Online

Pašreiz BMWPower skatās 83 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
subaru
03. Feb 2022, 08:59 #3481

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10297

Braucu ar: rokām uz stūres


03 Feb 2022, 08:36:14 @Arsmens rakstīja:

03 Feb 2022, 08:32:18 @subaru rakstīja:
ble .. tas valsts atbalsts EV iegādei .. kā jau pierasts LV - viss caur dirsu izdomāts

kas vainas būtu bijis tādai pat shēmai, kā ir Altums nī iegādei?
a kas vainas shēmai, kad valsts parūpējas par tiem, kuri pērk 50+ k auto? Nevar tak visu laiku tikai par nabagiem domāt

vispar jau atbalsts ir tieši līdz 60k auto.
Bet shēma caur dirsu, jo atbalsts tiek dots auto dīlerim, nevis pircējam. Pie kam dīlerim jāčeko vai ar auto tiks nobraukts vismaz 10 000 km gadā utt. Jāsniedz atskaites katru nedēļu VVD ir something
Offline
Samsasi
03. Feb 2022, 09:05 #3482

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4583

Braucu ar:

Gribi teikt, ka atbalstu sanem dileris, bet tev pardodd par standarta cenu?
Offline
subaru
03. Feb 2022, 09:30 #3483

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10297

Braucu ar: rokām uz stūres

Ne gluži.
Vari palasīt kā tas viss ir samudrīts.
https://www.tvnet.lv/7441802/cik-pieejams-bus-a...4S0Foh72jfnlsmVI
Offline
DimanC
03. Feb 2022, 10:06 #3484

Kopš: 07. Jan 2004

Ziņojumi: 329

Braucu ar: elektrību


03 Feb 2022, 09:30:38 @subaru rakstīja:
Ne gluži.
Vari palasīt kā tas viss ir samudrīts.
https://www.tvnet.lv/7441802/cik-pieejams-bus-a...4S0Foh72jfnlsmVI
hallo, tas ir TVNET... pilnīgi cauri smacē, ka rakstu sabīdījis kāds Provento vai tml. tirgonītis, kurš apvainojies, ka nauda neiet caur viņu.

sorry, bet Latvijā nevar taisīt nesamudrīti. homo soveticus ir tendēts apčakarēt visu, un šāds viegli pieejams atbalsts tiktu izmantots ne paredzētajam mērķim.

Tiklīdz izskanēja runas par atbalstu, jau aprindās izskanēja šu-šu tā, man ir EV, tagad varēšu pārdot viņu savai sievas brālim, viņš sievai, visi dabūsim atbalstu. atgādināt PVN karuseļus?

Skaidrs, tādēļ atbalstu jādod dīleriem. Un reizē birokrātisko slogu, diemžēl.

Vēl no raksta:

Turpmākie noteikumi paredz virkni kritēriju, kuriem jāatbilst projekta iesniedzējiem. Īsumā – auto tirgotājiem, kuri vēlētos saviem pircējiem piedāvāt atbalstu, jābūt nevainojamiem gan nodokļu jomā, gan darba tiesību jomā, gan citu projektu realizācijas jomā. Nevainojamiem jābūt arī attiecīgā uzņēmuma īpašniekiem, patiesā labuma guvējiem un valdes locekļiem.


Kas tieši tur ir peremudrīts? Ka valsts negrib sildīt ēnu ekonomiku un laist naudu cauri šmugulīgiem Rumbulas tirgoņiem, kuri 80% tirdziņu taisa netīri un nemaksā nodokļus?



03 Feb 2022, 08:59:20 @subaru rakstīja:
[...]Pie kam dīlerim jāčeko vai ar auto tiks nobraukts vismaz 10 000 km gadā utt. Jāsniedz atskaites katru nedēļu VVD ir something

Un izlasi nu kārtīgi - atskaites nav jāsniedz reizi nedēļā. Atskaišu padarīšana - tā ir LV birokrātu specifika. Mērķis taču skaidrs - EV ir faktiski jālieto, jāsamazina cita auto CO2 footprint, nevis jānopērk ģimenē kā trešais auto un pie pirmā izdevīgā momenta jāpārdod kā "gandrīz nebraukta nullīte, par atlaidi nopirkta, pārdota par pilnu cenu". Bet nobraukumus jau varēja paņemt no CSDD datubāzēm, tiešām...

Tas viss tāpat neizslēdz shēmu, ka ar atbalstu iepirktu EV aiztirgot vai eleganti "iznomāt" uz citu valsti, kur nav atbalsta.
Offline
jurrus
03. Feb 2022, 10:40 #3485

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000

Dimanc, saki godīgi- tu strādā VID vai kādā citā valsts sektora iestādē? Vienkārši interesē.
Offline
bum_bumz
03. Feb 2022, 10:59 #3486

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6758

Braucu ar: E34

Viss jau ir redzams tiklīdz piespraud štepseli. Bet to sovjet šu-šu-šā kāreiz pielieto situēti ierēdņi. Nabagiem vienkārši nav sviru un rīku kko ietekmēt.
EV appist var, ja mājās var nozaKt elektrību un spido uztīt uz priekšu
Offline
subaru
03. Feb 2022, 11:04 #3487

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10297

Braucu ar: rokām uz stūres

Hallo! Mudrītāji!

Nez kāpēc Altums NĪ iegādei praktiski iedod pirmo iemaksu end userim, nevis pārdevējam nosubsidē kaut ko utt.
Kāpēc nevarēja paņemt Altuma workflowu un pielāgot to EV atbalstam ?
Offline
cmax
03. Feb 2022, 12:24 #3488

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1073

Braucu ar:


03 Feb 2022, 11:04:05 @subaru rakstīja:
Hallo! Mudrītāji!

Nez kāpēc Altums NĪ iegādei praktiski iedod pirmo iemaksu end userim, nevis pārdevējam nosubsidē kaut ko utt.
Kāpēc nevarēja paņemt Altuma workflowu un pielāgot to EV atbalstam ?

NU varbūt tādēļ ka Altum to naudu neuzdāvina-tā tāpat ir jāatmaksā.
Offline
subaru
03. Feb 2022, 12:47 #3489

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10297

Braucu ar: rokām uz stūres


03 Feb 2022, 12:24:53 @cmax rakstīja:

03 Feb 2022, 11:04:05 @subaru rakstīja:
Hallo! Mudrītāji!

Nez kāpēc Altums NĪ iegādei praktiski iedod pirmo iemaksu end userim, nevis pārdevējam nosubsidē kaut ko utt.
Kāpēc nevarēja paņemt Altuma workflowu un pielāgot to EV atbalstam ?

NU varbūt tādēļ ka Altum to naudu neuzdāvina-tā tāpat ir jāatmaksā.

a kur te problēma? ja finālā neesi izpildījis nosacījumus (nav nobraukti kilometri, kas tur vēl), tad nauda jāatmaksā. Ja viss izpildīts, tad nekas nav jāatmaksā. Kur problēma?
Offline
kurbuls
03. Feb 2022, 22:45 #3490

Kopš: 11. Apr 2008

Ziņojumi: 821

Braucu ar: RX500h, Hilux GR, Sherco 300SEF


03 Feb 2022, 21:18:41 @shibernieks rakstīja:

03 Feb 2022, 08:59:20 @subaru rakstīja:

vispar jau atbalsts ir tieši līdz 60k auto.
Bet shēma caur dirsu, jo atbalsts tiek dots auto dīlerim, nevis pircējam. Pie kam dīlerim jāčeko vai ar auto tiks nobraukts vismaz 10 000 km gadā utt. Jāsniedz atskaites katru nedēļu VVD ir something





Kas par dezinformāciju? Saņemot grantu ir jānobrauc vismaz 13k km gadā un kopumā vismaz 4 gadus. Pārbauda reizi gadā.
Kur problēma?

Uz pacēlāja ar vienu uzlādi varot nobraukt ap 2000 km
Offline
DimanC
04. Feb 2022, 08:42 #3491

Kopš: 07. Jan 2004

Ziņojumi: 329

Braucu ar: elektrību


03 Feb 2022, 10:40:01 @jurrus rakstīja:
Dimanc, saki godīgi- tu strādā VID vai kādā citā valsts sektora iestādē? Vienkārši interesē.
nē.
strādāju IT, daži projekti ir ar Tevis pieminēto sektoru. plus man ir 10 gadu trimdas pieredze. domāju, ka šie apstākļi pačakarējuši domāšanu.
Offline
968-jk
06. Feb 2022, 22:34 #3492

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13619

Braucu ar: 30niekiem

Kāds te par Tesla kvalitāti kaut ko. Šim durvīm kāja palikusi starpā?


[ Šo ziņu laboja 968-jk, 06 Feb 2022, 22:39:17 ]

Offline
Samsasi
06. Feb 2022, 22:41 #3493

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4583

Braucu ar:

es teiktu drīzāk ka lētākais lietotais tosteris tirgū...noripojis no everesta, iekritis upē un vēl zilonis salonā dzmedējis divus mazus ziloņus.
Offline
Arsmens
07. Feb 2022, 08:53 #3494

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm

Īsti šito nesapratu. Ieraudzīji uz ielas vienu auto, kuram kkas ar durvīm un nospriedi, ka tāds iznāca no rūpnīcas? Ja redzi kādam sarūsējušus sliekšņus, arī šokējies, kā tādi izgāja kvalitātes kontroli rūpnīcā, tak uz aci redzams, ka sarūsējuši.
Offline
jkkk
07. Feb 2022, 22:40 #3495

Kopš: 30. Dec 2012

Ziņojumi: 420

Braucu ar:

video bmw ir tūnēts

m340
stock 0-200 15.3
stock 0-100 4.0

tesla m3p
stock 0-200 13.6
stock 0-100 3.4

avots: fastestlaps.com

negaidīju, ka tesla 0-200 ir ātrāka, iespaidīgi. cenas, pieļauju ir abiem ap 60k.

m5 cenu kategorijā plaid vispār ir bez konkurentiem dragreisā protams, dragreisi nav svarīgi, ja EV uzvar

[ Šo ziņu laboja jkkk, 07 Feb 2022, 22:42:35 ]

Offline
Samsasi
07. Feb 2022, 23:10 #3496

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4583

Braucu ar:

ko var droņīt par tām sekundēm... internetā... bet kad iekāpj pie stūres savam elektropepelacam, uzvelk speciālos elektropepelacistu cimdus, elektropepelacistu cepuri un biezo jaku, izrīvē mazu šauamlūku, pa kuru noorienteeties virzienu un tad kurina pa šoseju uz galvu reibinošiem 60 kmh

dragreiseri
Offline
barney
08. Feb 2022, 00:21 #3497

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 504

Braucu ar: i3 & Subaru

Slinkums meklēt, bet nav video, kur tie paātrinājumi salīdzināti REĀLOS IKDIENAS APSTĀKĻOS? Nu tā, ka ICE ir kaut kādā normal režīmā un ducina ap 1500-2000 rpm vs ev, kas arī brauc tāpat, kā normāli satiksme kustās..
Un ātrumi arī ir tādi ierasti, nevis, davai, cik ātri ies no 150 līdz 200
Šiem dragstrip video pietrūkst 90to gadu reiva pavadījums un mosh kāda neona gaisma fonā. Kāds sakars ar ikdienas pārvietošanās līdzekli un tā lietojamību.
No savas pieredzes es varu teikt, ka ev būs gabalā pirms dsg būs nometis trīs robus zemāk, iegriezis turbo un izšāvis melnu purkšķi
Offline
Mizx
08. Feb 2022, 00:57 #3498

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6212

Braucu ar:


08 Feb 2022, 00:21:51 @barney rakstīja:
Slinkums meklēt, bet nav video, kur tie paātrinājumi salīdzināti REĀLOS IKDIENAS APSTĀKĻOS? Nu tā, ka ICE ir kaut kādā normal režīmā un ducina ap 1500-2000 rpm vs ev, kas arī brauc tāpat, kā normāli satiksme kustās..
Un ātrumi arī ir tādi ierasti, nevis, davai, cik ātri ies no 150 līdz 200
Šiem dragstrip video pietrūkst 90to gadu reiva pavadījums un mosh kāda neona gaisma fonā. Kāds sakars ar ikdienas pārvietošanās līdzekli un tā lietojamību.
No savas pieredzes es varu teikt, ka ev būs gabalā pirms dsg būs nometis trīs robus zemāk, iegriezis turbo un izšāvis melnu purkšķi
Reāli ikdienas apstākļi? — šoferis čato FB un noguļ zaļo gaismu? Pedāļu jaukšana? Likšana pa mēmajiem kā noraustās zaļā gaisma? Nespēja izvēlēties pa kuru joslu taisās braukt? Jeb piemērā apskatīji bremzēšanu pirms fotoradariem ar attiecīgu ātruma uzņemšanu pēc tiem t.i. kurš pirmais ieskrējies atpakaļ līdz 55 km/h?

Kuru interesē šādi "reālie ikdienas apstākļi", kas ir saistīti pamatā ar šofera uzvedību, nevis auto tehniskiem parametriem un iespējām? Ar pašu tizlāko auto var braukt normāli un pašu jaudīgāko / ātrāko / dinamiskāko tizli.
Offline
barney
08. Feb 2022, 09:05 #3499

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 504

Braucu ar: i3 & Subaru


08 Feb 2022, 00:57:34 @Mizx rakstīja:

08 Feb 2022, 00:21:51 @barney rakstīja:
Slinkums meklēt, bet nav video, kur tie paātrinājumi salīdzināti REĀLOS IKDIENAS APSTĀKĻOS? Nu tā, ka ICE ir kaut kādā normal režīmā un ducina ap 1500-2000 rpm vs ev, kas arī brauc tāpat, kā normāli satiksme kustās..
Un ātrumi arī ir tādi ierasti, nevis, davai, cik ātri ies no 150 līdz 200
Šiem dragstrip video pietrūkst 90to gadu reiva pavadījums un mosh kāda neona gaisma fonā. Kāds sakars ar ikdienas pārvietošanās līdzekli un tā lietojamību.
No savas pieredzes es varu teikt, ka ev būs gabalā pirms dsg būs nometis trīs robus zemāk, iegriezis turbo un izšāvis melnu purkšķi
Reāli ikdienas apstākļi? — šoferis čato FB un noguļ zaļo gaismu? Pedāļu jaukšana? Likšana pa mēmajiem kā noraustās zaļā gaisma? Nespēja izvēlēties pa kuru joslu taisās braukt? Jeb piemērā apskatīji bremzēšanu pirms fotoradariem ar attiecīgu ātruma uzņemšanu pēc tiem t.i. kurš pirmais ieskrējies atpakaļ līdz 55 km/h?

Kuru interesē šādi "reālie ikdienas apstākļi", kas ir saistīti pamatā ar šofera uzvedību, nevis auto tehniskiem parametriem un iespējām? Ar pašu tizlāko auto var braukt normāli un pašu jaudīgāko / ātrāko / dinamiskāko tizli.


Šķiet, ka tika atvērta diskusija par dinamiku (Vantage video), tāpēc arī mans komentārs bija par auto dinamiku ikdienas apstākļos. Nesaprotu, kā tevis aprakstītie piemēri ir saistīti ar auto dinamiku Piekrītu, ka ja braucējs ir dornis, nekas viņu neglābs, bet ne par to ir runa..
Offline
jkkk
08. Feb 2022, 09:08 #3500

Kopš: 30. Dec 2012

Ziņojumi: 420

Braucu ar:


07 Feb 2022, 23:10:28 @Samsasi rakstīja:
ko var droņīt par tām sekundēm... internetā... bet kad iekāpj pie stūres savam elektropepelacam, uzvelk speciālos elektropepelacistu cimdus, elektropepelacistu cepuri un biezo jaku, izrīvē mazu šauamlūku, pa kuru noorienteeties virzienu un tad kurina pa šoseju uz galvu reibinošiem 60 kmh

dragreiseri


varētu uzdrukāt garu atbildi, bet šodien braucu ar benzīna auto, salst pirksti, gaidu, kad sāks pūst siltumu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo