Online
Pašreiz BMWPower skatās 106 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Elektroauto EV
Autors | Ziņojums |
kamikadzemk | 19. Dec 2021, 21:49 |
#3381
|
| Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3416
Braucu ar:
|
19 Dec 2021, 18:39:30 @uldens1 rakstīja:
19 Dec 2021, 18:22:47 @kamikadzemk rakstīja:
A nah to vadītāja apliecību, ja tas vairs nav personu apliecinošs dokuments?
vad\itāja apliecība tak apliecina ka esi apguvis braukšanas prasmi un drīksti piedalīties satiksmē
https://www.csdd.lv/jaunumi/autovaditajiem-vair...ditaja-aplieciba
Fiziski man viņa nav vajadzīga.
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas | Offline | | |
CP17 | 19. Dec 2021, 21:54 |
#3382
|
| Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
19 Dec 2021, 21:49:13 @kamikadzemk rakstīja:
19 Dec 2021, 18:39:30 @uldens1 rakstīja:
19 Dec 2021, 18:22:47 @kamikadzemk rakstīja:
A nah to vadītāja apliecību, ja tas vairs nav personu apliecinošs dokuments?
vad\itāja apliecība tak apliecina ka esi apguvis braukšanas prasmi un drīksti piedalīties satiksmē
https://www.csdd.lv/jaunumi/autovaditajiem-vair...ditaja-aplieciba
Fiziski man viņa nav vajadzīga.
Nejauc p.mpi ar pirkstu, tas ka nav jāvadā līdz, nenozīmē, ka viņa un reģistrācijas apliecība nav jāiegūst/jāsaņem fiziski.[ Šo ziņu laboja CP17, 19 Dec 2021, 21:55:17 ]
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
Damn | 20. Dec 2021, 21:26 |
#3383
|
| Kopš: 24. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 10803
Braucu ar:
|
19 Dec 2021, 18:49:40 @DiksIrseejs rakstīja:
19 Dec 2021, 07:54:19 @Damn rakstīja:
Noteikti grib atjaunot kādu tuvējo trafiņu ar klienta līdzalību
Jo pirms paneļu uzlikšanas bija doma palielināt ievadrošinātāju. Izrādās, ka ST grib nedaudz izlīdzināt jaudas no esošā trafiņa uz citu un piedāvāja, ka daļēji jāfinansē līnijas nomaiņa. Arī tika laipni atteikts, ka papildus jauda nebūs vajadzīga.
Cik A ta vajag, lai uzliktu to 10kw sistēmu? Ar plāns nākošvasar stutēt. Ir tagad 25
16A, tb ar 25A būs ok, ja vien ST nebūs kādas papildus prasības.
p.s. Ievaddrošinātāju gribējās palielināt citu iemeslu dēļ. | Offline | | |
depo | 22. Dec 2021, 07:59 |
#3384
|
| Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20951
Braucu ar: Zirgu
| Ķīnas auto tematikai veltītais izdevums MyDrivers pārbaudījis četrdesmit elektroautomobiļu funkcionalitāti 20 grādu salā. Testā piedalījās arī pie mums pazīstamie Audi, Tesla un Porsche ražojumi.
MyDrivers eksperiments notika Ķīnas ziemeļos un tajā piedalījās vairāk nekā četri desmiti elektroautomobiļu. Vairums no tiem pazīstami tikai Ķīnā, taču daži, tostarp Tesla Model Y un Model 3, Porsche Taycan, Audi e-tron, Volkswagen ID.3, Geely Geometry C un Polestar 2 ir labi pazīstami arī mūsu platuma grādos.
Pirms testiem visi elektromobiļi tika uzlādēti līdz 100 procentiem un atstāti pa nakti stāvvietā. No rīta testi sākās ekonomiskā braukšanas režīmā ar kinētiskās enerģijas atgūšanas funkciju bremzēšanas laikā, salonā atradās vadītājs un viens pasažieris, bet klimata iekārta bija ieslēgta un noregulēta uz 24 grādiem pēc Celsija.
Lielākā daļa automašīnu 20 grādu salā zaudēja 40 līdz 60 procentus no ražotāja uzrādītās sniedzamības. Ķīnas modelis Weilai EC6 izrādījās labākais: tas saglabāja 54,8 procentus no uzlādes un spēja nobraukt 336,9 kilometrus no dokumentācijā ražotāja uzrādītajiem 615 km.
Procentu attiecībās labāko rezultātu uzrādīja populārais mazcenas modelis Wuling Hongguang Mini EV, kas no deklarētajiem 170 km spēja nobraukt 103,2 kilometrus (60,7 procenti).
Tesla Model Y lielajā aukstumā saglabāja vairāk nekā 47 procentus enerģijas, kas ļāva sasniegt 279,6 km no teorētiski iespējamajiem 594 km, savukārt Eiropā vairāk pazīstamo automobiļu rezultāti bija sekojoši: Geely Geometry C (50,2 procenti, 276,2 kilometri no 550), Audi e-tron (58,6 procenti, 272,3 kilometri no 465), Polestar 2 (48,2 procenti, 246,6 kilometri no 512), Porsche Taycan (54,6 procenti, 226,2 kilometri no 414), Tesla Model 3 (42,8 procenti, 200,2 kilometri no 46 un Volkswagen ID.3 (38,91 procents, 167,3 kilometri no 430). | Offline | | |
Ards | 22. Dec 2021, 08:51 |
#3385
|
| Kopš: 22. Feb 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 487
Braucu ar: Toyotu
| Ja dzīvo ziemeļpolā labak EV nepirkt.. | Offline | | |
Marex_FF6 | 22. Dec 2021, 10:08 |
#3386
|
| Kopš: 25. Mar 2003
Ziņojumi: 5334
Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6
|
22 Dec 2021, 07:59:59 @depo rakstīja:
Ķīnas auto tematikai veltītais izdevums MyDrivers pārbaudījis četrdesmit elektroautomobiļu funkcionalitāti 20 grādu salā. Testā piedalījās arī pie mums pazīstamie Audi, Tesla un Porsche ražojumi.
MyDrivers eksperiments notika Ķīnas ziemeļos un tajā piedalījās vairāk nekā četri desmiti elektroautomobiļu. Vairums no tiem pazīstami tikai Ķīnā, taču daži, tostarp Tesla Model Y un Model 3, Porsche Taycan, Audi e-tron, Volkswagen ID.3, Geely Geometry C un Polestar 2 ir labi pazīstami arī mūsu platuma grādos.
Pirms testiem visi elektromobiļi tika uzlādēti līdz 100 procentiem un atstāti pa nakti stāvvietā. No rīta testi sākās ekonomiskā braukšanas režīmā ar kinētiskās enerģijas atgūšanas funkciju bremzēšanas laikā, salonā atradās vadītājs un viens pasažieris, bet klimata iekārta bija ieslēgta un noregulēta uz 24 grādiem pēc Celsija.
Lielākā daļa automašīnu 20 grādu salā zaudēja 40 līdz 60 procentus no ražotāja uzrādītās sniedzamības. Ķīnas modelis Weilai EC6 izrādījās labākais: tas saglabāja 54,8 procentus no uzlādes un spēja nobraukt 336,9 kilometrus no dokumentācijā ražotāja uzrādītajiem 615 km.
Procentu attiecībās labāko rezultātu uzrādīja populārais mazcenas modelis Wuling Hongguang Mini EV, kas no deklarētajiem 170 km spēja nobraukt 103,2 kilometrus (60,7 procenti).
Tesla Model Y lielajā aukstumā saglabāja vairāk nekā 47 procentus enerģijas, kas ļāva sasniegt 279,6 km no teorētiski iespējamajiem 594 km, savukārt Eiropā vairāk pazīstamo automobiļu rezultāti bija sekojoši: Geely Geometry C (50,2 procenti, 276,2 kilometri no 550), Audi e-tron (58,6 procenti, 272,3 kilometri no 465), Polestar 2 (48,2 procenti, 246,6 kilometri no 512), Porsche Taycan (54,6 procenti, 226,2 kilometri no 414), Tesla Model 3 (42,8 procenti, 200,2 kilometri no 46 un Volkswagen ID.3 (38,91 procents, 167,3 kilometri no 430).
Nixx ar savu unikālo modeli būtu pierādījis absolūti citu performanci... | Offline | | |
elbruss | 22. Dec 2021, 10:17 |
#3387
|
| Kopš: 12. May 2006
Ziņojumi: 1007
Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes
| Manuprāt, vajadzētu linku uz oriģinālo testu lapu un iedziļināties testa procedūrās. Testos var sasniegt rezultātus "kādus vajag", ja pacenšās.
24 grādi salonā liekas pārtspīlēti, turklāt automašīnām ar siltumsūkni zemā temperatūrā vajadzēja uzrādīt labākus rezultātus par mašīnām bez. Kaut kas tur nav līdz galam pateikts vai arī ķīnieši mēģināja pacelt savu EV prestižu.[ Šo ziņu laboja elbruss, 22 Dec 2021, 10:18:47 ] | Offline | | |
1986 | 22. Dec 2021, 10:54 |
#3388
|
| Kopš: 25. Jan 2015
Ziņojumi: 307
Braucu ar: 3 dāmām un ar V8
|
22 Dec 2021, 10:17:03 @elbruss rakstīja:
Manuprāt, vajadzētu linku uz oriģinālo testu lapu un iedziļināties testa procedūrās. Testos var sasniegt rezultātus "kādus vajag", ja pacenšās.
24 grādi salonā liekas pārtspīlēti, turklāt automašīnām ar siltumsūkni zemā temperatūrā vajadzēja uzrādīt labākus rezultātus par mašīnām bez. Kaut kas tur nav līdz galam pateikts vai arī ķīnieši mēģināja pacelt savu EV prestižu.
Ja pareizi saprotu, tad siltumsūknis vairāk nav īpaši efektīvs zem -12/-15 grādiem | Offline | | |
|
elbruss | 22. Dec 2021, 11:19 |
#3389
|
| Kopš: 12. May 2006
Ziņojumi: 1007
Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes
|
22 Dec 2021, 10:54:35 @1986 rakstīja:
Ja pareizi saprotu, tad siltumsūknis vairāk nav īpaši efektīvs zem -12/-15 grādiem
Nu nosacīti jā. COP no 4-5 nokritīsies uz kādi 3, bet tas tik un tā būs ar kārtu efektīvāks par elektrisko spirāli.
Par to pašu āra temperatūru, "velns slēpjas detaļās", piemēram pirmos auto sāk testēt 6 no rīta pie -25C, bet citus testē dienas vidū pie temperatūras -3C. Preses relīzē ieraksta "testi notika -20C grādos", kas ir tāds klasisks krievu mēdiju manipulācijas paņēmiens. Tādas puspatiesības. | Offline | | |
XK220 | 22. Dec 2021, 15:48 |
#3390
|
| Kopš: 26. Dec 2015
Ziņojumi: 3264
Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu
| Es piekrītu tsam, ka -20 grādos range paliek aptuveni 60-65% no max labākā vasaras range. Bet tas ir visiem EV braucējiem saprotams. Bet te atkal ir bet - EV nebūs problēmas ar "piešķilšanu". 40 auto gan notestēt ir diezgan neobjektīvi, jo auto, kurš tikko lādēts vai braukts būs efektīvāks, nekā auto, kurš pa nakti stāvējis. Tāpat visiem 40 auto trāpīt vienādā temperatūrā un apstākļos ir neiespējami. Kāds brauca pa puteni, kādam jau ielas bija tīrākas. Un testā uzreiz 10% starpība. | Offline | | |
josi | 22. Dec 2021, 16:26 |
#3391
|
| Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
|
22 Dec 2021, 15:48:52 @XK220 rakstīja:
40 auto gan notestēt ir diezgan neobjektīvi, jo auto, kurš tikko lādēts vai braukts būs efektīvāks, nekā auto, kurš pa nakti stāvējis. Tāpat visiem 40 auto trāpīt vienādā temperatūrā un apstākļos ir neiespējami. Kāds brauca pa puteni, kādam jau ielas bija tīrākas. Un testā uzreiz 10% starpība.
Kas tev liek domāt, ka 1 miljards ķīniešu nevar notestēt 40 elektroauto vienādos apstākļos?
| Offline | | |
uldens1 | 22. Dec 2021, 18:14 |
#3392
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16217
Braucu ar:
|
22 Dec 2021, 15:48:52 @XK220 rakstīja:
Es piekrītu tsam, ka -20 grādos range paliek aptuveni 60-65% no max labākā vasaras range. Bet tas ir visiem EV braucējiem saprotams. Bet te atkal ir bet - EV nebūs problēmas ar "piešķilšanu". 40 auto gan notestēt ir diezgan neobjektīvi, jo auto, kurš tikko lādēts vai braukts būs efektīvāks, nekā auto, kurš pa nakti stāvējis. Tāpat visiem 40 auto trāpīt vienādā temperatūrā un apstākļos ir neiespējami. Kāds brauca pa puteni, kādam jau ielas bija tīrākas. Un testā uzreiz 10% starpība.
tāda aukstumā benzīnieki ar rij krietni vairāk,dīzeļi drusku vairāk | Offline | | |
Mizx | 22. Dec 2021, 23:01 |
#3393
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6212
Braucu ar:
|
22 Dec 2021, 16:26:05 @josi rakstīja:
22 Dec 2021, 15:48:52 @XK220 rakstīja:
40 auto gan notestēt ir diezgan neobjektīvi, jo auto, kurš tikko lādēts vai braukts būs efektīvāks, nekā auto, kurš pa nakti stāvējis. Tāpat visiem 40 auto trāpīt vienādā temperatūrā un apstākļos ir neiespējami. Kāds brauca pa puteni, kādam jau ielas bija tīrākas. Un testā uzreiz 10% starpība.
Kas tev liek domāt, ka 1 miljards ķīniešu nevar notestēt 40 elektroauto vienādos apstākļos?
Un vienā laikā. To pat pie mums varētu. | Offline | | |
abyss | 22. Dec 2021, 23:05 |
#3394
|
| Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8254
Braucu ar: e39 523
|
22 Dec 2021, 18:14:48 @uldens1 rakstīja:
22 Dec 2021, 15:48:52 @XK220 rakstīja:
Es piekrītu tsam, ka -20 grādos range paliek aptuveni 60-65% no max labākā vasaras range. Bet tas ir visiem EV braucējiem saprotams. Bet te atkal ir bet - EV nebūs problēmas ar "piešķilšanu". 40 auto gan notestēt ir diezgan neobjektīvi, jo auto, kurš tikko lādēts vai braukts būs efektīvāks, nekā auto, kurš pa nakti stāvējis. Tāpat visiem 40 auto trāpīt vienādā temperatūrā un apstākļos ir neiespējami. Kāds brauca pa puteni, kādam jau ielas bija tīrākas. Un testā uzreiz 10% starpība.
tāda aukstumā benzīnieki ar rij krietni vairāk,dīzeļi drusku vairāk
Acīmredzot no dzinējiem saproti tik pat daudz cik no..pag aizmirsu, ka Tu vispār neko nerubī
Tas tests pa lielam legit. Nākošie potenciāli EV īpašnieki var klausīties powera ekspertus vai arī apskatīt neatkarīgus testus un izdarīt ekoloģisku un ekonomiski pareizi izvēli | Offline | | |
CP17 | 22. Dec 2021, 23:09 |
#3395
|
| Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| Da labi, it kā šī topika 'iedzīvotāji' nav vairs tīņi ar e36/39 utt, tak tas pats Iphons zaudē pie -20c(pat pie -17c ) savas akku jaudas/kapacitāti pa apm 60% vai cik tur, vai vnk izrubās par ko stress? Tas tā liriska atkāpe, tā kā nesaprotu izbrīnu. Runājot par testu objektivitāti paanalizējat mazliet kritiski Gada auto Lv kur nu vēl čaina testus [ Šo ziņu laboja CP17, 22 Dec 2021, 23:16:31 ]
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
Samsasi | 23. Dec 2021, 00:04 |
#3396
|
| Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4583
Braucu ar:
|
22 Dec 2021, 23:05:36 @abyss rakstīja:
22 Dec 2021, 18:14:48 @uldens1 rakstīja:
22 Dec 2021, 15:48:52 @XK220 rakstīja:
Es piekrītu tsam, ka -20 grādos range paliek aptuveni 60-65% no max labākā vasaras range. Bet tas ir visiem EV braucējiem saprotams. Bet te atkal ir bet - EV nebūs problēmas ar "piešķilšanu". 40 auto gan notestēt ir diezgan neobjektīvi, jo auto, kurš tikko lādēts vai braukts būs efektīvāks, nekā auto, kurš pa nakti stāvējis. Tāpat visiem 40 auto trāpīt vienādā temperatūrā un apstākļos ir neiespējami. Kāds brauca pa puteni, kādam jau ielas bija tīrākas. Un testā uzreiz 10% starpība.
tāda aukstumā benzīnieki ar rij krietni vairāk,dīzeļi drusku vairāk
Acīmredzot no dzinējiem saproti tik pat daudz cik no..pag aizmirsu, ka Tu vispār neko nerubī
Tas tests pa lielam legit. Nākošie potenciāli EV īpašnieki var klausīties powera ekspertus vai arī apskatīt neatkarīgus testus un izdarīt ekoloģisku un ekonomiski pareizi izvēli
Kurš būtu kāds neatkarīgs tests? Nav gadiemā tā, ka visi viņi velk deķīti uz kādu pusi? | Offline | | |
|
S_2 | 23. Dec 2021, 09:04 |
#3397
|
| Kopš: 16. Nov 2005
Ziņojumi: 660
Braucu ar: Audi
|
tesla | Offline | | |
HiJaCKeR | 23. Dec 2021, 15:21 |
#3398
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4653
Braucu ar: BMW E90 330i
|
Spied "Play", lai skatītos video! | Offline | | |
emigrants | 25. Dec 2021, 18:16 |
#3399
|
| Kopš: 01. Mar 2003
Ziņojumi: 4060
Braucu ar: to kas bildē
| Nopietns solis | Offline | | |
krishx88 | 26. Dec 2021, 01:31 |
#3400
|
| Kopš: 14. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 60
Braucu ar: Honda CR 500, Volvo
|
25 Dec 2021, 18:16:25 @emigrants rakstīja:
Nopietns solis
Nu Hyundai jau nekad ar nav bijis baigais iekšdzedzes dzinēju ražotāja etalons..... | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|