Autors | Ziņojums |
Rendir | 11. Oct 2010, 21:41 |
#3921
|
|
Kopš: 17. Jun 2009
No: Viļaka
Ziņojumi: 1609
Braucu ar:
| Ko sakat pa sitadu stelli!
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=350377629710&ssPageName=STRK:MEWNX:IT |
Offline | |
|
fubuz | 11. Oct 2010, 21:55 |
#3922
|
|
Kopš: 19. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5139
Braucu ar: trafic
|
11 Oct 2010, 21:18:29 riddler rakstīja:
11 Oct 2010, 21:15:10 MadMax rakstīja:
Informēiet mani lūdzu -'' ar kuru modeli e34 saka nākt ara no rupnīcas ar lielu reduktoru?
535 un visiem v8
kāpēc man liekas, ka kāds minēja, ka 3.0 bija vidējais. |
Offline | |
|
Marta_22 | 12. Oct 2010, 19:46 |
#3923
|
|
Kopš: 02. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 633
Braucu ar: E34 B20
| Cik augstu jauceļ purns augšā lai tas tosols satecētu visur iekšā un lai nekādus gaisa brubuļus neveidotu. Kā arī cik pareizi saprotu tur 10L jāsalej ? |
Offline | |
|
zzs | 12. Oct 2010, 20:07 |
#3924
|
|
Kopš: 18. Nov 2009
No: Varakļāni
Ziņojumi: 832
Braucu ar: E46 330d
| pēc kataloga 10.5L. nepasen mainīju diviem E34. M20B25 un M50B25. purnu nekur nevajadzēja celt, lieliski atgaisojās tāpat. Ja nemaldos, tad epopeja ar purna celšanu augšā bija aktuāla E30, nevis E34. |
Offline | |
|
Marta_22 | 12. Oct 2010, 20:15 |
#3925
|
|
Kopš: 02. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 633
Braucu ar: E34 B20
| a tad pietiek ar nelielu slīpumu, tas ir labi, jo NEBmw auto pieredze ir bijusi ka purni uzcelt gan vajdzēja lai pečkā ar satek līdz galam
Skaidrs, tad jāņem 15L bundulis
a pie reizes arī jautājums par ventilātora spārniem taču tie ir vienādi E28 un E34 M20B25 tik tam E28 sarkanā krāsā. |
Offline | |
|
zzs | 12. Oct 2010, 20:37 |
#3926
|
|
Kopš: 18. Nov 2009
No: Varakļāni
Ziņojumi: 832
Braucu ar: E46 330d
| tas jau k-kāds lauku tūns - neticās, ka bmw kādreiz būtu krāsojis melno plastmasu sarkanā krāsā.
Neņem 15L bunduli - pilnīgi pietiks ar 10L, jo visu dzesēšanas škidrumu tāpat ārā neiztecināsi.
[ Šo ziņu laboja zzs, 12 Oct 2010, 20:42:20 ] |
Offline | |
|
Marta_22 | 12. Oct 2010, 20:43 |
#3927
|
|
Kopš: 02. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 633
Braucu ar: E34 B20
| es jau iztecināju,(iespējams vienīgi kārbas dzešānaia tur kaut kas palicis jo nerāvu vaļā un dzinēja blokam gan itkā vajadzētu būt sausam, mainīju ūdens sūkni) un jau paspēju daudz maz saskrūvēt atpakaļ tik visu laiku aizmursu aizbraukt nopirkt to šķidrumu, 4dien būs daudz maz brīvs tad būs beidzot jasalej un jāpierūcina tas aparāts. |
Offline | |
|
Rudzix | 12. Oct 2010, 20:48 |
#3928
|
|
Kopš: 18. Oct 2009
Ziņojumi: 200
Braucu ar: Bayerische Motoren Werke
|
10 Oct 2010, 23:12:13 Raiders rakstīja:
BMW motoru turbīnas
M51D25 (2.5) - TB2514, TB2552, TD04-11B, TD05
Kura no šīm turbīnām ir visniknākā? Pašreizējā ir par švaku tds`am
Viņas visas ir praktiski vienādas ja gribi lai tds normāli iet tad sens Indiāņu ticējums stāsta ka jāčipo [ Šo ziņu laboja Rudzix, 12 Oct 2010, 20:52:31 ] |
Offline | |
|
|
heinomen | 12. Oct 2010, 21:18 |
#3929
|
|
Kopš: 07. Nov 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 5631
Braucu ar: 15
|
12 Oct 2010, 20:15:13 Marta_22 rakstīja:
a tad pietiek ar nelielu slīpumu, tas ir labi, jo NEBmw auto pieredze ir bijusi ka purni uzcelt gan vajdzēja lai pečkā ar satek līdz galam
Skaidrs, tad jāņem 15L bundulis
a pie reizes arī jautājums par ventilātora spārniem taču tie ir vienādi E28 un E34 M20B25 tik tam E28 sarkanā krāsā.
vajadzētu būt ar 11 spārniem un der tikai no šitiem E28: 528e, 535i
|
Offline | |
|
Marta_22 | 12. Oct 2010, 21:27 |
#3930
|
|
Kopš: 02. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 633
Braucu ar: E34 B20
| ar 11 jau ir lielais tas neder, to man jau kādas 3 reizes esmu skatījusies, man vajag to ar 9 spārniem. |
Offline | |
|
Raiders | 12. Oct 2010, 22:04 |
#3931
|
|
Kopš: 04. Nov 2006
Ziņojumi: 140
Braucu ar: Rūpnīcas M pakotu e34 525 tds
|
Viņas visas ir praktiski vienādas ja gribi lai tds normāli iet tad sens Indiāņu ticējums stāsta ka jāčipo
Bet ko darīt, ja ir chipots un sašķūnēts, kad jauda ir līdz 126 kw uzcelta? |
Offline | |
|
Marta_22 | 12. Oct 2010, 22:06 |
#3932
|
|
Kopš: 02. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 633
Braucu ar: E34 B20
|
12 Oct 2010, 22:04:46 Raiders rakstīja:
Viņas visas ir praktiski vienādas ja gribi lai tds normāli iet tad sens Indiāņu ticējums stāsta ka jāčipo
Bet ko darīt, ja ir chipots un sašķūnēts, kad jauda ir līdz 126 kw uzcelta?
Sāc braukt ar bendzīna dzinēju ! [ Šo ziņu laboja Marta_22, 12 Oct 2010, 22:07:00 ] |
Offline | |
|
Raiders | 12. Oct 2010, 22:20 |
#3933
|
|
Kopš: 04. Nov 2006
Ziņojumi: 140
Braucu ar: Rūpnīcas M pakotu e34 525 tds
| Labi, pietiks par jūtīgajiem tds`iem pasmieties |
Offline | |
|
Marco | 12. Oct 2010, 22:28 |
#3934
|
|
Kopš: 15. May 2002
Ziņojumi: 2029
Braucu ar:
| Parastie defekti - sarusejusi slieksni, nerada/nepareizi rada degvielas limena raditajs, skaties lai ritosa dala nav "ielaista" (kad pirku savu, likas ka +- ok, izradijas, ka praktiski viss jamaina)
Kā novērst to, ka tas devielas dačiks klibo? |
Offline | |
|
Marta_22 | 12. Oct 2010, 22:31 |
#3935
|
|
Kopš: 02. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 633
Braucu ar: E34 B20
| ar 126kw jau vajag pietikt, nu labi priekš tās bumera smagās virsūves varbūt nē (es piemēram priecātos ja mans bumeris svērtu 2x mazāk un būtu pa kādiem 30cm lielāks un 15cm platāks salonā, + kādi 50cm bagāžniekam) bet tā Dīzelis = sporta auto manuprat nav |
Offline | |
|
Raiders | 12. Oct 2010, 22:44 |
#3936
|
|
Kopš: 04. Nov 2006
Ziņojumi: 140
Braucu ar: Rūpnīcas M pakotu e34 525 tds
|
12 Oct 2010, 22:31:49 Marta_22 rakstīja:
ar 126kw jau vajag pietikt, nu labi priekš tās bumera smagās virsūves varbūt nē
It kā jau griežas labi- vārdu tiešajā nozīmē Bet tomēr tas 12v dīzeļa motors nav tik apgriezienu draudzīgs kā, piemēram, M50B25, tāpēc gribas arvien vairāk jaudas tam dīzelim. Viss jau ir skaidrs, bet kurš dos līdzvērtīgu 525i pretī |
Offline | |
|
|
zzs | 12. Oct 2010, 23:08 |
#3937
|
|
Kopš: 18. Nov 2009
No: Varakļāni
Ziņojumi: 832
Braucu ar: E46 330d
|
12 Oct 2010, 22:28:31 Marco rakstīja:
Kā novērst to, ka tas devielas dačiks klibo?
Meklēt nesajātu pludiņu - kā jau iepriekš teicu; tikai ar trešo reizi izdevās dabūt negļukojošu. mans ieteikums būtu - meklēt no kāda auto, kas ir atvilkts no Imortijas rez. daļām. Tad bingo-loto iespēja būs iespēju robežās samazināta. lielākoties visi, kas ir šrotos nopērkami nāk no "celtnieku" auto, kuriem degvielas līmenis bākā pēdējo trīs gadu laikā reti kad ir pārsniedzis 10L atzīmi, tāpēc tās stieplītes konkrētajā diapazonā ir nodeldētas, un signāls ir gļukojošs |
Offline | |
|
LA | 13. Oct 2010, 00:22 |
#3938
|
|
Kopš: 20. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9366
Braucu ar: 330i, YZ250
|
12 Oct 2010, 22:04:46 Raiders rakstīja:
Viņas visas ir praktiski vienādas ja gribi lai tds normāli iet tad sens Indiāņu ticējums stāsta ka jāčipo
Bet ko darīt, ja ir chipots un sašķūnēts, kad jauda ir līdz 126 kw uzcelta?
Meklē citur turbu , taisi/vai piemeklē kolektoru , tad maini vis pārējo , ko vajag lielākai turbai ...bla bla bla ) Nu ideju saprati. |
Offline | |
|
defekc | 13. Oct 2010, 00:36 |
#3939
|
|
Kopš: 19. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 14462
Braucu ar: BMW
| var var
|
Offline | |
|
fubuz | 13. Oct 2010, 23:20 |
#3940
|
|
Kopš: 19. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5139
Braucu ar: trafic
|
šajai ir lielāks diametrs nekā normālajai m-tech?[ Šo ziņu laboja fubuz, 13 Oct 2010, 23:21:06 ] |
Offline | |
|