Online
Pašreiz BMWPower skatās 114 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Elektroauto EV
Autors | Ziņojums |
Maxis | 15. Nov 2022, 12:04 |
#3981
|
| Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10080
Braucu ar: F30 ‘19
| Kādus mājas lādētājus (wallbox) izmantojiet savu Teslu lādēšanai? Kam tur uzmanību jāpievērš un kur dabūt (ātri un lēti ) | Offline | | |
wl | 19. Nov 2022, 20:20 |
#3982
|
| Kopš: 08. Mar 2009
Ziņojumi: 812
Braucu ar: bmw
| Jautājumi EV zinātājiem:
1. Ir šitāds lādētājshttps://www.phoenixcontact.com/en-pc/products/a...25esbk01-1027853, bet neder parastajai 3-fāzu rozetei. Tur ir kāds pārveidotājs vajadzīgs?
2. Un, ja ir lādēšanas vads - kāds labums ir no Wallbox, kas maksā xxx eur? | Offline | | |
sys9291 | 19. Nov 2022, 21:18 |
#3983
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
19 Nov 2022, 20:20:35 @wl rakstīja:
Jautājumi EV zinātājiem:
1. Ir šitāds lādētājshttps://www.phoenixcontact.com/en-pc/products/a...25esbk01-1027853, bet neder parastajai 3-fāzu rozetei. Tur ir kāds pārveidotājs vajadzīgs?
2. Un, ja ir lādēšanas vads - kāds labums ir no Wallbox, kas maksā xxx eur?
1. linkā kā reiz - walbox kabelis - un pārveidotājs būs pats wallbox...
2. Walbox iekšā ir drošības fīčas, kā arī papildus mājas apstākļiem nevajadzīgas fīčas - tādas kā attālinātā vadība, telefona aplikācijas utt
Pēc būtības ja veidojam sistēmu pa lēto iekš walbox pietiek ar bloku, kas pastāsta mašīnai ka pie viņas ir pievienots lādētājs (rozete) - tobiš cik jaudīgs, cik fāzes utt. Ja auto to visu akceptē tiek padots španis no rozetes uz auto. Ja auto kaut kas nepatīk - španis tiek atslēgts...[ Šo ziņu laboja sys9291, 19 Nov 2022, 21:21:26 ] | Offline | | |
wl | 19. Nov 2022, 21:40 |
#3984
|
| Kopš: 08. Mar 2009
Ziņojumi: 812
Braucu ar: bmw
|
19 Nov 2022, 21:18:28 @sys9291 rakstīja:
19 Nov 2022, 20:20:35 @wl rakstīja:
Jautājumi EV zinātājiem:
1. Ir šitāds lādētājshttps://www.phoenixcontact.com/en-pc/products/a...25esbk01-1027853, bet neder parastajai 3-fāzu rozetei. Tur ir kāds pārveidotājs vajadzīgs?
2. Un, ja ir lādēšanas vads - kāds labums ir no Wallbox, kas maksā xxx eur?
1. linkā kā reiz - walbox kabelis - un pārveidotājs būs pats wallbox...
2. Walbox iekšā ir drošības fīčas, kā arī papildus mājas apstākļiem nevajadzīgas fīčas - tādas kā attālinātā vadība, telefona aplikācijas utt
Pēc būtības ja veidojam sistēmu pa lēto iekš walbox pietiek ar bloku, kas pastāsta mašīnai ka pie viņas ir pievienots lādētājs (rozete) - tobiš cik jaudīgs, cik fāzes utt. Ja auto to visu akceptē tiek padots španis no rozetes uz auto. Ja auto kaut kas nepatīk - španis tiek atslēgts...
Tad pietiktu ar šādu https://chargingshop.eu/product/22kw-portable-w...t-with-cee-plug/, ja nevajag gudrās fīčas? Jo redzu, ka citiem Wallbox nāk līdzi šāds pat lādēšanas vads, kas būtu laikam lieks.[ Šo ziņu laboja wl, 19 Nov 2022, 21:45:35 ] | Offline | | |
sys9291 | 19. Nov 2022, 21:43 |
#3985
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
19 Nov 2022, 21:40:30 @wl rakstīja:
19 Nov 2022, 21:18:28 @sys9291 rakstīja:
19 Nov 2022, 20:20:35 @wl rakstīja:
Jautājumi EV zinātājiem:
1. Ir šitāds lādētājshttps://www.phoenixcontact.com/en-pc/products/a...25esbk01-1027853, bet neder parastajai 3-fāzu rozetei. Tur ir kāds pārveidotājs vajadzīgs?
2. Un, ja ir lādēšanas vads - kāds labums ir no Wallbox, kas maksā xxx eur?
1. linkā kā reiz - walbox kabelis - un pārveidotājs būs pats wallbox...
2. Walbox iekšā ir drošības fīčas, kā arī papildus mājas apstākļiem nevajadzīgas fīčas - tādas kā attālinātā vadība, telefona aplikācijas utt
Pēc būtības ja veidojam sistēmu pa lēto iekš walbox pietiek ar bloku, kas pastāsta mašīnai ka pie viņas ir pievienots lādētājs (rozete) - tobiš cik jaudīgs, cik fāzes utt. Ja auto to visu akceptē tiek padots španis no rozetes uz auto. Ja auto kaut kas nepatīk - španis tiek atslēgts...
Tad pietiktu ar šādu https://chargingshop.eu/product/22kw-portable-w...t-with-cee-plug/, ja nevajag gudrās fīčas? Jo redzu, ka citiem Wallbox nāk līdzi vads, kas būtu laikam lieks.
teorētiski jā... | Offline | | |
wl | 19. Nov 2022, 21:46 |
#3986
|
| Kopš: 08. Mar 2009
Ziņojumi: 812
Braucu ar: bmw
|
19 Nov 2022, 21:43:29 @sys9291 rakstīja:
19 Nov 2022, 21:40:30 @wl rakstīja:
19 Nov 2022, 21:18:28 @sys9291 rakstīja:
19 Nov 2022, 20:20:35 @wl rakstīja:
Jautājumi EV zinātājiem:
1. Ir šitāds lādētājshttps://www.phoenixcontact.com/en-pc/products/a...25esbk01-1027853, bet neder parastajai 3-fāzu rozetei. Tur ir kāds pārveidotājs vajadzīgs?
2. Un, ja ir lādēšanas vads - kāds labums ir no Wallbox, kas maksā xxx eur?
1. linkā kā reiz - walbox kabelis - un pārveidotājs būs pats wallbox...
2. Walbox iekšā ir drošības fīčas, kā arī papildus mājas apstākļiem nevajadzīgas fīčas - tādas kā attālinātā vadība, telefona aplikācijas utt
Pēc būtības ja veidojam sistēmu pa lēto iekš walbox pietiek ar bloku, kas pastāsta mašīnai ka pie viņas ir pievienots lādētājs (rozete) - tobiš cik jaudīgs, cik fāzes utt. Ja auto to visu akceptē tiek padots španis no rozetes uz auto. Ja auto kaut kas nepatīk - španis tiek atslēgts...
Tad pietiktu ar šādu https://chargingshop.eu/product/22kw-portable-w...t-with-cee-plug/, ja nevajag gudrās fīčas? Jo redzu, ka citiem Wallbox nāk līdzi vads, kas būtu laikam lieks.
teorētiski jā...
kāpēc "teorētiski"? | Offline | | |
mrpresident | 20. Nov 2022, 22:49 |
#3987
|
| Kopš: 31. May 2004
Ziņojumi: 1275
Braucu ar:
| Ja gribi slēgt pie 3f rozetes, tad ņem kaut ko apmēram šādu:
Esošo Type2 kabeli labāk atstāj mašīnā, lai noder publiskajās uzlādēs. | Offline | | |
VVRECK | 21. Nov 2022, 10:50 |
#3988
|
| Kopš: 26. Jun 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2210
Braucu ar: 1488
| LOL | Offline | | |
|
4525 | 21. Nov 2022, 12:04 |
#3989
|
| Kopš: 22. Jan 2018
Ziņojumi: 88
Braucu ar:
|
20 Nov 2022, 22:49:36 @mrpresident rakstīja:
Ja gribi slēgt pie 3f rozetes, tad ņem kaut ko apmēram šādu:
IMG
Esošo Type2 kabeli labāk atstāj mašīnā, lai noder publiskajās uzlādēs.
Es arī skatījos uz šo, bet izskatās, ka leaf izmantos tikai 1 fāzi 32A un 6,6kW. Manā gadījumā naktī varētu 25A un 5,5kW.
nepērciet novecojušus EV modeļus kuriem ir mazjaudīgs iebūvētais lādētājs.
A kurš to varēja zināt?
| Offline | | |
mrpresident | 21. Nov 2022, 12:38 |
#3990
|
| Kopš: 31. May 2004
Ziņojumi: 1275
Braucu ar:
| Nav jau tā ka Nissan būtu to turējis noslēpumā
Un jebkurā gadījumā 5kw arī ir labāk par parastās 220v rozetes 1,5-1,8kw. | Offline | | |
4525 | 21. Nov 2022, 12:49 |
#3991
|
| Kopš: 22. Jan 2018
Ziņojumi: 88
Braucu ar:
| Atradu interesantu poļu izstrādājumu. Barojas no divām fāzēm un sola 6kW ar 16A un 8kW ar 20A.
produkta PDF failā viss par EV lādēšanu līdz sīkumiem izklāstīts, pat visi auto uzskaitīti un cik ilgi kurš lādētājs viņus lādēs.
ACCELEV 2-PHASE CHARGER 6KW & 8KW | Offline | | |
Martiii | 22. Nov 2022, 23:49 |
#3992
|
| Kopš: 09. Jun 2003
Ziņojumi: 1108
Braucu ar: F11
| Tieši šo pašu vakar skatījos. Sakarīgs verķis ar ļoti labām papildus fīčām, kā piemēram, nepieļaut pārslodzi un čaiņika ieslēgšanas gadījumā samazināt lādēšanas jaudu.
6kw bija 2x12A un 8kw ir 2x16A.
Līdz ar ko šis 8kw kļūst mega interesants pie jaunajiem pārvades un jaudas tarifiem. Labprāt ietaupītu 400 eur gada paliekot pie 3 fāžu 16A nevis pārejot uz 3 fāžu 32A, lai dabūtu LEAF lādēšanu 2 reiz ātrāku. Sanāk, ka wallbox atmaksāsies 2-3 gados.
Patīk, ka ir funkcija kas pielādē tikai līdz kādiem 95% un arī battery saver funkcija kad pēdējā lādēšanas fāzē neļauj baterejām dot Max jaudu, bet paliek pie 4v nevis 4.12v uz individuālām bačām. Tjipa saudzē pret batereju ātrāku degradāciju.
Vēl forshi, ka ir impulsladeshanas funkcija, kas noder pie palietotām baterijām, lai tas atkal izbalansetu.
Te video, kur parādīts kā smuki samazina jaudu pie ieslēgta pārslodzes kontroliera un nesit ārā korķus. https://youtu.be/TK7nPSfm9Rk | Offline | | |
DimanC | 23. Nov 2022, 08:58 |
#3993
|
| Kopš: 07. Jan 2004
Ziņojumi: 329
Braucu ar: elektrību
|
21 Nov 2022, 12:04:59 @4525 rakstīja:
20 Nov 2022, 22:49:36 @mrpresident rakstīja:
Ja gribi slēgt pie 3f rozetes, tad ņem kaut ko apmēram šādu:
IMG
Esošo Type2 kabeli labāk atstāj mašīnā, lai noder publiskajās uzlādēs.
Es arī skatījos uz šo, bet izskatās, ka leaf izmantos tikai 1 fāzi 32A un 6,6kW. Manā gadījumā naktī varētu 25A un 5,5kW.
nepērciet novecojušus EV modeļus kuriem ir mazjaudīgs iebūvētais lādētājs.
A kurš to varēja zināt?
pie topošajiem ST tarifiem izskatās, ka 1F ir way-to-go, nevis 3F.
p.s. tiešām ir cilvēki, kas mašīnas pērk tāpat kā apenes - nepainteresējas, kādas kurai lādēšanas iespējas pirms iegādes ICE pērkot taču tiek noskaidrots vai jālej dīzelis vai benzīns. Ja pašam negribās visu studēt, ir taču 100 un 1 review. | Offline | | |
wl | 24. Nov 2022, 21:34 |
#3994
|
| Kopš: 08. Mar 2009
Ziņojumi: 812
Braucu ar: bmw
|
23 Nov 2022, 08:58:41 @DimanC rakstīja:
21 Nov 2022, 12:04:59 @4525 rakstīja:
20 Nov 2022, 22:49:36 @mrpresident rakstīja:
Ja gribi slēgt pie 3f rozetes, tad ņem kaut ko apmēram šādu:
IMG
Esošo Type2 kabeli labāk atstāj mašīnā, lai noder publiskajās uzlādēs.
Es arī skatījos uz šo, bet izskatās, ka leaf izmantos tikai 1 fāzi 32A un 6,6kW. Manā gadījumā naktī varētu 25A un 5,5kW.
nepērciet novecojušus EV modeļus kuriem ir mazjaudīgs iebūvētais lādētājs.
A kurš to varēja zināt?
pie topošajiem ST tarifiem izskatās, ka 1F ir way-to-go, nevis 3F.
p.s. tiešām ir cilvēki, kas mašīnas pērk tāpat kā apenes - nepainteresējas, kādas kurai lādēšanas iespējas pirms iegādes ICE pērkot taču tiek noskaidrots vai jālej dīzelis vai benzīns. Ja pašam negribās visu studēt, ir taču 100 un 1 review.
Kāpēc 1f ir labāk par 3f? Ja tarifs ir mainīgs pa stundām un 3f uzlādē ātrāk nekā 1f?
| Offline | | |
smudo | 25. Nov 2022, 08:54 |
#3995
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3640
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
24 Nov 2022, 21:34:44 @wl rakstīja:
23 Nov 2022, 08:58:41 @DimanC rakstīja:
21 Nov 2022, 12:04:59 @4525 rakstīja:
20 Nov 2022, 22:49:36 @mrpresident rakstīja:
Ja gribi slēgt pie 3f rozetes, tad ņem kaut ko apmēram šādu:
IMG
Esošo Type2 kabeli labāk atstāj mašīnā, lai noder publiskajās uzlādēs.
Es arī skatījos uz šo, bet izskatās, ka leaf izmantos tikai 1 fāzi 32A un 6,6kW. Manā gadījumā naktī varētu 25A un 5,5kW.
nepērciet novecojušus EV modeļus kuriem ir mazjaudīgs iebūvētais lādētājs.
A kurš to varēja zināt?
pie topošajiem ST tarifiem izskatās, ka 1F ir way-to-go, nevis 3F.
p.s. tiešām ir cilvēki, kas mašīnas pērk tāpat kā apenes - nepainteresējas, kādas kurai lādēšanas iespējas pirms iegādes ICE pērkot taču tiek noskaidrots vai jālej dīzelis vai benzīns. Ja pašam negribās visu studēt, ir taču 100 un 1 review.
Kāpēc 1f ir labāk par 3f? Ja tarifs ir mainīgs pa stundām un 3f uzlādē ātrāk nekā 1f?
Uzlādei 3F labākas pa 1F, bet varbūt neesi pamanījis, ka ST iesniegušu jauno tariju projektu regulatorā, kur piemēram, 3F 20A pieslāguma maksa mēnesī no šodienas 4,80 EUR pieaugtu uz 35,7 EUR.
Jāņem vērā, ka turpmāk 1F 20A pieslēgums arī nebūs pa lēto, kā līdz šim (EUR 11,86), ja šo tarifus apstiprinās. Tātad pie 20A pa 3F vs 1F mēnesī būs jāpiemaksā 23,8 EUR.
Latvijas vēstnesis | Offline | | |
agniSV | 25. Nov 2022, 09:35 |
#3996
|
| Kopš: 10. Nov 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 134
Braucu ar: F36
| Rītdien Skandi Motors rīko pasākumu saistībā ar elektro auto. Būs iespēja izmēģināt Hyundai un Nissan elektro auto, pastāstīs par tehniskajām lietām, uzlādēm un lādēšanas sistēmām, pastāstīs sīkāk par finansēšanas iespējām, to starp, EKII atbalstu. Pasākuma programma: https://www.skandimotors.lv/iepazisanas-randins-ar-elektroauto/
[ Šo ziņu laboja agniSV, 25 Nov 2022, 09:44:46 ] | Offline | | |
|
Marex_FF6 | 25. Nov 2022, 10:50 |
#3997
|
| Kopš: 25. Mar 2003
Ziņojumi: 5334
Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6
|
25 Nov 2022, 08:54:52 @smudo rakstīja:
24 Nov 2022, 21:34:44 @wl rakstīja:
23 Nov 2022, 08:58:41 @DimanC rakstīja:
21 Nov 2022, 12:04:59 @4525 rakstīja:
20 Nov 2022, 22:49:36 @mrpresident rakstīja:
Ja gribi slēgt pie 3f rozetes, tad ņem kaut ko apmēram šādu:
IMG
Esošo Type2 kabeli labāk atstāj mašīnā, lai noder publiskajās uzlādēs.
Es arī skatījos uz šo, bet izskatās, ka leaf izmantos tikai 1 fāzi 32A un 6,6kW. Manā gadījumā naktī varētu 25A un 5,5kW.
nepērciet novecojušus EV modeļus kuriem ir mazjaudīgs iebūvētais lādētājs.
A kurš to varēja zināt?
pie topošajiem ST tarifiem izskatās, ka 1F ir way-to-go, nevis 3F.
p.s. tiešām ir cilvēki, kas mašīnas pērk tāpat kā apenes - nepainteresējas, kādas kurai lādēšanas iespējas pirms iegādes ICE pērkot taču tiek noskaidrots vai jālej dīzelis vai benzīns. Ja pašam negribās visu studēt, ir taču 100 un 1 review.
Kāpēc 1f ir labāk par 3f? Ja tarifs ir mainīgs pa stundām un 3f uzlādē ātrāk nekā 1f?
Uzlādei 3F labākas pa 1F, bet varbūt neesi pamanījis, ka ST iesniegušu jauno tariju projektu regulatorā, kur piemēram, 3F 20A pieslāguma maksa mēnesī no šodienas 4,80 EUR pieaugtu uz 35,7 EUR.
Jāņem vērā, ka turpmāk 1F 20A pieslēgums arī nebūs pa lēto, kā līdz šim (EUR 11,86), ja šo tarifus apstiprinās. Tātad pie 20A pa 3F vs 1F mēnesī būs jāpiemaksā 23,8 EUR.
Latvijas vēstnesis
- es nedomāju, ka šis projekts šādā redakcijā izies cauri, bet debīlu lēmumu šajā valstī pietiek un šis būtu tikai kārtējais no tiem;
- pat ja ev lietotājam ir jāpiemaksā 23,80eur mēnesī un attiecinam šo visu summu uz ev uzlādi, tāpat tas ir lētāk, nekā braukt ar ice... pie nosacījuma, ka nobrauc samērā daudz...
- ņemam teslu un lādējam akropoles superčārdžerī ar nulles izmaksām.... un problēma atrisināta... :P | Offline | | |
agniSV | 25. Nov 2022, 11:04 |
#3998
|
| Kopš: 10. Nov 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 134
Braucu ar: F36
|
25 Nov 2022, 10:55:17 @emils_j rakstīja:
25 Nov 2022, 09:35:34 @agniSV rakstīja:
Rītdien Skandi Motors...
Sveiki,
Cik IONIQ5 77kWh AWD325 piegādes laiks?
Paldies!
Emīls J.
Rītdien no 10:00-16:00 uz visiem jautājumiem atbildēs SM pārdošanas konsultanti. | Offline | | |
sys9291 | 25. Nov 2022, 11:47 |
#3999
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
22 Nov 2022, 23:49:11 @Martiii rakstīja:
Tieši šo pašu vakar skatījos. Sakarīgs verķis ar ļoti labām papildus fīčām, kā piemēram, nepieļaut pārslodzi un čaiņika ieslēgšanas gadījumā samazināt lādēšanas jaudu.
6kw bija 2x12A un 8kw ir 2x16A.
Līdz ar ko šis 8kw kļūst mega interesants pie jaunajiem pārvades un jaudas tarifiem. Labprāt ietaupītu 400 eur gada paliekot pie 3 fāžu 16A nevis pārejot uz 3 fāžu 32A, lai dabūtu LEAF lādēšanu 2 reiz ātrāku. Sanāk, ka wallbox atmaksāsies 2-3 gados.
Patīk, ka ir funkcija kas pielādē tikai līdz kādiem 95% un arī battery saver funkcija kad pēdējā lādēšanas fāzē neļauj baterejām dot Max jaudu, bet paliek pie 4v nevis 4.12v uz individuālām bačām. Tjipa saudzē pret batereju ātrāku degradāciju.
Vēl forshi, ka ir impulsladeshanas funkcija, kas noder pie palietotām baterijām, lai tas atkal izbalansetu.
Te video, kur parādīts kā smuki samazina jaudu pie ieslēgta pārslodzes kontroliera un nesit ārā korķus. https://youtu.be/TK7nPSfm9Rk
savulaik experimentēju iz BMW I3. Samazinot walbox AC uzlādes jaudu uzlādes laikā viss it kā notiek, bet to palielinot uzlādes process apstājās un lai to atjaunotu bija jāpārrausta uzlādes vads.... (tobiš zuda datu savienojums ar auto). Varbūt tā bija konkrētā walbox problēma nemācēšu teikt - varbūt kāds ir experimentējis ar šīm fīčām...un var padalīties | Offline | | |
zebra | 25. Nov 2022, 13:21 |
#4000
|
| Kopš: 13. Aug 2009
Ziņojumi: 1995
Braucu ar: tavu mammu
|
25 Nov 2022, 10:50:54 @Marex_FF6 rakstīja:
25 Nov 2022, 08:54:52 @smudo rakstīja:
24 Nov 2022, 21:34:44 @wl rakstīja:
23 Nov 2022, 08:58:41 @DimanC rakstīja:
21 Nov 2022, 12:04:59 @4525 rakstīja:
20 Nov 2022, 22:49:36 @mrpresident rakstīja:
Ja gribi slēgt pie 3f rozetes, tad ņem kaut ko apmēram šādu:
IMG
Esošo Type2 kabeli labāk atstāj mašīnā, lai noder publiskajās uzlādēs.
Es arī skatījos uz šo, bet izskatās, ka leaf izmantos tikai 1 fāzi 32A un 6,6kW. Manā gadījumā naktī varētu 25A un 5,5kW.
nepērciet novecojušus EV modeļus kuriem ir mazjaudīgs iebūvētais lādētājs.
A kurš to varēja zināt?
pie topošajiem ST tarifiem izskatās, ka 1F ir way-to-go, nevis 3F.
p.s. tiešām ir cilvēki, kas mašīnas pērk tāpat kā apenes - nepainteresējas, kādas kurai lādēšanas iespējas pirms iegādes ICE pērkot taču tiek noskaidrots vai jālej dīzelis vai benzīns. Ja pašam negribās visu studēt, ir taču 100 un 1 review.
Kāpēc 1f ir labāk par 3f? Ja tarifs ir mainīgs pa stundām un 3f uzlādē ātrāk nekā 1f?
Uzlādei 3F labākas pa 1F, bet varbūt neesi pamanījis, ka ST iesniegušu jauno tariju projektu regulatorā, kur piemēram, 3F 20A pieslāguma maksa mēnesī no šodienas 4,80 EUR pieaugtu uz 35,7 EUR.
Jāņem vērā, ka turpmāk 1F 20A pieslēgums arī nebūs pa lēto, kā līdz šim (EUR 11,86), ja šo tarifus apstiprinās. Tātad pie 20A pa 3F vs 1F mēnesī būs jāpiemaksā 23,8 EUR.
Latvijas vēstnesis
- es nedomāju, ka šis projekts šādā redakcijā izies cauri, bet debīlu lēmumu šajā valstī pietiek un šis būtu tikai kārtējais no tiem;
- pat ja ev lietotājam ir jāpiemaksā 23,80eur mēnesī un attiecinam šo visu summu uz ev uzlādi, tāpat tas ir lētāk, nekā braukt ar ice... pie nosacījuma, ka nobrauc samērā daudz...
- ņemam teslu un lādējam akropoles superčārdžerī ar nulles izmaksām.... un problēma atrisināta... :P
Tur jau netiek klāt, sadzīti visi OX drive | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|