Online

Pašreiz BMWPower skatās 106 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
kamikadzemk
19. Dec 2021, 21:49 #3381

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3416

Braucu ar:


19 Dec 2021, 18:39:30 @uldens1 rakstīja:

19 Dec 2021, 18:22:47 @kamikadzemk rakstīja:
A nah to vadītāja apliecību, ja tas vairs nav personu apliecinošs dokuments?
vad\itāja apliecība tak apliecina ka esi apguvis braukšanas prasmi un drīksti piedalīties satiksmē

https://www.csdd.lv/jaunumi/autovaditajiem-vair...ditaja-aplieciba

Fiziski man viņa nav vajadzīga.

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
CP17
19. Dec 2021, 21:54 #3382

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


19 Dec 2021, 21:49:13 @kamikadzemk rakstīja:

19 Dec 2021, 18:39:30 @uldens1 rakstīja:

19 Dec 2021, 18:22:47 @kamikadzemk rakstīja:
A nah to vadītāja apliecību, ja tas vairs nav personu apliecinošs dokuments?
vad\itāja apliecība tak apliecina ka esi apguvis braukšanas prasmi un drīksti piedalīties satiksmē

https://www.csdd.lv/jaunumi/autovaditajiem-vair...ditaja-aplieciba

Fiziski man viņa nav vajadzīga.

Nejauc p.mpi ar pirkstu, tas ka nav jāvadā līdz, nenozīmē, ka viņa un reģistrācijas apliecība nav jāiegūst/jāsaņem fiziski.

[ Šo ziņu laboja CP17, 19 Dec 2021, 21:55:17 ]



-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
Damn
20. Dec 2021, 21:26 #3383

Kopš: 24. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10803

Braucu ar:


19 Dec 2021, 18:49:40 @DiksIrseejs rakstīja:

19 Dec 2021, 07:54:19 @Damn rakstīja:
Noteikti grib atjaunot kādu tuvējo trafiņu ar klienta līdzalību

Jo pirms paneļu uzlikšanas bija doma palielināt ievadrošinātāju. Izrādās, ka ST grib nedaudz izlīdzināt jaudas no esošā trafiņa uz citu un piedāvāja, ka daļēji jāfinansē līnijas nomaiņa. Arī tika laipni atteikts, ka papildus jauda nebūs vajadzīga.


Cik A ta vajag, lai uzliktu to 10kw sistēmu? Ar plāns nākošvasar stutēt. Ir tagad 25


16A, tb ar 25A būs ok, ja vien ST nebūs kādas papildus prasības.

p.s. Ievaddrošinātāju gribējās palielināt citu iemeslu dēļ.
Offline
depo
22. Dec 2021, 07:59 #3384

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu

Ķīnas auto tematikai veltītais izdevums MyDrivers pārbaudījis četrdesmit elektroautomobiļu funkcionalitāti 20 grādu salā. Testā piedalījās arī pie mums pazīstamie Audi, Tesla un Porsche ražojumi.

MyDrivers eksperiments notika Ķīnas ziemeļos un tajā piedalījās vairāk nekā četri desmiti elektroautomobiļu. Vairums no tiem pazīstami tikai Ķīnā, taču daži, tostarp Tesla Model Y un Model 3, Porsche Taycan, Audi e-tron, Volkswagen ID.3, Geely Geometry C un Polestar 2 ir labi pazīstami arī mūsu platuma grādos.

Pirms testiem visi elektromobiļi tika uzlādēti līdz 100 procentiem un atstāti pa nakti stāvvietā. No rīta testi sākās ekonomiskā braukšanas režīmā ar kinētiskās enerģijas atgūšanas funkciju bremzēšanas laikā, salonā atradās vadītājs un viens pasažieris, bet klimata iekārta bija ieslēgta un noregulēta uz 24 grādiem pēc Celsija.

Lielākā daļa automašīnu 20 grādu salā zaudēja 40 līdz 60 procentus no ražotāja uzrādītās sniedzamības. Ķīnas modelis Weilai EC6 izrādījās labākais: tas saglabāja 54,8 procentus no uzlādes un spēja nobraukt 336,9 kilometrus no dokumentācijā ražotāja uzrādītajiem 615 km.

Procentu attiecībās labāko rezultātu uzrādīja populārais mazcenas modelis Wuling Hongguang Mini EV, kas no deklarētajiem 170 km spēja nobraukt 103,2 kilometrus (60,7 procenti).

Tesla Model Y lielajā aukstumā saglabāja vairāk nekā 47 procentus enerģijas, kas ļāva sasniegt 279,6 km no teorētiski iespējamajiem 594 km, savukārt Eiropā vairāk pazīstamo automobiļu rezultāti bija sekojoši: Geely Geometry C (50,2 procenti, 276,2 kilometri no 550), Audi e-tron (58,6 procenti, 272,3 kilometri no 465), Polestar 2 (48,2 procenti, 246,6 kilometri no 512), Porsche Taycan (54,6 procenti, 226,2 kilometri no 414), Tesla Model 3 (42,8 procenti, 200,2 kilometri no 46 un Volkswagen ID.3 (38,91 procents, 167,3 kilometri no 430).
Offline
Ards
22. Dec 2021, 08:51 #3385

Kopš: 22. Feb 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 487

Braucu ar: Toyotu

Ja dzīvo ziemeļpolā labak EV nepirkt..
Offline
Marex_FF6
22. Dec 2021, 10:08 #3386

Kopš: 25. Mar 2003

Ziņojumi: 5334

Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6


22 Dec 2021, 07:59:59 @depo rakstīja:
Ķīnas auto tematikai veltītais izdevums MyDrivers pārbaudījis četrdesmit elektroautomobiļu funkcionalitāti 20 grādu salā. Testā piedalījās arī pie mums pazīstamie Audi, Tesla un Porsche ražojumi.

MyDrivers eksperiments notika Ķīnas ziemeļos un tajā piedalījās vairāk nekā četri desmiti elektroautomobiļu. Vairums no tiem pazīstami tikai Ķīnā, taču daži, tostarp Tesla Model Y un Model 3, Porsche Taycan, Audi e-tron, Volkswagen ID.3, Geely Geometry C un Polestar 2 ir labi pazīstami arī mūsu platuma grādos.

Pirms testiem visi elektromobiļi tika uzlādēti līdz 100 procentiem un atstāti pa nakti stāvvietā. No rīta testi sākās ekonomiskā braukšanas režīmā ar kinētiskās enerģijas atgūšanas funkciju bremzēšanas laikā, salonā atradās vadītājs un viens pasažieris, bet klimata iekārta bija ieslēgta un noregulēta uz 24 grādiem pēc Celsija.

Lielākā daļa automašīnu 20 grādu salā zaudēja 40 līdz 60 procentus no ražotāja uzrādītās sniedzamības. Ķīnas modelis Weilai EC6 izrādījās labākais: tas saglabāja 54,8 procentus no uzlādes un spēja nobraukt 336,9 kilometrus no dokumentācijā ražotāja uzrādītajiem 615 km.

Procentu attiecībās labāko rezultātu uzrādīja populārais mazcenas modelis Wuling Hongguang Mini EV, kas no deklarētajiem 170 km spēja nobraukt 103,2 kilometrus (60,7 procenti).

Tesla Model Y lielajā aukstumā saglabāja vairāk nekā 47 procentus enerģijas, kas ļāva sasniegt 279,6 km no teorētiski iespējamajiem 594 km, savukārt Eiropā vairāk pazīstamo automobiļu rezultāti bija sekojoši: Geely Geometry C (50,2 procenti, 276,2 kilometri no 550), Audi e-tron (58,6 procenti, 272,3 kilometri no 465), Polestar 2 (48,2 procenti, 246,6 kilometri no 512), Porsche Taycan (54,6 procenti, 226,2 kilometri no 414), Tesla Model 3 (42,8 procenti, 200,2 kilometri no 46 un Volkswagen ID.3 (38,91 procents, 167,3 kilometri no 430).


Nixx ar savu unikālo modeli būtu pierādījis absolūti citu performanci...
Offline
elbruss
22. Dec 2021, 10:17 #3387

Kopš: 12. May 2006

Ziņojumi: 1007

Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes

Manuprāt, vajadzētu linku uz oriģinālo testu lapu un iedziļināties testa procedūrās. Testos var sasniegt rezultātus "kādus vajag", ja pacenšās.
24 grādi salonā liekas pārtspīlēti, turklāt automašīnām ar siltumsūkni zemā temperatūrā vajadzēja uzrādīt labākus rezultātus par mašīnām bez. Kaut kas tur nav līdz galam pateikts vai arī ķīnieši mēģināja pacelt savu EV prestižu.

[ Šo ziņu laboja elbruss, 22 Dec 2021, 10:18:47 ]

Offline
1986
22. Dec 2021, 10:54 #3388

Kopš: 25. Jan 2015

Ziņojumi: 307

Braucu ar: 3 dāmām un ar V8


22 Dec 2021, 10:17:03 @elbruss rakstīja:
Manuprāt, vajadzētu linku uz oriģinālo testu lapu un iedziļināties testa procedūrās. Testos var sasniegt rezultātus "kādus vajag", ja pacenšās.
24 grādi salonā liekas pārtspīlēti, turklāt automašīnām ar siltumsūkni zemā temperatūrā vajadzēja uzrādīt labākus rezultātus par mašīnām bez. Kaut kas tur nav līdz galam pateikts vai arī ķīnieši mēģināja pacelt savu EV prestižu.


Ja pareizi saprotu, tad siltumsūknis vairāk nav īpaši efektīvs zem -12/-15 grādiem
Offline
elbruss
22. Dec 2021, 11:19 #3389

Kopš: 12. May 2006

Ziņojumi: 1007

Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes


22 Dec 2021, 10:54:35 @1986 rakstīja:
Ja pareizi saprotu, tad siltumsūknis vairāk nav īpaši efektīvs zem -12/-15 grādiem


Nu nosacīti jā. COP no 4-5 nokritīsies uz kādi 3, bet tas tik un tā būs ar kārtu efektīvāks par elektrisko spirāli.
Par to pašu āra temperatūru, "velns slēpjas detaļās", piemēram pirmos auto sāk testēt 6 no rīta pie -25C, bet citus testē dienas vidū pie temperatūras -3C. Preses relīzē ieraksta "testi notika -20C grādos", kas ir tāds klasisks krievu mēdiju manipulācijas paņēmiens. Tādas puspatiesības.
Offline
XK220
22. Dec 2021, 15:48 #3390

Kopš: 26. Dec 2015

Ziņojumi: 3264

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu

Es piekrītu tsam, ka -20 grādos range paliek aptuveni 60-65% no max labākā vasaras range. Bet tas ir visiem EV braucējiem saprotams. Bet te atkal ir bet - EV nebūs problēmas ar "piešķilšanu". 40 auto gan notestēt ir diezgan neobjektīvi, jo auto, kurš tikko lādēts vai braukts būs efektīvāks, nekā auto, kurš pa nakti stāvējis. Tāpat visiem 40 auto trāpīt vienādā temperatūrā un apstākļos ir neiespējami. Kāds brauca pa puteni, kādam jau ielas bija tīrākas. Un testā uzreiz 10% starpība.
Offline
josi
22. Dec 2021, 16:26 #3391

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


22 Dec 2021, 15:48:52 @XK220 rakstīja:
40 auto gan notestēt ir diezgan neobjektīvi, jo auto, kurš tikko lādēts vai braukts būs efektīvāks, nekā auto, kurš pa nakti stāvējis. Tāpat visiem 40 auto trāpīt vienādā temperatūrā un apstākļos ir neiespējami. Kāds brauca pa puteni, kādam jau ielas bija tīrākas. Un testā uzreiz 10% starpība.

Kas tev liek domāt, ka 1 miljards ķīniešu nevar notestēt 40 elektroauto vienādos apstākļos?
Offline
uldens1
22. Dec 2021, 18:14 #3392

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16217

Braucu ar:


22 Dec 2021, 15:48:52 @XK220 rakstīja:
Es piekrītu tsam, ka -20 grādos range paliek aptuveni 60-65% no max labākā vasaras range. Bet tas ir visiem EV braucējiem saprotams. Bet te atkal ir bet - EV nebūs problēmas ar "piešķilšanu". 40 auto gan notestēt ir diezgan neobjektīvi, jo auto, kurš tikko lādēts vai braukts būs efektīvāks, nekā auto, kurš pa nakti stāvējis. Tāpat visiem 40 auto trāpīt vienādā temperatūrā un apstākļos ir neiespējami. Kāds brauca pa puteni, kādam jau ielas bija tīrākas. Un testā uzreiz 10% starpība.
tāda aukstumā benzīnieki ar rij krietni vairāk,dīzeļi drusku vairāk
Offline
Mizx
22. Dec 2021, 23:01 #3393

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6212

Braucu ar:


22 Dec 2021, 16:26:05 @josi rakstīja:

22 Dec 2021, 15:48:52 @XK220 rakstīja:
40 auto gan notestēt ir diezgan neobjektīvi, jo auto, kurš tikko lādēts vai braukts būs efektīvāks, nekā auto, kurš pa nakti stāvējis. Tāpat visiem 40 auto trāpīt vienādā temperatūrā un apstākļos ir neiespējami. Kāds brauca pa puteni, kādam jau ielas bija tīrākas. Un testā uzreiz 10% starpība.

Kas tev liek domāt, ka 1 miljards ķīniešu nevar notestēt 40 elektroauto vienādos apstākļos?

Un vienā laikā. To pat pie mums varētu.
Offline
abyss
22. Dec 2021, 23:05 #3394

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8254

Braucu ar: e39 523


22 Dec 2021, 18:14:48 @uldens1 rakstīja:

22 Dec 2021, 15:48:52 @XK220 rakstīja:
Es piekrītu tsam, ka -20 grādos range paliek aptuveni 60-65% no max labākā vasaras range. Bet tas ir visiem EV braucējiem saprotams. Bet te atkal ir bet - EV nebūs problēmas ar "piešķilšanu". 40 auto gan notestēt ir diezgan neobjektīvi, jo auto, kurš tikko lādēts vai braukts būs efektīvāks, nekā auto, kurš pa nakti stāvējis. Tāpat visiem 40 auto trāpīt vienādā temperatūrā un apstākļos ir neiespējami. Kāds brauca pa puteni, kādam jau ielas bija tīrākas. Un testā uzreiz 10% starpība.
tāda aukstumā benzīnieki ar rij krietni vairāk,dīzeļi drusku vairāk


Acīmredzot no dzinējiem saproti tik pat daudz cik no..pag aizmirsu, ka Tu vispār neko nerubī

Tas tests pa lielam legit. Nākošie potenciāli EV īpašnieki var klausīties powera ekspertus vai arī apskatīt neatkarīgus testus un izdarīt ekoloģisku un ekonomiski pareizi izvēli
Offline
CP17
22. Dec 2021, 23:09 #3395

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

Da labi, it kā šī topika 'iedzīvotāji' nav vairs tīņi ar e36/39 utt, tak tas pats Iphons zaudē pie -20c(pat pie -17c ) savas akku jaudas/kapacitāti pa apm 60% vai cik tur, vai vnk izrubās par ko stress? Tas tā liriska atkāpe, tā kā nesaprotu izbrīnu. Runājot par testu objektivitāti paanalizējat mazliet kritiski Gada auto Lv kur nu vēl čaina testus

[ Šo ziņu laboja CP17, 22 Dec 2021, 23:16:31 ]



-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
Samsasi
23. Dec 2021, 00:04 #3396

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4583

Braucu ar:


22 Dec 2021, 23:05:36 @abyss rakstīja:

22 Dec 2021, 18:14:48 @uldens1 rakstīja:

22 Dec 2021, 15:48:52 @XK220 rakstīja:
Es piekrītu tsam, ka -20 grādos range paliek aptuveni 60-65% no max labākā vasaras range. Bet tas ir visiem EV braucējiem saprotams. Bet te atkal ir bet - EV nebūs problēmas ar "piešķilšanu". 40 auto gan notestēt ir diezgan neobjektīvi, jo auto, kurš tikko lādēts vai braukts būs efektīvāks, nekā auto, kurš pa nakti stāvējis. Tāpat visiem 40 auto trāpīt vienādā temperatūrā un apstākļos ir neiespējami. Kāds brauca pa puteni, kādam jau ielas bija tīrākas. Un testā uzreiz 10% starpība.
tāda aukstumā benzīnieki ar rij krietni vairāk,dīzeļi drusku vairāk


Acīmredzot no dzinējiem saproti tik pat daudz cik no..pag aizmirsu, ka Tu vispār neko nerubī

Tas tests pa lielam legit. Nākošie potenciāli EV īpašnieki var klausīties powera ekspertus vai arī apskatīt neatkarīgus testus un izdarīt ekoloģisku un ekonomiski pareizi izvēli


Kurš būtu kāds neatkarīgs tests? Nav gadiemā tā, ka visi viņi velk deķīti uz kādu pusi?
Offline
S_2
23. Dec 2021, 09:04 #3397

Kopš: 16. Nov 2005

Ziņojumi: 660

Braucu ar: Audi


tesla
Offline
HiJaCKeR
23. Dec 2021, 15:21 #3398

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4653

Braucu ar: BMW E90 330i



Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
emigrants
25. Dec 2021, 18:16 #3399

Kopš: 01. Mar 2003

Ziņojumi: 4060

Braucu ar: to kas bildē

Nopietns solis
Offline
krishx88
26. Dec 2021, 01:31 #3400

Kopš: 14. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 60

Braucu ar: Honda CR 500, Volvo


25 Dec 2021, 18:16:25 @emigrants rakstīja:
Nopietns solis


Nu Hyundai jau nekad ar nav bijis baigais iekšdzedzes dzinēju ražotāja etalons.....
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo