Online
Pašreiz BMWPower skatās 70 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Elektroauto EV
Autors | Ziņojums |
AV89 | 14. Jun 2022, 22:12 |
#3621
|
| Kopš: 27. Dec 2009
Ziņojumi: 1786
Braucu ar: Javac metināmajiem bagāžniekā
| Jā, to pašu domāju.. Nu nav tādu izteiktu auto no kuriem pa gabaru būtu jāturās, ja? Telefonam vnk arī lētākiem ir izteikti tās problēmas, ka AKB ātrāk nolietojās.. | Offline | | |
mrpresident | 14. Jun 2022, 22:27 |
#3622
|
| Kopš: 31. May 2004
Ziņojumi: 1275
Braucu ar:
| Te nu gan pasakas ar to cenu. Acenta (kas ir bāzes versija) sākas no 37,5, bet ja skatamies "jēdzīgu komplektāciju", tad tas būtu vismaz N-Connecta, kas jau sākas no 39 (piemetot klāt paklājiņus, signalizāciju un piemaksu par krāsu vēl kāds 1k pienāktu klāt, bet lai nu paliek). Un šīs ir Skandi cenas, kuras jau pēc cenu lapas (iespējams jau vairs neaktuālas) ir par apmēram 1k lētākas nekā Nordē.
Valsts atbalsts 4,500, kas nozīmē no "jēdzīgas komplektācijas" dīlera atlaidi vari sarunāt vismaz 4k? Pie pašreizējās situācijas?
Edit: Paskatijos, kas drīzumā būs pieejams (vismaz, ko publicē), tad tikai Norde sola Leaf e+, tieši N-Connecta pa 41k, kas pēc valsts atbalsta sanāk 36.5. Tad jau rēķinies uz dīlera atlaidi 6k eur?
14 Jun 2022, 22:04:40 @jurrus rakstīja:
EDIT: way to go šobrīd ir Leaf+ ar lielo bateriju. Par tādu cenu vairs elektroauto ar 60+ bateriju nebūs. Ar dīlera atlaidi, valsts atbalstu un jēdzīgā komplektācijā sanāk bišķu virs 30K.
[ Šo ziņu laboja mrpresident, 14 Jun 2022, 22:39:34 ] | Offline | | |
jurrus | 14. Jun 2022, 22:44 |
#3623
|
| Kopš: 22. May 2002
Ziņojumi: 1502
Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000
|
14 Jun 2022, 22:27:29 @mrpresident rakstīja:
Te nu gan pasakas ar to cenu. Acenta (kas ir bāzes versija) sākas no 37,5, bet ja skatamies "jēdzīgu komplektāciju", tad tas būtu vismaz N-Connecta, kas jau sākas no 39 (piemetot klāt paklājiņus, signalizāciju un piemaksu par krāsu vēl kāds 1k pienāktu klāt, bet lai nu paliek). Un šīs ir Skandi cenas, kuras jau pēc cenu lapas (iespējams jau vairs neaktuālas) ir par apmēram 1k lētākas nekā Nordē.
Valsts atbalsts 4,500, kas nozīmē no "jēdzīgas komplektācijas" dīlera atlaidi vari sarunāt vismaz 4k? Pie pašreizējās situācijas?
Edit: Paskatijos, kas drīzumā būs pieejams (vismaz, ko publicē), tad tikai Norde sola Leaf e+, tieši N-Connecta pa 41k, kas pēc valsts atbalsta sanāk 36.5. Tad jau rēķinies uz dīlera atlaidi 6k eur?
14 Jun 2022, 22:04:40 @jurrus rakstīja:
EDIT: way to go šobrīd ir Leaf+ ar lielo bateriju. Par tādu cenu vairs elektroauto ar 60+ bateriju nebūs. Ar dīlera atlaidi, valsts atbalstu un jēdzīgā komplektācijā sanāk bišķu virs 30K.
Nu nav gan pasaka. Pasūtīju 62kwh MY22 e+Leaf N-konekt komplektācijā (ar aplikāciju) + dažādi loriņi un divkrāsu krāsā par 34K. Decembrī būs. Dīlera atlaide 2.5K (dod visiem) + 4.5K no valsts.[ Šo ziņu laboja jurrus, 14 Jun 2022, 22:52:48 ] | Offline | | |
mrpresident | 14. Jun 2022, 23:31 |
#3624
|
| Kopš: 31. May 2004
Ziņojumi: 1275
Braucu ar:
| 34 jau tomēr nav bišķi virs 30 | Offline | | |
jurrus | 14. Jun 2022, 23:38 |
#3625
|
| Kopš: 22. May 2002
Ziņojumi: 1502
Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000
|
14 Jun 2022, 23:31:57 @mrpresident rakstīja:
34 jau tomēr nav bišķi virs 30
Paņemot vieglāku komplektāciju ar vienkrāsas toni būs jau bišku virs
Bet ne par to ir runa. Prasījia, kas šobrīd tirgū ir way to go, nu šis tas arī ir- tik lēti vairs nebūs | Offline | | |
mrpresident | 15. Jun 2022, 00:25 |
#3626
|
| Kopš: 31. May 2004
Ziņojumi: 1275
Braucu ar:
| Tam gan jāpiekrīt, šis ir iespējams viens no price/performance labākajiem piedāvājumiem pašlaik, lai gan tīri pēc sajūtas jūtams, ka nav jaunākais modelis. | Offline | | |
4525 | 15. Jun 2022, 07:36 |
#3627
|
| Kopš: 22. Jan 2018
Ziņojumi: 88
Braucu ar:
|
14 Jun 2022, 23:38:44 @jurrus rakstīja:
14 Jun 2022, 23:31:57 @mrpresident rakstīja:
34 jau tomēr nav bišķi virs 30
Paņemot vieglāku komplektāciju ar vienkrāsas toni būs jau bišku virs
Bet ne par to ir runa. Prasījia, kas šobrīd tirgū ir way to go, nu šis tas arī ir- tik lēti vairs nebūs
Vai tad LEAF var izvēlēties komplektāciju? Man piedāvāja tikai aprīkojuma līmeni- visia, acenta atkrīt jo nav lielā baterija, connecta nevarēja ādas salonu un adaptīvo pielikt, nācās ņemt tekna ar visām liekajām grabažām no kurām nevar atteikties. Melni krāsots jumts par +600 manā izpratnē ir stulbums nevis papildaprīkojums.
Par to ka leaf ir way to go gan piekrītu, jo pusgadu meklēju kaut ko lietotu un neko neatradu. Viena lietota tekna bija pa 29k, bet vācietis kaut ko sāka dirsināties un izrādījās, ka jauna tajā brīdī maksāja drusku zem 37k (ar atlaidēm un atbalstu) Cerams, ka novembrī būs klāt. | Offline | | |
Mixzzz | 15. Jun 2022, 16:28 |
#3628
|
| Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2793
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
| Leafam tik viena nelaime, kā tālāk jābrauc un jāizmanto fast chargeri, tā baterija sāk pārkarst. | Offline | | |
|
mrpresident | 15. Jun 2022, 19:16 |
#3629
|
| Kopš: 31. May 2004
Ziņojumi: 1275
Braucu ar:
| Pēc pieredzes, rapidgate parādās pie trešās ātrās uzlādes, tad nu es tiešām nezinu vai ar 62nieku tā ir uzskatāma par problēmu.
15 Jun 2022, 16:28:26 @Mixzzz rakstīja:
Leafam tik viena nelaime, kā tālāk jābrauc un jāizmanto fast chargeri, tā baterija sāk pārkarst.
| Offline | | |
jurrus | 15. Jun 2022, 22:25 |
#3630
|
| Kopš: 22. May 2002
Ziņojumi: 1502
Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000
| Pie otrās uzlādes uz beigām, siltā laikā, sāk krist uzlādes jauda, bet tie tāpat ir "nonstop" 600+km- visai daudz. Ja tiešām vajag regulāri braukt tālākus gabalus ap 1K, tad iespējams Leaf tiešām nav labākais variants. Man gan joprojām šķiet frīkaini, ka ar EV jābrauc 1K+ vienā virzienā. Iespējams ar tesla supercharger jau ir krietni ērtāk, bet atkal izmaksas uzlādei un pati Teslas cena ir citā līgā.
Starp citu, kāda ir Teslas īpašniekam maksa par uzlādi no Teslas stacijas? Ir kādas atlaides? | Offline | | |
zebra | 16. Jun 2022, 15:56 |
#3631
|
| Kopš: 13. Aug 2009
Ziņojumi: 1995
Braucu ar: tavu mammu
| Klausoties elektroauto īpašnieku asaras, secinu, ka tas tomēr nav auto, kuru vari lidot nopirkt citā valstī un pats nelielas ekskursijas veidā atbraukt līdz LV. | Offline | | |
AV89 | 16. Jun 2022, 16:34 |
#3632
|
| Kopš: 27. Dec 2009
Ziņojumi: 1786
Braucu ar: Javac metināmajiem bagāžniekā
| Man viens klients vācijā strādājošs ar teica, ka tesla sūkā, jo 3 dienas uz tēvzemi jābrauc
Bet nu, ja cilvēks reizi gadā kkur pa Lv izbrauc un ikdienā buksē uz vietas tad way to go. Vēl jau ceļojumiem variants braukt kompānijā un kamēr draugi ar dīzeļauto velk trosē elektro auto tas uzlādēsies un tā pāris reizes atkārtojot procedūru ātri var atbraukt | Offline | | |
Delerium | 16. Jun 2022, 21:58 |
#3633
|
| Kopš: 29. Apr 2004
No: Sigulda
Ziņojumi: 8302
Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio
|
14 Jun 2022, 22:44:33 @jurrus rakstīja:
14 Jun 2022, 22:27:29 @mrpresident rakstīja:
Te nu gan pasakas ar to cenu. Acenta (kas ir bāzes versija) sākas no 37,5, bet ja skatamies "jēdzīgu komplektāciju", tad tas būtu vismaz N-Connecta, kas jau sākas no 39 (piemetot klāt paklājiņus, signalizāciju un piemaksu par krāsu vēl kāds 1k pienāktu klāt, bet lai nu paliek). Un šīs ir Skandi cenas, kuras jau pēc cenu lapas (iespējams jau vairs neaktuālas) ir par apmēram 1k lētākas nekā Nordē.
Valsts atbalsts 4,500, kas nozīmē no "jēdzīgas komplektācijas" dīlera atlaidi vari sarunāt vismaz 4k? Pie pašreizējās situācijas?
Edit: Paskatijos, kas drīzumā būs pieejams (vismaz, ko publicē), tad tikai Norde sola Leaf e+, tieši N-Connecta pa 41k, kas pēc valsts atbalsta sanāk 36.5. Tad jau rēķinies uz dīlera atlaidi 6k eur?
14 Jun 2022, 22:04:40 @jurrus rakstīja:
EDIT: way to go šobrīd ir Leaf+ ar lielo bateriju. Par tādu cenu vairs elektroauto ar 60+ bateriju nebūs. Ar dīlera atlaidi, valsts atbalstu un jēdzīgā komplektācijā sanāk bišķu virs 30K.
Nu nav gan pasaka. Pasūtīju 62kwh MY22 e+Leaf N-konekt komplektācijā (ar aplikāciju) + dažādi loriņi un divkrāsu krāsā par 34K. Decembrī būs. Dīlera atlaide 2.5K (dod visiem) + 4.5K no valsts.
Par decembri aizmirsti.
Labākajā gadījumā 23.gada februāris.
Manam bija jābūt oktobrī, pārcēla uz jauno gadu
Tas skar tieši auto ar lielo bateriju. Un f/l būs nevis 62, bet 59kwh [ Šo ziņu laboja Delerium, 16 Jun 2022, 22:01:31 ] | Offline | | |
jurrus | 16. Jun 2022, 22:52 |
#3634
|
| Kopš: 22. May 2002
Ziņojumi: 1502
Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000
| Nu par piegādi skaidrs, ka var sanākt dažādi, bet kāpēc 59? No kurienes tev tāda infa, jo visur ir rakstīts 62. Nejauc ar baterijas izmantojamo %? Tas gan ir 56 vai 57. | Offline | | |
Delerium | 16. Jun 2022, 23:23 |
#3635
|
| Kopš: 29. Apr 2004
No: Sigulda
Ziņojumi: 8302
Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio
| Pre face ir 62.
Nordes lapā ir veca info. Aprīkojuma lapaa gan ir jauna 59kwh
Skandi lapā ir jau 59kwh
| Offline | | |
jurrus | 16. Jun 2022, 23:39 |
#3636
|
| Kopš: 22. May 2002
Ziņojumi: 1502
Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000
|
16 Jun 2022, 23:23:35 @Delerium rakstīja:
Pre face ir 62.
Nordes lapā ir veca info. Aprīkojuma lapaa gan ir jauna 59kwh
Skandi lapā ir jau 59kwh
Mhm..Vācijas lapā arī 59 rakstīts. Interesanti gan, vai tiešām ir tehnoloģiski kaut ko mainījuši, vai kw uzskaite mainījusies | Offline | | |
|
DimanC | 17. Jun 2022, 00:06 |
#3637
|
| Kopš: 07. Jan 2004
Ziņojumi: 329
Braucu ar: elektrību
|
16 Jun 2022, 15:56:22 @zebra rakstīja:
Klausoties elektroauto īpašnieku asaras, secinu, ka tas tomēr nav auto, kuru vari lidot nopirkt citā valstī un pats nelielas ekskursijas veidā atbraukt līdz LV.
ja ekskursija nozīmē non-stop 20h, sērkociņiem acīs no Vācijas otra gala maukt mājās pa bāni max ātrumā, tad atbilde ir nē.
citādāk - visas problēmas ir risināmas, ja galva ir kam vairā nekā cepures nēsāšanai. tāpat ik pa pusotrai..divām h vajag apstāties-uzpīpēt (ātrā uzlāde), un ik pa četrām - apēst kaut ko (lēnāka vai ilgāka uzlāde). saplāno uzlādes, brauc <100kmh, un nesteidzīgi baudi ainavas. kur problēma
| Offline | | |
DimanC | 17. Jun 2022, 00:06 |
#3638
|
| Kopš: 07. Jan 2004
Ziņojumi: 329
Braucu ar: elektrību
|
16 Jun 2022, 23:23:35 @Delerium rakstīja:
Pre face ir 62.
Nordes lapā ir veca info. Aprīkojuma lapaa gan ir jauna 59kwh
Skandi lapā ir jau 59kwh
un attiecīgi 40 kļuvis par 39kWh? | Offline | | |
zimmbah | 17. Jun 2022, 08:53 |
#3639
|
| Kopš: 21. Apr 2009
Ziņojumi: 48
Braucu ar:
|
14 Jun 2022, 22:44:33 @jurrus rakstīja:
14 Jun 2022, 22:27:29 @mrpresident rakstīja:
Te nu gan pasakas ar to cenu. Acenta (kas ir bāzes versija) sākas no 37,5, bet ja skatamies "jēdzīgu komplektāciju", tad tas būtu vismaz N-Connecta, kas jau sākas no 39 (piemetot klāt paklājiņus, signalizāciju un piemaksu par krāsu vēl kāds 1k pienāktu klāt, bet lai nu paliek). Un šīs ir Skandi cenas, kuras jau pēc cenu lapas (iespējams jau vairs neaktuālas) ir par apmēram 1k lētākas nekā Nordē.
Valsts atbalsts 4,500, kas nozīmē no "jēdzīgas komplektācijas" dīlera atlaidi vari sarunāt vismaz 4k? Pie pašreizējās situācijas?
Edit: Paskatijos, kas drīzumā būs pieejams (vismaz, ko publicē), tad tikai Norde sola Leaf e+, tieši N-Connecta pa 41k, kas pēc valsts atbalsta sanāk 36.5. Tad jau rēķinies uz dīlera atlaidi 6k eur?
14 Jun 2022, 22:04:40 @jurrus rakstīja:
EDIT: way to go šobrīd ir Leaf+ ar lielo bateriju. Par tādu cenu vairs elektroauto ar 60+ bateriju nebūs. Ar dīlera atlaidi, valsts atbalstu un jēdzīgā komplektācijā sanāk bišķu virs 30K.
Nu nav gan pasaka. Pasūtīju 62kwh MY22 e+Leaf N-konekt komplektācijā (ar aplikāciju) + dažādi loriņi un divkrāsu krāsā par 34K. Decembrī būs. Dīlera atlaide 2.5K (dod visiem) + 4.5K no valsts.
Vai tiešām izmantojot atbalstu dīleris dalās ar papildus atlaidi? Kā man Skandi mēģina ieborēt, tad izmantojot atbalstu automātiski auto tiek tirgots tikai par pilno cenu un nekādas papildus atlaides netiek piešķirtas. Ja ņem bez valsts atbalsta laipni lūgts runāt par atlaidēm. | Offline | | |
Martiii | 17. Jun 2022, 12:37 |
#3640
|
| Kopš: 09. Jun 2003
Ziņojumi: 1108
Braucu ar: F11
| Gan jau viņi arī sapratuši notikumu attīstību, ka iet kā karsti pīrādziņi tā pat bez atlaides | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|