Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 122 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: DPF pilns

AutorsZiņojums
N53series
15. Jan 2018, 16:28 #381

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


15 Jan 2018, 16:24:08 @Locis rakstīja:
Jelgavā var aizbraukt ar savu auto un iedos izdruku,tikai es nezinu,vai visi tā var sarunāt.

Diezgan daudzus sporta vāģus tur regulē. Uz stenda,kas nerāda līknes,diez vai var noregulēt auto.

Manuprāt,tas stends ir diezgan precīzs,es labprāt gribētu domāt,ka viņš par maz rāda.

Esmu ar savu auto tur 2x bijis. Ar dzinēja problēmām un ,kad viss stīgā. Nevienā brīdī neradās šaubas par to,ka tas stends kaut ko melotu.


episks posts. Loci, mani patieshaam interesetu Tava izgliitiiba, darba joma. Ibo, kaut ko taadu var sarakstiit cilveeks, kursh no tehniskaam lietaam ir miljons km attaalumaa..
Offline
Mizx
15. Jan 2018, 16:36 #382

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6272

Braucu ar:


15 Jan 2018, 16:24:08 @Locis rakstīja:
Jelgavā var aizbraukt ar savu auto un iedos izdruku,tikai es nezinu,vai visi tā var sarunāt.

Diezgan daudzus sporta vāģus tur regulē. Uz stenda,kas nerāda līknes,diez vai var noregulēt auto.

Manuprāt,tas stends ir diezgan precīzs,es labprāt gribētu domāt,ka viņš par maz rāda.

Esmu ar savu auto tur 2x bijis. Ar dzinēja problēmām un ,kad viss stīgā. Nevienā brīdī neradās šaubas par to,ka tas stends kaut ko melotu.
Neviens nesaka, ka iekārtas nestrādā. Iekārtas strādā. Bet tās der tikai aptuveniem salīdzinošiem mērījumiem. Aizvedīsi 10 mašīnas, dabūsi šo 10 mašīnu savstarpēji salīdzināmus raksturlielumus. Jā, pieregulēšanai ar to pietiks. Bet tiem mērījumiem nevar ticēt, ja viņu datus grib salīdzināt ar citās līdzīgās vietās veiktiem mērījumiem. Attiecīgi tāpēc viņi teica, ka nekādus datus man negribētu dot — tie ir tikai indikatīvi mērījumi un visticamāk tas pats auto citā laboratorijā uzrādītu pilnīgi citādus parametrus pat uz tāda paša ražotāja citas iekārtas.
Offline
m12
15. Jan 2018, 16:42 #383

Kopš: 04. Jan 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 546

Braucu ar: 955


15 Jan 2018, 16:28:45 @N53series rakstīja:

15 Jan 2018, 16:24:08 @Locis rakstīja:
Jelgavā var aizbraukt ar savu auto un iedos izdruku,tikai es nezinu,vai visi tā var sarunāt.

Diezgan daudzus sporta vāģus tur regulē. Uz stenda,kas nerāda līknes,diez vai var noregulēt auto.

Manuprāt,tas stends ir diezgan precīzs,es labprāt gribētu domāt,ka viņš par maz rāda.

Esmu ar savu auto tur 2x bijis. Ar dzinēja problēmām un ,kad viss stīgā. Nevienā brīdī neradās šaubas par to,ka tas stends kaut ko melotu.


episks posts. Loci, mani patieshaam interesetu Tava izgliitiiba, darba joma. Ibo, kaut ko taadu var sarakstiit cilveeks, kursh no tehniskaam lietaam ir miljons km attaalumaa..

Visu gudrais N53
Vari atbildēt, kā tas dzīvē ir gadījies, ka tu, būdams visgudrākais šajā forumā un visticamāk arī Latvijā, esi joprojām nabags un brauc ar vecu gļukainu BMW?
PALDIES!
Offline
njakts
15. Jan 2018, 17:46 #384

Kopš: 01. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 164

Braucu ar: auto

Labāk tēlot nabagu, nekā wannabe "biezo"
Offline
Locis
15. Jan 2018, 17:56 #385

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11279

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


15 Jan 2018, 16:28:45 @N53series rakstīja:

15 Jan 2018, 16:24:08 @Locis rakstīja:
Jelgavā var aizbraukt ar savu auto un iedos izdruku,tikai es nezinu,vai visi tā var sarunāt.

Diezgan daudzus sporta vāģus tur regulē. Uz stenda,kas nerāda līknes,diez vai var noregulēt auto.

Manuprāt,tas stends ir diezgan precīzs,es labprāt gribētu domāt,ka viņš par maz rāda.

Esmu ar savu auto tur 2x bijis. Ar dzinēja problēmām un ,kad viss stīgā. Nevienā brīdī neradās šaubas par to,ka tas stends kaut ko melotu.


episks posts. Loci, mani patieshaam interesetu Tava izgliitiiba, darba joma. Ibo, kaut ko taadu var sarakstiit cilveeks, kursh no tehniskaam lietaam ir miljons km attaalumaa..

Nu cilvēks saka,ka tas apmēram tas pats,kas Vasja izmet līkumu ap garāžām,es saku,ka nav tik traki.

Offline
N53series
15. Jan 2018, 19:02 #386

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


15 Jan 2018, 16:42:44 @m12 rakstīja:

15 Jan 2018, 16:28:45 @N53series rakstīja:

15 Jan 2018, 16:24:08 @Locis rakstīja:
Jelgavā var aizbraukt ar savu auto un iedos izdruku,tikai es nezinu,vai visi tā var sarunāt.

Diezgan daudzus sporta vāģus tur regulē. Uz stenda,kas nerāda līknes,diez vai var noregulēt auto.

Manuprāt,tas stends ir diezgan precīzs,es labprāt gribētu domāt,ka viņš par maz rāda.

Esmu ar savu auto tur 2x bijis. Ar dzinēja problēmām un ,kad viss stīgā. Nevienā brīdī neradās šaubas par to,ka tas stends kaut ko melotu.


episks posts. Loci, mani patieshaam interesetu Tava izgliitiiba, darba joma. Ibo, kaut ko taadu var sarakstiit cilveeks, kursh no tehniskaam lietaam ir miljons km attaalumaa..

Visu gudrais N53
Vari atbildēt, kā tas dzīvē ir gadījies, ka tu, būdams visgudrākais šajā forumā un visticamāk arī Latvijā, esi joprojām nabags un brauc ar vecu gļukainu BMW?
PALDIES!


oi, tavs domu lidojums da informaacija par manu materiaalo situaaciju ir paarsteidzoshi.
tu tieshaam to domaa, ko uzrakstiiji?
Offline
smudo
15. Jan 2018, 20:23 #387

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3690

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Man Jelgavā regulēja hobijauto, kuram ir VEMS. Beigās bija arī līkņu izdruka. Jaudas stenda mērķis parasti nav noteikt absolūtos mērījuma rādījumus, bet gan salīdzināt vienas vai dažādu sesiju rezultātus un izdarīt secinājumus (atkarībā no secinājuma). Ja aizved vienu auto, veic vairākus mērījumus un izvilkt vidējo, tad ļauj tam atdzist (paralēli var veikt plānotās izmaiņas) un tad var atkārtot mērījumus pēc izmaiņām uz izdarīt secinājumus, ja tur ir ko secināt. Ja starp mērījumiem būtiski pamainās telpas temperatūra, mitrums vai citu apstākļu, tos var piefiksēt un ir formulas, ar kurām aptuveni var nedaudz piekoriģēt rezultātu. bet no empīriskās pieredzes varu pateikt, ka ja izmaiņas ir kaut vai pāris nm/zs, tad tendence būs redzama, kas laikam bija šis diskusija viens no objektiem. protams, citus ilgtermiņa efektus neredzēs. Tā kā stends mēra max jaudu un pie max jaudas ERG vārsts ir ciet, visdrīzāk izmaiņas nemanīs?
Offline
N53series
15. Jan 2018, 20:44 #388

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


15 Jan 2018, 20:23:52 @smudo rakstīja:
Man Jelgavā regulēja hobijauto, kuram ir VEMS. Beigās bija arī līkņu izdruka. Jaudas stenda mērķis parasti nav noteikt absolūtos mērījuma rādījumus, bet gan salīdzināt vienas vai dažādu sesiju rezultātus un izdarīt secinājumus (atkarībā no secinājuma). Ja aizved vienu auto, veic vairākus mērījumus un izvilkt vidējo, tad ļauj tam atdzist (paralēli var veikt plānotās izmaiņas) un tad var atkārtot mērījumus pēc izmaiņām uz izdarīt secinājumus, ja tur ir ko secināt. Ja starp mērījumiem būtiski pamainās telpas temperatūra, mitrums vai citu apstākļu, tos var piefiksēt un ir formulas, ar kurām aptuveni var nedaudz piekoriģēt rezultātu. bet no empīriskās pieredzes varu pateikt, ka ja izmaiņas ir kaut vai pāris nm/zs, tad tendence būs redzama, kas laikam bija šis diskusija viens no objektiem. protams, citus ilgtermiņa efektus neredzēs. Tā kā stends mēra max jaudu un pie max jaudas ERG vārsts ir ciet, visdrīzāk izmaiņas nemanīs?


nu, te neviens chiperis nekoljiijaas, kaada ir stendu relatiivaa kljuuda, bet reaali domaajot, seciigiem meeriijumiem nebuus zem +/-5%. Attieciigi, ja 2 seciigos meeriijumos ieguustam +/10% atskjiriibu, nekaadus secinaajumus izdariit, patiesibaa, nevar.
jaataisa vairaaki seciigi [taa tak nauda/laiks, da kursh to dariis].
nerunaasim par griezi dinamikaa - vienaadaa aatrumaa vairaakas reizes nesanaaks testu izveikt.
bet taa kljuda ir laba lieta - nelielu lazhu/ieguvumu gadiijumaa - paaris reizes nomeera, atlasa labaako. ir ko klientam paraadiit
Offline
Kaross
15. Jan 2018, 20:54 #389

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4378

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2



Es taču jau teicu, ka neesi nekad bijis uz stenda un neko no tā visa nerubī, bet mani sauc par nezinošu un vēl nez kā.
Mal savu sūdu uz riņķi. Kādi vēl 5%? Normālam, labam stendam ir max 0,5%. Daudzi ražotāji sola 0,1%. Un reāli esmu to pārbaudījis. 0.5% droši var teikt.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
N53series
15. Jan 2018, 21:13 #390

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


15 Jan 2018, 20:54:05 @Kaross rakstīja:


Es taču jau teicu, ka neesi nekad bijis uz stenda un neko no tā visa nerubī, bet mani sauc par nezinošu un vēl nez kā.
Mal savu sūdu uz riņķi. Kādi vēl 5%? Normālam, labam stendam ir max 0,5%. Daudzi ražotāji sola 0,1%. Un reāli esmu to pārbaudījis. 0.5% droši var teikt.


woow.
pie kaadiem nosaciijumiem? tas cipars ir pliks cipars bez preciiziem conditions.
conditions studijaa!

p.s. ja nezini, ka pretii tolerances ciparam jaaliek conditions, tas jau noraada uz tavu limeni, umnjik
Offline
Kaross
15. Jan 2018, 21:16 #391

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4378

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


Man nav ko teikt.
Tava diršana ir plika diršana. Pie kādiem conditions ir tie tavi procenti? Tev nav pieredzes, tev nav zināšana tajā jomā, bet kā jau tipiskais latvietis gudri māki pļūtīt.
Tāda sajūta, ka tev ir diagnoticēta kaut kāda psihiska novirze. 100%. vai nu tevi bērnībā skolā sita, ka biji tāds auns vai nu vienkārši kaut kas tur nav labi.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 15 Jan 2018, 21:20:44 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
edzhaans
15. Jan 2018, 21:29 #392

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Kas Latvijā kalibrē tos stendus ?
Offline
N53series
15. Jan 2018, 21:32 #393

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


15 Jan 2018, 21:16:42 @Kaross rakstīja:

Man nav ko teikt.
Tava diršana ir plika diršana. Pie kādiem conditions ir tie tavi procenti? Tev nav pieredzes, tev nav zināšana tajā jomā, bet kā jau tipiskais latvietis gudri māki pļūtīt.
Tāda sajūta, ka tev ir diagnoticēta kaut kāda psihiska novirze. 100%. vai nu tevi bērnībā skolā sita, ka biji tāds auns vai nu vienkārši kaut kas tur nav labi.


tu kaut ko meeri, be iisti nav sajeegas par meeriishanu. kaada ir tava izgliitiiba?
kaa tu vari meeriit, ja vispaar nejeedz, ko meeri? ja vispaar nesaproti pamatlietas?

es fizmatos esmu meriishanas metodologjiju maacijies, bet te viens gaternieks noiireejis blekja skjuuni Ziepchikaa, ieguldiijis 2K softos, kuriem maak 'Start' pogu nospiest, bet blato kaa Sasha Belijs
tu veel vareetu saakt vakaraa man smigaa saakt zvaniities, uz razborkaam aicinaat, turpinaat saukt par aunu, mudaku tas toch paarleicinaas, ka esi liels specs. un cieniijams chiperis

[ Šo ziņu laboja N53series, 15 Jan 2018, 21:35:15 ]

Offline
Kaross
15. Jan 2018, 21:36 #394

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4378

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Ja tā padomā, tad kādi vēl conditions? Tu pats vari atbildēt uz saviem gājieniem?
Visi mērījumi tiek piesaistīti konkrētam SAE standartam. Kur tiek ņemta vērā gaisa temperatūra, spiediens, mitrums. Ko Tu vēl gribi? Tie 0.5% ir mērījumu kļūda starp 5, kaut vai 10 mērījumiem.


-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
RSAWorkshop
15. Jan 2018, 21:38 #395

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7157

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


15 Jan 2018, 21:29:11 @edzhaans rakstīja:
Kas Latvijā kalibrē tos stendus ?

Kaut ko kalibrē Juris Balčuns

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
N53series
15. Jan 2018, 21:40 #396

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


15 Jan 2018, 21:36:12 @Kaross rakstīja:
Ja tā padomā, tad kādi vēl conditions? Tu pats vari atbildēt uz saviem gājieniem?
Visi mērījumi tiek piesaistīti konkrētam SAE standartam. Kur tiek ņemta vērā gaisa temperatūra, spiediens, mitrums. Ko Tu vēl gribi? Tie 0.5% ir mērījumu kļūda starp 5, kaut vai 10 mērījumiem.



kaa/kaadi.
taa precizitaate ir temperatuuraa -50.. +125oC? jeb tomeer nee?
par elektriibu, sakjeri, torque izmainju aatruma ierobezhojumiem, dinamiskajaam kljuudaam - limitiem laikaa - nekas nav mineets?
0.5% no kaa - max veetiibas, nomeeriitaas veertiibas?
kljuuda rpm meeriijumaa? kljuda jaudas meeriijumam?
kas ir 0.5% - relatiivaa, vai absoluutaa? absoluutajai - kaadas prasiibas kalibreeshanai, kaadi nosaciijumi tai?
domaaju, tur shiem parametriem vairaakas A4 lapas ir atveeleetas + grafiki.

pag, pag., starp 5..10 meerijumiem buus cita matemaatika. tur buus teema pa Gausu, par videeji sveerto kljuudu, deviaaciju. taa vareetu but tev paaraak sarezgjiita lieta [bet to, advanceetaki cilveeki, protams, izmanto meeriijumos, meerot vairaakas reizes].

[ Šo ziņu laboja N53series, 15 Jan 2018, 21:42:17 ]

Offline
Kaross
15. Jan 2018, 21:41 #397

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4378

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Jorpojām Tu nevari nevienu tev uzdotu jautājumu atbildēt. Tu esi bijis uz kaut vienu stendu? Esi lasījis kaut vienu specifikāciju?
No gaisa izrautus ciparus ar putām uz lūpām psihojot raksti. 5%, 5%, neviens stends nav labs, visi mēsli. Jo visi tie lohi par 150 000 Euro ražot var tikai sūdu. Es esmu mācījies fizmatos.
No kurienes tad izrāvi tos 5%. Tad sanāk, ka tu pats kaut ko galīgi garām raksti, jo neaprakstīji conditions.
Dirsā, kur tādi dauni rodās? Es varu saderēt, ka tev bērnībā kāds darīja pāri. Ja ne skolā, tad vecāki točna tādu āmuru sita.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 15 Jan 2018, 21:42:54 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
N53series
15. Jan 2018, 21:43 #398

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


15 Jan 2018, 21:41:32 @Kaross rakstīja:
Jorpojām Tu nevari nevienu tev uzdotu jautājumu atbildēt. Tu esi bijis uz kaut vienu stendu? Esi lasījis kaut vienu specifikāciju?
No gaisa izrautus ciparus ar putām uz lūpām psihojot raksti. 5%, 5%, neviens stends nav labs, visi mēsli. Jo visi tie lohi par 150 000 Euro ražot var tikai sūdu. Es esmu mācījies fizmatos.
Dirsā, kur tādi dauni rodās? Es varu saderēt, ka tev bērnībā kāds darīja pāri. Ja ne skolā, tad vecāki točna tādu āmuru sita.


kaa/kaadi.
taa precizitaate ir temperatuuraa -50.. +125oC? jeb tomeer nee?
par elektriibu, sakjeri, torque izmainju aatruma ierobezhojumiem, dinamiskajaam kljuudaam - limitiem laikaa - nekas nav mineets?
0.5% no kaa - max veetiibas, nomeeriitaas veertiibas?
kljuuda rpm meeriijumaa? kljuda jaudas meeriijumam?
kas ir 0.5% - relatiivaa, vai absoluutaa? absoluutajai - kaadas prasiibas kalibreeshanai, kaadi nosaciijumi tai?
domaaju, tur shiem parametriem vairaakas A4 lapas ir atveeleetas + grafiki.

pag, pag., starp 5..10 meerijumiem buus cita matemaatika. tur buus teema pa Gausu, par videeji sveerto kljuudu, deviaaciju. taa vareetu but tev paaraak sarezgjiita lieta [bet to, advanceetaki cilveeki, protams, izmanto meeriijumos, meerot vairaakas reizes].
Offline
N53series
15. Jan 2018, 21:46 #399

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


15 Jan 2018, 21:45:34 @Kaross rakstīja:
Ir tāda lietā kā SAE standarts. Palasi. Nav starpība pie kādas temperatūras, jo temperatūra tiek izmantota aprēķinos.


gaterniek, kaads ir tavs bazara limits shai mulkjiibai? jeb tu tikai apvainojumus maaki baarstiit?
Offline
Kaross
15. Jan 2018, 21:47 #400

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4378

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Nav vērts. Jaudas stendus ražo lohi. Nekam viņi nav derīgi, jo viens fizmats var visus pasūtīt tālāk un ir gudrāks par visu auto industriju. Super!

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo