Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 109 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par E34

AutorsZiņojums
miicha
06. Oct 2010, 17:53 #3881

Kopš: 20. Sep 2006

Ziņojumi: 321

Braucu ar: čipot kūtiņu


28 Sep 2010, 11:50:54 Instigater rakstīja:

26 Sep 2010, 15:05:09 riddler rakstīja:

25 Sep 2010, 14:05:18 Pele525 rakstīja:
Vai kaads nav saskaaries ar E34 2.4 td turbiinam?? jo intrese kura ir lielaa un kura ir mazaa un vai ir atshkhiriiba? Paldies ieprieksh!



visiem e34 ir mazaas, lielaas bija tikai e28
Toties, cik netā lasīts, tad čiptunnings ir izveicams mājas apstākļos dažu minūšu laikā ar parastu skrūvgriezi - viss tur mehānisks.


- interesē sekojošs jautājums: kāda ražotāja turbīnas ir šiem modeļiem, piemēram KKK vai Garret jeb citi ?!
Offline
restar79
06. Oct 2010, 19:42 #3882

Kopš: 24. Jan 2010

Ziņojumi: 2874

Braucu ar: Amandas apartamenti Kuldīga. Ford sierra coupe

izdega apgaismojums temperatūras regulēsanai,kā var viņu nomainīt,tikt klāt,paldies
Offline
zzs
06. Oct 2010, 19:48 #3883

Kopš: 18. Nov 2009

No: Varakļāni

Ziņojumi: 832

Braucu ar: E46 330d


06 Oct 2010, 10:54:55 _DENTISTS_ rakstīja:
Pārdodu rezerves daļām e34,


Kada krasa?
Offline
Digital
06. Oct 2010, 19:50 #3884

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3728

Braucu ar: Elektrību


06 Oct 2010, 17:58:34 riddler rakstīja:

06 Oct 2010, 17:53:21 miicha rakstīja:

28 Sep 2010, 11:50:54 Instigater rakstīja:

26 Sep 2010, 15:05:09 riddler rakstīja:

25 Sep 2010, 14:05:18 Pele525 rakstīja:
Vai kaads nav saskaaries ar E34 2.4 td turbiinam?? jo intrese kura ir lielaa un kura ir mazaa un vai ir atshkhiriiba? Paldies ieprieksh!



visiem e34 ir mazaas, lielaas bija tikai e28
Toties, cik netā lasīts, tad čiptunnings ir izveicams mājas apstākļos dažu minūšu laikā ar parastu skrūvgriezi - viss tur mehānisks.


- interesē sekojošs jautājums: kāda ražotāja turbīnas ir šiem modeļiem, piemēram KKK vai Garret jeb citi ?!


vinjiem ir gan taadas gan taadas garett toch ir par otru neatceros bet iespeejams arii kkk


2,4td ir Garret un Mitsubishi turbas, Garret ir lielaa un naca tikai uz e28, bet ar nelielam modifikacijam der arii uz e30/34
Offline
Digital
06. Oct 2010, 19:53 #3885

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3728

Braucu ar: Elektrību

kas varetu but vainigs ka pakaljas loga apsilde neiet, kkada bridi pec pielaishanas medz ieslegties kopaa ar iekshejo cirkulaciju, bet pectam atkal pazud pavisam??
Offline
Instigater
06. Oct 2010, 19:53 #3886

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

A kādam baigi vajag lielu turbu? Es labāk izvēlos max mazāko iespējamo pret nepieciešamajiem zirgiem - ātrāk iegriežas un ātrāk sasniedz boostu.
Offline
Rudzix
06. Oct 2010, 19:54 #3887

Kopš: 18. Oct 2009

Ziņojumi: 200

Braucu ar: Bayerische Motoren Werke


06 Oct 2010, 19:50:47 Digital rakstīja:

06 Oct 2010, 17:58:34 riddler rakstīja:

06 Oct 2010, 17:53:21 miicha rakstīja:

28 Sep 2010, 11:50:54 Instigater rakstīja:

26 Sep 2010, 15:05:09 riddler rakstīja:

25 Sep 2010, 14:05:18 Pele525 rakstīja:
Vai kaads nav saskaaries ar E34 2.4 td turbiinam?? jo intrese kura ir lielaa un kura ir mazaa un vai ir atshkhiriiba? Paldies ieprieksh!



visiem e34 ir mazaas, lielaas bija tikai e28
Toties, cik netā lasīts, tad čiptunnings ir izveicams mājas apstākļos dažu minūšu laikā ar parastu skrūvgriezi - viss tur mehānisks.


- interesē sekojošs jautājums: kāda ražotāja turbīnas ir šiem modeļiem, piemēram KKK vai Garret jeb citi ?!


vinjiem ir gan taadas gan taadas garett toch ir par otru neatceros bet iespeejams arii kkk


2,4td ir Garret un Mitsubishi turbas, Garret ir lielaa un naca tikai uz e28, bet ar nelielam modifikacijam der arii uz e30/34
BMW motoru turbīnas
M41D18 (1.7) - GT1544S
M47D20 (2.0) - GT1549V, GT1749V, GT1752V, TD025L3-083T-3.3
M21D24 (2.4) - TB0324, TB2552, TD04-11B, K24.2, K24, T3 S/V, K27-6, TB0324
M51D25 (2.5) - TB2514, TB2552, TD04-11B, TD05
M57D30 (3.0) - GT2256V, GT2556V, GT2260V, GT2056V
M57D25 (2.5) - GT2252, GT2052V
M67D40 (4.0) - GT1749V
M67D40 (3.9) - GT1749V
M30B34 (3.4) - K27-6
M30B32 (3.2) - K27-6
M10B20 (2.0) - EB32G
ALPINA B10 BI-TURBO (3.5) - T25
ALPINA B7 TURBO - K27-7, K27-6

Turbīnas К и ЕВ - taisīja un taisa ККК
Turbīnas GT, T и TB - taisīja un taisa GARRETT
Turbīnas TD - taisīja un taisa Mitsubishi

Offline
element
07. Oct 2010, 02:01 #3888

Kopš: 07. Oct 2010

Ziņojumi: 274

Braucu ar:

Gribēju uzdot jautājumu!
Tā kā esmu tikai iesācējs šijās lietās un pirmo autiņu vēlos ņemt tieši 5. sērijas BMW, tad griežos pie jums ar šādu jautājumu: Kāds bmw būtu labāks/izdevīgāks 520 vai 525? Uz ko jāskatās pērkot bmw, kādi defekti varētu parasti būt un no kādiem jāuzmanās? Un kāda aptuveni vidēja cena būtu pieņemama šādam auto?

Liels paldies jau iepriekš!
Offline
zzs
07. Oct 2010, 02:40 #3889

Kopš: 18. Nov 2009

No: Varakļāni

Ziņojumi: 832

Braucu ar: E46 330d


07 Oct 2010, 02:01:48 element rakstīja:
Gribēju uzdot jautājumu!
Tā kā esmu tikai iesācējs šijās lietās un pirmo autiņu vēlos ņemt tieši 5. sērijas BMW, tad griežos pie jums ar šādu jautājumu: Kāds bmw būtu labāks/izdevīgāks 520 vai 525? Uz ko jāskatās pērkot bmw, kādi defekti varētu parasti būt un no kādiem jāuzmanās? Un kāda aptuveni vidēja cena būtu pieņemama šādam auto?

Liels paldies jau iepriekš!


Starp 520 un 525 praktiski nav nekadas starpibas. Piekare tada pati, degvielu ed aptuveni vienadi, tik 2.5 iet labak

Parastie defekti - sarusejusi slieksni, nerada/nepareizi rada degvielas limena raditajs, skaties lai ritosa dala nav "ielaista" (kad pirku savu, likas ka +- ok, izradijas, ka praktiski viss jamaina)

Pienemama cena - Katra zina samaksat vairak ka par Riddlera M5 VinDisel edition jau butu "nedaudz parspileti"

P.S. prieks pirma auto E34 nebus par "lielu"? Ziema, ka neka tuvojas

[ Šo ziņu laboja zzs, 07 Oct 2010, 02:42:46 ]

Offline
restar79
07. Oct 2010, 19:15 #3890

Kopš: 24. Jan 2010

Ziņojumi: 2874

Braucu ar: Amandas apartamenti Kuldīga. Ford sierra coupe

joprojām aktuāli,kā nomainīt izdegušo temperatūras regulēšanas apgaismojumu,negribas eksperimentējot ko salauzt,paldies
Offline
LA
07. Oct 2010, 19:22 #3891

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250

Priekš pirmā auto zajebis. Man pirmais auto bija Senators 3.0i un pēctam pāris e34. Vaig jau laikus radināties pie normāla izmēra mašīnām.

Auto patiešām izturīgs un lielākās problēmas ZZS jau pateica. Rūsa un ielaista hadene. M50 motors , ja ir kopts un laicīgi mainīti šķidrumi u.t.t ir diezgan ilgmūžīgs.

Latvijā gan grūti atrast normālus eksemplārus , jo pārsvarā visi ir veci no nobraukti + tukši. Labus tirgo pa kosmosu. Bet ja labi meklē var atrast
Offline
-Edm-
07. Oct 2010, 19:31 #3892

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18124

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.

pat ja nomainit pilnigi visu ritoshaja tas tapat neizies vairak ka 200ls ta ka neredzu problemune nu tas ir ja pasham rokas no dirsas neaug un neskaitot amjus,neka tur darga nav,ka jau mineja kritiska vieta ir sliekshnji kuri 90% e34 vienkarshi nava rij vinji visi plus minus vienadi tapec 2.) neredzu jegu njemt

[ Šo ziņu laboja -tihijs-, 07 Oct 2010, 19:32:46 ]



-----------------
Offline
-Edm-
07. Oct 2010, 19:34 #3893

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18124

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.

ir priekshejie benjkji no e34 peleki ar padlakotnjiku vaditaja saplests vainu metu ara vainu var savakt un priekshejie visi chetri richagi ja nu kads mosh velas parpreset vai ko nu divi itka vel ir pat braucami

-----------------
Offline
LA
07. Oct 2010, 19:38 #3894

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250

Nu tad jau labāk laicīgi atlikt naudu sliekšņu metināšanai un hadenei ))
E34 ceļot uz OEM dankrota (pie nosaciju , ja sliekšņi ir tādi kā 90% LV 34tajiem) visādi brīnumi var notikt

[ Šo ziņu laboja Lauris, 07 Oct 2010, 19:39:37 ]

Offline
-Edm-
07. Oct 2010, 19:41 #3895

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18124

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


07 Oct 2010, 19:38:50 Lauris rakstīja:
Nu tad jau labāk laicīgi atlikt naudu sliekšņu metināšanai un hadenei ))
E34 ceļot uz OEM dankrota (pie nosaciju , ja sliekšņi ir tādi kā 90% LV 34tajiem) visādi brīnumi var notikt
nu atliek 10% kuri droshi celj uz dankrata ka piemeram es 100% sliekshnji nav izpuvushi e34 bez lukas proti ar kondicionieri principa ja tagad skatitos e34 prioritate butu tieshi tadam

[ Šo ziņu laboja -tihijs-, 07 Oct 2010, 19:41:44 ]



-----------------
Offline
LA
07. Oct 2010, 19:45 #3896

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250

Vecais joks ar lūkas noteci

Bet lūka rulzz , tur nav divu domu. Labāk pārmetinā sliekšņus un izdarīt šādi , bet braukt ar vaļēju lūku

[ Šo ziņu laboja Lauris, 07 Oct 2010, 19:47:15 ]

Offline
restar79
07. Oct 2010, 19:50 #3897

Kopš: 24. Jan 2010

Ziņojumi: 2874

Braucu ar: Amandas apartamenti Kuldīga. Ford sierra coupe

man autiņam nesen pārmetināja sliekšnus,zem bākas vāka un aizmugurē virs bufera,visu pārkrāsoja līdz durvju ručkām,pie viena arī jumta slieces nopindzelēja,darbam 2 gadu garantija un tas viss 300ls,nav slikti
Offline
zzs
07. Oct 2010, 20:48 #3898

Kopš: 18. Nov 2009

No: Varakļāni

Ziņojumi: 832

Braucu ar: E46 330d


07 Oct 2010, 19:34:40 -tihijs- rakstīja:
ir priekshejie benjkji no e34 peleki ar padlakotnjiku


Jau iepriekš rakstīju - ja blakussēdētāja ar padlakotņiku, tad savākšu.
Offline
zzs
07. Oct 2010, 20:52 #3899

Kopš: 18. Nov 2009

No: Varakļāni

Ziņojumi: 832

Braucu ar: E46 330d


07 Oct 2010, 19:45:08 Lauris rakstīja:
Vecais joks ar lūkas noteci

Bet lūka rulzz , tur nav divu domu. Labāk pārmetinā sliekšņus un izdarīt šādi , bet braukt ar vaļēju lūku


Tikai neliels FAIL - parasti, vairāk pūst sliekšņa aizmugurējā daļa. Un aizmugurē tā noteces trubiņa karājas gaisā aptuveni (vairs neatceros) cm virs sliekšņa apakšas. Sev pagarināju to trubiņu, un izlaidu ārā pa sliekšņa apakšu.
Offline
Dimon32
07. Oct 2010, 23:07 #3900

Kopš: 06. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1822

Braucu ar: BMW 525i


07 Oct 2010, 20:52:16 zzs rakstīja:
Tikai neliels FAIL - parasti, vairāk pūst sliekšņa aizmugurējā daļa. Un aizmugurē tā noteces trubiņa karājas gaisā aptuveni (vairs neatceros) cm virs sliekšņa apakšas. Sev pagarināju to trubiņu, un izlaidu ārā pa sliekšņa apakšu.


Touringiem gan tikai priekšējās lūkas notekas ir novadītas sliekšņos. Aizmugurējās ir izvadītas pie bagāžnieka vāka eņģēm, tāpēc tur visu laiku rūsa+izpuvusi pravodka.

P.S. Nopirkšu E34 Touringa bagāžnieka vāka stiklu pilnā komplektā
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo