Autors | Ziņojums |
cherchils | 17. May 2010, 21:50 |
#3121
|
|
Kopš: 28. Nov 2009
Ziņojumi: 42
Braucu ar: Mitsubishi
| Kāds E34 ir mainījis blīvi starp motoru un kārbu? (m50b20)
Cik liels čakars?
Jeb labāk stūrēt uz servisu - pa kādām cenām to darbiņu veic servisos? |
Offline | |
|
djenkurs | 17. May 2010, 21:59 |
#3122
|
|
Kopš: 18. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1331
Braucu ar: rAudi Q
| kāda kārba un kādu blīvi domā ??? moš domā saļņiku kloķenes galā??? jo cik zinu nekādas blīves tur nav.. ko tad tur var blīvēt
kā domā no 4.44 uz mazāku ciparu ziņa un kas tas par 4.44 neesmu dzirdējis ko tādu!!! bet doma tāda jo mazāks cipars jo garāks reduktors un otrādāk, nu ne jau vizuāli garāks tas ir ilgāk stiept var ja ir mazāks cipars...[ Šo ziņu laboja djenkurs, 17 May 2010, 22:02:07 ] |
Offline | |
|
TD91 | 17. May 2010, 22:38 |
#3123
|
|
Kopš: 20. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2715
Braucu ar: MB
| nu nejau vizuāli
vnk domāju sūdīgāk būs tomātam vai nekādas tur atšķirības ! [ Šo ziņu laboja tominieks, 17 May 2010, 22:39:13 ] |
Offline | |
|
aupinsh | 17. May 2010, 22:41 |
#3124
|
|
Kopš: 26. Oct 2004
Ziņojumi: 5599
Braucu ar: 1 un S
|
17 May 2010, 21:50:44 cherchils rakstīja:
Kāds E34 ir mainījis blīvi starp motoru un kārbu? (m50b20)
Cik liels čakars?
Jeb labāk stūrēt uz servisu - pa kādām cenām to darbiņu veic servisos?
Cik zinu gemorojs diezgan liels, jārauj kārba nost... |
Offline | |
|
djenkurs | 18. May 2010, 00:09 |
#3125
|
|
Kopš: 18. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1331
Braucu ar: rAudi Q
|
17 May 2010, 22:38:22 tominieks rakstīja:
nu nejau vizuāli
vnk domāju sūdīgāk būs tomātam vai nekādas tur atšķirības !
tu toč zini ka tev ir tas mistiskais 4.44???
nē šķirbas nebūs, saku ka būs tikai garāki robi un atkarībā cik garāku uzliksi būs mazāks rāviens |
Offline | |
|
cherchils | 18. May 2010, 11:09 |
#3126
|
|
Kopš: 28. Nov 2009
Ziņojumi: 42
Braucu ar: Mitsubishi
|
17 May 2010, 21:59:49 djenkurs rakstīja:
kāda kārba un kādu blīvi domā ??? moš domā saļņiku kloķenes galā??? jo cik zinu nekādas blīves tur nav.. ko tad tur var blīvēt
Manuālā. Starp motoru un kārbu sūcās eļļa. Tur vel ir tādas slīpi saskrūvētas skrūves apkārt. |
Offline | |
|
jurxx | 18. May 2010, 11:16 |
#3127
|
|
Kopš: 11. Oct 2007
No: Jelgava
Ziņojumi: 4392
Braucu ar:
|
18 May 2010, 11:09:19 cherchils rakstīja:
17 May 2010, 21:59:49 djenkurs rakstīja:
kāda kārba un kādu blīvi domā ??? moš domā saļņiku kloķenes galā??? jo cik zinu nekādas blīves tur nav.. ko tad tur var blīvēt
Manuālā. Starp motoru un kārbu sūcās eļļa. Tur vel ir tādas slīpi saskrūvētas skrūves apkārt.
tur tev blīve nelīdzēs jo tur eļai nav jābūt iekšā tur ir sajūgs spararats un sajūga kurvis - tie neteik eļoti... - tag svarīgi zināt kāda eļa tur tek vai kārbas vai motora... jebkura gadījumā šaize ir dziļāka... |
Offline | |
|
kro | 18. May 2010, 11:33 |
#3128
|
|
Kopš: 17. Jan 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3508
Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta
|
18 May 2010, 11:09:19 cherchils rakstīja:
Manuālā. Starp motoru un kārbu sūcās eļļa. Tur vel ir tādas slīpi saskrūvētas skrūves apkārt.
kloķvārpstas galā blīvslēgs jāmaina. nomainīt var noņemot kārbu! var gadīties ka ari kārbas blīvslēgs sulo |
Offline | |
|
|
URBIS777 | 18. May 2010, 13:38 |
#3129
|
|
Kopš: 21. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 459
Braucu ar: e34
| Sveiki!
Kas varētu būt par problēmu ka slēdzot durvis ciet visu laiku tas automātiski slēdzas vaļā?
Kā lai nosaku, kur noplūst strāva, jo akumulātors izlādējas pa dažām dienām, ja neatslēdz?
|
Offline | |
|
URBIS777 | 18. May 2010, 13:49 |
#3130
|
|
Kopš: 21. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 459
Braucu ar: e34
| Kur var dabūt specjālo atslēgu ar ko atskrūvēt vienu skrūvi augstspiediena sūknim, lai noņemtu elektrisko daļu? |
Offline | |
|
TD91 | 18. May 2010, 20:28 |
#3131
|
|
Kopš: 20. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2715
Braucu ar: MB
|
18 May 2010, 00:09:03 djenkurs rakstīja:
17 May 2010, 22:38:22 tominieks rakstīja:
nu nejau vizuāli
vnk domāju sūdīgāk būs tomātam vai nekādas tur atšķirības !
tu toč zini ka tev ir tas mistiskais 4.44???
nē šķirbas nebūs, saku ka būs tikai garāki robi un atkarībā cik garāku uzliksi būs mazāks rāviens
reku pēc šīs tabulas sanāk ka man ir tas 4.44
http://e34.de/e34/difftabelle.htm |
Offline | |
|
djenkurs | 18. May 2010, 20:33 |
#3132
|
|
Kopš: 18. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1331
Braucu ar: rAudi Q
|
18 May 2010, 20:28:54 tominieks rakstīja:
18 May 2010, 00:09:03 djenkurs rakstīja:
17 May 2010, 22:38:22 tominieks rakstīja:
nu nejau vizuāli
vnk domāju sūdīgāk būs tomātam vai nekādas tur atšķirības !
tu toč zini ka tev ir tas mistiskais 4.44???
nē šķirbas nebūs, saku ka būs tikai garāki robi un atkarībā cik garāku uzliksi būs mazāks rāviens
reku pēc šīs tabulas sanāk ka man ir tas 4.44
http://e34.de/e34/difftabelle.htm
man tāda tabula jau bija slinkums skatīties labāk pacel auto augšā un paskaties kas uz plāksnītes rakstīts
bet kāda bija galvenā doma |
Offline | |
|
zzs | 18. May 2010, 21:08 |
#3133
|
|
Kopš: 18. Nov 2009
No: Varakļāni
Ziņojumi: 832
Braucu ar: E46 330d
|
18 May 2010, 13:38:38 URBIS777 rakstīja:
Sveiki!
Kas varētu būt par problēmu ka slēdzot durvis ciet visu laiku tas automātiski slēdzas vaļā?
Kā lai nosaku, kur noplūst strāva, jo akumulātors izlādējas pa dažām dienām, ja neatslēdz?
Par durvju slēgšanu: pamēģini atvienot bagāžnieka centrālo nost. moš palīdzēs.
Par akumulatoru: pieslēdz multimetru un sāc pa vienam raustīt ārā drošinātājus un relejus. ja dīzelis, pirmo pārbaudi kvēlsveču releju |
Offline | |
|
cherchils | 18. May 2010, 22:02 |
#3134
|
|
Kopš: 28. Nov 2009
Ziņojumi: 42
Braucu ar: Mitsubishi
|
18 May 2010, 11:16:13 jurxx rakstīja:
18 May 2010, 11:09:19 cherchils rakstīja:
17 May 2010, 21:59:49 djenkurs rakstīja:
kāda kārba un kādu blīvi domā ??? moš domā saļņiku kloķenes galā??? jo cik zinu nekādas blīves tur nav.. ko tad tur var blīvēt
Manuālā. Starp motoru un kārbu sūcās eļļa. Tur vel ir tādas slīpi saskrūvētas skrūves apkārt.
tur tev blīve nelīdzēs jo tur eļai nav jābūt iekšā tur ir sajūgs spararats un sajūga kurvis - tie neteik eļoti... - tag svarīgi zināt kāda eļa tur tek vai kārbas vai motora... jebkura gadījumā šaize ir dziļāka...
Tā ir motora eļļa kas tek. Pēc eļļas maiņas tek ārā jaunā eļļa, pirms tam tecēja vecā melnā. |
Offline | |
|
_DENTISTS_ | 19. May 2010, 19:05 |
#3135
|
|
Kopš: 08. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 388
Braucu ar: ar 5x112
| Lieta tāda - e34 td (1994g) sācis baigi rīt degvielu. Esmu bijis uz diagonostiku, tur neko neuzrādija, saka lai braucu labot augstspiediena sūkni. Esmu bijis pie dažiem degvielas sūkņu meistariem, šie saka ka sūknis newarētu būt, lai braucu uz diagnostiku. Absurds bet nu gudrs netieku. Degvielas paterinsh kādreiz bija 6-7l/100 km. Nupat jau liekas ka ir vairāk kā 10-12 l/100km. Wtf
|
Offline | |
|
aupinsh | 19. May 2010, 19:27 |
#3136
|
|
Kopš: 26. Oct 2004
Ziņojumi: 5599
Braucu ar: 1 un S
|
18 May 2010, 22:02:31 cherchils rakstīja:
18 May 2010, 11:16:13 jurxx rakstīja:
18 May 2010, 11:09:19 cherchils rakstīja:
17 May 2010, 21:59:49 djenkurs rakstīja:
kāda kārba un kādu blīvi domā ??? moš domā saļņiku kloķenes galā??? jo cik zinu nekādas blīves tur nav.. ko tad tur var blīvēt
Manuālā. Starp motoru un kārbu sūcās eļļa. Tur vel ir tādas slīpi saskrūvētas skrūves apkārt.
tur tev blīve nelīdzēs jo tur eļai nav jābūt iekšā tur ir sajūgs spararats un sajūga kurvis - tie neteik eļoti... - tag svarīgi zināt kāda eļa tur tek vai kārbas vai motora... jebkura gadījumā šaize ir dziļāka...
Tā ir motora eļļa kas tek. Pēc eļļas maiņas tek ārā jaunā eļļa, pirms tam tecēja vecā melnā.
Man liekas abos kloķenes galos ir blīves, man bija tieši tāpat, nāca gan no priekšas, gan starp motoru un kārbu, rauj nost kārbu un no skaties kā vari nomainīt. |
Offline | |
|
|
djenkurs | 19. May 2010, 20:02 |
#3137
|
|
Kopš: 18. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1331
Braucu ar: rAudi Q
|
19 May 2010, 19:27:08 aupinsh rakstīja:
18 May 2010, 22:02:31 cherchils rakstīja:
18 May 2010, 11:16:13 jurxx rakstīja:
18 May 2010, 11:09:19 cherchils rakstīja:
17 May 2010, 21:59:49 djenkurs rakstīja:
kāda kārba un kādu blīvi domā ??? moš domā saļņiku kloķenes galā??? jo cik zinu nekādas blīves tur nav.. ko tad tur var blīvēt
Manuālā. Starp motoru un kārbu sūcās eļļa. Tur vel ir tādas slīpi saskrūvētas skrūves apkārt.
tur tev blīve nelīdzēs jo tur eļai nav jābūt iekšā tur ir sajūgs spararats un sajūga kurvis - tie neteik eļoti... - tag svarīgi zināt kāda eļa tur tek vai kārbas vai motora... jebkura gadījumā šaize ir dziļāka...
Tā ir motora eļļa kas tek. Pēc eļļas maiņas tek ārā jaunā eļļa, pirms tam tecēja vecā melnā.
Man liekas abos kloķenes galos ir blīves, man bija tieši tāpat, nāca gan no priekšas, gan starp motoru un kārbu, rauj nost kārbu un no skaties kā vari nomainīt.
abos galos toč ir aizmugurē jāraujs nost kārba priekšā skriemelis lielais kur ir kloķenes devējs pat nezinu kas ir vieglāk ar abiem ir piška!!! |
Offline | |
|
SleepY | 20. May 2010, 19:02 |
#3138
|
|
Kopš: 14. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 752
Braucu ar: liftu
| Sveiki visiem, ir tads jautajums. Cik var maksat tada detala?
|
Offline | |
|
aupinsh | 20. May 2010, 19:34 |
#3139
|
|
Kopš: 26. Oct 2004
Ziņojumi: 5599
Braucu ar: 1 un S
| Drošvien raksti Marihuānam! |
Offline | |
|
The_Fireman | 20. May 2010, 20:33 |
#3140
|
|
Kopš: 20. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1930
Braucu ar: , pie un ap.
| mmm interese e34 lūkai gumija apkart?! Kur un cik?! |
Offline | |
|