Online

Pašreiz BMWPower skatās 102 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par E34

AutorsZiņojums
martinssh
16. Oct 2008, 23:01 #381

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1610

Braucu ar:


Tic man es zin cik maksaa lemforder es vnk nespeej eidomaatiies kaa ir uz E34 atstaat 600ls hadenee juus aizveertaam aciim braucat ???
Offline
plakanais
16. Oct 2008, 23:02 #382

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


16 Oct 2008, 23:00:44 -tihijs- rakstīja:

16 Oct 2008, 22:57:42 Bute rakstīja:

16 Oct 2008, 22:50:09 -tihijs- rakstīja:

16 Oct 2008, 22:43:27 Instigater rakstīja:
Motora kapremonts neizklausās nemaz tik daudz. Hadene gan ir
tas jau nau tak uz sitiena ja normali brauc un seko lidzi tai hadenei neko neielaizh ta domaju ka nau nemaz tik traki es reizi 2os menesho tiri intereses pec servi iebraucu pachekot kas ka un nau tik traki gada mosh kadi 400-600ls saskrien pa hadeni


iereekjini to, ka emkai dilst un juuk arii tas, kas nebirst parastam pieciitim. Granaatas, reduktora bukses pleesh kopaa, pakaljeejaas tilta bukses iztur videeji vienu sezonu. Kardaana mufte, aizugureejie amiishu atbalsti, u.t.t., u.t.t.
ja man jau uz 535 intensivi dodot virsa,trijos meneshos aiziet piekaramais gultnis 100% un aizmugureja tilta bukses pusgada karbas mufte


piekaramais aiziet taapeec, ka kardaans shkjiibi salikts un bukses taapeec, ka 100% liec febi
Offline
-Edm-
16. Oct 2008, 23:03 #383

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18121

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


16 Oct 2008, 23:00:17 Bute rakstīja:

16 Oct 2008, 22:56:30 martinssh rakstīja:

16 Oct 2008, 22:50:09 -tihijs- rakstīja:

16 Oct 2008, 22:43:27 Instigater rakstīja:
Motora kapremonts neizklausās nemaz tik daudz. Hadene gan ir
tas jau nau tak uz sitiena ja normali brauc un seko lidzi tai hadenei neko neielaizh ta domaju ka nau nemaz tik traki es reizi 2os menesho tiri intereses pec servi iebraucu pachekot kas ka un nau tik traki gada mosh kadi 400-600ls saskrien pa hadeni
EE pa kurien tu brauc ka E34 gadā 600 ls pa hadeni atstaaj


Ja Tev nesaskrien 600, tad tas noziimee vai Tu nebrauc vai Tu zodz detaljas, vai arii peerc pilniigaako suudu

Normaala viena Lemforder prieksheejaa bukse maksaa 17 latus/gab
prieksha reti kas sasitas ,nu pa gadu mosh kads pirkst,nekas ipashs,es saku pa gadu kadi 3karajoshie gultnji,mufta,aizmugurejie sailenbloki vismaz divi pari,nu praktiski viss kas ar aizmuguri saistits,tas ir pat ja lemfordoru liek a ja shnjagu tad vispar menesis un psc bet nu tas ir pie regularas un tuvu maximumam slodzes

-----------------
Offline
plakanais
16. Oct 2008, 23:05 #384

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


16 Oct 2008, 23:01:50 martinssh rakstīja:

Tic man es zin cik maksaa lemforder es vnk nespeej eidomaatiies kaa ir uz E34 atstaat 600ls hadenee juus aizveertaam aciim braucat ???


Hadene neaprobezhojas ar bukseem! Br. diski? kluchi? Normaals disks vien maksaa jau 70 latus/gab ar visu atlaidi
Offline
-Edm-
16. Oct 2008, 23:06 #385

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18121

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


16 Oct 2008, 23:02:53 Bute rakstīja:

16 Oct 2008, 23:00:44 -tihijs- rakstīja:

16 Oct 2008, 22:57:42 Bute rakstīja:

16 Oct 2008, 22:50:09 -tihijs- rakstīja:

16 Oct 2008, 22:43:27 Instigater rakstīja:
Motora kapremonts neizklausās nemaz tik daudz. Hadene gan ir
tas jau nau tak uz sitiena ja normali brauc un seko lidzi tai hadenei neko neielaizh ta domaju ka nau nemaz tik traki es reizi 2os menesho tiri intereses pec servi iebraucu pachekot kas ka un nau tik traki gada mosh kadi 400-600ls saskrien pa hadeni


iereekjini to, ka emkai dilst un juuk arii tas, kas nebirst parastam pieciitim. Granaatas, reduktora bukses pleesh kopaa, pakaljeejaas tilta bukses iztur videeji vienu sezonu. Kardaana mufte, aizugureejie amiishu atbalsti, u.t.t., u.t.t.
ja man jau uz 535 intensivi dodot virsa,trijos meneshos aiziet piekaramais gultnis 100% un aizmugureja tilta bukses pusgada karbas mufte


piekaramais aiziet taapeec, ka kardaans shkjiibi salikts un bukses taapeec, ka 100% liec febi
pirmoreiz gultnis aizgaja tapec ka nenokontroleju un uzlika hujnju otreiz jau liku normalo bet tris meneshi un psc,tjip teica ka tapec ka ar r18 vedinu tjip,tagad liku aizmugure 16iekus itkaa tur,

-----------------
Offline
-Edm-
16. Oct 2008, 23:08 #386

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18121

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


16 Oct 2008, 23:05:51 Bute rakstīja:

16 Oct 2008, 23:01:50 martinssh rakstīja:

Tic man es zin cik maksaa lemforder es vnk nespeej eidomaatiies kaa ir uz E34 atstaat 600ls hadenee juus aizveertaam aciim braucat ???


Hadene neaprobezhojas ar bukseem! Br. diski? kluchi? Normaals disks vien maksaa jau 70 latus/gab ar visu atlaidi
ja nemaldos dd visus 4us diskus un kluchus ferodo ar nodiluma datchikiem un perforetos piedavaja pa 240ls,bet varbut kljudos bet liekas ka tads bij cipars manuprat tiri pienjemamas

-----------------
Offline
plakanais
16. Oct 2008, 23:10 #387

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


16 Oct 2008, 23:08:44 -tihijs- rakstīja:

16 Oct 2008, 23:05:51 Bute rakstīja:

16 Oct 2008, 23:01:50 martinssh rakstīja:

Tic man es zin cik maksaa lemforder es vnk nespeej eidomaatiies kaa ir uz E34 atstaat 600ls hadenee juus aizveertaam aciim braucat ???


Hadene neaprobezhojas ar bukseem! Br. diski? kluchi? Normaals disks vien maksaa jau 70 latus/gab ar visu atlaidi
ja nemaldos dd visus 4us diskus un kluchus ferodo ar nodiluma datchikiem un perforetos piedavaja pa 240ls,bet varbut kljudos bet liekas ka tads bij cipars manuprat tiri pienjemamas


Es par emku runaaju ibio matj Un es zinu labaak par Jums visiem kopaa, ko DD piedaavaa un kaadaas cenaas

[ Šo ziņu laboja Bute, 16 Oct 2008, 23:11:23 ]

Offline
-Edm-
16. Oct 2008, 23:14 #388

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18121

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.



-----------------
Offline
Kashelz
16. Oct 2008, 23:24 #389

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Man jau stipri liekas ka Bute te dzen suudu, nu ir M5 padargs, bet nevajag taisiit gudru seju un teikt ka kapitalka izmaxaa motoram 2k Ls, kaada suuda peec jaamaina vaarsti, ja vinji ir veseli? Gan jau ka bija tik liiki, ka kompresija nebija ja visi mainijaas

Un par hadeni tas pats, esmu savam i kapitalku taisijis i piekari parlasijis, un ta pat kaut kas vel juuk nost ik pa laikam, taa tam jabuut. Pie motora man kjeedes nemainijaas, jo resurs tai vel nebija sasniegts un kad gribeju dabut kjeedi/zobratus mani suutija visur nah, jo teica tas nekad neviens nemaiona utt, varbut tos speciaali mekleejot naacaas atstaat baigi pikji.

Es daduz ko daru pats, servisiem ticiibas nav!
Offline
plakanais
16. Oct 2008, 23:34 #390

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


16 Oct 2008, 23:24:03 Kashelz rakstīja:
Man jau stipri liekas ka Bute te dzen suudu, nu ir M5 padargs, bet nevajag taisiit gudru seju un teikt ka kapitalka izmaxaa motoram 2k Ls, kaada suuda peec jaamaina vaarsti, ja vinji ir veseli? Gan jau ka bija tik liiki, ka kompresija nebija ja visi mainijaas




A vaarstam kaats nedilst? Tavai zinaashanai, emkai vadiiklas nepiedaavaajas, taas, kas naak no ruupniicas iepreseetas, izfreezee uz resnaaku remontizmeera vaarsta kaatu pieejami ir 2 lielumi + 0.1 un + 0.2mm

Un vinji nav liiki, vinji vnk ir padilushi un kustaas vadiiklaas
Offline
Kashelz
16. Oct 2008, 23:38 #391

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Nu dilst, bet ne jau tur taa saals, kas tev bez eljas braukts? Vai tas motors ka taads radiits jaudiigs, bet ar mazu resursu un tev jau ir 200+k KM noskrieti? Cik skaitaas dzineeja resurss?

Tad jau tev principaa virzulji arii remontnieki bija jaliek + klokjene jabalanesee un jasliipee utt utt, man vecis sameriaj klokjeni un pateica, ka tur neko no remointa nevajag, jo neviens remonst nepidaavaa tik mazu nodilumu mikronos kad bija
Offline
plakanais
16. Oct 2008, 23:47 #392

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


16 Oct 2008, 23:38:56 Kashelz rakstīja:
Nu dilst, bet ne jau tur taa saals, kas tev bez eljas braukts? Vai tas motors ka taads radiits jaudiigs, bet ar mazu resursu un tev jau ir 200+k KM noskrieti? Cik skaitaas dzineeja resurss?

Tad jau tev principaa virzulji arii remontnieki bija jaliek + klokjene jabalanesee un jasliipee utt utt, man vecis sameriaj klokjeni un pateica, ka tur neko no remointa nevajag, jo neviens remonst nepidaavaa tik mazu nodilumu mikronos kad bija


250.000 ir resurss, odometraa 251.000

es veel savu neesmu valjaa veeris, kad atveers, redzees, kas tur daraas. Izmaksas no citas automashiinas ir zinaamas, kaa arii tas, kas sagaida mani, to motoru atverot.
Offline
Kashelz
16. Oct 2008, 23:52 #393

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

A nu pie taada noskrejiena M dzinejam vareetu buut ka jaataisa ir pa nopietnam, jo tas nav parasts dzineejs ar resursu rezervi, tur viss jau salaagots uz jaudu un dilst aatri.

Bet nu es teiktu, ka labaak atsaat orgjinalaas vadiiklas ja visas kaut vai vienmeeriigi iedilushas, rupnieciski iepreseetas utt, vzarstus mainiit tikai tos, kas liiki un nevar izsliipeet, paareejos tajaas pashaas vietaas iekshaa un maucam Taa teikt nemetam naudu tur kur nav iipashas jeegas!
Offline
plakanais
16. Oct 2008, 23:54 #394

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


16 Oct 2008, 23:52:05 Kashelz rakstīja:
A nu pie taada noskrejiena M dzinejam vareetu buut ka jaataisa ir pa nopietnam, jo tas nav parasts dzineejs ar resursu rezervi, tur viss jau salaagots uz jaudu un dilst aatri.

Bet nu es teiktu, ka labaak atsaat orgjinalaas vadiiklas ja visas kaut vai vienmeeriigi iedilushas, rupnieciski iepreseetas utt, vzarstus mainiit tikai tos, kas liiki un nevar izsliipeet, paareejos tajaas pashaas vietaas iekshaa un maucam Taa teikt nemetam naudu tur kur nav iipashas jeegas!


Gan jau es zinaashu, ko dariit

btw, diskusija vispaar bija par cenaam un izmaksaam nevis par to vai to vajag mainiit vai nee
Offline
Kashelz
17. Oct 2008, 00:00 #395

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Nu es arii varu sarakstiit izmaxas savam pieciitim bet kaada jeega? Ir cilveeki kas maina to ko vajag un kaadu siikumu vel, ir cilveeki kas neko nemaina un maina lietas tikai lai skati dabuutu reizi gadaa un ir cilveeki, kas maina visu un poh vajag vai nee

Tur arii ta cena veidojaas Lai labi ripo E34
Offline
Whazaaa
17. Oct 2008, 00:24 #396

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

ar pastnieku parunāju par m5 motora kapitālo un tieši tā arī ap 2k ls sanāca, bute jau tev kašelz te tā kā lameram pastāsta, bet tur ir tik daudz punkti, ka cilvēkam (kā man) kas nezin tā motora uzbūvi uzcepas smadzenes

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
Kashelz
17. Oct 2008, 00:36 #397

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


17 Oct 2008, 00:24:10 Whazaaa rakstīja:
ar pastnieku parunāju par m5 motora kapitālo un tieši tā arī ap 2k ls sanāca, bute jau tev kašelz te tā kā lameram pastāsta, bet tur ir tik daudz punkti, ka cilvēkam (kā man) kas nezin tā motora uzbūvi uzcepas smadzenes

Da labi, esmu motoriem nu jau vairaakiem gaajis cauri, zinu kas un kaa maksaa, bet nu ja njem ta no sirds visu maina un sliipee, tad tik pat labi sadalenes var mainiit, kompikjus, ja shiem maz taadi ir, visas skruuviites, atsperes, shaibas utt, par shaaleem, bliivsleegiem, bliiveem, gredzeniem, suuknjiem uc niekiem nerunaajot, 2k Ls ir siikums
Offline
Whazaaa
17. Oct 2008, 00:39 #398

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

saubos vai tu zini labaak kaa chalji kuri tikko to matoru no a liidz z

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
Taspac
17. Oct 2008, 00:39 #399

Kopš: 15. Feb 2007

Ziņojumi: 3563

Braucu ar:


16 Oct 2008, 22:21:36 Bute rakstīja:

16 Oct 2008, 22:16:39 -tihijs- rakstīja:

16 Oct 2008, 22:15:47 Bute rakstīja:
Motora kap. rem. detaljaas ~ 2k LVL + darbs
Hadene ~ 2k LVL
hadene stipri savadaka ka parastam e34????


stipri nee, tachu visi mezgli, taapat kaa 540 ir pastiprinaati, bukses savas, sharas - savas, atbalsti savi u.t.t. Attieciigi arii daargaaki, ja nepish kapeiku un liek to, kam tur ir jaastaav, nevis kaut kaadus ciisinjus no 525. Permalats uzlika priekshaa SACHS amjus, tas purns ir tik smags, ka vinjsh tajos zaksos ljodziijaas taapat kaa vinju tur vispaar nebuutu

Visi mezgli aizstaajami ar parastiem, tachu tad tai mashiinai zuud jeega



Es te biki nokavēju tēmu, bet pag tad sanāk ka 540 tajam izmaksas navv stipri atšķirīgākas kā M5, pie laba exemplāra.

To ka hadene ir tāda pat (nu droši vien izņemot to nirburgring opciju + amji), to es it kā zināju, bet ka viss tur ir tik dārgs nē. Benžu ar ēd tā pat.

Vienīgais pluss varētu būt ka 540 tais ir mazāk kaprīzs (varbūt tāpēc ka tikai 177 tkst), jo piem ar motoru (šajā ziņā gan jau ka 3,8 ir īstā naudas kase) un hadeni nekas tāds vispār nav bijis, visam seko un viss ir kārtībā.

Bet tāpēc es jau teicu ka normāls 540 tais ar 6 gangu tāpat maksā 5 EUR, un M 5 vismaz 10 vai ne tā ?

Spararats ar sajūgu gan ir vājš, un starp citu varbū kāds zin cik maksā M5 sajūgs ar spararatu no standarta 540 tā ?

Jo liekas ka tur nav kaut kas pārdomāts.

[ Šo ziņu laboja Taspac, 17 Oct 2008, 00:45:14 ]

Offline
plakanais
17. Oct 2008, 00:43 #400

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


17 Oct 2008, 00:39:59 Taspac rakstīja:

16 Oct 2008, 22:21:36 Bute rakstīja:

16 Oct 2008, 22:16:39 -tihijs- rakstīja:

16 Oct 2008, 22:15:47 Bute rakstīja:
Motora kap. rem. detaljaas ~ 2k LVL + darbs
Hadene ~ 2k LVL
hadene stipri savadaka ka parastam e34????


stipri nee, tachu visi mezgli, taapat kaa 540 ir pastiprinaati, bukses savas, sharas - savas, atbalsti savi u.t.t. Attieciigi arii daargaaki, ja nepish kapeiku un liek to, kam tur ir jaastaav, nevis kaut kaadus ciisinjus no 525. Permalats uzlika priekshaa SACHS amjus, tas purns ir tik smags, ka vinjsh tajos zaksos ljodziijaas taapat kaa vinju tur vispaar nebuutu

Visi mezgli aizstaajami ar parastiem, tachu tad tai mashiinai zuud jeega



Es te biki nokavēju tēmu, bet pag tad sanāk ka 540 tajam izmaksas navv stipri atšķirīgākas kā M5, pie laba exemplāra.

To ka hadene ir tāda pat (nu droši vien izņemot to nirburgring opciju), to es it kā zināju, bet ka viss tur ir tik dārgs nē. Benžu ar ēd tā pat.

Vienīgais pluss varētu būt ka 540 tais ir mazāk kaprīzs, jo piem ar motoru (šajā ziņā gan jau ka 3,8 ir īstā naudas kase) un hadeni nekas tāds vispār nav bijis, visam seko un viss ir kārtībā.

Bet tāpēc es jau teicu ka normāls 540 tais ar 6 gangu tāpat maksā 5 EUR, un M 5 vismaz 10 vai ne tā ?

Spararats ar sajūgu gan ir vājš, un starp citu varbū kāds zin cik maksā M5 sajūgs ar spararatu no standarta 540 tā ?

Jo liekas ka tur nav kaut kas pārdomāts.


izlasi veelreiz visu, ko esi sarakstiijis, uzraksti normaali, taf, mosh, arii kaads atbildees
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo