Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 214 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: 4.4 V8 iekš E36

AutorsZiņojums
hatim
25. Mar 2009, 21:21 #1

Kopš: 05. Feb 2009

No: Jaunjelgava

Ziņojumi: 78

Braucu ar:

Nesen ar kolēģi radās trīds par to cik viegli var ielikt 4.4 motoru e36 kuzovā, es saku ka neko nevajag pārbuvēt joo kuzova stiprinājumiem jābūt vienādiem, bet viņš saka kā vis jāparmetinaun jāpalielina, lūdzu kas zina atbildiet, bet tiešām kas zina un kas ir saskāries, jau iepriekš paldies
Offline
plakanais
25. Mar 2009, 21:23 #2

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


25 Mar 2009, 21:21:04 hatim rakstīja:
Nesen ar kolēģi radās trīds par to cik viegli var ielikt 4.4 motoru e36 kuzovā, es saku ka neko nevajag pārbuvēt joo kuzova stiprinājumiem jābūt vienādiem, bet viņš saka kā vis jāparmetinaun jāpalielina, lūdzu kas zina atbildiet, bet tiešām kas zina un kas ir saskāries, jau iepriekš paldies


Kronshteini ir nepiecieshami citi.

Variants ir pasuutiit Alpina B8 origjinaalos + bez Alpinas kartera ar nekas tur nesanaaks, ja vien pats nesaaks konstrueet
Offline
hrusts
25. Mar 2009, 21:24 #3

Kopš: 17. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1303

Braucu ar: F11 530D, F31 320D, e36 cabrio 328i ///M,

drosi vari pirkt koleegim polsu - tev nau taisniiba!!!!
Offline
aspy
25. Mar 2009, 21:29 #4

Kopš: 03. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 490

Braucu ar: 328

Alpina B8 V8 4.6L Sex....
Offline
hatim
25. Mar 2009, 21:33 #5

Kopš: 05. Feb 2009

No: Jaunjelgava

Ziņojumi: 78

Braucu ar:

bet tam pašam e34 iet 4.4 un arī 2.5 tāds pats motors kā e36 un ja ņem ar visu stiprinājumiem, vai tad nevajadzētu derēt es nedomāju ka bmw ražo katru kuzovu savādāku ja mainās dzinēja tilpums, bet tikai stiprinājumi pie kuzova tad jau viņiem jāder arī e36, vai es kļūdos?
Offline
Instigater
25. Mar 2009, 21:34 #6

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Tikai kapota skaņas izolācijai vairs vietas neatradās!
Offline
plakanais
25. Mar 2009, 21:35 #7

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


25 Mar 2009, 21:33:59 hatim rakstīja:
bet tam pašam e34 iet 4.4 un arī 2.5 tāds pats motors kā e36 un ja ņem ar visu stiprinājumiem, vai tad nevajadzētu derēt es nedomāju ka bmw ražo katru kuzovu savādāku ja mainās dzinēja tilpums, bet tikai stiprinājumi pie kuzova tad jau viņiem jāder arī e36, vai es kļūdos?


N E D E R !
Offline
martinez
25. Mar 2009, 21:36 #8

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29226

Braucu ar: cietu seju

Stiprinājumi un karteris jebkurā gadījumā atšķiras. Nu vismaz nezinu, kur stiprinājumi ir vienādi 6 cilindru ar 8 cindru motoru
Offline
KM
25. Mar 2009, 21:37 #9

Kopš: 28. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 7343

Braucu ar: ///M

ss.lv pie M3 tirgojas E36 ar 4.4 motoru,mosh feiks
Offline
Purcha
25. Mar 2009, 21:37 #10

Kopš: 01. Mar 2006

No: Smiltene

Ziņojumi: 3101

Braucu ar: Z3 M52B30 stroker, M3 E46


25 Mar 2009, 21:34:36 Instigater rakstīja:
Tikai kapota skaņas izolācijai vairs vietas neatradās!


taadam motoram jau nevajag skanjas izolaaciju, vajag lai visi dzird
Offline
Justas
25. Mar 2009, 21:38 #11

Kopš: 02. Nov 2004

Ziņojumi: 496

Braucu ar:

Viens motors (4.4L) ir V8 otrs (2.5) ir R6. Stiprinājumu vietas atšķirās. Bet, protams,ka ir iespējams iecelt V8, pat v12 ...
Offline
ARw
25. Mar 2009, 21:39 #12

Kopš: 31. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 2680

Braucu ar: E30 TURBO, Hilux

use
Es jau atradu informāciju

-----------------
BMW daļas E36,E46,E39,E60,E61,E53! PM
Offline
Ugunsdzesejs
25. Mar 2009, 21:39 #13

Kopš: 16. Dec 2008

Ziņojumi: 5327

Braucu ar:

Hmm, tādā gadījumā nav bišķi tas motors uz salona pusi jāpadzen? Dzesēšanas sistēmai vieta paliek visp? Un kā ar svara balansu? ja viņu noliek tur, kur būtu jāstāv oriģināli motoram, tad vai tad tas V8 klucis nedod baigo oversteeru?
Offline
Deivid
25. Mar 2009, 21:40 #14

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X


25 Mar 2009, 21:33:59 hatim rakstīja:
bet tam pašam e34 iet 4.4 un arī 2.5 tāds pats motors kā e36 un ja ņem ar visu stiprinājumiem, vai tad nevajadzētu derēt es nedomāju ka bmw ražo katru kuzovu savādāku ja mainās dzinēja tilpums, bet tikai stiprinājumi pie kuzova tad jau viņiem jāder arī e36, vai es kļūdos?


tikai taa p.s , e34 nenaca 4.4 , bet 4.0 .. tas gan te neko nemaina, tik taa, zinashanai..
Offline
Justas
25. Mar 2009, 21:41 #15

Kopš: 02. Nov 2004

Ziņojumi: 496

Braucu ar:


25 Mar 2009, 21:39:37 Nex rakstīja:
Hmm, tādā gadījumā nav bišķi tas motors uz salona pusi jāpadzen? Dzesēšanas sistēmai vieta paliek visp? Un kā ar svara balansu? ja viņu noliek tur, kur būtu jāstāv oriģināli motoram, tad vai tad tas V8 klucis nedod baigo oversteeru?

Par labu izsvarojumu var aizmirst. Vietas pietiek visam ...
Offline
hatim
25. Mar 2009, 21:41 #16

Kopš: 05. Feb 2009

No: Jaunjelgava

Ziņojumi: 78

Braucu ar:

nu jā tā es arī domāju ka skaidras atbildes nebūs - moš der moš neder, šitā jau ilgi var minēt, bet vai kāds ir tiešām saskāries vai redzējis, jo zinu ss pārdodas huligāns ar 4.4 motorunu neizkatās ka tur baigi vis būtu pārbūvēts
Offline
dzosua
25. Mar 2009, 21:41 #17

Kopš: 31. Aug 2005

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: RAM 1500 Sport


25 Mar 2009, 21:37:03 KM rakstīja:
ss.lv pie M3 tirgojas E36 ar 4.4 motoru,mosh feiks

Offline
thomass
25. Mar 2009, 21:42 #18

Kopš: 04. Dec 2004

No: Jelgava

Ziņojumi: 10049

Braucu ar: A8


25 Mar 2009, 21:39:37 Nex rakstīja:
Hmm, tādā gadījumā nav bišķi tas motors uz salona pusi jāpadzen? Dzesēšanas sistēmai vieta paliek visp? Un kā ar svara balansu? ja viņu noliek tur, kur būtu jāstāv oriģināli motoram, tad vai tad tas V8 klucis nedod baigo oversteeru?
v8 ir iisaaks nekaa r6

-----------------
Offline
beerzinsh
25. Mar 2009, 21:42 #19

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2548

Braucu ar:


25 Mar 2009, 21:41:34 hatim rakstīja:
nu jā tā es arī domāju ka skaidras atbildes nebūs - moš der moš neder, šitā jau ilgi var minēt, bet vai kāds ir tiešām saskāries vai redzējis, jo zinu ss pārdodas huligāns ar 4.4 motorunu neizkatās ka tur baigi vis būtu pārbūvēts



ja tu domaa to zaljo tad tur ir pagarinaats purns un kas tik veel nav dariiits
Offline
plakanais
25. Mar 2009, 21:43 #20

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


25 Mar 2009, 21:39:37 Nex rakstīja:
Hmm, tādā gadījumā nav bišķi tas motors uz salona pusi jāpadzen? Dzesēšanas sistēmai vieta paliek visp? Un kā ar svara balansu? ja viņu noliek tur, kur būtu jāstāv oriģināli motoram, tad vai tad tas V8 klucis nedod baigo oversteeru?





Joben boben...

V8 izmeeros ir kaa R4 motors, tikai ar augstaaku smaguma centru
R6 ir krietni lielaaka paarkare paar pr. balku, nekaa V8

V8 ir alumiinijabloks, R6 - chuguna, varat kaut vienreiz palasiit, apsmadzenjot informaaciju, pirms izdariit kaut kaadus debilus secinaajumus???
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo