Online

Pašreiz BMWPower skatās 68 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
zebra
27. Dec 2021, 13:03 #3401

Kopš: 13. Aug 2009

Ziņojumi: 1995

Braucu ar: tavu mammu


22 Dec 2021, 23:09:46 @CP17 rakstīja:
Da labi, it kā šī topika 'iedzīvotāji' nav vairs tīņi ar e36/39 utt, tak tas pats Iphons zaudē pie -20c(pat pie -17c ) savas akku jaudas/kapacitāti pa apm 60% vai cik tur, vai vnk izrubās par ko stress? Tas tā liriska atkāpe, tā kā nesaprotu izbrīnu. Runājot par testu objektivitāti paanalizējat mazliet kritiski Gada auto Lv kur nu vēl čaina testus

Mani šis ieinteresēja, jo praksē tā arī ir, ka pēc ~4 gadiem baterija mīnusos slēdzas laukā.

Kamēr auto jauns, viss skaidrs, bet kā reāli ar tiem 6+ gadīgiem EV? Nu tā, bez dir$anas.
Offline
m3_
27. Dec 2021, 13:47 #3402

Kopš: 26. Dec 2021

Ziņojumi: 54

Braucu ar:

ok, tiku dažas dienas pie model 3, 2019. gada novembris, pilnpiedziņa un principa max komplektāicju.

tagad, kad bija -15 grādi, nu ap 250-300km ar vienu uzlādi varēja nobraukt. range psc samazinās mīnusos, tas kaut kā nepieņemami, pārējais viss tīri ok, normāls auto
Offline
MarC
27. Dec 2021, 14:14 #3403

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4396

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu


18 Dec 2021, 21:42:08 @CP17 rakstīja:

18 Dec 2021, 21:29:00 @Damn rakstīja:
Papīros 10kw, sistēma nedaudz mazāka. Max, šķiet, varēja 11.6kw

Nu lūk, man šo 10/11.6kw piedāvā sainstalēt laukos ar dalītu maksu (tikai tīkla maksa) 50/50. Ar visu to, ka 3fāzes pievilktas jau pie mājās/uz skaitītājiem. OK tas nebūtu nekas(pāris K), BET mana posta pirmā teikuma turpinājums ir: Mana dalība: 10kw ir 43K Euro ejiet irst


ja tev jau mājai ir 16A 3fāzes, tad tev neko vairāk nevajag. pieslēdz invertoru caur B16A un viss. Tev sadales tīkli iedeva tehniskos noteikumus?
P.S man pieredze ar šo ir tāda, ka beigās viņi pārtaisīja visam ciemam elektrolīniju un uzlika jaunu transformatoru pa savu naudu vajag tikai uzspiest uz pareizajām svirām pagāja gads kamēr uzprojektēja un uzbūvēja bet toties varu tagad 63A līdz pieprasīt, bet man pietiek ar 25A kas jau bija līdz šim.

[ Šo ziņu laboja MarC, 27 Dec 2021, 14:19:35 ]

Offline
Edzhus
27. Dec 2021, 21:30 #3404

Kopš: 04. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3828

Braucu ar: 4x5

Ka Jums patīk Bugatti EB112 un EB118?

Neko neatgādina?
Offline
GirtzB
27. Dec 2021, 23:09 #3405

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


27 Dec 2021, 22:32:00 @koderis rakstīja:
Panameru atgādina

Slikti pārzināt vēsturi...
forma ir vēl vecāka.
911S
un vēl agrāk


-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Edzhus
27. Dec 2021, 23:18 #3406

Kopš: 04. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3828

Braucu ar: 4x5

Ok, piekritu GirtzB

Bet nu ne velti EV topikā.

Man jau ļoti atgādina Model 3 un S

Pat krāsas..

[ Šo ziņu laboja Edzhus, 27 Dec 2021, 23:19:05 ]

Offline
smudo
03. Jan 2022, 12:27 #3407

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3640

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Individuālā VNZ ar ziliem simboliem.

Offline
V.I.P.
03. Jan 2022, 18:10 #3408

Kopš: 18. May 2005

Ziņojumi: 17357

Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]

par individuaalo nav jautaajumu. jautaajums bija par AA-#### vai ##-777, piemeeram.
Offline
Marex_FF6
04. Jan 2022, 07:24 #3409

Kopš: 25. Mar 2003

Ziņojumi: 5334

Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6

Beidzot būs ko nopirkt...
Offline
smudo
04. Jan 2022, 09:58 #3410

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3640

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Tūlīt sāksies Lucid Air piegādes. Pirmie auto YT "žurnālistu" testi ir ļoti pozitīvi gan braukšanas komforta un dinamikas, kā arī salona apdares materiālu un vispārējās kvalitātes ziņā. Lucid versijā ar lielo bateriju 112kWh real world range vasarā varētu būt ap 500km, pateicoties mazam gaisa pretestības koeficientam. Auto ir 900V baterijas arhitektūra, kas pieļaus max uzlādes jaudu līdz 300 kWh (10-80% 20 min ideālos apstākļos, līdzīgi kā Taycan, bet šeit absolūtie kW baterijai lielāki). Mazā baterija būs 88kWh RWD versijā. Vienīgi cenu range ir plašs un faktiski ir ļoti tuvs ar Taycan, līdz ar to Latvijā šo auto tuvākajā laikā neredzēsim (gan dīleru trūkuma Eiropā, gan cenu dēļ).

MB prezentējis interesantu EV konceptu, kur baterijas tehnoloģija balstīta uz AMG One hypercar baterijas arhitektūru, kur pie tā paša svara baterijas ietilpība palielināta 1,3 reizes, bet kad tas nonāks ielās, vēl neprognozē - reāli ne ātrāk par 2025. gadu un noteiktu, ka tas nebūs entry level EV modeļos sākumā.
Offline
Fandulis
04. Jan 2022, 19:07 #3411

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13385

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Te būs reālāki eksemplāri, izņemot pēdējo
Bet pagaidām hibrīds

Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
V.I.P.
05. Jan 2022, 13:05 #3412

Kopš: 18. May 2005

Ziņojumi: 17357

Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]

vakar stopinju novadaa panaacu model S.
tas normaali, ka izmugureejaa logaa esoshajam bremzhu lukturam puse no lediem nedeg/raustaas?

tie auto tak nav tik veci. izskatiijaas kaa B6 passat lukturi, kam arii puse no lediem nedeg.
Offline
peecise28
08. Jan 2022, 11:10 #3413

Kopš: 19. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3570

Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto

https://www.delfi.lv/auto/zinas/vacietis-ar-tes...ru.d?id=53936591

tā jau teslas līdz Rumbulai nenonāks...
Offline
850
08. Jan 2022, 11:52 #3414

Kopš: 05. Jan 2022

Ziņojumi: 41

Braucu ar:


08 Jan 2022, 11:10:46 @peecise28 rakstīja:
(1 500 000km Tesla)

tā jau teslas līdz Rumbulai nenonāks...


izklausās lieliski, ka čalim aizgājuši pāris komplekti ar motoriem un akumulatoriem )

tiku pie teslas model 3 uz nedēļu. nu nezinu.. kad ap 0 grādiem var nobruakt savus 350km, kad -10 vai vairāk aiziet ap 250km var salasīt.. nu nesēžu es kruīzā uz 90, braucu normāli kā ar jebkuru citu auto. Pats īpašnieks saka, ka jā, vasarā varot normāli braukt, bet ziemā ir so so. Bija uz nedēļu projām, atstāja patestēt
Offline
azlk
08. Jan 2022, 11:56 #3415

Kopš: 26. Dec 2021

Ziņojumi: 125

Braucu ar:

1 500 000 km, izklaisas pec DM101 amata braalja
Offline
Belluuns
08. Jan 2022, 11:57 #3416

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9631

Braucu ar: quattro

Protams ka nenonāks, visdrīzāk atdusēsies kapsētā. Tas tev nav gilzas samainīt un kantēt tālāk, pagaidam liekas, ka remonti būd smagi, dārgi un nerentabli. Ja jau neskartu 70% sabiedrības, tad butu pofig.
Offline
Samsasi
08. Jan 2022, 13:39 #3417

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4583

Braucu ar:

Nu ok par bačam skaidrs, 18 pakas maksā. Cik tas viens motors maksā?
Offline
Belluuns
08. Jan 2022, 14:21 #3418

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9631

Braucu ar: quattro

Tam jau vairs nav nozimes cik motors maksā. Ja pie 250k jamaina bača pa 18k un tas jādara jau otrajam saimniekam Latvijā, nu tad otreizejam tirgum nav nākotnes. Vēl interesanti kur paliks visi Trodo, IC un tirgoņi kā arī aftermarket detaļu ražotāji? Pec vietejo kadru tekstiem, ikdienas apkopes un remonti minimāli.
Offline
Mizx
08. Jan 2022, 19:44 #3419

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6212

Braucu ar:


08 Jan 2022, 11:10:46 @peecise28 rakstīja:
https://www.delfi.lv/auto/zinas/vacietis-ar-tes...ru.d?id=53936591

tā jau teslas līdz Rumbulai nenonāks...

Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
CP17
08. Jan 2022, 20:07 #3420

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


08 Jan 2022, 19:44:15 @Mizx rakstīja:
Spied "Play", lai skatītos video!


Kam te bija jautājums, kāpēc 'atvieglojumi' Teslām Lv ir tikai ar zilajiem nr

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo