Online
Pašreiz BMWPower skatās 81 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: DPF pilns
Autors | Ziņojums |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3117
Braucu ar: Puf-puf
|
14 Jan 2018, 19:52:07 @sys9291 rakstīja:
Kā uzvedas EGR uz BMW pie uzsiluša motora, kad dodam grīdā? Un ko tas maina?
Tālāk atbilstoši manis dotajam linkam par DDE6, EGR tiek atslēgts, un ekoloģijai tiek parādīts vidējais pirksts.
| Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5210
Braucu ar: F20 R1200RT
| Neaizmirstam niansi - tukšgaitā EGR ir vaļā, dodot grīdā viņš aizveras, kas notiek ar pārējo? (salīdzinājumā ar to, ka EGR ir noglušīts...)
un nav svarīgi DDE3, DDE4 DDE5 DDE6 DDE7[ Šo ziņu laboja sys9291, 14 Jan 2018, 20:05:01 ] | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
14 Jan 2018, 20:03:49 @sys9291 rakstīja:
Neaizmirstam niansi - tukšgaitā EGR ir vaļā, dodot grīdā viņš aizveras, kas notiek ar pārējo? (salīdzinājumā ar to, ka EGR ir noglušīts...)
un nav svarīgi DDE3, DDE4 DDE5 DDE6 DDE7
strauji pieaug gaisa peteerinjsh [attieciigi - arii pieljaujamais iesmidzinaatais], vajadzeetu buut labaakam raavienam kaa ar noglushiitu.
| Offline | | |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3117
Braucu ar: Puf-puf
|
14 Jan 2018, 20:03:49 @sys9291 rakstīja:
Neaizmirstam niansi - tukšgaitā EGR ir vaļā, dodot grīdā viņš aizveras, kas notiek ar pārējo?
Mēs visi mirsim?
Precizē, lūdzu, jautājumu - kas slēpjas zem vārda "pārējais".
Tīri no degvielas sadešanas viedokļa - cilindrā tagad ir vairāk tīra O2, tādēļ degvielas degšana notiek straujāk un lielākā temperatūrā, atbilstoši arī lielāka izdalīta jauda.
[ Šo ziņu laboja josi, 14 Jan 2018, 20:15:59 ] | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
14 Jan 2018, 20:11:56 @josi rakstīja:
14 Jan 2018, 20:03:49 @sys9291 rakstīja:
Neaizmirstam niansi - tukšgaitā EGR ir vaļā, dodot grīdā viņš aizveras, kas notiek ar pārējo?
Mēs visi mirsim?
Precizē, lūdzu, jautājumu - kas slēpjas zem vārda "pārējais".
Tīri no degvielas sadešanas viedokļa - cilindrā tagad ir vairāk tīra O2, tādēļ degvielas degšana notiek straujāk un lielākā temperatūrā, atbilstoši arī lielāka izdalīta jauda.
ne gluzhi. redz, DDE jau pieljauj iislaiciigu 'paarlieshanu', lai izspiestu labaaku atsauciibu. tb., ja tu izmanto EGR, tad DDE zin, ka pirms taas pedaalja nospieshanas katam bija maza slodze, un pieljauj lielaaku iislaiciigu soljaras iemaukshanu.
otra teema - taa paarforseeshana ir atkariiga no gaisa izmainju aatruma. situaacijaa, kad EGR straadaa, gaisa apjoma raaviens buus lielaaks, iislaiciiga soljaras forseeshana - speeciigaaka. Raaviens, attieciigi, tajaa ceeliena briidii - labaaks. | Offline | | |
Ksneps | | Kopš: 02. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1415
Braucu ar:
| Nevienā forumā nav tāda diršanās kā pie letiņiem. ne krievu, ne angļu mēlē esošie. | Offline | | |
laimislaimimigais | | Kopš: 06. Nov 2010
No: Jelgava
Ziņojumi: 53
Braucu ar:
|
14 Jan 2018, 18:00:01 @Alkaans rakstīja:
Paldies visiem par 99% nederīgiem postiem šeit. Jums visiem tik izgriezt amputēt, nahrenizēt, likt jaunu dpf utt, un par beztēmu vispār nerunāšu
Tiku galā pats ar savu dpf, pilns viņš bija dēļ beigta temperaturas sensora, tiko izbraucu ap 100km, uzliku ISTA/d Regeneration un pēc tām INPA spamoju nonstop read un delete errors, kādās 5min un sāka tur viss cepties, soot level nokrita no 78 uz 10. Regenu sanaca palaist pedejos 30km mājup braucot, sākumā pisos ar Ista/d, jo negāja man servisa funkcijas
Prieks, ka atradi cēloni un savedi kārtībā pats savu auto.
Vai temperatūras sensors bija pavisam nobeidzies, vai arī saskatīji tā nepareizu darbību? | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
14 Jan 2018, 20:29:02 @laimislaimimigais rakstīja:
14 Jan 2018, 18:00:01 @Alkaans rakstīja:
Paldies visiem par 99% nederīgiem postiem šeit. Jums visiem tik izgriezt amputēt, nahrenizēt, likt jaunu dpf utt, un par beztēmu vispār nerunāšu
Tiku galā pats ar savu dpf, pilns viņš bija dēļ beigta temperaturas sensora, tiko izbraucu ap 100km, uzliku ISTA/d Regeneration un pēc tām INPA spamoju nonstop read un delete errors, kādās 5min un sāka tur viss cepties, soot level nokrita no 78 uz 10. Regenu sanaca palaist pedejos 30km mājup braucot, sākumā pisos ar Ista/d, jo negāja man servisa funkcijas
Prieks, ka atradi cēloni un savedi kārtībā pats savu auto.
Vai temperatūras sensors bija pavisam nobeidzies, vai arī saskatīji tā nepareizu darbību?
eu, chiperi/maperi, DDE sho te
''soot level nokrita no 78 uz 10''
gadiijumaa nereekjina matemaatiski? | Offline | | |
|
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5210
Braucu ar: F20 R1200RT
|
14 Jan 2018, 20:11:56 @josi rakstīja:
14 Jan 2018, 20:03:49 @sys9291 rakstīja:
Neaizmirstam niansi - tukšgaitā EGR ir vaļā, dodot grīdā viņš aizveras, kas notiek ar pārējo?
Mēs visi mirsim?
Precizē, lūdzu, jautājumu - kas slēpjas zem vārda "pārējais".
Tīri no degvielas sadešanas viedokļa - cilindrā tagad ir vairāk tīra O2, tādēļ degvielas degšana notiek straujāk un lielākā temperatūrā, atbilstoši arī lielāka izdalīta jauda.
nu re tātad pie strādājoša EGR svaigā gaisa massa ko reģistrē MAF straujāk pieaug, tātad straujāk pieaug degvielas padeve, straujāk kāpj turbo spiediens un braucējs gūst lielāku cēlienu...
Tālāk izdaram secinājumus... | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5210
Braucu ar: F20 R1200RT
|
14 Jan 2018, 20:32:46 @N53series rakstīja:
14 Jan 2018, 20:29:02 @laimislaimimigais rakstīja:
14 Jan 2018, 18:00:01 @Alkaans rakstīja:
Paldies visiem par 99% nederīgiem postiem šeit. Jums visiem tik izgriezt amputēt, nahrenizēt, likt jaunu dpf utt, un par beztēmu vispār nerunāšu
Tiku galā pats ar savu dpf, pilns viņš bija dēļ beigta temperaturas sensora, tiko izbraucu ap 100km, uzliku ISTA/d Regeneration un pēc tām INPA spamoju nonstop read un delete errors, kādās 5min un sāka tur viss cepties, soot level nokrita no 78 uz 10. Regenu sanaca palaist pedejos 30km mājup braucot, sākumā pisos ar Ista/d, jo negāja man servisa funkcijas
Prieks, ka atradi cēloni un savedi kārtībā pats savu auto.
Vai temperatūras sensors bija pavisam nobeidzies, vai arī saskatīji tā nepareizu darbību?
eu, chiperi/maperi, DDE sho te
''soot level nokrita no 78 uz 10''
gadiijumaa nereekjina matemaatiski?
neesmu ne chiperis ne mapperis, bet rēķina matemātiski... | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16323
Braucu ar:
|
14 Jan 2018, 20:32:46 @N53series rakstīja:
14 Jan 2018, 20:29:02 @laimislaimimigais rakstīja:
14 Jan 2018, 18:00:01 @Alkaans rakstīja:
Paldies visiem par 99% nederīgiem postiem šeit. Jums visiem tik izgriezt amputēt, nahrenizēt, likt jaunu dpf utt, un par beztēmu vispār nerunāšu
Tiku galā pats ar savu dpf, pilns viņš bija dēļ beigta temperaturas sensora, tiko izbraucu ap 100km, uzliku ISTA/d Regeneration un pēc tām INPA spamoju nonstop read un delete errors, kādās 5min un sāka tur viss cepties, soot level nokrita no 78 uz 10. Regenu sanaca palaist pedejos 30km mājup braucot, sākumā pisos ar Ista/d, jo negāja man servisa funkcijas
Prieks, ka atradi cēloni un savedi kārtībā pats savu auto.
Vai temperatūras sensors bija pavisam nobeidzies, vai arī saskatīji tā nepareizu darbību?
eu, chiperi/maperi, DDE sho te
''soot level nokrita no 78 uz 10''
gadiijumaa nereekjina matemaatiski?
gan jau ka matematiski,jo diezvai nosvert to filtru viņš var | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5210
Braucu ar: F20 R1200RT
| veicot filtra nomaiņas reģistrāciju iegūstam 0 | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
14 Jan 2018, 20:36:09 @sys9291 rakstīja:
14 Jan 2018, 20:32:46 @N53series rakstīja:
14 Jan 2018, 20:29:02 @laimislaimimigais rakstīja:
14 Jan 2018, 18:00:01 @Alkaans rakstīja:
Paldies visiem par 99% nederīgiem postiem šeit. Jums visiem tik izgriezt amputēt, nahrenizēt, likt jaunu dpf utt, un par beztēmu vispār nerunāšu
Tiku galā pats ar savu dpf, pilns viņš bija dēļ beigta temperaturas sensora, tiko izbraucu ap 100km, uzliku ISTA/d Regeneration un pēc tām INPA spamoju nonstop read un delete errors, kādās 5min un sāka tur viss cepties, soot level nokrita no 78 uz 10. Regenu sanaca palaist pedejos 30km mājup braucot, sākumā pisos ar Ista/d, jo negāja man servisa funkcijas
Prieks, ka atradi cēloni un savedi kārtībā pats savu auto.
Vai temperatūras sensors bija pavisam nobeidzies, vai arī saskatīji tā nepareizu darbību?
eu, chiperi/maperi, DDE sho te
''soot level nokrita no 78 uz 10''
gadiijumaa nereekjina matemaatiski?
neesmu ne chiperis ne mapperis, bet rēķina matemātiski...
Tu vnk lauz visu Powera sociumu
tb., afftar - tas, ko Tev DDE smuki sareekjinaaja, neko nenoziimee. Tuvaakajaa laikaa peec pretspiediena [sensora datiem] tiks noteikts DPF patiesais staavoklis [kas ietekmees laiku liidz naakoshajai regjeneraacijai], gan tas, vai atkal tiks ierakstiita kljuda par DPF. Pareizi spamoju? Vnk shaada logjika ir benziinam [ljoti vienkaarshoti, protams]. | Offline | | |
laimislaimimigais | | Kopš: 06. Nov 2010
No: Jelgava
Ziņojumi: 53
Braucu ar:
|
14 Jan 2018, 20:32:46 @N53series rakstīja:
14 Jan 2018, 20:29:02 @laimislaimimigais rakstīja:
14 Jan 2018, 18:00:01 @Alkaans rakstīja:
Paldies visiem par 99% nederīgiem postiem šeit. Jums visiem tik izgriezt amputēt, nahrenizēt, likt jaunu dpf utt, un par beztēmu vispār nerunāšu
Tiku galā pats ar savu dpf, pilns viņš bija dēļ beigta temperaturas sensora, tiko izbraucu ap 100km, uzliku ISTA/d Regeneration un pēc tām INPA spamoju nonstop read un delete errors, kādās 5min un sāka tur viss cepties, soot level nokrita no 78 uz 10. Regenu sanaca palaist pedejos 30km mājup braucot, sākumā pisos ar Ista/d, jo negāja man servisa funkcijas
Prieks, ka atradi cēloni un savedi kārtībā pats savu auto.
Vai temperatūras sensors bija pavisam nobeidzies, vai arī saskatīji tā nepareizu darbību?
eu, chiperi/maperi, DDE sho te
''soot level nokrita no 78 uz 10''
gadiijumaa nereekjina matemaatiski?
Pamatā ir starpspiediena sensora mērījums, nobrauktie km reģenerācijas laikā un pēc tās, tālāk jau tiek apreiķināts soot level, citām vadībām + Ash volume/level.
Vajadzētu pēc šīs atdzīvināšanas paskatīties dzinēja eļļas līmeni+ pretspiedienu filtrā, tukšgaitā un pilnā slodzē un viss būs ok. | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
14 Jan 2018, 20:38:15 @uldens1 rakstīja:
14 Jan 2018, 20:32:46 @N53series rakstīja:
14 Jan 2018, 20:29:02 @laimislaimimigais rakstīja:
14 Jan 2018, 18:00:01 @Alkaans rakstīja:
Paldies visiem par 99% nederīgiem postiem šeit. Jums visiem tik izgriezt amputēt, nahrenizēt, likt jaunu dpf utt, un par beztēmu vispār nerunāšu
Tiku galā pats ar savu dpf, pilns viņš bija dēļ beigta temperaturas sensora, tiko izbraucu ap 100km, uzliku ISTA/d Regeneration un pēc tām INPA spamoju nonstop read un delete errors, kādās 5min un sāka tur viss cepties, soot level nokrita no 78 uz 10. Regenu sanaca palaist pedejos 30km mājup braucot, sākumā pisos ar Ista/d, jo negāja man servisa funkcijas
Prieks, ka atradi cēloni un savedi kārtībā pats savu auto.
Vai temperatūras sensors bija pavisam nobeidzies, vai arī saskatīji tā nepareizu darbību?
eu, chiperi/maperi, DDE sho te
''soot level nokrita no 78 uz 10''
gadiijumaa nereekjina matemaatiski?
gan jau ka matematiski,jo diezvai nosvert to filtru viņš var
super! taatad - probleema jau nav atrisinaata. ir veikts pirmais solis pareizaa virzienaa! | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
14 Jan 2018, 20:40:53 @laimislaimimigais rakstīja:
14 Jan 2018, 20:32:46 @N53series rakstīja:
14 Jan 2018, 20:29:02 @laimislaimimigais rakstīja:
14 Jan 2018, 18:00:01 @Alkaans rakstīja:
Paldies visiem par 99% nederīgiem postiem šeit. Jums visiem tik izgriezt amputēt, nahrenizēt, likt jaunu dpf utt, un par beztēmu vispār nerunāšu
Tiku galā pats ar savu dpf, pilns viņš bija dēļ beigta temperaturas sensora, tiko izbraucu ap 100km, uzliku ISTA/d Regeneration un pēc tām INPA spamoju nonstop read un delete errors, kādās 5min un sāka tur viss cepties, soot level nokrita no 78 uz 10. Regenu sanaca palaist pedejos 30km mājup braucot, sākumā pisos ar Ista/d, jo negāja man servisa funkcijas
Prieks, ka atradi cēloni un savedi kārtībā pats savu auto.
Vai temperatūras sensors bija pavisam nobeidzies, vai arī saskatīji tā nepareizu darbību?
eu, chiperi/maperi, DDE sho te
''soot level nokrita no 78 uz 10''
gadiijumaa nereekjina matemaatiski?
Pamatā ir starpspiediena sensora mērījums, nobrauktie km reģenerācijas laikā un pēc tās, tālāk jau tiek apreiķināts soot level, citām vadībām + Ash volume/level.
Vajadzētu pēc šīs atdzīvināšanas paskatīties dzinēja eļļas līmeni+ pretspiedienu filtrā, tukšgaitā un pilnā slodzē un viss būs ok.
pag/veelreiz, pashaa regjeneraacijas laikaa - vinjsh to soot level skataas peec spiedienu deltas, jeb matemaatiski samazina? | Offline | | |
|
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5210
Braucu ar: F20 R1200RT
| skatās pretspiedienu pie dažādām slodzēm un dažādiem rpm un rēķina... | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
14 Jan 2018, 21:18:49 @sys9291 rakstīja:
skatās pretspiedienu pie dažādām slodzēm un dažādiem rpm un rēķina...
benziinam ir sekojoshi:
braucot audzee piesaarnjojuma skaitiitaaju -
peec sadedzinaataa benziina skaita piekjeeziishanaas 'baazi': matemaatiski. peec realaas piesaarnjoshanaas [NOx datiem] - papildus 'slodzi'.
desulfateeshanaas laikaa - tiiri matemaatiski 'attiira'.
tb., ja arii dizelim tiiri matemaatiski attiira regjeneraacijas laikaa, tad patieso bildi kadrs redzees tikai veelaak, ne peec taa smukaa soot ciparinja. taapeec jautaaju... | Offline | | |
laimislaimimigais | | Kopš: 06. Nov 2010
No: Jelgava
Ziņojumi: 53
Braucu ar:
|
14 Jan 2018, 21:22:47 @N53series rakstīja:
14 Jan 2018, 21:18:49 @sys9291 rakstīja:
skatās pretspiedienu pie dažādām slodzēm un dažādiem rpm un rēķina...
benziinam ir sekojoshi:
braucot audzee piesaarnjojuma skaitiitaaju -
peec sadedzinaataa benziina skaita piekjeeziishanaas 'baazi': matemaatiski. peec realaas piesaarnjoshanaas [NOx datiem] - papildus 'slodzi'.
desulfateeshanaas laikaa - tiiri matemaatiski 'attiira'.
tb., ja arii dizelim tiiri matemaatiski attiira regjeneraacijas laikaa, tad patieso bildi kadrs redzees tikai veelaak, ne peec taa smukaa soot ciparinja. taapeec jautaaju...
Par dīzeli, vēl GMM parametri+ EGR plūsma + starpspiediena sensors. Un nolietojums uz katriem nobrauktiem 30t km ir aptuveni 1% oil ash. Pieļauju, ka uz dažādiem ecu, darbojas savādāks apreiķins.
Katrā ziņā DPF ir viena no jūtīgākajām uzpariktēm dīzeļa dzinējos.
Uz Euro 6 sistēmām šis ir dārgākais mezgls iekš automašīnas uzbūves. [ Šo ziņu laboja laimislaimimigais, 14 Jan 2018, 21:38:56 ] | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
14 Jan 2018, 21:33:16 @laimislaimimigais rakstīja:
14 Jan 2018, 21:22:47 @N53series rakstīja:
14 Jan 2018, 21:18:49 @sys9291 rakstīja:
skatās pretspiedienu pie dažādām slodzēm un dažādiem rpm un rēķina...
benziinam ir sekojoshi:
braucot audzee piesaarnjojuma skaitiitaaju -
peec sadedzinaataa benziina skaita piekjeeziishanaas 'baazi': matemaatiski. peec realaas piesaarnjoshanaas [NOx datiem] - papildus 'slodzi'.
desulfateeshanaas laikaa - tiiri matemaatiski 'attiira'.
tb., ja arii dizelim tiiri matemaatiski attiira regjeneraacijas laikaa, tad patieso bildi kadrs redzees tikai veelaak, ne peec taa smukaa soot ciparinja. taapeec jautaaju...
Par dīzeli, vēl GMM parametri+ EGR plūsma + starpspiediena sensors. Un nolietojums uz katriem nobrauktiem km ir aptuveni 1% oil ash. Pieļauju, ka uz dažādiem ecu, darbojas savādāks apreiķins.
Katrā ziņā DPF ir viena no jūtīgākajām uzpariktēm dīzeļa dzinējos.
Uz Euro 6 sistēmām šis ir dārgākais mezgls iekš automašīnas uzbūves.
pag, pag..
Tu reaali peldi. kaa tiek reekjinaats soot regjeneraacijas laikaa? taads bij jautaajums | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|