Online
Pašreiz BMWPower skatās 62 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: DPF pilns
Autors | Ziņojums |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5210
Braucu ar: F20 R1200RT
| par visu jāmaksā - skumji bet fakts
Principā jau F sērijas praktiski vairs nav paredzētas otrizējam tirgum, jo praktiski viss ir vienreizējs un rēķināts uz 250K | Offline | | |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3117
Braucu ar: Puf-puf
|
14 Jan 2018, 20:34:46 @sys9291 rakstīja:
nu re tātad pie strādājoša EGR svaigā gaisa massa ko reģistrē MAF straujāk pieaug, tātad straujāk pieaug degvielas padeve, straujāk kāpj turbo spiediens un braucējs gūst lielāku cēlienu...
Tālāk izdaram secinājumus...
Gribi teikt, ka strauja MAF rādījuma pieauguma gadījumā cilindros tiek iesmidzināta papildus degvielas doza, riskējot noraut melno dūmu?
Manuprāt tādam EDC16 aktuālais injection quantity jau tiek rēķināts pēc MAP, bet MAF nosaka labi ja kaut kādus maksimālos IQ limitus.
| Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
14 Jan 2018, 21:43:54 @josi rakstīja:
14 Jan 2018, 20:34:46 @sys9291 rakstīja:
nu re tātad pie strādājoša EGR svaigā gaisa massa ko reģistrē MAF straujāk pieaug, tātad straujāk pieaug degvielas padeve, straujāk kāpj turbo spiediens un braucējs gūst lielāku cēlienu...
Tālāk izdaram secinājumus...
Gribi teikt, ka strauja MAF rādījuma pieauguma gadījumā cilindros tiek iesmidzināta papildus degvielas doza, riskējot noraut melno dūmu?
Manuprāt tādam EDC16 aktuālais injection quantity jau tiek rēķināts pēc MAP, bet MAF nosaka labi ja kaut kādus maksimālos IQ limitus.
tieshi taa. taapat kaa benziinam ietopiishanas briidii Lambda uz iisu laiku nokriit stipri zem 1.0 [liidz pat 0,9..0,85], lai izspiestu max raavienu, paljaujoties uz to, ka nesadegusho benziinu dadedzinaas CO kati.
piedoshanu par analogjijaam. | Offline | | |
laimislaimimigais | | Kopš: 06. Nov 2010
No: Jelgava
Ziņojumi: 53
Braucu ar:
|
14 Jan 2018, 21:38:36 @N53series rakstīja:
14 Jan 2018, 21:33:16 @laimislaimimigais rakstīja:
14 Jan 2018, 21:22:47 @N53series rakstīja:
14 Jan 2018, 21:18:49 @sys9291 rakstīja:
skatās pretspiedienu pie dažādām slodzēm un dažādiem rpm un rēķina...
benziinam ir sekojoshi:
braucot audzee piesaarnjojuma skaitiitaaju -
peec sadedzinaataa benziina skaita piekjeeziishanaas 'baazi': matemaatiski. peec realaas piesaarnjoshanaas [NOx datiem] - papildus 'slodzi'.
desulfateeshanaas laikaa - tiiri matemaatiski 'attiira'.
tb., ja arii dizelim tiiri matemaatiski attiira regjeneraacijas laikaa, tad patieso bildi kadrs redzees tikai veelaak, ne peec taa smukaa soot ciparinja. taapeec jautaaju...
Par dīzeli, vēl GMM parametri+ EGR plūsma + starpspiediena sensors. Un nolietojums uz katriem nobrauktiem km ir aptuveni 1% oil ash. Pieļauju, ka uz dažādiem ecu, darbojas savādāks apreiķins.
Katrā ziņā DPF ir viena no jūtīgākajām uzpariktēm dīzeļa dzinējos.
Uz Euro 6 sistēmām šis ir dārgākais mezgls iekš automašīnas uzbūves.
pag, pag..
Tu reaali peldi. kaa tiek reekjinaats soot regjeneraacijas laikaa? taads bij jautaajums
Tiek apreiķināts no starpspiediena sensora+ map sensora parametriem + lamda, reğenerācijas laikā nobrauktajiem km + pavadītais laiks+dzinēja darbība gmm+egr+sprauslu darbība. Smalks apreiķins, tāpëc augstāk minēju lai paskatās arī spiedienu iekš DPF filtra idle+full load netikai soot.[ Šo ziņu laboja laimislaimimigais, 14 Jan 2018, 21:50:01 ] | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
14 Jan 2018, 21:48:12 @laimislaimimigais rakstīja:
14 Jan 2018, 21:38:36 @N53series rakstīja:
14 Jan 2018, 21:33:16 @laimislaimimigais rakstīja:
14 Jan 2018, 21:22:47 @N53series rakstīja:
14 Jan 2018, 21:18:49 @sys9291 rakstīja:
skatās pretspiedienu pie dažādām slodzēm un dažādiem rpm un rēķina...
benziinam ir sekojoshi:
braucot audzee piesaarnjojuma skaitiitaaju -
peec sadedzinaataa benziina skaita piekjeeziishanaas 'baazi': matemaatiski. peec realaas piesaarnjoshanaas [NOx datiem] - papildus 'slodzi'.
desulfateeshanaas laikaa - tiiri matemaatiski 'attiira'.
tb., ja arii dizelim tiiri matemaatiski attiira regjeneraacijas laikaa, tad patieso bildi kadrs redzees tikai veelaak, ne peec taa smukaa soot ciparinja. taapeec jautaaju...
Par dīzeli, vēl GMM parametri+ EGR plūsma + starpspiediena sensors. Un nolietojums uz katriem nobrauktiem km ir aptuveni 1% oil ash. Pieļauju, ka uz dažādiem ecu, darbojas savādāks apreiķins.
Katrā ziņā DPF ir viena no jūtīgākajām uzpariktēm dīzeļa dzinējos.
Uz Euro 6 sistēmām šis ir dārgākais mezgls iekš automašīnas uzbūves.
pag, pag..
Tu reaali peldi. kaa tiek reekjinaats soot regjeneraacijas laikaa? taads bij jautaajums
Tiek apreiķināts no starpspiediena sensora+ map sensora parametriem + reğenerācijas laikā nobrauktajiem km + pavadītais laiks+dzinēja darbība gmm+egr+sprauslu darbība. Smalks apreiķins, tāpëc augstāk minēju lai paskatās arī spiedienu iekš DPF filtra idle+full load netikai soot.
ja nav nosleepums, tas aprekjins kaut kur ir pieejams? | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6290
Braucu ar:
| Ir te, kas diskutē par tematu, bet ir, kas bez saprašanas iespraucas ar interesantiem apgalvojumiem. Piemēram, viņiem laikam no motora pa izpūtēju akmeņi laukā lido, ja reiz daļu palaižot pa otru apli tiek nokauts motors. Visi tie sū cilindrā jau radās un tie nav akmeņi, tur nav nekā tik abrazīva, lai kaut ko sabojātu. Tas viss motorā jau bija, vienkārši gadījās vēlreiz. Par nesadegušas degvielas problēmām cita runa, bet tad arī ne jau izplūdes gāzēs problēma, bet nesataisītās, piemēram, sprauslās un tas nav abrazīvs materiāls. | Offline | | |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3117
Braucu ar: Puf-puf
| Jā, @Mizx - tev arī cilindri no gumijas bija
11 Jan 2018, 13:44:07 @Mizx rakstīja:
Šis jau ir "viena tante teica" līmenī... Kā tieši pieplūstošā gaisa daudzumu samazina tas, ka piepūš klāt izplūdes gāzes? Svaiga gaisa daudzumam no EGR esamības / neesamības nekādi nevajadzētu mainīties
To droši vien pat pirmklasnieks ar augstu IQ spētu saprast un izrēķināt, ka ja, piemēram, cilindra tilpums ir 500cm^3, tad tajā viena darba gājiena laikā tiek iesūkti tie paši 500cm^3 gaisa. Savukārt ja no EGR tiek paņemti, teiksim, 200cm^3, tad cilndrā atliks vieta tikai 300cm^3 svaigam gaisam no ieplūdes, ja vien, protams, cilindrs maģiskā kārtā nav no gumijas un pēkšņi spēj iesūkt 700cm^3.
[ Šo ziņu laboja josi, 14 Jan 2018, 22:58:29 ] | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4379
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| @Mizx to pašu varētu pateikt par tevi. Salīdzināji visus auto vadības blokus ar kaut kādu MB ABS bloka kodēšanu.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6290
Braucu ar:
| ? Kaross, tas nebija par ABS bloku, bet vispār jebkuru bloku. Tiešā tekstā pateica, ka max performance ir tikai visiem blokiem strādājot sistēmā, nevis tos atslēdzot. Top tūninga fimas neko (!!!) neatslēdz, kaktu kantori trešās pasaules valstīs atslēdz. Tas liek aizdomāties. Ja apgalvo ko citu par max performance, tad rodas jautājumi par Tavu kompetenci Tavā nozarē, jo Tavi kolēģi gan godīgi pasaka, kas jāzaudē pārprogrammējot konkrētus elementus. Un daļai patērētāju visu tiešām nevajag, gatavi atteikties. No Tevis te vienīgais teksts ir apmēram - autoražotāji ar simtiem inženieru un miljoniem budžeta naudas ir loxi, es zinu labāk kā tām sistēmām jāstrādā. | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11286
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
14 Jan 2018, 21:42:02 @sys9291 rakstīja:
par visu jāmaksā - skumji bet fakts
Principā jau F sērijas praktiski vairs nav paredzētas otrizējam tirgum, jo praktiski viss ir vienreizējs un rēķināts uz 250K
Foruma gudrenieki. No sērijas- viens kaut kur stastija tā.
Nomaini kedi pie 250k un brauc talak.
Pastasti,kas tiesi tur ir sliktaks par E60?
2x vecaks E60 ar 500k ir izturīgäks?
Es saprotu,ka es sliktāk zinu par tāda noskrējiena F11, nekā tie kam tāds nav.
Protams,es runāju par reāliem 250k.
Protams,tā labprātīgi ielikt 600-700 euro ķēdes maiņā jau ir finansiāla katastrofa un norakstāms auto.
[ Šo ziņu laboja Locis, 14 Jan 2018, 23:15:52 ] | Offline | | |
Alkaans | | Kopš: 14. Nov 2011
Ziņojumi: 637
Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC
|
14 Jan 2018, 20:29:02 @laimislaimimigais rakstīja:
14 Jan 2018, 18:00:01 @Alkaans rakstīja:
Paldies visiem par 99% nederīgiem postiem šeit. Jums visiem tik izgriezt amputēt, nahrenizēt, likt jaunu dpf utt, un par beztēmu vispār nerunāšu
Tiku galā pats ar savu dpf, pilns viņš bija dēļ beigta temperaturas sensora, tiko izbraucu ap 100km, uzliku ISTA/d Regeneration un pēc tām INPA spamoju nonstop read un delete errors, kādās 5min un sāka tur viss cepties, soot level nokrita no 78 uz 10. Regenu sanaca palaist pedejos 30km mājup braucot, sākumā pisos ar Ista/d, jo negāja man servisa funkcijas
Prieks, ka atradi cēloni un savedi kārtībā pats savu auto.
Vai temperatūras sensors bija pavisam nobeidzies, vai arī saskatīji tā nepareizu darbību?
bija nobeidzies pa visam, kļūda bija momentā atpakal 4020 (temp sensor before cat), daži gudrie vel pateica ka tas ir dpf pretspiediena sensors, bet bija dpf temp sensors... nebija signala no viņa vispār. par to soot level, jā es zinu ka tur uz svariem neviens neko neliek, un pēc tā dpf stāvokli nevar novērtēt, bet nu man ir no 80 uz 10, un jauda ir lielaka nekā es viņu nopirku oktobrī kad kompī nerādija kļūdas abas par dpf, tik par to temp sensoru. Man bija galvenais tikt vaļā no dpf kļūdām lai var normāli reģenerēt, kautkā izmocīju 1 reģenerāciju, nu auto lido virs 2500rpm, turbīnas slēdzas iekšā, viss kā vajag, pabraukšu rīt/parīt vēl lai izcepj kārtīgi... smiekli nāk par postiem lai uzlieku gopro uz jumta un nofilmēju kā nodeg auto utt, kautko tukši dirst te lielākā daļa tik māk paldies tiem kas centās palīdzēt | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4379
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
14 Jan 2018, 22:38:59 @Mizx rakstīja:
? Kaross, tas nebija par ABS bloku, bet vispār jebkuru bloku. Tiešā tekstā pateica, ka max performance ir tikai visiem blokiem strādājot sistēmā, nevis tos atslēdzot. Top tūninga fimas neko (!!!) neatslēdz, kaktu kantori trešās pasaules valstīs atslēdz. Tas liek aizdomāties. Ja apgalvo ko citu par max performance, tad rodas jautājumi par Tavu kompetenci Tavā nozarē, jo Tavi kolēģi gan godīgi pasaka, kas jāzaudē pārprogrammējot konkrētus elementus. Un daļai patērētāju visu tiešām nevajag, gatavi atteikties. No Tevis te vienīgais teksts ir apmēram - autoražotāji ar simtiem inženieru un miljoniem budžeta naudas ir loxi, es zinu labāk kā tām sistēmām jāstrādā.
Jā, protams. Kaut kāds viens darbinieks, varbūt pat ne programmētājs, pateica par visu nozari. Runa bija par ABS bloku. Tagad jau izrādās, ka visi bloki tiek vienādi programmēti un tavs Mercedes cilvēks visu zina arī par BMW un Mercedes, DAihatsu vai jebko citu.
Es teiktu BULLSHIT! Jo ļoti labi zinu, ka tā nav. Tā ka nelej te muļķības un citus nesauc par muļķiem, kas ir tavā līmenī.
Nevienu auto ražotāju neesmu saucis par lohu un neesmu teicis, ka zinu labāk kā tās sistēmas strādā. Bet ļoti labi redzu, ka zinu par tevi labāk, un tev ir tikai attālināta saprašana par to.
Par max performanci esmu gatavs tev pat pierādīt. Tikai runājam godīgi. Ja tava lielā mute aiztaisīsies un būsi kļūdījies, tu man maksāsi 500 Euro ja es būšu kļūdījies, es tev samaksāšu 1000 Euro.
Paņemsim labu auto, samērīsim patēriņu, jaudu uz jaudas stenda, tad izprogrammēšu EGR, DPF un varēsim taisīt testus kādus vien tu vēlies. Pirms, pēc jaudas stends, patēriņu kaut vai uz 1000km. Visu ko vien vēlies.[ Šo ziņu laboja Kaross, 14 Jan 2018, 23:35:44 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
laimislaimimigais | | Kopš: 06. Nov 2010
No: Jelgava
Ziņojumi: 53
Braucu ar:
|
14 Jan 2018, 23:15:10 @Alkaans rakstīja:
14 Jan 2018, 20:29:02 @laimislaimimigais rakstīja:
14 Jan 2018, 18:00:01 @Alkaans rakstīja:
Paldies visiem par 99% nederīgiem postiem šeit. Jums visiem tik izgriezt amputēt, nahrenizēt, likt jaunu dpf utt, un par beztēmu vispār nerunāšu
Tiku galā pats ar savu dpf, pilns viņš bija dēļ beigta temperaturas sensora, tiko izbraucu ap 100km, uzliku ISTA/d Regeneration un pēc tām INPA spamoju nonstop read un delete errors, kādās 5min un sāka tur viss cepties, soot level nokrita no 78 uz 10. Regenu sanaca palaist pedejos 30km mājup braucot, sākumā pisos ar Ista/d, jo negāja man servisa funkcijas
Prieks, ka atradi cēloni un savedi kārtībā pats savu auto.
Vai temperatūras sensors bija pavisam nobeidzies, vai arī saskatīji tā nepareizu darbību?
bija nobeidzies pa visam, kļūda bija momentā atpakal 4020 (temp sensor before cat), daži gudrie vel pateica ka tas ir dpf pretspiediena sensors, bet bija dpf temp sensors... nebija signala no viņa vispār. par to soot level, jā es zinu ka tur uz svariem neviens neko neliek, un pēc tā dpf stāvokli nevar novērtēt, bet nu man ir no 80 uz 10, un jauda ir lielaka nekā es viņu nopirku oktobrī kad kompī nerādija kļūdas abas par dpf, tik par to temp sensoru. Man bija galvenais tikt vaļā no dpf kļūdām lai var normāli reģenerēt, kautkā izmocīju 1 reģenerāciju, nu auto lido virs 2500rpm, turbīnas slēdzas iekšā, viss kā vajag, pabraukšu rīt/parīt vēl lai izcepj kārtīgi... smiekli nāk par postiem lai uzlieku gopro uz jumta un nofilmēju kā nodeg auto utt, kautko tukši dirst te lielākā daļa tik māk paldies tiem kas centās palīdzēt
Tava auto DPF pretspiediena sensora kļūdas kods ir - 4D00
varbūt noder.[ Šo ziņu laboja laimislaimimigais, 14 Jan 2018, 23:29:24 ] | Offline | | |
-INC- | | Kopš: 24. Dec 2003
Ziņojumi: 316
Braucu ar: MB G300TD
| Kungi, varbūt labāk satiekamies Jelgavā uz stenda, un nomēram jaudu/patēriņu ar/bez egr? Tā tīri praktiski nevis te huiņu rakstam? | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Varu savu auto nodot eksperimentiem ar EGR. Labprāt uzzinātu patieso rezultātu | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5210
Braucu ar: F20 R1200RT
| nu patēriņš jau no EGR īsti nebūs atkarīgs... | Offline | | |
|
hasans | | Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7696
Braucu ar:
|
14 Jan 2018, 17:02:23 @N53series rakstīja:
iisai atkaapei. par aatrumiem/ekspluataacijas rezhiimu.
piem., tie pashi N43/N53 benziini. tiem ir NOx kats [DPF vietaa]. to katu arii desulfatee/attiira - kaa DPF.
nosacijumi, pie kaadiem saak desulfateet katu [peec 2000..3000km taa lietoshanas} - aatrums vismaz 140km/h.
SIMTU CHETRDESMIT km/h! Luuk, kaadam aatrumam kontrueeta mashiina!
tad, kad chunchinaashana turpinaas, MINIMALAIS aatrums, pie kaada vispaar saakas desulfateeshana - 110+km/h, un taadam aatrumam jaabuut 20..30min.
tb., Latvijaa, Igaunijaa - probleemas; Lietuvaa: Via Baltica, Skandinaavijaa - probleemas, UK - nav taadu posmu, IRL - nav tadu posmu, EU mazajaas valstinjaas - nav taadu posmu, par Maltu vispaar nerunaajot.
BMW ir 'aatrgaitas' auto, un taadiem apstaakljiem tie dzineeji ir konstrueeti!
Par Skandināviju - diršana. Pirms gadiem 8 ar savu (nu jau ex) e39 528i izbraukāju diezgan Zviedriju un Dāniju. No Stokholmas uz augšu un tad lejā līdz Kopenhāgenai un apkārt tai. Bija daudz gabalu, kur smuki/ilglaicīgi atvilkt. 150-180 km/h varēja ilgi turēt. | Online | | |
wheels | | Kopš: 16. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 10062
Braucu ar: V8
| Turēt tu vari arī Rīga - Liepāja virs 150km/h, bet vai par to nedrāzīs ir cits jautājums | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
15 Jan 2018, 00:03:09 @hasans rakstīja:
14 Jan 2018, 17:02:23 @N53series rakstīja:
iisai atkaapei. par aatrumiem/ekspluataacijas rezhiimu.
piem., tie pashi N43/N53 benziini. tiem ir NOx kats [DPF vietaa]. to katu arii desulfatee/attiira - kaa DPF.
nosacijumi, pie kaadiem saak desulfateet katu [peec 2000..3000km taa lietoshanas} - aatrums vismaz 140km/h.
SIMTU CHETRDESMIT km/h! Luuk, kaadam aatrumam kontrueeta mashiina!
tad, kad chunchinaashana turpinaas, MINIMALAIS aatrums, pie kaada vispaar saakas desulfateeshana - 110+km/h, un taadam aatrumam jaabuut 20..30min.
tb., Latvijaa, Igaunijaa - probleemas; Lietuvaa: Via Baltica, Skandinaavijaa - probleemas, UK - nav taadu posmu, IRL - nav tadu posmu, EU mazajaas valstinjaas - nav taadu posmu, par Maltu vispaar nerunaajot.
BMW ir 'aatrgaitas' auto, un taadiem apstaakljiem tie dzineeji ir konstrueeti!
Par Skandināviju - diršana. Pirms gadiem 8 ar savu (nu jau ex) e39 528i izbraukāju diezgan Zviedriju un Dāniju. No Stokholmas uz augšu un tad lejā līdz Kopenhāgenai un apkārt tai. Bija daudz gabalu, kur smuki/ilglaicīgi atvilkt. 150-180 km/h varēja ilgi turēt.
un kaapeec man ir sajuuta, ka tu esi no paliigskolas? | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6290
Braucu ar:
|
14 Jan 2018, 23:23:07 @Kaross rakstīja:
14 Jan 2018, 22:38:59 @Mizx rakstīja:
? Kaross, tas nebija par ABS bloku, bet vispār jebkuru bloku. Tiešā tekstā pateica, ka max performance ir tikai visiem blokiem strādājot sistēmā, nevis tos atslēdzot. Top tūninga fimas neko (!!!) neatslēdz, kaktu kantori trešās pasaules valstīs atslēdz. Tas liek aizdomāties. Ja apgalvo ko citu par max performance, tad rodas jautājumi par Tavu kompetenci Tavā nozarē, jo Tavi kolēģi gan godīgi pasaka, kas jāzaudē pārprogrammējot konkrētus elementus. Un daļai patērētāju visu tiešām nevajag, gatavi atteikties. No Tevis te vienīgais teksts ir apmēram - autoražotāji ar simtiem inženieru un miljoniem budžeta naudas ir loxi, es zinu labāk kā tām sistēmām jāstrādā.
Jā, protams. Kaut kāds viens darbinieks, varbūt pat ne programmētājs, pateica par visu nozari. Runa bija par ABS bloku. Tagad jau izrādās, ka visi bloki tiek vienādi programmēti un tavs Mercedes cilvēks visu zina arī par BMW un Mercedes, DAihatsu vai jebko citu.
Es teiktu BULLSHIT! Jo ļoti labi zinu, ka tā nav. Tā ka nelej te muļķības un citus nesauc par muļķiem, kas ir tavā līmenī.
Nevienu auto ražotāju neesmu saucis par lohu un neesmu teicis, ka zinu labāk kā tās sistēmas strādā. Bet ļoti labi redzu, ka zinu par tevi labāk, un tev ir tikai attālināta saprašana par to.
Par max performanci esmu gatavs tev pat pierādīt. Tikai runājam godīgi. Ja tava lielā mute aiztaisīsies un būsi kļūdījies, tu man maksāsi 500 Euro ja es būšu kļūdījies, es tev samaksāšu 1000 Euro.
Paņemsim labu auto, samērīsim patēriņu, jaudu uz jaudas stenda, tad izprogrammēšu EGR, DPF un varēsim taisīt testus kādus vien tu vēlies. Pirms, pēc jaudas stends, patēriņu kaut vai uz 1000km. Visu ko vien vēlies.
Tu vispār latviski lasīt māki? Spēj atrast un izlasīt, ko Tev raksta un ko neraksta? Jaudas stendu Tu vari uzspraust uz nagliņas — rakstu n-to reizi. Latvijā nav laboratorijas, kurā varētu pārbaudīt visus parametrus atbilstībai attiecīgām EUR normām, VW skandāla laikā nebija, Auto-Īle uzmetienā nebija. Ko tad nepieteicies izglābt viņus, ja reiz spēj visu atrisināt? Kas tas par debilu derību piedāvājumu, ja Latvijā nav ne attiecīgas laboratorijas, ne kāds ir gatavs zaudēt sava jaunā auto garantiju kaut kādos eksperimentos? Uz kuru laboratoriju tieši man būtu jāved auto šādu derību gadījumā? Piezvanīšu, izrunāšos, uzzināšu, ko tieši viņi spēj. Auto-Īle savu policijas Citroen garantiju jau ir pakāsis, joprojām mēģina tos lūžņus kādam iesmērēt — izpērc un izglāb biznesu savedot kārtībā to izmešus, būsi pierādījis savu! Citādi kaut ko murgo par jaudas stendiem, bet ne par tiem ir runa, jo tie neko vairāk par jaudu nepierāda, bet te diskusija ir par izmešiem. Atšķirību nejūti? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|