Online

Pašreiz BMWPower skatās 131 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par E34

AutorsZiņojums
rencho
04. May 2010, 12:18 #3041

Kopš: 23. Mar 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 1410

Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, Volvo S60 II

Kā noņemt un nomainīt celiņsiksnu e34 m50b20 ? vēlos to nomainīt un pārbaudīt vai spriegotājrullītis neiet uz beigām, jo pēdējā laikā, ik pa pāris dienām, uzdodot gāzi dzirdama dīvaina griezīga skaņa.
Cik noprotu, jāsāk ar rullīša atskrūvēšanu, kas pieskrūvēts uz ekscentra..
Offline
rencho
04. May 2010, 12:34 #3042

Kopš: 23. Mar 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 1410

Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, Volvo S60 II


04 May 2010, 12:31:38 riddler rakstīja:

04 May 2010, 12:18:54 rencho rakstīja:
Kā noņemt un nomainīt celiņsiksnu e34 m50b20 ? vēlos to nomainīt un pārbaudīt vai spriegotājrullītis neiet uz beigām, jo pēdējā laikā, ik pa pāris dienām, uzdodot gāzi dzirdama dīvaina griezīga skaņa.
Cik noprotu, jāsāk ar rullīša atskrūvēšanu, kas pieskrūvēts uz ekscentra..


norauj spriegotaajam vaacinju un tur buus vai nu seshkants vai nu 16 skruuve, uzliec galvu atsleegu, nospied spriegotaaju uz leju un siksna ir nost


Paldies!Iešu mēģināt!
Offline
Rendir
04. May 2010, 23:45 #3043

Kopš: 17. Jun 2009

No: Viļaka

Ziņojumi: 1609

Braucu ar:

Intrese e34 v8 sedinatas atsperes,var but tik prieksa cai ti aizmugure,vai sisas,izskatisu ari labus amju piedavajumus11
PM
Offline
Ragnos
05. May 2010, 00:32 #3044

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 483

Braucu ar: LC120, C1 mocikletu un C4

Domāju, ka ar šo ir daudzi saskārušies - sedanam, bagāžnieka vāka deformācija - tieši pie slēdzenes jau otro reizi ir ielocījies metāls, kā dēļ arī nevar dabūt ciet.
Attiecīgi - gļuko logu aizvēršana, bet tieši elektrības ziņā - jautājums, kur un vai ir kāds centrālais bloks tam visam?
Offline
Ragnos
05. May 2010, 01:01 #3045

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 483

Braucu ar: LC120, C1 mocikletu un C4


05 May 2010, 00:34:27 riddler rakstīja:

05 May 2010, 00:32:47 Ragnos rakstīja:
Domāju, ka ar šo ir daudzi saskārušies - sedanam, bagāžnieka vāka deformācija - tieši pie slēdzenes jau otro reizi ir ielocījies metāls, kā dēļ arī nevar dabūt ciet.
Attiecīgi - gļuko logu aizvēršana, bet tieši elektrības ziņā - jautājums, kur un vai ir kāds centrālais bloks tam visam?


ja nekljluudos tad zem pakaljeejaa benkja bija, bet kursh neatceros

Ok, vismaz zināšu kur sākt meklējumus. Manuālis ar pie rokas.
Offline
patric
05. May 2010, 13:26 #3046

Kopš: 22. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3199

Braucu ar:


04 May 2010, 11:54:46 ganters rakstīja:
Uwaga, e34 lietotāji!

Dižķibele, manam 540 aizdedzes slēdzene laikam čupā! Atslēga grozās pa tukšo, nekas nenotiek! Odometrs un obc palika degot, stūre nobloķēta nevar atbloķēt! Var pats kko izdarīt, lai vismaz varētu aizvilkt??? Jeb tikai evakuators un serviss var paliidzet???

viss driizaak tev ir paarluuzis stieniitis starp sleedzenes cilindriiti un aizdedzes kontaktgrupu - man bija taads pats gadiijums.


11 Mar 2010, 13:30:04 patric rakstīja:
man bija tieshi taa pat!
probleema ir - paarluuzis stieniits starp atsleegas cilindriiti un kontaktgrupu - nekaa traka nav
tatad:
1. tev vajag iznjemt serdeni lai to izdariitu tev vajadzees papiira saspiedeeju (var arii kaadu citu cietu stiepli)

iztaisno shamo. ievieto aizdedzes atsleegu -> blakus atsleegas "caurumam" ir taads mazinjsh cauruminjsh, ievieto stiepli -> pagriez aizdedzes atsleegu pa ~30graadiem un tad to stiepli varees iestumt dziljaak, tad kad izdevaas iestum dziljaak stiepli pagriez pa vismaz 90-180 graadiem un serdene viegli iznaaks aaraa.
2. njem nost stuuri, un plastamas ap stuures kolonu (kaut kaadas bildes realoem )
3. atvieno visus vadus, sleedzhus.
4. sadabuun kaadu meiseli vai dorniiti un smuki atklopee augsheejaas skruuves kuraam ir nolaustas galvinjas (man aiznjeema ~10min, galvenais mieriigi un bez stresa).
5. nonjem visu alumiinija korpusu.
tas laikam arii viss.

6. lai no donora iznjemtu veselu stieniiti 2, 3, 4, 5, punktu nevajag pildiiti. pietiek tikai iznjemt serdeni. tad ieliec platu plakano skruuvjgriezi un nedaudz pagriezhot pa kreisi un pa labi vinjsh iznaaks aaraa.
p.s. iespeejams, ka 2, 3, 4, 5 proceduuru nemaz nevajag un salauzto stieniiti var iznjemt bez izjaukshanas iznjemot tikai serdeni. taa pat arii salikt varbuut var iznjemot tikai serdeni. bet es izjaucu visu, smuki visu iztiiriju, sasmeereeju ar solidolu un saliku kopaa.
lai tev izdodaas

[ Šo ziņu laboja patric, 05 May 2010, 13:28:32 ]

Offline
Bubi
05. May 2010, 14:03 #3047

Kopš: 14. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 932

Braucu ar: Volvo


04 May 2010, 23:31:01 riddler rakstīja:
kads var aizdot vai pa kapeikaam paardot kautcik dziivu benkji no e34 shofera vai blakusseedeetaaja, vajag kameer salona iekshaa nebus


Kur tu biji agrāk! Kādu nedēļu atpakaļ nodedzināju vienu beņķi un dzelžus metālā atdevu, jo nebija kur likt.
Offline
LA
05. May 2010, 15:46 #3048

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250


05 May 2010, 14:03:04 Bubi rakstīja:

04 May 2010, 23:31:01 riddler rakstīja:
kads var aizdot vai pa kapeikaam paardot kautcik dziivu benkji no e34 shofera vai blakusseedeetaaja, vajag kameer salona iekshaa nebus


Kur tu biji agrāk! Kādu nedēļu atpakaļ nodedzināju vienu beņķi un dzelžus metālā atdevu, jo nebija kur likt.

+13124154
same story
Offline
fruktoza
06. May 2010, 13:17 #3049

Kopš: 27. Apr 2009

No: Olaine

Ziņojumi: 132

Braucu ar: e34 touring

Sveiki! uz ateela redzama bampera ir lupa pieskruveta vai tas ir tads bampers vesels, vai tas ir parasts bamperis ar pieskruvetu lupu, ja lupa, tad kur tadu var nopirkt, vai ir tada lupa kuru var pieskruvet pie originala bampera!?
http://www.ss.lv/msg/ru/transport/spare-parts/b...mpers/mjbdg.html
Offline
druid
06. May 2010, 13:23 #3050

Kopš: 06. May 2010

Ziņojumi: 3

Braucu ar: e34 535i un e39 540i

netieku galā ar klimatu! uzliekot klemmi, laigan pečka ir izslēgta ieslēdzot aizdedzi saak strādāt motorīši(tieši aiz OBC un otrā un pusē aiz maģa) bet ne uz to pusi kuru vajadzētu, tā rezultātā viens jau sevi ir nolauzis no rāmīša un otrs sew aprāwis zubratiņus. sawedu kārtībā motorīšus, kad nostaadiju pareizos stāwokļos itkā ir ok darbojās kā wajag, tiklīdz noņem un uzliec klemmi atkal aizgriežās ne tur kur wajag un laužas nost. kur meklēt wainu tālāk gan wairs nezinu!
warbūt ir kāds kas ir saskāries ar kko līdzīgu?
Offline
Austrums
06. May 2010, 14:44 #3051

Kopš: 10. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 201

Braucu ar:

Kas varētu būt par vainu, startējot mašīnu , nodzisa OBC, un arī tahometrs un degvielas patēriņa rādītājs palika bez dzīvības pazīmēm! Kāds drošinātājs?
Offline
TD91
06. May 2010, 14:47 #3052

Kopš: 20. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2715

Braucu ar: MB


06 May 2010, 14:44:41 Austrums rakstīja:
Kas varētu būt par vainu, startējot mašīnu , nodzisa OBC, un arī tahometrs un degvielas patēriņa rādītājs palika bez dzīvības pazīmēm! Kāds drošinātājs?

Man ar tas pats bija,nomainiju drošinātāju!
Un vis
Offline
MadMax
06. May 2010, 15:32 #3053

Kopš: 11. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 797

Braucu ar: nepievilktu zobsiksnu

E 34 fani,

Ar ko Atšķirās V8 e34 modeļi no Rindu 6cil. modeļiem?

Runa iet par Visu protams neieskaitot pašus motorus,

ritoša daļa un tt.

?

Offline
LA
06. May 2010, 15:38 #3054

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250


06 May 2010, 15:32:04 MadMax rakstīja:
E 34 fani,

Ar ko Atšķirās V8 e34 modeļi no Rindu 6cil. modeļiem?

Runa iet par Visu protams neieskaitot pašus motorus,

ritoša daļa un tt.

?



Ritošā esot izturīgāka (nianses noteikti var atrast netā) Visiem V8 modeļiem ir platais "purns" un V8 pārsvarā ir labāk aprīkoti , kā R6.
Offline
MadMax
06. May 2010, 15:57 #3055

Kopš: 11. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 797

Braucu ar: nepievilktu zobsiksnu


06 May 2010, 15:38:26 Lauris rakstīja:

06 May 2010, 15:32:04 MadMax rakstīja:
E 34 fani,

Ar ko Atšķirās V8 e34 modeļi no Rindu 6cil. modeļiem?

Runa iet par Visu protams neieskaitot pašus motorus,

ritoša daļa un tt.

?



Ritošā esot izturīgāka (nianses noteikti var atrast netā) Visiem V8 modeļiem ir platais "purns" un V8 pārsvarā ir labāk aprīkoti , kā R6.
Tu uzrakstiji var teikt neko neuzrakstiji ,

Cik esmu pats gudrs, tad V8 modeļiem vakumniks stav priekshā,

Vel laikam priekshā savadākas atsperes,

Pretbuksēšanas sistēma,


Bet vel Ir kkadas interesantas atšķirības???

Offline
Rendir
06. May 2010, 16:04 #3056

Kopš: 17. Jun 2009

No: Viļaka

Ziņojumi: 1609

Braucu ar:


06 May 2010, 15:57:17 MadMax rakstīja:

06 May 2010, 15:38:26 Lauris rakstīja:

06 May 2010, 15:32:04 MadMax rakstīja:
E 34 fani,

Ar ko Atšķirās V8 e34 modeļi no Rindu 6cil. modeļiem?

Runa iet par Visu protams neieskaitot pašus motorus,

ritoša daļa un tt.

?



Ritošā esot izturīgāka (nianses noteikti var atrast netā) Visiem V8 modeļiem ir platais "purns" un V8 pārsvarā ir labāk aprīkoti , kā R6.
Tu uzrakstiji var teikt neko neuzrakstiji ,

Cik esmu pats gudrs, tad V8 modeļiem vakumniks stav priekshā,

Vel laikam priekshā savadākas atsperes,

Pretbuksēšanas sistēma,


Bet vel Ir kkadas interesantas atšķirības???



nu ta pretbuksesanas sistema,man uz e34 540i 6ganga nebija un uz e34 540ia ari nav...
Plata purna uz viena ari nav,94g USA versija..
Offline
LA
06. May 2010, 16:14 #3057

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250

Platajam purnam noteikti jābūt , bet nu pastāv variants ,ka ir mainīts.

Max , parocies pa poweru/netu - tas viss ir 100x aprunāts.
Offline
Rendir
06. May 2010, 16:16 #3058

Kopš: 17. Jun 2009

No: Viļaka

Ziņojumi: 1609

Braucu ar:


06 May 2010, 16:14:38 Lauris rakstīja:
Platajam purnam noteikti jābūt , bet nu pastāv variants ,ka ir mainīts.

Max , parocies pa poweru/netu - tas viss ir 100x aprunāts.

varetu buut ka ir mainits jo bampers ari parastais... bet tiks labots,lai ir smuki
Offline
MadMax
06. May 2010, 16:34 #3059

Kopš: 11. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 797

Braucu ar: nepievilktu zobsiksnu

Tur Tā lieta , ka Vispirms saku rakt Info šajā topikā, bet kad Es kkur 15lpp lasiju Dirshanas 1 usera uz otru Man godiigi uznaca Zaobs un Izdomaju vnk uzdot jautajumu.
Offline
GS5000
06. May 2010, 23:11 #3060

Kopš: 04. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 840

Braucu ar: under construction


04 May 2010, 23:31:01 riddler rakstīja:
kads var aizdot vai pa kapeikaam paardot kautcik dziivu benkji no e34 shofera vai blakusseedeetaaja, vajag kameer salona iekshaa nebus

varu tev aizdot ja apsolies atdot
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo