Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 251 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: 4.4 V8 iekš E36

AutorsZiņojums
ARw
25. Mar 2009, 23:36 #41

Kopš: 31. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 2680

Braucu ar: E30 TURBO, Hilux

~3,6

-----------------
BMW daļas E36,E46,E39,E60,E61,E53! PM
Offline
defekc
25. Mar 2009, 23:37 #42

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14460

Braucu ar: BMW

biju domaajis sho...





topiks - http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=616854
Offline
ARw
25. Mar 2009, 23:41 #43

Kopš: 31. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 2680

Braucu ar: E30 TURBO, Hilux



-----------------
BMW daļas E36,E46,E39,E60,E61,E53! PM
Offline
marihuans
25. Mar 2009, 23:45 #44

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666

ja nu kaadam interese,tad varu piedaavaat 4.0 un 4.4 motorus

-----------------
T: 203-65-203
Offline
3AKOH
26. Mar 2009, 00:07 #45

Kopš: 27. May 2008

Ziņojumi: 1673

Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777

Cik galu gala sanaks LVL ielikt 4.4 ieks e36? Bundza, motors, darbs kopa. Un vai cena netuvosies M3 cenai?
Offline
kars
26. Mar 2009, 00:14 #46

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


26 Mar 2009, 00:07:06 3AKOH rakstīja:
Cik galu gala sanaks LVL ielikt 4.4 ieks e36? Bundza, motors, darbs kopa. Un vai cena netuvosies M3 cenai?


ja grib pa normālo tad tur vēl bremzes atiecīgas vajag, kārbu, reduktoru u.c domāju ka gala izmaksas varētu pat pārsniegt, vismaz e36m3 3.0 cenu toč

[ Šo ziņu laboja kars, 26 Mar 2009, 00:16:06 ]

Offline
Deivid
26. Mar 2009, 00:16 #47

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

izmaksas varbut ari parsniegtu, bet tas tomer butu bik cits auto, V8 grieze un celiens jau ir savadaks ka R6. Nez , varbut trases vajadzibam parasts M3 butu labaka izvele, bet imho skjiet ka driving fun ar V8 e36 varetu but labaks
Offline
kars
26. Mar 2009, 00:21 #48

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


26 Mar 2009, 00:16:37 Deivid rakstīja:
izmaksas varbut ari parsniegtu, bet tas tomer butu bik cits auto, V8 grieze un celiens jau ir savadaks ka R6. Nez , varbut trases vajadzibam parasts M3 butu labaka izvele, bet imho skjiet ka driving fun ar V8 e36 varetu but labaks


vienkāršāk jau ir nopirkt gatavu produktu kuram vismaz ir reāla vērtība...

cenas sākot no ~13k - ~30k
Offline
LA
26. Mar 2009, 00:24 #49

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250


26 Mar 2009, 00:21:31 kars rakstīja:

26 Mar 2009, 00:16:37 Deivid rakstīja:
izmaksas varbut ari parsniegtu, bet tas tomer butu bik cits auto, V8 grieze un celiens jau ir savadaks ka R6. Nez , varbut trases vajadzibam parasts M3 butu labaka izvele, bet imho skjiet ka driving fun ar V8 e36 varetu but labaks


vienkāršāk jau ir nopirkt gatavu produktu kuram vismaz ir reāla vērtība...

cenas sākot no ~13k - ~30k

oi ka ar šito varētu trīniekos pa riepām nodot
Offline
kars
26. Mar 2009, 00:29 #50

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

"Like a big brother to the B3, the B8 is very unique because of its V8 engine. Based on the 4.4L from the 540i, it puts out 333 horsepower, 93 and 68 more horsepower than the BMW M3 and Alpina B3, respectively. 350 of its 470nm of torque are available at 1000rpm. Over 40 modifications to the engine compartment had to be made before the V8 fit in. Only 231 cars were built in its three year lifespan from 1995 to 1998 however 4 more detuned versions with a 4.0L engine and 313hp were also built and sold exclusively in Japan.

To achieve the bump in power and displacement over the stock engine, new engine blocks were cast by BMW for Alpina, higher compression Mahle pistons were added, the valve timing was changed, and a new exhaust system and new catalysts were fitted. A six-speed manual tranny made by Getrag is the only transmission available. Exterior differences include a new front spoiler, an optional rear spoiler, optional Alpina decals and 17in Alpina wheels. Given the huge increase in power it is very surprising to see the Alpina accelerate slower than a stock M3, but a conservative estimate may be to blame. If your main concern, however, is showing off your V8 3-series than the B8 4.6 is the car for you. - by Traian Popescu"

links

imho katrā ziņā daudz ekskluzīvāks braucamais par e36m3 3.2...


[ Šo ziņu laboja kars, 26 Mar 2009, 00:34:07 ]

Offline
3AKOH
26. Mar 2009, 00:37 #51

Kopš: 27. May 2008

Ziņojumi: 1673

Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777

1. Cik zs un nm ir 4.0?
2. Cik sliktaks/labaks butu E34 540 salidzinajuma ar E36 V8?
Offline
LA
26. Mar 2009, 00:38 #52

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250

Es esmu addictive no lieliem NM pie maziem RPM. un šitais "470nm of torque are available at 1000rpm" ir vienkārši
Offline
kars
26. Mar 2009, 00:55 #53

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

pēc tās tabulas gan sanāk ka 470nm/3900rpm

[ Šo ziņu laboja kars, 26 Mar 2009, 00:56:22 ]

Offline
LA
26. Mar 2009, 00:57 #54

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250


26 Mar 2009, 00:55:56 kars rakstīja:
pēc tas tabulas gan sanāk ka 470nm/3900rpm

nu jaa, tas jau skan utopiski 470nm @ 1000rpm.
Offline
defekc
26. Mar 2009, 01:45 #55

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14460

Braucu ar: BMW

tad tas video no juutubes 0_o kur ~4 sec sotaku celj - fake?
Offline
kars
26. Mar 2009, 01:48 #56

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


26 Mar 2009, 01:45:24 defekc rakstīja:
tad tas video no juutubes 0_o kur ~4 sec sotaku celj - fake?


hz ja pat e92m3 ar 420zs netiek līdz sotakam ~4 sec.
Offline
GirtzB
26. Mar 2009, 06:47 #57

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Nus kartera risinājums viens pats būs ~ e36 m3 vērtībā, tādēļ arī tā pārbūve nav populāra...

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 12 Dec 2010, 17:46:49 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
7788
26. Mar 2009, 09:27 #58

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


26 Mar 2009, 00:57:53 Lauris rakstīja:

26 Mar 2009, 00:55:56 kars rakstīja:
pēc tas tabulas gan sanāk ka 470nm/3900rpm

nu jaa, tas jau skan utopiski 470nm @ 1000rpm.


vajag lasīt visu teikumu
350Nm pie 1000rpm
Offline
Whazaaa
26. Mar 2009, 09:31 #59

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

NJa, Ōlwanne mit integrierter Ōlpumpe. Der Einbau der Pumpe ist Millimeterarbeit.

nja, tur laikam visa oproblmēa

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
dzheris
26. Mar 2009, 10:41 #60

Kopš: 27. Dec 2006

Ziņojumi: 290

Braucu ar: BMW 315

pie vienas pļāpāšanas varbut kāds šeit zina, ko Alpina izdarījusi m52, ka tas dod 250hp un ir 3.0?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo