Autors | Ziņojums |
miicha | 06. Oct 2010, 17:53 |
#3881
|
|
Kopš: 20. Sep 2006
Ziņojumi: 321
Braucu ar: čipot kūtiņu
|
28 Sep 2010, 11:50:54 Instigater rakstīja:
26 Sep 2010, 15:05:09 riddler rakstīja:
25 Sep 2010, 14:05:18 Pele525 rakstīja:
Vai kaads nav saskaaries ar E34 2.4 td turbiinam?? jo intrese kura ir lielaa un kura ir mazaa un vai ir atshkhiriiba? Paldies ieprieksh!
visiem e34 ir mazaas, lielaas bija tikai e28
Toties, cik netā lasīts, tad čiptunnings ir izveicams mājas apstākļos dažu minūšu laikā ar parastu skrūvgriezi - viss tur mehānisks.
- interesē sekojošs jautājums: kāda ražotāja turbīnas ir šiem modeļiem, piemēram KKK vai Garret jeb citi ?! |
Offline | |
|
restar79 | 06. Oct 2010, 19:42 |
#3882
|
|
Kopš: 24. Jan 2010
Ziņojumi: 2874
Braucu ar: Amandas apartamenti Kuldīga. Ford sierra coupe
| izdega apgaismojums temperatūras regulēsanai,kā var viņu nomainīt,tikt klāt,paldies |
Offline | |
|
zzs | 06. Oct 2010, 19:48 |
#3883
|
|
Kopš: 18. Nov 2009
No: Varakļāni
Ziņojumi: 832
Braucu ar: E46 330d
|
06 Oct 2010, 10:54:55 _DENTISTS_ rakstīja:
Pārdodu rezerves daļām e34,
Kada krasa? |
Offline | |
|
Digital | 06. Oct 2010, 19:50 |
#3884
|
|
Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3728
Braucu ar: Elektrību
|
06 Oct 2010, 17:58:34 riddler rakstīja:
06 Oct 2010, 17:53:21 miicha rakstīja:
28 Sep 2010, 11:50:54 Instigater rakstīja:
26 Sep 2010, 15:05:09 riddler rakstīja:
25 Sep 2010, 14:05:18 Pele525 rakstīja:
Vai kaads nav saskaaries ar E34 2.4 td turbiinam?? jo intrese kura ir lielaa un kura ir mazaa un vai ir atshkhiriiba? Paldies ieprieksh!
visiem e34 ir mazaas, lielaas bija tikai e28
Toties, cik netā lasīts, tad čiptunnings ir izveicams mājas apstākļos dažu minūšu laikā ar parastu skrūvgriezi - viss tur mehānisks.
- interesē sekojošs jautājums: kāda ražotāja turbīnas ir šiem modeļiem, piemēram KKK vai Garret jeb citi ?!
vinjiem ir gan taadas gan taadas garett toch ir par otru neatceros bet iespeejams arii kkk
2,4td ir Garret un Mitsubishi turbas, Garret ir lielaa un naca tikai uz e28, bet ar nelielam modifikacijam der arii uz e30/34 |
Offline | |
|
Digital | 06. Oct 2010, 19:53 |
#3885
|
|
Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3728
Braucu ar: Elektrību
| kas varetu but vainigs ka pakaljas loga apsilde neiet, kkada bridi pec pielaishanas medz ieslegties kopaa ar iekshejo cirkulaciju, bet pectam atkal pazud pavisam?? |
Offline | |
|
Instigater | 06. Oct 2010, 19:53 |
#3886
|
|
Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| A kādam baigi vajag lielu turbu? Es labāk izvēlos max mazāko iespējamo pret nepieciešamajiem zirgiem - ātrāk iegriežas un ātrāk sasniedz boostu. |
Offline | |
|
Rudzix | 06. Oct 2010, 19:54 |
#3887
|
|
Kopš: 18. Oct 2009
Ziņojumi: 200
Braucu ar: Bayerische Motoren Werke
|
06 Oct 2010, 19:50:47 Digital rakstīja:
06 Oct 2010, 17:58:34 riddler rakstīja:
06 Oct 2010, 17:53:21 miicha rakstīja:
28 Sep 2010, 11:50:54 Instigater rakstīja:
26 Sep 2010, 15:05:09 riddler rakstīja:
25 Sep 2010, 14:05:18 Pele525 rakstīja:
Vai kaads nav saskaaries ar E34 2.4 td turbiinam?? jo intrese kura ir lielaa un kura ir mazaa un vai ir atshkhiriiba? Paldies ieprieksh!
visiem e34 ir mazaas, lielaas bija tikai e28
Toties, cik netā lasīts, tad čiptunnings ir izveicams mājas apstākļos dažu minūšu laikā ar parastu skrūvgriezi - viss tur mehānisks.
- interesē sekojošs jautājums: kāda ražotāja turbīnas ir šiem modeļiem, piemēram KKK vai Garret jeb citi ?!
vinjiem ir gan taadas gan taadas garett toch ir par otru neatceros bet iespeejams arii kkk
2,4td ir Garret un Mitsubishi turbas, Garret ir lielaa un naca tikai uz e28, bet ar nelielam modifikacijam der arii uz e30/34
BMW motoru turbīnas
M41D18 (1.7) - GT1544S
M47D20 (2.0) - GT1549V, GT1749V, GT1752V, TD025L3-083T-3.3
M21D24 (2.4) - TB0324, TB2552, TD04-11B, K24.2, K24, T3 S/V, K27-6, TB0324
M51D25 (2.5) - TB2514, TB2552, TD04-11B, TD05
M57D30 (3.0) - GT2256V, GT2556V, GT2260V, GT2056V
M57D25 (2.5) - GT2252, GT2052V
M67D40 (4.0) - GT1749V
M67D40 (3.9) - GT1749V
M30B34 (3.4) - K27-6
M30B32 (3.2) - K27-6
M10B20 (2.0) - EB32G
ALPINA B10 BI-TURBO (3.5) - T25
ALPINA B7 TURBO - K27-7, K27-6
Turbīnas К и ЕВ - taisīja un taisa ККК
Turbīnas GT, T и TB - taisīja un taisa GARRETT
Turbīnas TD - taisīja un taisa Mitsubishi
|
Offline | |
|
element | 07. Oct 2010, 02:01 |
#3888
|
|
Kopš: 07. Oct 2010
Ziņojumi: 274
Braucu ar:
| Gribēju uzdot jautājumu!
Tā kā esmu tikai iesācējs šijās lietās un pirmo autiņu vēlos ņemt tieši 5. sērijas BMW, tad griežos pie jums ar šādu jautājumu: Kāds bmw būtu labāks/izdevīgāks 520 vai 525? Uz ko jāskatās pērkot bmw, kādi defekti varētu parasti būt un no kādiem jāuzmanās? Un kāda aptuveni vidēja cena būtu pieņemama šādam auto?
Liels paldies jau iepriekš! |
Offline | |
|
|
zzs | 07. Oct 2010, 02:40 |
#3889
|
|
Kopš: 18. Nov 2009
No: Varakļāni
Ziņojumi: 832
Braucu ar: E46 330d
|
07 Oct 2010, 02:01:48 element rakstīja:
Gribēju uzdot jautājumu!
Tā kā esmu tikai iesācējs šijās lietās un pirmo autiņu vēlos ņemt tieši 5. sērijas BMW, tad griežos pie jums ar šādu jautājumu: Kāds bmw būtu labāks/izdevīgāks 520 vai 525? Uz ko jāskatās pērkot bmw, kādi defekti varētu parasti būt un no kādiem jāuzmanās? Un kāda aptuveni vidēja cena būtu pieņemama šādam auto?
Liels paldies jau iepriekš!
Starp 520 un 525 praktiski nav nekadas starpibas. Piekare tada pati, degvielu ed aptuveni vienadi, tik 2.5 iet labak
Parastie defekti - sarusejusi slieksni, nerada/nepareizi rada degvielas limena raditajs, skaties lai ritosa dala nav "ielaista" (kad pirku savu, likas ka +- ok, izradijas, ka praktiski viss jamaina)
Pienemama cena - Katra zina samaksat vairak ka par Riddlera M5 VinDisel edition jau butu "nedaudz parspileti"
P.S. prieks pirma auto E34 nebus par "lielu"? Ziema, ka neka tuvojas [ Šo ziņu laboja zzs, 07 Oct 2010, 02:42:46 ] |
Offline | |
|
restar79 | 07. Oct 2010, 19:15 |
#3890
|
|
Kopš: 24. Jan 2010
Ziņojumi: 2874
Braucu ar: Amandas apartamenti Kuldīga. Ford sierra coupe
| joprojām aktuāli,kā nomainīt izdegušo temperatūras regulēšanas apgaismojumu,negribas eksperimentējot ko salauzt,paldies |
Offline | |
|
LA | 07. Oct 2010, 19:22 |
#3891
|
|
Kopš: 20. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9366
Braucu ar: 330i, YZ250
| Priekš pirmā auto zajebis. Man pirmais auto bija Senators 3.0i un pēctam pāris e34. Vaig jau laikus radināties pie normāla izmēra mašīnām.
Auto patiešām izturīgs un lielākās problēmas ZZS jau pateica. Rūsa un ielaista hadene. M50 motors , ja ir kopts un laicīgi mainīti šķidrumi u.t.t ir diezgan ilgmūžīgs.
Latvijā gan grūti atrast normālus eksemplārus , jo pārsvarā visi ir veci no nobraukti + tukši. Labus tirgo pa kosmosu. Bet ja labi meklē var atrast |
Offline | |
|
-Edm- | 07. Oct 2010, 19:31 |
#3892
|
|
Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18124
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
| pat ja nomainit pilnigi visu ritoshaja tas tapat neizies vairak ka 200ls ta ka neredzu problemune nu tas ir ja pasham rokas no dirsas neaug un neskaitot amjus,neka tur darga nav,ka jau mineja kritiska vieta ir sliekshnji kuri 90% e34 vienkarshi nava rij vinji visi plus minus vienadi tapec 2.) neredzu jegu njemt [ Šo ziņu laboja -tihijs-, 07 Oct 2010, 19:32:46 ]
-----------------
|
Offline | |
|
-Edm- | 07. Oct 2010, 19:34 |
#3893
|
|
Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18124
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
| ir priekshejie benjkji no e34 peleki ar padlakotnjiku vaditaja saplests vainu metu ara vainu var savakt un priekshejie visi chetri richagi ja nu kads mosh velas parpreset vai ko nu divi itka vel ir pat braucami
-----------------
|
Offline | |
|
LA | 07. Oct 2010, 19:38 |
#3894
|
|
Kopš: 20. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9366
Braucu ar: 330i, YZ250
| Nu tad jau labāk laicīgi atlikt naudu sliekšņu metināšanai un hadenei ))
E34 ceļot uz OEM dankrota (pie nosaciju , ja sliekšņi ir tādi kā 90% LV 34tajiem) visādi brīnumi var notikt [ Šo ziņu laboja Lauris, 07 Oct 2010, 19:39:37 ] |
Offline | |
|
-Edm- | 07. Oct 2010, 19:41 |
#3895
|
|
Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18124
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
|
07 Oct 2010, 19:38:50 Lauris rakstīja:
Nu tad jau labāk laicīgi atlikt naudu sliekšņu metināšanai un hadenei ))
E34 ceļot uz OEM dankrota (pie nosaciju , ja sliekšņi ir tādi kā 90% LV 34tajiem) visādi brīnumi var notikt
nu atliek 10% kuri droshi celj uz dankrata ka piemeram es 100% sliekshnji nav izpuvushi e34 bez lukas proti ar kondicionieri principa ja tagad skatitos e34 prioritate butu tieshi tadam [ Šo ziņu laboja -tihijs-, 07 Oct 2010, 19:41:44 ]
-----------------
|
Offline | |
|
LA | 07. Oct 2010, 19:45 |
#3896
|
|
Kopš: 20. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9366
Braucu ar: 330i, YZ250
| Vecais joks ar lūkas noteci
Bet lūka rulzz , tur nav divu domu. Labāk pārmetinā sliekšņus un izdarīt šādi , bet braukt ar vaļēju lūku
[ Šo ziņu laboja Lauris, 07 Oct 2010, 19:47:15 ] |
Offline | |
|
|
restar79 | 07. Oct 2010, 19:50 |
#3897
|
|
Kopš: 24. Jan 2010
Ziņojumi: 2874
Braucu ar: Amandas apartamenti Kuldīga. Ford sierra coupe
| man autiņam nesen pārmetināja sliekšnus,zem bākas vāka un aizmugurē virs bufera,visu pārkrāsoja līdz durvju ručkām,pie viena arī jumta slieces nopindzelēja,darbam 2 gadu garantija un tas viss 300ls,nav slikti |
Offline | |
|
zzs | 07. Oct 2010, 20:48 |
#3898
|
|
Kopš: 18. Nov 2009
No: Varakļāni
Ziņojumi: 832
Braucu ar: E46 330d
|
07 Oct 2010, 19:34:40 -tihijs- rakstīja:
ir priekshejie benjkji no e34 peleki ar padlakotnjiku
Jau iepriekš rakstīju - ja blakussēdētāja ar padlakotņiku, tad savākšu. |
Offline | |
|
zzs | 07. Oct 2010, 20:52 |
#3899
|
|
Kopš: 18. Nov 2009
No: Varakļāni
Ziņojumi: 832
Braucu ar: E46 330d
|
07 Oct 2010, 19:45:08 Lauris rakstīja:
Vecais joks ar lūkas noteci
Bet lūka rulzz , tur nav divu domu. Labāk pārmetinā sliekšņus un izdarīt šādi , bet braukt ar vaļēju lūku
Tikai neliels FAIL - parasti, vairāk pūst sliekšņa aizmugurējā daļa. Un aizmugurē tā noteces trubiņa karājas gaisā aptuveni (vairs neatceros) cm virs sliekšņa apakšas. Sev pagarināju to trubiņu, un izlaidu ārā pa sliekšņa apakšu. |
Offline | |
|
Dimon32 | 07. Oct 2010, 23:07 |
#3900
|
|
Kopš: 06. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1822
Braucu ar: BMW 525i
|
07 Oct 2010, 20:52:16 zzs rakstīja:
Tikai neliels FAIL - parasti, vairāk pūst sliekšņa aizmugurējā daļa. Un aizmugurē tā noteces trubiņa karājas gaisā aptuveni (vairs neatceros) cm virs sliekšņa apakšas. Sev pagarināju to trubiņu, un izlaidu ārā pa sliekšņa apakšu.
Touringiem gan tikai priekšējās lūkas notekas ir novadītas sliekšņos. Aizmugurējās ir izvadītas pie bagāžnieka vāka eņģēm, tāpēc tur visu laiku rūsa+izpuvusi pravodka.
P.S. Nopirkšu E34 Touringa bagāžnieka vāka stiklu pilnā komplektā |
Offline | |
|