Online

Pašreiz BMWPower skatās 132 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par E34

AutorsZiņojums
cherchils
17. May 2010, 21:50 #3121

Kopš: 28. Nov 2009

Ziņojumi: 42

Braucu ar: Mitsubishi

Kāds E34 ir mainījis blīvi starp motoru un kārbu? (m50b20)
Cik liels čakars?
Jeb labāk stūrēt uz servisu - pa kādām cenām to darbiņu veic servisos?
Offline
djenkurs
17. May 2010, 21:59 #3122

Kopš: 18. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1331

Braucu ar: rAudi Q

kāda kārba un kādu blīvi domā ??? moš domā saļņiku kloķenes galā??? jo cik zinu nekādas blīves tur nav.. ko tad tur var blīvēt


kā domā no 4.44 uz mazāku ciparu ziņa un kas tas par 4.44 neesmu dzirdējis ko tādu!!! bet doma tāda jo mazāks cipars jo garāks reduktors un otrādāk, nu ne jau vizuāli garāks tas ir ilgāk stiept var ja ir mazāks cipars...

[ Šo ziņu laboja djenkurs, 17 May 2010, 22:02:07 ]

Offline
TD91
17. May 2010, 22:38 #3123

Kopš: 20. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2715

Braucu ar: MB

nu nejau vizuāli
vnk domāju sūdīgāk būs tomātam vai nekādas tur atšķirības !

[ Šo ziņu laboja tominieks, 17 May 2010, 22:39:13 ]

Offline
aupinsh
17. May 2010, 22:41 #3124

Kopš: 26. Oct 2004

Ziņojumi: 5599

Braucu ar: 1 un S


17 May 2010, 21:50:44 cherchils rakstīja:
Kāds E34 ir mainījis blīvi starp motoru un kārbu? (m50b20)
Cik liels čakars?
Jeb labāk stūrēt uz servisu - pa kādām cenām to darbiņu veic servisos?

Cik zinu gemorojs diezgan liels, jārauj kārba nost...
Offline
djenkurs
18. May 2010, 00:09 #3125

Kopš: 18. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1331

Braucu ar: rAudi Q


17 May 2010, 22:38:22 tominieks rakstīja:
nu nejau vizuāli
vnk domāju sūdīgāk būs tomātam vai nekādas tur atšķirības !


tu toč zini ka tev ir tas mistiskais 4.44???
nē šķirbas nebūs, saku ka būs tikai garāki robi un atkarībā cik garāku uzliksi būs mazāks rāviens
Offline
cherchils
18. May 2010, 11:09 #3126

Kopš: 28. Nov 2009

Ziņojumi: 42

Braucu ar: Mitsubishi


17 May 2010, 21:59:49 djenkurs rakstīja:
kāda kārba un kādu blīvi domā ??? moš domā saļņiku kloķenes galā??? jo cik zinu nekādas blīves tur nav.. ko tad tur var blīvēt

Manuālā. Starp motoru un kārbu sūcās eļļa. Tur vel ir tādas slīpi saskrūvētas skrūves apkārt.
Offline
jurxx
18. May 2010, 11:16 #3127

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:


18 May 2010, 11:09:19 cherchils rakstīja:

17 May 2010, 21:59:49 djenkurs rakstīja:
kāda kārba un kādu blīvi domā ??? moš domā saļņiku kloķenes galā??? jo cik zinu nekādas blīves tur nav.. ko tad tur var blīvēt

Manuālā. Starp motoru un kārbu sūcās eļļa. Tur vel ir tādas slīpi saskrūvētas skrūves apkārt.

tur tev blīve nelīdzēs jo tur eļai nav jābūt iekšā tur ir sajūgs spararats un sajūga kurvis - tie neteik eļoti... - tag svarīgi zināt kāda eļa tur tek vai kārbas vai motora... jebkura gadījumā šaize ir dziļāka...
Offline
kro
18. May 2010, 11:33 #3128

Kopš: 17. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3508

Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta


18 May 2010, 11:09:19 cherchils rakstīja:
Manuālā. Starp motoru un kārbu sūcās eļļa. Tur vel ir tādas slīpi saskrūvētas skrūves apkārt.


kloķvārpstas galā blīvslēgs jāmaina. nomainīt var noņemot kārbu! var gadīties ka ari kārbas blīvslēgs sulo
Offline
URBIS777
18. May 2010, 13:38 #3129

Kopš: 21. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 459

Braucu ar: e34

Sveiki!
Kas varētu būt par problēmu ka slēdzot durvis ciet visu laiku tas automātiski slēdzas vaļā?

Kā lai nosaku, kur noplūst strāva, jo akumulātors izlādējas pa dažām dienām, ja neatslēdz?

Offline
URBIS777
18. May 2010, 13:49 #3130

Kopš: 21. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 459

Braucu ar: e34

Kur var dabūt specjālo atslēgu ar ko atskrūvēt vienu skrūvi augstspiediena sūknim, lai noņemtu elektrisko daļu?
Offline
TD91
18. May 2010, 20:28 #3131

Kopš: 20. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2715

Braucu ar: MB


18 May 2010, 00:09:03 djenkurs rakstīja:

17 May 2010, 22:38:22 tominieks rakstīja:
nu nejau vizuāli
vnk domāju sūdīgāk būs tomātam vai nekādas tur atšķirības !


tu toč zini ka tev ir tas mistiskais 4.44???
nē šķirbas nebūs, saku ka būs tikai garāki robi un atkarībā cik garāku uzliksi būs mazāks rāviens

reku pēc šīs tabulas sanāk ka man ir tas 4.44
http://e34.de/e34/difftabelle.htm
Offline
djenkurs
18. May 2010, 20:33 #3132

Kopš: 18. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1331

Braucu ar: rAudi Q


18 May 2010, 20:28:54 tominieks rakstīja:

18 May 2010, 00:09:03 djenkurs rakstīja:

17 May 2010, 22:38:22 tominieks rakstīja:
nu nejau vizuāli
vnk domāju sūdīgāk būs tomātam vai nekādas tur atšķirības !


tu toč zini ka tev ir tas mistiskais 4.44???
nē šķirbas nebūs, saku ka būs tikai garāki robi un atkarībā cik garāku uzliksi būs mazāks rāviens

reku pēc šīs tabulas sanāk ka man ir tas 4.44
http://e34.de/e34/difftabelle.htm


man tāda tabula jau bija slinkums skatīties labāk pacel auto augšā un paskaties kas uz plāksnītes rakstīts
bet kāda bija galvenā doma
Offline
zzs
18. May 2010, 21:08 #3133

Kopš: 18. Nov 2009

No: Varakļāni

Ziņojumi: 832

Braucu ar: E46 330d


18 May 2010, 13:38:38 URBIS777 rakstīja:
Sveiki!
Kas varētu būt par problēmu ka slēdzot durvis ciet visu laiku tas automātiski slēdzas vaļā?

Kā lai nosaku, kur noplūst strāva, jo akumulātors izlādējas pa dažām dienām, ja neatslēdz?


Par durvju slēgšanu: pamēģini atvienot bagāžnieka centrālo nost. moš palīdzēs.

Par akumulatoru: pieslēdz multimetru un sāc pa vienam raustīt ārā drošinātājus un relejus. ja dīzelis, pirmo pārbaudi kvēlsveču releju
Offline
cherchils
18. May 2010, 22:02 #3134

Kopš: 28. Nov 2009

Ziņojumi: 42

Braucu ar: Mitsubishi


18 May 2010, 11:16:13 jurxx rakstīja:

18 May 2010, 11:09:19 cherchils rakstīja:

17 May 2010, 21:59:49 djenkurs rakstīja:
kāda kārba un kādu blīvi domā ??? moš domā saļņiku kloķenes galā??? jo cik zinu nekādas blīves tur nav.. ko tad tur var blīvēt

Manuālā. Starp motoru un kārbu sūcās eļļa. Tur vel ir tādas slīpi saskrūvētas skrūves apkārt.

tur tev blīve nelīdzēs jo tur eļai nav jābūt iekšā tur ir sajūgs spararats un sajūga kurvis - tie neteik eļoti... - tag svarīgi zināt kāda eļa tur tek vai kārbas vai motora... jebkura gadījumā šaize ir dziļāka...

Tā ir motora eļļa kas tek. Pēc eļļas maiņas tek ārā jaunā eļļa, pirms tam tecēja vecā melnā.
Offline
_DENTISTS_
19. May 2010, 19:05 #3135

Kopš: 08. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 388

Braucu ar: ar 5x112

Lieta tāda - e34 td (1994g) sācis baigi rīt degvielu. Esmu bijis uz diagonostiku, tur neko neuzrādija, saka lai braucu labot augstspiediena sūkni. Esmu bijis pie dažiem degvielas sūkņu meistariem, šie saka ka sūknis newarētu būt, lai braucu uz diagnostiku. Absurds bet nu gudrs netieku. Degvielas paterinsh kādreiz bija 6-7l/100 km. Nupat jau liekas ka ir vairāk kā 10-12 l/100km. Wtf
Offline
aupinsh
19. May 2010, 19:27 #3136

Kopš: 26. Oct 2004

Ziņojumi: 5599

Braucu ar: 1 un S


18 May 2010, 22:02:31 cherchils rakstīja:

18 May 2010, 11:16:13 jurxx rakstīja:

18 May 2010, 11:09:19 cherchils rakstīja:

17 May 2010, 21:59:49 djenkurs rakstīja:
kāda kārba un kādu blīvi domā ??? moš domā saļņiku kloķenes galā??? jo cik zinu nekādas blīves tur nav.. ko tad tur var blīvēt

Manuālā. Starp motoru un kārbu sūcās eļļa. Tur vel ir tādas slīpi saskrūvētas skrūves apkārt.

tur tev blīve nelīdzēs jo tur eļai nav jābūt iekšā tur ir sajūgs spararats un sajūga kurvis - tie neteik eļoti... - tag svarīgi zināt kāda eļa tur tek vai kārbas vai motora... jebkura gadījumā šaize ir dziļāka...

Tā ir motora eļļa kas tek. Pēc eļļas maiņas tek ārā jaunā eļļa, pirms tam tecēja vecā melnā.

Man liekas abos kloķenes galos ir blīves, man bija tieši tāpat, nāca gan no priekšas, gan starp motoru un kārbu, rauj nost kārbu un no skaties kā vari nomainīt.
Offline
djenkurs
19. May 2010, 20:02 #3137

Kopš: 18. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1331

Braucu ar: rAudi Q


19 May 2010, 19:27:08 aupinsh rakstīja:

18 May 2010, 22:02:31 cherchils rakstīja:

18 May 2010, 11:16:13 jurxx rakstīja:

18 May 2010, 11:09:19 cherchils rakstīja:

17 May 2010, 21:59:49 djenkurs rakstīja:
kāda kārba un kādu blīvi domā ??? moš domā saļņiku kloķenes galā??? jo cik zinu nekādas blīves tur nav.. ko tad tur var blīvēt

Manuālā. Starp motoru un kārbu sūcās eļļa. Tur vel ir tādas slīpi saskrūvētas skrūves apkārt.

tur tev blīve nelīdzēs jo tur eļai nav jābūt iekšā tur ir sajūgs spararats un sajūga kurvis - tie neteik eļoti... - tag svarīgi zināt kāda eļa tur tek vai kārbas vai motora... jebkura gadījumā šaize ir dziļāka...

Tā ir motora eļļa kas tek. Pēc eļļas maiņas tek ārā jaunā eļļa, pirms tam tecēja vecā melnā.

Man liekas abos kloķenes galos ir blīves, man bija tieši tāpat, nāca gan no priekšas, gan starp motoru un kārbu, rauj nost kārbu un no skaties kā vari nomainīt.


abos galos toč ir aizmugurē jāraujs nost kārba priekšā skriemelis lielais kur ir kloķenes devējs pat nezinu kas ir vieglāk ar abiem ir piška!!!
Offline
SleepY
20. May 2010, 19:02 #3138

Kopš: 14. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 752

Braucu ar: liftu

Sveiki visiem, ir tads jautajums. Cik var maksat tada detala?
Offline
aupinsh
20. May 2010, 19:34 #3139

Kopš: 26. Oct 2004

Ziņojumi: 5599

Braucu ar: 1 un S

Drošvien raksti Marihuānam!
Offline
The_Fireman
20. May 2010, 20:33 #3140

Kopš: 20. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1930

Braucu ar: , pie un ap.

mmm interese e34 lūkai gumija apkart?! Kur un cik?!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo