Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 136 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Uzrāviens FWD vs RWD

AutorsZiņojums
andronss8
23. Apr 2009, 17:37 #1

Kopš: 13. Feb 2009

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 493

Braucu ar: e39 530i

Jautājums teorētiķiem,konkrētāk kekšiem,kuri ir studējuši teorētisko mehāniku.Ja ir divas identiskas mašīnas ar vienādu masas un jaudas attiecību,tikai viena ar priekšas piedz.,otra klasika-kurai labāks uzrāviens.Vakar alēnus sūcot vienā servisā izvērsās nopietns strīds.Pa manam klasika kabina priekšai.
Offline
Puce
23. Apr 2009, 17:43 #2

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Tai kurai blīve labāka starp stūri un beņķi.

Bet vispār droši vien, ka pakaļa, lai gan kaut kāds jaudas zudums tīri teorētiski paliks kardānā.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
ganters
23. Apr 2009, 17:43 #3

Kopš: 30. Oct 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 486

Braucu ar: bmw

Man ar liekas ka rwd labāk celj, BET tapec nav jaataisa jauns topiks!
Offline
andronss8
23. Apr 2009, 17:44 #4

Kopš: 13. Feb 2009

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 493

Braucu ar: e39 530i


23 Apr 2009, 17:37:12 andronss8 rakstīja:
Jautājums teorētiķiem,konkrētāk kekšiem,kuri ir studējuši teorētisko mehāniku.Ja ir divas identiskas mašīnas ar vienādu masas un jaudas attiecību,tikai viena ar priekšas piedz.,otra klasika-kurai labāks uzrāviens.Vakar alēnus sūcot vienā servisā izvērsās nopietns strīds.Pa manam klasika kabina priekšai.
Zinu,ka to var izrēķināt,kādreiz mācījos teorētisko mehāniku,bet neko neatceros.
Offline
Grim55
23. Apr 2009, 17:44 #5

Kopš: 07. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 603

Braucu ar: ML 500

vel jau ir svariga tada lieta ka masas attiecibas uz asim, kas ietekme sakeri, tachu cik daudz tas ko ietekme nemaku teikt.
Offline
moro
23. Apr 2009, 17:46 #6

Kopš: 20. Feb 2007

Ziņojumi: 2339

Braucu ar:

no vietas, protams, rwd aiziet

bet strateejot gaitaa fwd buus aatraaks, jo mazaaki zuduumi transmisijaa

bet vispaar te ir ljoti daudz faktori. piemeeram, ja griezes moments ir tik liels, kaa arii starteejot gaitaa auto saak spoleet, tad rwd atkal ir prieksrociiba
Offline
moro
23. Apr 2009, 17:49 #7

Kopš: 20. Feb 2007

Ziņojumi: 2339

Braucu ar:


23 Apr 2009, 17:44:38 GatisL rakstīja:
vel jau ir svariga tada lieta ka masas attiecibas uz asim, kas ietekme sakeri, tachu cik daudz tas ko ietekme nemaku teikt.
jaa, bet ir ne tikai statiska attieciiba, bet arii dinamiska

respektiivi, tu tev var buut FR (front engine - rear wheel drive) un FF masiinas ar vienaadu statisku izsvarojumu

paatrinaajuma saakumaa (it iipashi no vietas) dinamiskais izsvarojums mainas - vairaak svaara iet uz aizmuguri - rwd prieksrociiba
Offline
andronss8
23. Apr 2009, 17:50 #8

Kopš: 13. Feb 2009

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 493

Braucu ar: e39 530i


23 Apr 2009, 17:46:42 moro rakstīja:
no vietas, protams, rwd aiziet

bet strateejot gaitaa fwd buus aatraaks, jo mazaaki zuduumi transmisijaa

bet vispaar te ir ljoti daudz faktori. piemeeram, ja griezes moments ir tik liels, kaa arii starteejot gaitaa auto saak spoleet, tad rwd atkal ir prieksrociiba
Es ar to apgalvoju,bet mani apstrīdēja pat viens bembists,kurš lauku dragos braucis.Bet to toč var aprēķināt,tik kurš atceras tās studijas.
Offline
hronists
23. Apr 2009, 17:51 #9

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul

Kaut kas man liek domāt, ka fwd varētu uzvarēt, jo saķere tam ir labāka, izspolēt grūtāk.

ja skatās tīri tehniski, tad rwd ir vairāk vietas kur pajāt jaudu, kaut vai kardāns, diferenciālis etc.

subjektīvi katram liksies ka viņa šrots iet labāk nekā kaimiņam
Offline
GirtzB
23. Apr 2009, 17:53 #10

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22123

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

no kuras acs FWD labāka saķere?
tieši otrādi paātrinoties būstiski uzlabojas aizmugurējo riteņu saķere(protams viss atkarīgs no piekares cietības etc, bet tik un tā priekšā atslogosies), attiecīgi vieglāk novadīt uz ceļa pilnu jaudu.
Reduktori ir abos auto, vienīgias papildu elements iekš RWD ir kardāns



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
CP17
23. Apr 2009, 17:54 #11

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


23 Apr 2009, 17:51:11 zbmono rakstīja:
Kaut kas man liek domāt, ka fwd varētu uzvarēt, jo saķere tam ir labāka, izspolēt grūtāk.

ja skatās tīri tehniski, tad rwd ir vairāk vietas kur pajāt jaudu, kaut vai kardāns, diferenciālis etc.

subjektīvi katram liksies ka viņa šrots iet labāk nekā kaimiņam

Offline
ARw
23. Apr 2009, 17:54 #12

Kopš: 31. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 2680

Braucu ar: E30 TURBO, Hilux


23 Apr 2009, 17:51:11 zbmono rakstīja:
Kaut kas man liek domāt, ka fwd varētu uzvarēt, jo saķere tam ir labāka, izspolēt grūtāk.

ja skatās tīri tehniski, tad rwd ir vairāk vietas kur pajāt jaudu, kaut vai kardāns, diferenciālis etc.

subjektīvi katram liksies ka viņa šrots iet labāk nekā kaimiņam

Padomā - FWD priekša gaisā un spolējas uz vietas, līdz trešajam pārnesumam! RWD ir jaceļ priekša gaisā un līdz ar to piespiežas
Un kapēc saka ka uz priekšējiem ratiem pēc 300hp vairs nav jēgas?


-----------------
BMW daļas E36,E46,E39,E60,E61,E53! PM
Offline
GirtzB
23. Apr 2009, 17:55 #13

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22123

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

p.s. paņemiet kādu turbo imprezu GC8 virsbūvē un paeksperimentējiemt paskrūvējot nost kardānus

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
andronss8
23. Apr 2009, 17:55 #14

Kopš: 13. Feb 2009

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 493

Braucu ar: e39 530i


23 Apr 2009, 17:51:11 zbmono rakstīja:
Kaut kas man liek domāt, ka fwd varētu uzvarēt, jo saķere tam ir labāka, izspolēt grūtāk.

ja skatās tīri tehniski, tad rwd ir vairāk vietas kur pajāt jaudu, kaut vai kardāns, diferenciālis etc.

subjektīvi katram liksies ka viņa šrots iet labāk nekā kaimiņam
Moro pareizi saka,ka startējot masa pāriet uz aizmuguri un noslogojas vairāk pakaļējā ass.(truli izteicos,ka pasa kaut kur pāriet,bet domu sapratāt)
Offline
GirtzB
23. Apr 2009, 17:56 #15

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22123

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


23 Apr 2009, 17:54:51 ARw rakstīja:

23 Apr 2009, 17:51:11 zbmono rakstīja:
Kaut kas man liek domāt, ka fwd varētu uzvarēt, jo saķere tam ir labāka, izspolēt grūtāk.

ja skatās tīri tehniski, tad rwd ir vairāk vietas kur pajāt jaudu, kaut vai kardāns, diferenciālis etc.

subjektīvi katram liksies ka viņa šrots iet labāk nekā kaimiņam

Padomā - FWD priekša gaisā un spolējas uz vietas, līdz trešajam pārnesumam! RWD ir jaceļ priekša gaisā un līdz ar to piespiežas
Un kapēc saka ka uz priekšējiem ratiem pēc 300hp vairs nav jēgas?


tā gluži ar nav ir sub 10's priekšpiedziņas dargsteri, bet tajos motors ir izkārts krietni virs priekšējās ass.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
ARw
23. Apr 2009, 17:57 #16

Kopš: 31. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 2680

Braucu ar: E30 TURBO, Hilux

Nu tā jau cita lieta
Bet parastam zubāram pieņemsim....

-----------------
BMW daļas E36,E46,E39,E60,E61,E53! PM
Offline
moro
23. Apr 2009, 17:59 #17

Kopš: 20. Feb 2007

Ziņojumi: 2339

Braucu ar:


23 Apr 2009, 17:56:27 GirtzB rakstīja:

23 Apr 2009, 17:54:51 ARw rakstīja:
Padomā - FWD priekša gaisā un spolējas uz vietas, līdz trešajam pārnesumam! RWD ir jaceļ priekša gaisā un līdz ar to piespiežas
Un kapēc saka ka uz priekšējiem ratiem pēc 300hp vairs nav jēgas?


tā gluži ar nav ir sub 10's priekšpiedziņas dargsteri, bet tajos motors ir izkārts krietni virs priekšējās ass.

Dragaa ir FF masiinas, kas speej nobraukt 10s
Bet dragaa ir 1) riepas un 2) liime, kas buutiski uzlabo sakjeri

Ja runaa ir par ikdienas / trases auto, tad ff limits tiesam ir ap 250-300 (ja smags auto) zs

[ Šo ziņu laboja moro, 23 Apr 2009, 17:59:57 ]

Offline
GirtzB
23. Apr 2009, 18:00 #18

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22123

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

moro riepas un līme vēl sīkums, galvenais motors karājas krietni pirms priekštilta.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
ARw
23. Apr 2009, 18:02 #19

Kopš: 31. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 2680

Braucu ar: E30 TURBO, Hilux


23 Apr 2009, 18:00:51 GirtzB rakstīja:
moro riepas un līme vēl sīkums, galvenais motors karājas krietni pirms priekštilta.

Vai tuvu aizmugurējai aisij, tad liek priekša smagos kapotus

-----------------
BMW daļas E36,E46,E39,E60,E61,E53! PM
Offline
Kashelz
23. Apr 2009, 18:04 #20

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Principaa visas taas priekshpiedzinjas ir atejas aizmugure vai quatro ftw.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo