Online
Pašreiz BMWPower skatās 120 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)
Autors | Ziņojums |
VMR | | Kopš: 07. May 2006
Ziņojumi: 10331
Braucu ar: sporta variantu
| Vispār bija doma uzcept "BMWPower Audi braucēju topiku", bet sakautrējos un tāpēc jautāšu šeit - vai ir kkāda iespēja atslēgt atomātisko logu tīrīšanas fīču? Brīžiem besī ārā tā sistēma, kad gribas, lai noslauka, bet šai liekas, ka viss ir zbis Auto Audi A4 (B7) | Offline | | |
janisp | | Kopš: 10. Jan 2012
Ziņojumi: 62
Braucu ar:
|
13 Aug 2011, 23:44:45 juudass rakstīja:
13 Aug 2011, 20:57:34 VWfans rakstīja:
...Tagad fanoju par šādu Opel-Astra Sports Tourer...
Būs niku jāmaina
niks jau sen tad jāmaina bija. Izskatās, ka autors ir MERIVAS fans. Jeb varbūt vwfans skan tomēr labāk par merivafans..
no offence, just Friday
| Offline | | |
Neoo | | Kopš: 27. Nov 2004
Ziņojumi: 4950
Braucu ar: A4
|
13 Jan 2012, 18:39:37 VMR rakstīja:
Vispār bija doma uzcept "BMWPower Audi braucēju topiku", bet sakautrējos un tāpēc jautāšu šeit - vai ir kkāda iespēja atslēgt atomātisko logu tīrīšanas fīču? Brīžiem besī ārā tā sistēma, kad gribas, lai noslauka, bet šai liekas, ka viss ir zbis Auto Audi A4 (B7)
Tak ir pozicija kura vinjs ir ieslegts, ja parsledz prom no vinjas, tad vari slegt manuali Vismaz visiem auto lidz sim man ta ir bijis
-----------------
| Offline | | |
VMR | | Kopš: 07. May 2006
Ziņojumi: 10331
Braucu ar: sporta variantu
| 1. pozīcija uz augšu jams ir ieslēgts
2. pozīcija uz augšu - ščotkas kustas ātri
3. pozīcija uz augšu - ščotkas kustas visātrāk | Offline | | |
_Eddy_ | | Kopš: 13. Feb 2008
Ziņojumi: 1674
Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’
|
13 Jan 2012, 19:11:42 VMR rakstīja:
1. pozīcija uz augšu jams ir ieslēgts
2. pozīcija uz augšu - ščotkas kustas ātri
3. pozīcija uz augšu - ščotkas kustas visātrāk
Same shit on renault.
To atrisina autorizeetaa diilera servisaa | Offline | | |
kuzmitch | | Kopš: 02. Sep 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 212
Braucu ar: pirkstu
| mani ari Renault Traffic tracina tā fīča. citreiz tīra neko, citreiz neslēdzas kaut gan manuāli jau es 2x būtu noslaucījis un tad jāstiepjas ar roku :slinks: zaibis būtu intervāls ik pēc noteikta laika ar iespēju regulēt intensitāti... laikam esmu vecmodīgs | Offline | | |
fleix | | Kopš: 27. Jun 2006
Ziņojumi: 8379
Braucu ar: 22
| Lai neceptu jaunu tēmu, postēšu šeit.
Ir padomā iegādāties audi b7 avantu. Galvenās prasības automāt.kārba + quattro.
Ieskatam bilde
Sākumā skatījos uz 3.0tdi, bet tagad esmu pamanījis pāris labus 2.0 tsi ar 200zs. Kas sakāms par konkrēto modeli? Kuru dzinēju labāk izvēlēties,utt.!?
| Offline | | |
xjs_4 | | Kopš: 31. Mar 2008
Ziņojumi: 23863
Braucu ar: AUDI S8 2012 , GSX R1000, weekendiem A2
|
----------------- Akumulatori + Riepas
Having a 7 series in LA is like having a bike in Amsterdam
#Crypto_fever CEO , Finansu programmas
'Katls' izstrādatajs.Forex signāli. | Offline | | |
|
KM | | Kopš: 28. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 7343
Braucu ar: ///M
| tikai un vienigi 3.0tdi paterins un dinamika :O
2.0tdi huinja. 2.0t benzins edis padaudz.... | Offline | | |
VMR | | Kopš: 07. May 2006
Ziņojumi: 10331
Braucu ar: sporta variantu
| Pašlaik braucu ar 2.0 TFSI 200 ZS manuāli. 4 cilindri paliek 4 cilindri, vecais 2.8 (B5) man patika labāk. Kamēr uzsilsilst, skan kā dīzelis. Kad pieslēdzas turbīna, paliek tīri ņiprs, bet robi liekas paīsi. Glāžu turētājs neērtāks kā vecajam, elkoņbalsts arī.
Patreiz Audi centrā tirgojas viens seksīgs S-Line avants ar tādu dzinēju, automātu un Quattro
Ā, un ar veco bija foršāk slidināties, šitam izsvarojums laikam savādāks, baigi grib apmesties riņķī. Vai arī iemaņas zudušas pa vasaru
Ēd nedaudz, vidējais kompī 9 litri, katru dienu vizinos Baloži-Rīga. Pa šoseju uz 110 km/h 6.5 litri[ Šo ziņu laboja VMR, 16 Jan 2012, 19:44:03 ] | Offline | | |
fleix | | Kopš: 27. Jun 2006
Ziņojumi: 8379
Braucu ar: 22
| Es arī tā papētiju, ka tam 2.0tsi pa pilsētu virs 12l/100km, kas ir samērā daudz priekš 2.0 benzīna.
edit: VMR tad jau nav tik traki. Ar 2.0 neesmu braucis, bet cik ar 3.0tdi ir naacies, tas tas iet lupatās :cp17_smiin:[ Šo ziņu laboja fleix, 16 Jan 2012, 19:46:20 ] | Offline | | |
VMR | | Kopš: 07. May 2006
Ziņojumi: 10331
Braucu ar: sporta variantu
| Nu bet 200 zs un kvatra, tomēr... | Offline | | |
_Eddy_ | | Kopš: 13. Feb 2008
Ziņojumi: 1674
Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’
| Tas 3.0 diizelis ljoti jauki chipojas.... :700Nm: | Offline | | |
viesulis | | Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16792
Braucu ar: Volvo un Volvo
| Jābūt dzelžanai argumentācijai lai no 5ser pārsēstos uz A4
Varu pakomentēt, ka A4 ar mazu nobraukumu un nelielo dzinēju noklājās gan turbīna, gan kārba, gan spararats izjuka. Viss gandrīz vienlaicīgi
+ mazs, neērts un īpaši labi nevadās | Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
|
16 Jan 2012, 19:42:20 fleix rakstīja:
Es arī tā papētiju, ka tam 2.0tsi pa pilsētu virs 12l/100km, kas ir samērā daudz priekš 2.0 benzīna.
:cp17_smiin:
skoda 2.0 tfsi - rij nejeegaaaa benziinu... iet gan smuki....bet nu pateerinsh
pec golfa 5,xx litriem liekas kapi | Offline | | |
Artis_D | | Kopš: 22. Aug 2002
Ziņojumi: 13421
Braucu ar: BMW
| nu mani arī pat ar koku nedabūt iekš audi | Offline | | |
|
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16307
Braucu ar:
|
16 Jan 2012, 19:55:05 viesulis rakstīja:
Jābūt dzelžanai argumentācijai lai no 5ser pārsēstos uz A4
Varu pakomentēt, ka A4 ar mazu nobraukumu un nelielo dzinēju noklājās gan turbīna, gan kārba, gan spararats izjuka. Viss gandrīz vienlaicīgi
+ mazs, neērts un īpaši labi nevadās
kapec parlieciba ka bij mazs noskrejiens??No macitaja pirki | Offline | | |
fleix | | Kopš: 27. Jun 2006
Ziņojumi: 8379
Braucu ar: 22
|
16 Jan 2012, 19:55:05 viesulis rakstīja:
Jābūt dzelžanai argumentācijai lai no 5ser pārsēstos uz A4
5er sen vairs nav, tagad ir 6er, bet vajag kko ikdienišķāku Varbūt pat atkal e60, nevar saprast | Offline | | |
viesulis | | Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16792
Braucu ar: Volvo un Volvo
|
16 Jan 2012, 19:56:43 uldens1 rakstīja:
kapec parlieciba ka bij mazs noskrejiens??No macitaja pirki
Darba kolēģes auto, pirkts jauns (nullīte), kad pati vel strādāja audi centrā.
Vel ir jautājumi?
Turbīnai asīte nolūza, divmasu spararats nebija lēts un muļķitroniks meta nenodzēšamas kļūdas + slēdzās dīvaini.
p.s
darbā ir arī A6 3.0 dīzelis, par to gan nav sliktu atsauksmju. Tiek braukts pa visādiem bezceļiem, ka pat diski oriģinālie bija salocīti tā, ka vairāk neizvalcēt [ Šo ziņu laboja viesulis, 16 Jan 2012, 20:07:15 ] | Offline | | |
LINIS | | Kopš: 10. Jun 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2172
Braucu ar:
| Ir te kāds kuram ir allroad ar 2.7T? Kā ir ar turbīnām viņiem, ja pamatīgi nočipo un min grīdā bieži? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|