Online

Pašreiz BMWPower skatās 74 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par E34

AutorsZiņojums
Rendir
11. Oct 2010, 21:41 #3921

Kopš: 17. Jun 2009

No: Viļaka

Ziņojumi: 1609

Braucu ar:

Ko sakat pa sitadu stelli!
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=350377629710&ssPageName=STRK:MEWNX:IT
Offline
fubuz
11. Oct 2010, 21:55 #3922

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5138

Braucu ar: trafic


11 Oct 2010, 21:18:29 riddler rakstīja:

11 Oct 2010, 21:15:10 MadMax rakstīja:
Informēiet mani lūdzu -'' ar kuru modeli e34 saka nākt ara no rupnīcas ar lielu reduktoru?


535 un visiem v8


kāpēc man liekas, ka kāds minēja, ka 3.0 bija vidējais.
Offline
Marta_22
12. Oct 2010, 19:46 #3923

Kopš: 02. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 633

Braucu ar: E34 B20

Cik augstu jauceļ purns augšā lai tas tosols satecētu visur iekšā un lai nekādus gaisa brubuļus neveidotu. Kā arī cik pareizi saprotu tur 10L jāsalej ?
Offline
zzs
12. Oct 2010, 20:07 #3924

Kopš: 18. Nov 2009

No: Varakļāni

Ziņojumi: 832

Braucu ar: E46 330d

pēc kataloga 10.5L. nepasen mainīju diviem E34. M20B25 un M50B25. purnu nekur nevajadzēja celt, lieliski atgaisojās tāpat. Ja nemaldos, tad epopeja ar purna celšanu augšā bija aktuāla E30, nevis E34.
Offline
Marta_22
12. Oct 2010, 20:15 #3925

Kopš: 02. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 633

Braucu ar: E34 B20

a tad pietiek ar nelielu slīpumu, tas ir labi, jo NEBmw auto pieredze ir bijusi ka purni uzcelt gan vajdzēja lai pečkā ar satek līdz galam

Skaidrs, tad jāņem 15L bundulis

a pie reizes arī jautājums par ventilātora spārniem taču tie ir vienādi E28 un E34 M20B25 tik tam E28 sarkanā krāsā.
Offline
zzs
12. Oct 2010, 20:37 #3926

Kopš: 18. Nov 2009

No: Varakļāni

Ziņojumi: 832

Braucu ar: E46 330d

tas jau k-kāds lauku tūns - neticās, ka bmw kādreiz būtu krāsojis melno plastmasu sarkanā krāsā.
Neņem 15L bunduli - pilnīgi pietiks ar 10L, jo visu dzesēšanas škidrumu tāpat ārā neiztecināsi.

[ Šo ziņu laboja zzs, 12 Oct 2010, 20:42:20 ]

Offline
Marta_22
12. Oct 2010, 20:43 #3927

Kopš: 02. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 633

Braucu ar: E34 B20

es jau iztecināju,(iespējams vienīgi kārbas dzešānaia tur kaut kas palicis jo nerāvu vaļā un dzinēja blokam gan itkā vajadzētu būt sausam, mainīju ūdens sūkni) un jau paspēju daudz maz saskrūvēt atpakaļ tik visu laiku aizmursu aizbraukt nopirkt to šķidrumu, 4dien būs daudz maz brīvs tad būs beidzot jasalej un jāpierūcina tas aparāts.
Offline
Rudzix
12. Oct 2010, 20:48 #3928

Kopš: 18. Oct 2009

Ziņojumi: 200

Braucu ar: Bayerische Motoren Werke


10 Oct 2010, 23:12:13 Raiders rakstīja:
BMW motoru turbīnas
M51D25 (2.5) - TB2514, TB2552, TD04-11B, TD05



Kura no šīm turbīnām ir visniknākā? Pašreizējā ir par švaku tds`am
Viņas visas ir praktiski vienādas ja gribi lai tds normāli iet tad sens Indiāņu ticējums stāsta ka jāčipo

[ Šo ziņu laboja Rudzix, 12 Oct 2010, 20:52:31 ]

Offline
heinomen
12. Oct 2010, 21:18 #3929

Kopš: 07. Nov 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5631

Braucu ar: 15


12 Oct 2010, 20:15:13 Marta_22 rakstīja:
a tad pietiek ar nelielu slīpumu, tas ir labi, jo NEBmw auto pieredze ir bijusi ka purni uzcelt gan vajdzēja lai pečkā ar satek līdz galam

Skaidrs, tad jāņem 15L bundulis

a pie reizes arī jautājums par ventilātora spārniem taču tie ir vienādi E28 un E34 M20B25 tik tam E28 sarkanā krāsā.

vajadzētu būt ar 11 spārniem un der tikai no šitiem E28: 528e, 535i
Offline
Marta_22
12. Oct 2010, 21:27 #3930

Kopš: 02. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 633

Braucu ar: E34 B20

ar 11 jau ir lielais tas neder, to man jau kādas 3 reizes esmu skatījusies, man vajag to ar 9 spārniem.
Offline
Raiders
12. Oct 2010, 22:04 #3931

Kopš: 04. Nov 2006

Ziņojumi: 140

Braucu ar: Rūpnīcas M pakotu e34 525 tds


Viņas visas ir praktiski vienādas ja gribi lai tds normāli iet tad sens Indiāņu ticējums stāsta ka jāčipo


Bet ko darīt, ja ir chipots un sašķūnēts, kad jauda ir līdz 126 kw uzcelta?
Offline
Marta_22
12. Oct 2010, 22:06 #3932

Kopš: 02. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 633

Braucu ar: E34 B20


12 Oct 2010, 22:04:46 Raiders rakstīja:

Viņas visas ir praktiski vienādas ja gribi lai tds normāli iet tad sens Indiāņu ticējums stāsta ka jāčipo


Bet ko darīt, ja ir chipots un sašķūnēts, kad jauda ir līdz 126 kw uzcelta?


Sāc braukt ar bendzīna dzinēju !

[ Šo ziņu laboja Marta_22, 12 Oct 2010, 22:07:00 ]

Offline
Raiders
12. Oct 2010, 22:20 #3933

Kopš: 04. Nov 2006

Ziņojumi: 140

Braucu ar: Rūpnīcas M pakotu e34 525 tds

Labi, pietiks par jūtīgajiem tds`iem pasmieties
Offline
Marco
12. Oct 2010, 22:28 #3934

Kopš: 15. May 2002

Ziņojumi: 2029

Braucu ar:

Parastie defekti - sarusejusi slieksni, nerada/nepareizi rada degvielas limena raditajs, skaties lai ritosa dala nav "ielaista" (kad pirku savu, likas ka +- ok, izradijas, ka praktiski viss jamaina)

Kā novērst to, ka tas devielas dačiks klibo?
Offline
Marta_22
12. Oct 2010, 22:31 #3935

Kopš: 02. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 633

Braucu ar: E34 B20

ar 126kw jau vajag pietikt, nu labi priekš tās bumera smagās virsūves varbūt nē (es piemēram priecātos ja mans bumeris svērtu 2x mazāk un būtu pa kādiem 30cm lielāks un 15cm platāks salonā, + kādi 50cm bagāžniekam) bet tā Dīzelis = sporta auto manuprat nav
Offline
Raiders
12. Oct 2010, 22:44 #3936

Kopš: 04. Nov 2006

Ziņojumi: 140

Braucu ar: Rūpnīcas M pakotu e34 525 tds


12 Oct 2010, 22:31:49 Marta_22 rakstīja:
ar 126kw jau vajag pietikt, nu labi priekš tās bumera smagās virsūves varbūt nē


It kā jau griežas labi- vārdu tiešajā nozīmē Bet tomēr tas 12v dīzeļa motors nav tik apgriezienu draudzīgs kā, piemēram, M50B25, tāpēc gribas arvien vairāk jaudas tam dīzelim. Viss jau ir skaidrs, bet kurš dos līdzvērtīgu 525i pretī
Offline
zzs
12. Oct 2010, 23:08 #3937

Kopš: 18. Nov 2009

No: Varakļāni

Ziņojumi: 832

Braucu ar: E46 330d


12 Oct 2010, 22:28:31 Marco rakstīja:
Kā novērst to, ka tas devielas dačiks klibo?


Meklēt nesajātu pludiņu - kā jau iepriekš teicu; tikai ar trešo reizi izdevās dabūt negļukojošu. mans ieteikums būtu - meklēt no kāda auto, kas ir atvilkts no Imortijas rez. daļām. Tad bingo-loto iespēja būs iespēju robežās samazināta. lielākoties visi, kas ir šrotos nopērkami nāk no "celtnieku" auto, kuriem degvielas līmenis bākā pēdējo trīs gadu laikā reti kad ir pārsniedzis 10L atzīmi, tāpēc tās stieplītes konkrētajā diapazonā ir nodeldētas, un signāls ir gļukojošs
Offline
LA
13. Oct 2010, 00:22 #3938

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250


12 Oct 2010, 22:04:46 Raiders rakstīja:

Viņas visas ir praktiski vienādas ja gribi lai tds normāli iet tad sens Indiāņu ticējums stāsta ka jāčipo


Bet ko darīt, ja ir chipots un sašķūnēts, kad jauda ir līdz 126 kw uzcelta?


Meklē citur turbu , taisi/vai piemeklē kolektoru , tad maini vis pārējo , ko vajag lielākai turbai ...bla bla bla ) Nu ideju saprati.
Offline
defekc
13. Oct 2010, 00:36 #3939

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14460

Braucu ar: BMW

var var

Offline
fubuz
13. Oct 2010, 23:20 #3940

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5138

Braucu ar: trafic


šajai ir lielāks diametrs nekā normālajai m-tech?

[ Šo ziņu laboja fubuz, 13 Oct 2010, 23:21:06 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo