Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 94 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
CP17
08. Jan 2022, 20:12 #3421

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

Es pat pieļauju, ka tas pat būtu 3x lētāk izdarāms nekā nopirkt jaunas bačas... runāju par tādiem kam tas pats modelis nāk arī benz/dīz. Visādi Up-i piem un kas tur vēl, tie arī legāli varētu pārbūvi reģistrēt.

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
CP17
08. Jan 2022, 22:47 #3422

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli






-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
MrCarter
11. Jan 2022, 12:00 #3423

Kopš: 21. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 97

Braucu ar:

Ja kāds grasās vest nodot vecās bačas no EV vai hibrīda, es labprāt paņemtu! PM!
Offline
XK220
11. Jan 2022, 14:47 #3424

Kopš: 26. Dec 2015

Ziņojumi: 3264

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu

Par pāris tūkstošiem ir desmitiem servisu Baltijā, kuri labprāt paņemtu. Kāpēc lai kaut ko par velti dotu?
Offline
jurrus
11. Jan 2022, 20:49 #3425

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000

Kas par figņu ir ar Teslas diskiem- šobrīd stuttgart servisā stāv Tesla ar diviem sasistiem diskiem un runā, ka nevieni citi neder kā tikai speciāli šiem ražoti? Tā tiešām ir?
Offline
Samsasi
12. Jan 2022, 22:15 #3426

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4583

Braucu ar:

ieliec total time of charge
Offline
Jurka88
12. Jan 2022, 22:51 #3427

Kopš: 08. Nov 2021

Ziņojumi: 472

Braucu ar:


11 Jan 2022, 20:49:29 @jurrus rakstīja:
Kas par figņu ir ar Teslas diskiem- šobrīd stuttgart servisā stāv Tesla ar diviem sasistiem diskiem un runā, ka nevieni citi neder kā tikai speciāli šiem ražoti? Tā tiešām ir?
Diršana, visi liek mazākus
Offline
jbrz
12. Jan 2022, 22:56 #3428

Kopš: 08. Apr 2019

Ziņojumi: 43

Braucu ar:


12 Jan 2022, 22:15:29 @Samsasi rakstīja:
ieliec total time of charge


Ko tieši gribēji uzzināt no šī skaitļa?

Drīzāk pavadītais laiks pie CSDD vai eklektum kontakta varētu būt interesantāks
Offline
Samsasi
12. Jan 2022, 22:57 #3429

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4583

Braucu ar:

col [ie vada pavadījis decembrī
Offline
Pufaix
13. Jan 2022, 09:46 #3430

Kopš: 07. Apr 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1724

Braucu ar: NC700XD, gludekli

LEAFs decembrī gandrīz kā dīzelis - 5,75EUR/100km pie elektrības tarifa 0,1759 EUR/kWh.

~1700km ar vidējo 30kwh/100km

Tur iekšā arī priekšapsildes.

Par cik range aukstumā nokrita uz 60-70km ar vienu uzlādi, praktiski katrā braucienā uz galvaspilsētu vajadzēja palādēt. Uzlādes ātrums vidēji 25kw/h - aukstumā jūtami lēnāk lādējās.
Offline
ak
13. Jan 2022, 09:58 #3431

Kopš: 24. Jul 2003

Ziņojumi: 275

Braucu ar: LR


13 Jan 2022, 09:46:04 @Pufaix rakstīja:
LEAFs decembrī gandrīz kā dīzelis - 5,75EUR/100km pie elektrības tarifa 0,1759 EUR/kWh.

~1700km ar vidējo 30kwh/100km

Tur iekšā arī priekšapsildes.

Par cik range aukstumā nokrita uz 60-70km ar vienu uzlādi, praktiski katrā braucienā uz galvaspilsētu vajadzēja palādēt. Uzlādes ātrums vidēji 25kw/h - aukstumā jūtami lēnāk lādējās.



Diezgan liels patēriņš. Tikai pilsēta? Manam LEAF tagad vidējais ir ap 21 kWh/100km. Sanāk kādi ~6 EUR par 100 km ar dinamisko tarifu. Gan jau ka vēl ar vien nedaudz lētāk kā ar dīzeli, ja kādam tas ir svarīgi
Offline
jurrus
13. Jan 2022, 10:07 #3432

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000


13 Jan 2022, 09:46:04 @Pufaix rakstīja:
Par cik range aukstumā nokrita uz 60-70km ar vienu uzlādi, praktiski katrā braucienā uz galvaspilsētu vajadzēja palādēt. Uzlādes ātrums vidēji 25kw/h - aukstumā jūtami lēnāk lādējās.


Tev 40kwh baterija? Ļoti liels patēriņš. Man fiats ar 22kwh bateriju ar palikušo kapacitāti 19kwh pie - 10C brauca 60km attālumu.
Offline
Pufaix
13. Jan 2022, 10:12 #3433

Kopš: 07. Apr 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1724

Braucu ar: NC700XD, gludekli

+- 80% pilsēta 20% ārpus

Panelī vidējais patēriņš laikam bija ap 23kWh/100

Patēriņš liels, jo bieži ir īsi braucieni ar lielām pauzēm (auto atdziest) vai stāvot tiek sildīts (gaidot sīko no skolas utml.)

Es rēķināju no tā cik kWh uzrādīja skaitītājs, kas uzlikts lādētājam + CSDD kWh + ~dažas bezmaksas uzlādes

Man 2016g Leafs ar 24kWh baču (19kWh palikuši).

[ Šo ziņu laboja Pufaix, 13 Jan 2022, 10:17:29 ]

Offline
RS7
13. Jan 2022, 10:21 #3434

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: dīzeļ Teslu

Viens milzīgs plus elektroauto, tev planšetē rāda pēc cik pienāks bateryschaden
Offline
bum_bumz
13. Jan 2022, 10:44 #3435

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6758

Braucu ar: E34


13 Jan 2022, 10:21:37 @RS7 rakstīja:
Viens milzīgs plus elektroauto, tev planšetē rāda pēc cik pienāks bateryschaden

Kas ir labāk (stresaināk): pēkšņi nobiruša turba vai katru dienu vērot kā dziest dzīvība
Offline
DimanC
13. Jan 2022, 12:17 #3436

Kopš: 07. Jan 2004

Ziņojumi: 329

Braucu ar: elektrību


13 Jan 2022, 09:58:02 @ak rakstīja:

13 Jan 2022, 09:46:04 @Pufaix rakstīja:
LEAFs decembrī gandrīz kā dīzelis - 5,75EUR/100km pie elektrības tarifa 0,1759 EUR/kWh.

~1700km ar vidējo 30kwh/100km

Tur iekšā arī priekšapsildes.

Par cik range aukstumā nokrita uz 60-70km ar vienu uzlādi, praktiski katrā braucienā uz galvaspilsētu vajadzēja palādēt. Uzlādes ātrums vidēji 25kw/h - aukstumā jūtami lēnāk lādējās.



Diezgan liels patēriņš. Tikai pilsēta? Manam LEAF tagad vidējais ir ap 21 kWh/100km. Sanāk kādi ~6 EUR par 100 km ar dinamisko tarifu. Gan jau ka vēl ar vien nedaudz lētāk kā ar dīzeli, ja kādam tas ir svarīgi
Leaf USDM MY 2014, tikai pa pilsētu, dažreiz Mārupe-Olaine.

Šoziem 20.4 kWh/100km. Taču dēļ švakā SOH (80%) arī tie paši 60..70km sanāk.

sildās minimāli, 16..17 grādi salonā, ātrums 2 vai 3 strīpiņas.

šoziem priekšapsildi atslēdzu, jo sanāk ļoti dārgi tie rīti, kad ar mašīnu tomēr nebraucu laikā, kad saprogrammēts siltums.


13 Jan 2022, 10:44:03 @bum_bumz rakstīja:
Kas ir labāk (stresaināk): pēkšņi nobiruša turba vai katru dienu vērot kā dziest dzīvība
paredzamība tomēr labāk šajā neparedzamajā laikmetā.
Offline
abyss
15. Jan 2022, 10:45 #3437

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8254

Braucu ar: e39 523

https://www.thedrive.com/news/43876/tesla-model...sing-a-brake-pad

Kā var turpināt tādas miskastes ražot? Pat nav spējīgi rūpnīcā bremžu klučus salikt. Tas nozīmē, ka tur pat test drive netiek veikts

Jebal, apkaunojums auto industrijai tā miskašu ražotne. Tesla pat nebūtu spējīga uzstādīt jau uzražotus ICE, kur nu vēl paši kaut ko tik advancētu izdomāt. Jā, elektromotors un ekrāniņš, tas arī ir viņu top līmenis
Offline
Samsasi
15. Jan 2022, 10:50 #3438

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4583

Braucu ar:

katram ražotājam ir savas sliktās dienas, kad babajam fabrikā viss krī no rokām ārā....
Offline
uldens1
15. Jan 2022, 10:51 #3439

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16217

Braucu ar:


15 Jan 2022, 10:45:30 @abyss rakstīja:
https://www.thedrive.com/news/43876/tesla-model...sing-a-brake-pad

Kā var turpināt tādas miskastes ražot? Pat nav spējīgi rūpnīcā bremžu klučus salikt. Tas nozīmē, ka tur pat test drive netiek veikts

Jebal, apkaunojums auto industrijai tā miskašu ražotne. Tesla pat nebūtu spējīga uzstādīt jau uzražotus ICE, kur nu vēl paši kaut ko tik advancētu izdomāt. Jā, elektromotors un ekrāniņš, tas arī ir viņu top līmenis
tā kā citiem brendiem netrūktu lažu
Offline
abyss
15. Jan 2022, 11:08 #3440

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8254

Braucu ar: e39 523

Pat VAG māk izlaist mašīnas, kurām ir uzstāditi pamatelementi. Tas nav tik sarežģīti. Kā arī + tesla klasiskais klientu atbalsts, vai pareizāk, tā pilnīgs trūkums
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo