Online

Pašreiz BMWPower skatās 113 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par E34

AutorsZiņojums
Staris
02. Oct 2008, 23:41 #341

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

bet viņš gāja normāli tai laikā, kad kastanītim piederēja
Offline
Whazaaa
02. Oct 2008, 23:42 #342

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

ja baigi rūcināja tad izskatījās, ka spolē :shura_redz_duumus:



-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
Staris
02. Oct 2008, 23:43 #343

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

tas tāpēc, ka pārprogrammējām nevis vadības bloku, bet sūkni
Offline
LA
02. Oct 2008, 23:43 #344

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250

Vel paturpinashu - miglinieki iznjemti , lukturu apmazgaataaji novaakti , El. shorka likvideta un aizmugurējā palutkā ar "lobziku" izgrietsts vaurums prieksh basiem ! Vadītāja durvis no iekšpuses vaļā netaisās, motors mēdzot pārkarst , caurs izpūtējs eee.. nu vel kautkas bija , bet to vēlāk

P.S. cēēēna 2.1k LS
Offline
invisible
02. Oct 2008, 23:46 #345

Kopš: 23. Jul 2006

Ziņojumi: 6937

Braucu ar:

Ir arī video kaut kur no TDSportošanas, ja atradīšu, ielikšu arī tos
Offline
rolis1987
02. Oct 2008, 23:56 #346

Kopš: 19. Dec 2006

No: Liepāja

Ziņojumi: 2871

Braucu ar:

nu neredzamais jau ar tur sakrāmēja nejēgā daudz, nav ko tagad šausmināties par izmaksām.
Bija man ar 1992. gada 525Tds, gadu kā no Vācijas.
Lūk, neilgi pēc iegādes:

Atceros, kad dzinu mājās, sajūta bija tāda it kā brauktu ar jaunu auto, braucot pa bedraino Rīga - Liepāja šoseju salonā ne mazāko trokšņu, tik līganni gāja. Biju starā. Nobraucu ap 40k. Izmaksas:
eļļa ap 40ls, filtri ap 20Ls, un abaskaut kādas aizm. amortizatoru bukses ap 50Ls. Tas arī viss. Auto bija super. Pats nesaprotu nafig pārdevu. aaaa spuldzītes baigi bieži dega ārā. bija jāmaina reizi 2 mēnešos.
P.S. Aizgāja uz Ventspili. Varbūt ir manīts?

[ Šo ziņu laboja rolis1987, 03 Oct 2008, 00:02:25 ]

Offline
rolis1987
02. Oct 2008, 23:59 #347

Kopš: 19. Dec 2006

No: Liepāja

Ziņojumi: 2871

Braucu ar:

kā samazināt to palagu?
Offline
invisible
03. Oct 2008, 00:01 #348

Kopš: 23. Jul 2006

Ziņojumi: 6937

Braucu ar:

kaut vai atver ar paintu -> ctrl+w, 50, 50, ok, save
Offline
Whazaaa
03. Oct 2008, 00:03 #349

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

hvz man ar e34 tikai pozitīva pieredze, kad bija 17 un nebija ko atņemt tad nopirku šādu




89' 535, vērās vienkārši lupatās, eļļu arī ēda normāli ja deva dirsās kas notika 100% visu laiku, žēl, ka nācās šķirties, bet savārīju sūdus un nebija citas izvēles.

tad piespiedu māsu nopirkt šādu auto



93' 520, ahujennais, lai gan nemotors. nopirkām no de pa limonādi un remontos nekas extra mega giga nav aizgājis, tikai maintenance.

nu un tikko izdomājām ka vajag vēlvienu e34 un ir



95' 525, arī labs, pagaidām viss čiki, apskatē izdrāza tikai par nesaregulētiem migleniekiem. abi iepriekšējie auto no de protams izņemot manu 535 kuru no filipa nopirku.

tourings ir tiešām ietilpīgāks, var salikt visas rajona čavas bagāžā




-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
Staris
03. Oct 2008, 00:03 #350

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Whazaaa pirmajā bildē izmantoji jauno aerosolu pret fotoradariem?

[ Šo ziņu laboja Staris, 03 Oct 2008, 00:05:23 ]

Offline
invisible
03. Oct 2008, 00:05 #351

Kopš: 23. Jul 2006

Ziņojumi: 6937

Braucu ar:

prieks, ka citiem ir vairāk pozitīva pieredze ar e34
Offline
Whazaaa
03. Oct 2008, 00:08 #352

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro


03 Oct 2008, 00:03:43 Staris rakstīja:
Whazaaa pirmajā bildē izmantoji jauno aerosolu pret fotoradariem?

ja arī tad būtu bijuši fotoradari man pohuj, jo es viņu uz draudzenes vārda piereģistrēju

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
rolis1987
03. Oct 2008, 00:08 #353

Kopš: 19. Dec 2006

No: Liepāja

Ziņojumi: 2871

Braucu ar:

Tas GT-811
Offline
LA
03. Oct 2008, 00:16 #354

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250

nu jau jau visi tad es arī

Pirmais normālais auto , ja neskaita beztiesību šrotus.
e34 525tds
Braucu nedaudz vairāk , kā 0.5 gadu ieguldīti ir ap 500ls
Labs auto , ja apstākļi nespeistu , tad brauktu vel ilgi (un , ja situāciju būtu labāka apgreidotos uz 530D e39 :kaspich
No sākuma bija pilnīgs stock
uz doto brīdi izskatās aptuveni šādi
Offline
Chesterb
15. Oct 2008, 23:26 #355

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 900

Braucu ar: Audi :(

arī atrādīšu mans 95. gada 525
ar nesačakarētu bampera stūri tagad braukāju bez bampera labās daļas fragmenta, bija drift hārd betona huiņā bet jau ir iepirkts bamperis no marihuāna kā arī miglinieki, viss sakrāsots, bet marinēsies līdz pavasarim, kad pēc sniega ārī tiks uzinstalēts
varu teikt tikai to labāko, ir bijuši e28 525, e36 325 un tagad sis no BMW, viennozīmigi favorīts no bijušajiem, tikai varētu būt ņiprāks ar kādu V8, bet tā pilnībā apmierina gadu esmu nobraukājis bez īpaši lieliem kreņķiem, tagad šādu tādu naudu vajadzēs ieguldīt jo šķiet, ka ir ķēde sākusi grabēt
Offline
Kashelz
16. Oct 2008, 09:17 #356

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


15 Oct 2008, 22:27:23 Rockstar rakstīja:
Kur var dabūt e34 aizmugurējo durvju mazo lodziņu ar vesēlām gumijām un klipšiem? Vai var nopirkt atsevišķi to gumiju ar klipšiem?

Shrotos ir, lenaa garaa tik araa janjem un liidz 10ls cena, ja galiigi nevari dabut varu megjinat savaa miestaa uz shrotu aizbraukt kur savam njeemu, nebiaj problemu iznjemt, chakars ir bet mieriigi ja durtinjas izjauc Un stikls naak ieliimeets gumijaa, atsevishkji nekas nebus.
Offline
Raiders
16. Oct 2008, 20:58 #357

Kopš: 04. Nov 2006

Ziņojumi: 140

Braucu ar: Rūpnīcas M pakotu e34 525 tds

Runājot par to melno `93 E34 M525 TDS, tad tas ir rets gadījums, kur agrāk, laikam, bijis kruts dampis, bet tagad NEREĀLS šrots
Visvairāk man fascinē tas, ka viņam ir mehāniskais sūknis uzbāzts- kauns tam šrotam spiest iekšā, jo kūp kā divi kamazi, bet kad nogriež nost, tad motors vairāk slāpst nost nekā strādā, kulise līdz pēdējam nodrāzta, izpūtējs visā garumā ar caurumiem, ritošais vispār komenārus neprasa- aizmugurējie amiņi ir beigti un visa viņa vadāmība ir vnk nožēlojama un tad vēl tas vizuālais
Bet tā jau braukt var bet viņš ir tā bijis jāts un kauts, ka vairāk vairs nav bijis iespējams!
Offline
Raiders
16. Oct 2008, 21:15 #358

Kopš: 04. Nov 2006

Ziņojumi: 140

Braucu ar: Rūpnīcas M pakotu e34 525 tds


02 Oct 2008, 23:43:41 LaurisA rakstīja:
Vel paturpinashu - miglinieki iznjemti , lukturu apmazgaataaji novaakti , El. shorka likvideta un aizmugurējā palutkā ar "lobziku" izgrietsts vaurums prieksh basiem ! Vadītāja durvis no iekšpuses vaļā netaisās, motors mēdzot pārkarst , caurs izpūtējs eee.. nu vel kautkas bija , bet to vēlāk

P.S. cēēēna 2.1k LS


Vispār reāli viņš tiktu atdots par 1.2 k ls un TA arī kā nekā līdz 04/2009 bet runājot par cenu, tad tāda viņam ir attiecīga, jo reāli analoģisku E34 525 TDS neesmu redzējis, attiecībā uz komplektāciju un aprīkojumu, kaut arī puse nestrādā, bet tāds viņa tika nolaists.
Offline
-Edm-
16. Oct 2008, 21:31 #359

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18121

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.

atraadam savejo !bijushi ap 6-7 e34 un atsauxmes tikai labaakas shis pedejaizz


-----------------
Offline
Instigater
16. Oct 2008, 21:46 #360

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Bija man reiz gadu E34 525i ar tomātkārbu un M20. Skrejamais nebija, toties auto man ļoti patika. Tika pagādāds no tēva klasesbiedra, kuram tas pārsvarā bija svētdienas auto. Kā vēlāk tika secināts, tad bijis sists, pirms atvilkts uz LV. Ģeometrija un darbu kvalitāte bija OK, ja neskaita to, ka senajos laikos kāds krāsai ekonomijas nolūkos nebija laku spārniem un haubei uzpūtis. No ekstrām nebija nekas, tikai kruīzkontrole un temperatūras sensors. Gaišais salons gan ļoti patika un tagad E34 ar katafalka melno vairs redzēt negribu.

Nopirku pa 800Ls, izgāju TA pa nullīti, pārdevu pa 1200Ls, kad līdz TA bija palicis mazāk kā mēnesis. Nopirka kaut kādi stulbi krievi, kuri jau pirmajos metros viņu sāka jāt. Reāli parāva škrobe, kad mani kā pasažieri aizveda līdz darbam. Labi, ka vismaz ar draugiem nodzērām bēres. Pēc 2 nedēļām zvanīja vēl un pārmeta man, ko atsperes salauztas. TA auto tā arī nekad pēc manis nebija pat mēģināts iet.

Izmaksu tabula, ja auto uztur stāvoklī, lai nākamo TA arī pa nullīti varētu iziet.


Pats auto




Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo