normāli apvienot stūrēšanas mehānismu ar piedziņu, vienkārši pusasis netur to jaudu. Skaties te.
Offline
GirtzB
23. Apr 2009, 19:55 #57

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22123

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

galīgi nepareizi, nav oblīgāti stūrēt priekšriteņus...
Galvenie iemesli kādēļ top fuel dragsteros cilvēks sēž priekšā motoram nu jau gadus dafiga ir:1. Vieglāk panākt faktu, ka brauciena laikā pilnīgi visa slodze ir uz velkošajiem riteņiem.
2. Blīkš blākš uguns gadījumā vadītājam motors un deviela nesprāgst sejā....

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
GirtzB
23. Apr 2009, 19:56 #58

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22123

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


23 Apr 2009, 19:50:41 IELEJAM rakstīja:

23 Apr 2009, 19:32:29 GS rakstīja:
Ja kadam liekas ka FWD varetu but labaks uzraviens ieteiktu paskatities kadu pasaules meroga dragreis un atrast tur kadu FWD vai AWD

Par iemeslu tam, ka dragā parasti izmanto RWD ir tas, ka nav iespējams normāli apvienot stūrēšanas mehānismu ar piedziņu, vienkārši pusasis netur to jaudu. Skaties te.

tui naivi domā ka RWD dragsteram nav pusasis?

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Fordpower
23. Apr 2009, 20:01 #59

Kopš: 05. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 994

Braucu ar: 777

būtu smieklīgi ja tam dragsteram būtu piedziņa uz tiem mazajiem riteņtiņiem

[ Šo ziņu laboja Fordpower, 23 Apr 2009, 20:02:05 ]

Offline
moro
23. Apr 2009, 20:15 #60

Kopš: 20. Feb 2007

Ziņojumi: 2339

Braucu ar:


23 Apr 2009, 18:00:51 GirtzB rakstīja:
moro riepas un līme vēl sīkums, galvenais motors karājas krietni pirms priekštilta.
sorry, biju out, 2-3-4 lapas neesu lasiijis, bet atbildot uz sho:
in the dragrace honda world, dzineeji paliek standartaa vietaa
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo