Online

Pašreiz BMWPower skatās 120 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)

AutorsZiņojums
VMR
13. Jan 2012, 18:39 #361

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10331

Braucu ar: sporta variantu

Vispār bija doma uzcept "BMWPower Audi braucēju topiku", bet sakautrējos un tāpēc jautāšu šeit - vai ir kkāda iespēja atslēgt atomātisko logu tīrīšanas fīču? Brīžiem besī ārā tā sistēma, kad gribas, lai noslauka, bet šai liekas, ka viss ir zbis Auto Audi A4 (B7)
Offline
janisp
13. Jan 2012, 19:05 #362

Kopš: 10. Jan 2012

Ziņojumi: 62

Braucu ar:


13 Aug 2011, 23:44:45 juudass rakstīja:

13 Aug 2011, 20:57:34 VWfans rakstīja:
...Tagad fanoju par šādu Opel-Astra Sports Tourer...


Būs niku jāmaina


niks jau sen tad jāmaina bija. Izskatās, ka autors ir MERIVAS fans. Jeb varbūt vwfans skan tomēr labāk par merivafans..
no offence, just Friday
Offline
Neoo
13. Jan 2012, 19:08 #363

Kopš: 27. Nov 2004

Ziņojumi: 4950

Braucu ar: A4


13 Jan 2012, 18:39:37 VMR rakstīja:
Vispār bija doma uzcept "BMWPower Audi braucēju topiku", bet sakautrējos un tāpēc jautāšu šeit - vai ir kkāda iespēja atslēgt atomātisko logu tīrīšanas fīču? Brīžiem besī ārā tā sistēma, kad gribas, lai noslauka, bet šai liekas, ka viss ir zbis Auto Audi A4 (B7)


Tak ir pozicija kura vinjs ir ieslegts, ja parsledz prom no vinjas, tad vari slegt manuali Vismaz visiem auto lidz sim man ta ir bijis

-----------------

Offline
VMR
13. Jan 2012, 19:11 #364

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10331

Braucu ar: sporta variantu

1. pozīcija uz augšu jams ir ieslēgts
2. pozīcija uz augšu - ščotkas kustas ātri
3. pozīcija uz augšu - ščotkas kustas visātrāk
Offline
_Eddy_
13. Jan 2012, 20:27 #365

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 1674

Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’


13 Jan 2012, 19:11:42 VMR rakstīja:
1. pozīcija uz augšu jams ir ieslēgts
2. pozīcija uz augšu - ščotkas kustas ātri
3. pozīcija uz augšu - ščotkas kustas visātrāk

Same shit on renault.
To atrisina autorizeetaa diilera servisaa
Offline
kuzmitch
13. Jan 2012, 20:48 #366

Kopš: 02. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 212

Braucu ar: pirkstu

mani ari Renault Traffic tracina tā fīča. citreiz tīra neko, citreiz neslēdzas kaut gan manuāli jau es 2x būtu noslaucījis un tad jāstiepjas ar roku :slinks: zaibis būtu intervāls ik pēc noteikta laika ar iespēju regulēt intensitāti... laikam esmu vecmodīgs
Offline
fleix
16. Jan 2012, 19:24 #367

Kopš: 27. Jun 2006

Ziņojumi: 8379

Braucu ar: 22

Lai neceptu jaunu tēmu, postēšu šeit.

Ir padomā iegādāties audi b7 avantu. Galvenās prasības automāt.kārba + quattro.

Ieskatam bilde


Sākumā skatījos uz 3.0tdi, bet tagad esmu pamanījis pāris labus 2.0 tsi ar 200zs. Kas sakāms par konkrēto modeli? Kuru dzinēju labāk izvēlēties,utt.!?
Offline
xjs_4
16. Jan 2012, 19:28 #368

Kopš: 31. Mar 2008

Ziņojumi: 23863

Braucu ar: AUDI S8 2012 , GSX R1000, weekendiem A2



-----------------
Akumulatori + Riepas
Having a 7 series in LA is like having a bike in Amsterdam
#Crypto_fever CEO , Finansu programmas
'Katls' izstrādatajs.Forex signāli.
Offline
KM
16. Jan 2012, 19:37 #369

Kopš: 28. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 7343

Braucu ar: ///M

tikai un vienigi 3.0tdi paterins un dinamika :O
2.0tdi huinja. 2.0t benzins edis padaudz....
Offline
VMR
16. Jan 2012, 19:41 #370

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10331

Braucu ar: sporta variantu

Pašlaik braucu ar 2.0 TFSI 200 ZS manuāli. 4 cilindri paliek 4 cilindri, vecais 2.8 (B5) man patika labāk. Kamēr uzsilsilst, skan kā dīzelis. Kad pieslēdzas turbīna, paliek tīri ņiprs, bet robi liekas paīsi. Glāžu turētājs neērtāks kā vecajam, elkoņbalsts arī.
Patreiz Audi centrā tirgojas viens seksīgs S-Line avants ar tādu dzinēju, automātu un Quattro

Ā, un ar veco bija foršāk slidināties, šitam izsvarojums laikam savādāks, baigi grib apmesties riņķī. Vai arī iemaņas zudušas pa vasaru

Ēd nedaudz, vidējais kompī 9 litri, katru dienu vizinos Baloži-Rīga. Pa šoseju uz 110 km/h 6.5 litri

[ Šo ziņu laboja VMR, 16 Jan 2012, 19:44:03 ]

Offline
fleix
16. Jan 2012, 19:42 #371

Kopš: 27. Jun 2006

Ziņojumi: 8379

Braucu ar: 22

Es arī tā papētiju, ka tam 2.0tsi pa pilsētu virs 12l/100km, kas ir samērā daudz priekš 2.0 benzīna.

edit: VMR tad jau nav tik traki. Ar 2.0 neesmu braucis, bet cik ar 3.0tdi ir naacies, tas tas iet lupatās :cp17_smiin:

[ Šo ziņu laboja fleix, 16 Jan 2012, 19:46:20 ]

Offline
VMR
16. Jan 2012, 19:45 #372

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10331

Braucu ar: sporta variantu

Nu bet 200 zs un kvatra, tomēr...
Offline
_Eddy_
16. Jan 2012, 19:48 #373

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 1674

Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’

Tas 3.0 diizelis ljoti jauki chipojas.... :700Nm:
Offline
viesulis
16. Jan 2012, 19:55 #374

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

Jābūt dzelžanai argumentācijai lai no 5ser pārsēstos uz A4

Varu pakomentēt, ka A4 ar mazu nobraukumu un nelielo dzinēju noklājās gan turbīna, gan kārba, gan spararats izjuka. Viss gandrīz vienlaicīgi

+ mazs, neērts un īpaši labi nevadās
Offline
karlsonss
16. Jan 2012, 19:55 #375

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


16 Jan 2012, 19:42:20 fleix rakstīja:
Es arī tā papētiju, ka tam 2.0tsi pa pilsētu virs 12l/100km, kas ir samērā daudz priekš 2.0 benzīna.

:cp17_smiin:



skoda 2.0 tfsi - rij nejeegaaaa benziinu... iet gan smuki....bet nu pateerinsh
pec golfa 5,xx litriem liekas kapi
Offline
Artis_D
16. Jan 2012, 19:56 #376

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13421

Braucu ar: BMW

nu mani arī pat ar koku nedabūt iekš audi
Offline
uldens1
16. Jan 2012, 19:56 #377

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16307

Braucu ar:


16 Jan 2012, 19:55:05 viesulis rakstīja:
Jābūt dzelžanai argumentācijai lai no 5ser pārsēstos uz A4

Varu pakomentēt, ka A4 ar mazu nobraukumu un nelielo dzinēju noklājās gan turbīna, gan kārba, gan spararats izjuka. Viss gandrīz vienlaicīgi

+ mazs, neērts un īpaši labi nevadās
kapec parlieciba ka bij mazs noskrejiens??No macitaja pirki
Offline
fleix
16. Jan 2012, 19:57 #378

Kopš: 27. Jun 2006

Ziņojumi: 8379

Braucu ar: 22


16 Jan 2012, 19:55:05 viesulis rakstīja:
Jābūt dzelžanai argumentācijai lai no 5ser pārsēstos uz A4
5er sen vairs nav, tagad ir 6er, bet vajag kko ikdienišķāku Varbūt pat atkal e60, nevar saprast
Offline
viesulis
16. Jan 2012, 20:04 #379

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo


16 Jan 2012, 19:56:43 uldens1 rakstīja:
kapec parlieciba ka bij mazs noskrejiens??No macitaja pirki


Darba kolēģes auto, pirkts jauns (nullīte), kad pati vel strādāja audi centrā.

Vel ir jautājumi?

Turbīnai asīte nolūza, divmasu spararats nebija lēts un muļķitroniks meta nenodzēšamas kļūdas + slēdzās dīvaini.

p.s

darbā ir arī A6 3.0 dīzelis, par to gan nav sliktu atsauksmju. Tiek braukts pa visādiem bezceļiem, ka pat diski oriģinālie bija salocīti tā, ka vairāk neizvalcēt

[ Šo ziņu laboja viesulis, 16 Jan 2012, 20:07:15 ]

Offline
LINIS
16. Jan 2012, 20:04 #380

Kopš: 10. Jun 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2172

Braucu ar:

Ir te kāds kuram ir allroad ar 2.7T? Kā ir ar turbīnām viņiem, ja pamatīgi nočipo un min grīdā bieži?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo