Online
Pašreiz BMWPower skatās 112 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)
Autors | Ziņojums |
Neoo | | Kopš: 27. Nov 2004
Ziņojumi: 4950
Braucu ar: A4
|
21 Mar 2011, 18:21:02 Peecis rakstīja:
21 Mar 2011, 18:10:31 Neoo rakstīja:
21 Mar 2011, 17:02:53 17oz rakstīja:
Tā kā nedzīvoju Rīgā un katru dienu jāmēro ap 100 km tad tiek izskatīti šeit pieminētie varianti par intresantiem, tad atļaušos iepostēt manu kapeikpisēja apreiķinu balstoties uz savu pieredzi.
Šobrīdz braucu ar b4 bendzīns/gāze 9baigais budžetnieks) bet tā kā gribas tomēr ko labāku tad pareiķināju ko jarij dīzelim lai būtu tā pat
Audi 2.0 patēriņš ziemā 11l kas sanāk 1km nobraucu 0.046
ja dizelis rij 6l /100km kas manā gadijumā lielas nereāli pat visiem šiem aparātiem tad 0.054 santimi uz 1 km
jau reāļāk ir vidējais 7l patēriņs tad sanāk 0.063
attiecīgi katrs var piemest
Starpība nav liela bet salasās
Tu aizmirsi tadu sikumu, ka normalas gazes iekartas cenu ierekjinat Kas ir +/- 800 ls Es jau treso gadu braucu ar Passat TDI 130 PD, teiksu taa man ir ljoti paveicies un varu tikai labako pateikt par so auto, starpcitu ari par aluminija ,piekari Opels, ,hvz, esmu braucis ar 2007 vectru, auto itkaa ok, bet tas plastmasas salons
Nu šajā gadījumā tādam B4 neviens neliks iekārtu par 800Ls. Labākajā gadījumā nopirks ar visu iekārtu vai arī pats salasīs to iekārtu pa kaktiem.
Bet nu neko ekonomiskāku par šādu komplektu pat nespēju iedomāties ikdienas laušanai.
Nu tad manuprat ir nekorekti salidzinat
-----------------
| Offline | | |
Peecis | | Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2309
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
21 Mar 2011, 18:27:50 Neoo rakstīja:
21 Mar 2011, 18:21:02 Peecis rakstīja:
21 Mar 2011, 18:10:31 Neoo rakstīja:
21 Mar 2011, 17:02:53 17oz rakstīja:
Tā kā nedzīvoju Rīgā un katru dienu jāmēro ap 100 km tad tiek izskatīti šeit pieminētie varianti par intresantiem, tad atļaušos iepostēt manu kapeikpisēja apreiķinu balstoties uz savu pieredzi.
Šobrīdz braucu ar b4 bendzīns/gāze 9baigais budžetnieks) bet tā kā gribas tomēr ko labāku tad pareiķināju ko jarij dīzelim lai būtu tā pat
Audi 2.0 patēriņš ziemā 11l kas sanāk 1km nobraucu 0.046
ja dizelis rij 6l /100km kas manā gadijumā lielas nereāli pat visiem šiem aparātiem tad 0.054 santimi uz 1 km
jau reāļāk ir vidējais 7l patēriņs tad sanāk 0.063
attiecīgi katrs var piemest
Starpība nav liela bet salasās
Tu aizmirsi tadu sikumu, ka normalas gazes iekartas cenu ierekjinat Kas ir +/- 800 ls Es jau treso gadu braucu ar Passat TDI 130 PD, teiksu taa man ir ljoti paveicies un varu tikai labako pateikt par so auto, starpcitu ari par aluminija ,piekari Opels, ,hvz, esmu braucis ar 2007 vectru, auto itkaa ok, bet tas plastmasas salons
Nu šajā gadījumā tādam B4 neviens neliks iekārtu par 800Ls. Labākajā gadījumā nopirks ar visu iekārtu vai arī pats salasīs to iekārtu pa kaktiem.
Bet nu neko ekonomiskāku par šādu komplektu pat nespēju iedomāties ikdienas laušanai.
Nu tad manuprat ir nekorekti salidzinat
Protams, tas jau ir cits stāsts.
P.S. Es tādu B4 negribētu pat ikdienas laušanai. Man nervi un komforts ir svarīgāki. | Offline | | |
konussib | | Kopš: 01. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1543
Braucu ar: visādiem volvo
|
21 Mar 2011, 18:33:19 Peecis rakstīja:
21 Mar 2011, 18:27:50 Neoo rakstīja:
21 Mar 2011, 18:21:02 Peecis rakstīja:
21 Mar 2011, 18:10:31 Neoo rakstīja:
21 Mar 2011, 17:02:53 17oz rakstīja:
Tā kā nedzīvoju Rīgā un katru dienu jāmēro ap 100 km tad tiek izskatīti šeit pieminētie varianti par intresantiem, tad atļaušos iepostēt manu kapeikpisēja apreiķinu balstoties uz savu pieredzi.
Šobrīdz braucu ar b4 bendzīns/gāze 9baigais budžetnieks) bet tā kā gribas tomēr ko labāku tad pareiķināju ko jarij dīzelim lai būtu tā pat
Audi 2.0 patēriņš ziemā 11l kas sanāk 1km nobraucu 0.046
ja dizelis rij 6l /100km kas manā gadijumā lielas nereāli pat visiem šiem aparātiem tad 0.054 santimi uz 1 km
jau reāļāk ir vidējais 7l patēriņs tad sanāk 0.063
attiecīgi katrs var piemest
Starpība nav liela bet salasās
Tu aizmirsi tadu sikumu, ka normalas gazes iekartas cenu ierekjinat Kas ir +/- 800 ls Es jau treso gadu braucu ar Passat TDI 130 PD, teiksu taa man ir ljoti paveicies un varu tikai labako pateikt par so auto, starpcitu ari par aluminija ,piekari Opels, ,hvz, esmu braucis ar 2007 vectru, auto itkaa ok, bet tas plastmasas salons
Nu šajā gadījumā tādam B4 neviens neliks iekārtu par 800Ls. Labākajā gadījumā nopirks ar visu iekārtu vai arī pats salasīs to iekārtu pa kaktiem.
Bet nu neko ekonomiskāku par šādu komplektu pat nespēju iedomāties ikdienas laušanai.
Nu tad manuprat ir nekorekti salidzinat
Protams, tas jau ir cits stāsts.
P.S. Es tādu B4 negribētu pat ikdienas laušanai. Man nervi un komforts ir svarīgāki.
Saprotu par komfortu, bet nervi - vai tā nav nervu čakarēšana, kad tev jāuztraucas par auto atstāšanu uz ielas, vai, kad lamājies braucot noteiktos šosejas posmos, dzirdot kā auto brūk kopā... Arī labprāt, ja rocība atļautu, turētu divus auto - vienu, ar ko ikdienā braukt, parastu, ar zemām degvielas izmaksām, kuru var atstāt kur grib, ērtu un lētu, bet otru - svētdienas auto.. | Offline | | |
Peecis | | Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2309
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
Saprotu par komfortu, bet nervi - vai tā nav nervu čakarēšana, kad tev jāuztraucas par auto atstāšanu uz ielas, vai, kad lamājies braucot noteiktos šosejas posmos, dzirdot kā auto brūk kopā... Arī labprāt, ja rocība atļautu, turētu divus auto - vienu, ar ko ikdienā braukt, parastu, ar zemām degvielas izmaksām, kuru var atstāt kur grib, ērtu un lētu, bet otru - svētdienas auto..
Es par laimi Rīgā vairs nedzīvoju, tāpēc tā stresošana par auto atstāšanu vairs nav kritērijs. Un uzturēt 2 auto tik un tā būtu dārgāk.
Tāpēc cenšos rast kompromisu vienā auto.
Komforts
Ekonomija
Normāla jauda
Ietilpība
Apdares kvalitāte
Laba vadāmība
Daudz patīkamu ekstru
Tas viss ietilpst iekš e39 528 touringa ar gāzi.
Bet vispār baigais offtopic. [ Šo ziņu laboja Peecis, 21 Mar 2011, 18:50:04 ] | Offline | | |
konussib | | Kopš: 01. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1543
Braucu ar: visādiem volvo
| Kāpēc offtopic - normāla diskusija par to, vai labāk vienu auto, kas pilda visu, vai sadalīt funkcijas dažādiem auto | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
Komforts
Ekonomija
Normāla jauda
Ietilpība
Apdares kvalitāte
Laba vadāmība
Daudz patīkamu ekstru
Ja šādas prasības ir pret mašīnu, kādas ir prasības pret mājokli? Lamājiet mani, bet lielākai daļai, kam ir (vai domā, ka ir) universāla mašīna, mājās nav pat viena no augstāk minētajām ērtībām.
P.S. Cilvēkiem, kas staigā treniņtērpos, tas šķiet gluži normāli [ Šo ziņu laboja Laoshi, 21 Mar 2011, 19:51:28 ] | Offline | | |
Jorens | | Kopš: 15. Jul 2003
Ziņojumi: 14707
Braucu ar: XC60, Cagiva Raptor 1000, Multispace
|
23 Mar 2011, 07:44:01 VWfans rakstīja:
Ar jauno Passat Variant 1,6 TDI viena kilometra degvielas izmaksas sanaak 4,0 santiimi, jo videejais degvielas pateerinsh ir nieka 4,4 litri uz 100 km.
a kur amortizacija? [ Šo ziņu laboja Jorens, 23 Mar 2011, 08:26:08 ] | Offline | | |
b1te | | Kopš: 14. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1911
Braucu ar: das auto
|
23 Mar 2011, 08:25:47 Jorens rakstīja:
23 Mar 2011, 07:44:01 VWfans rakstīja:
Ar jauno Passat Variant 1,6 TDI viena kilometra degvielas izmaksas sanaak 4,0 santiimi, jo videejais degvielas pateerinsh ir nieka 4,4 litri uz 100 km.
a kur amortizacija?
par to bukletā nevārda nebija minēts | Offline | | |
|
17oz | | Kopš: 28. Apr 2005
Ziņojumi: 1200
Braucu ar: UR-68.
|
23 Mar 2011, 08:39:30 b1te rakstīja:
23 Mar 2011, 08:25:47 Jorens rakstīja:
23 Mar 2011, 07:44:01 VWfans rakstīja:
Ar jauno Passat Variant 1,6 TDI viena kilometra degvielas izmaksas sanaak 4,0 santiimi, jo videejais degvielas pateerinsh ir nieka 4,4 litri uz 100 km.
Labi, bet es runāju par auto ap 5 Euro
| Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
23 Mar 2011, 10:19:17 17oz rakstīja:
Labi, bet es runāju par auto ap 5 Euro
var sameklēt labu Volgo V70 otrā trešā gada ar D5 uz ručkas. manuprāt nekas nav iespējams ekonomiskāks un ietilpīgāks par to kvadrātaino kluci. un ērts maita arī ir. ja gribi vēl ērtāk ņem automātu bet ja tas lidos tad remonts 500Ls min. dārgs automāts un nav īpaši izturīgs. | Offline | | |
b1te | | Kopš: 14. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1911
Braucu ar: das auto
|
23 Mar 2011, 10:37:10 bmwaddict rakstīja:
23 Mar 2011, 10:19:17 17oz rakstīja:
Labi, bet es runāju par auto ap 5 Euro
var sameklēt labu Volgo V70 otrā trešā gada ar D5 uz ručkas. manuprāt nekas nav iespējams ekonomiskāks un ietilpīgāks par to kvadrātaino kluci. un ērts maita arī ir. ja gribi vēl ērtāk ņem automātu bet ja tas lidos tad remonts 500Ls min. dārgs automāts un nav īpaši izturīgs.
es D5 neņemtu, dzirdēti briesmu stāsti, kompis rāda 5L patēriņu, pieslēdzot servisā parāda īsto 12L, tur tak tas sažas filtrs, egr, un vel visādas nano tehnoloģijas kuras mēdz iziet no ierindas 10 gadus vecam dīzelim ar noskrējienu ap pusmiļjonu.
pašam patīk V70, bet es ņemtu līdz 2002.gadam ar audi 2.5tdi. uzticams un vienkāršs motors.
p.s. labu D5 pa 5.eur toč nepaņemsi, savukārt labu 2.5tdi jau var atrast | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| nu neņem tad D5 ar pusmiljonu noskrējienu. pa 5K vācijā var sameklēt eksemplārus ar noskrējienu līdz 300K km. pats esmu tādu dzinis un patēriņs reāli atbilda tam, ko kompis rādija, tb zem 6L uz 100.
P.S.
un kā 2.5tdi sastāv ar sadalenēm? esi lietas kursā? | Offline | | |
b1te | | Kopš: 14. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1911
Braucu ar: das auto
|
23 Mar 2011, 11:09:35 bmwaddict rakstīja:
nu neņem tad D5 ar pusmiljonu noskrējienu. pa 5K vācijā var sameklēt eksemplārus ar noskrējienu līdz 300K km. pats esmu tādu dzinis un patēriņs reāli atbilda tam, ko kompis rādija, tb zem 6L uz 100.
P.S.
un kā 2.5tdi sastāv ar sadalenēm? esi lietas kursā?
es esmu, a tu izskatās, ka neesi
nejauc divus dažādus motorus, tas kuram ir problēma ar sadalenēm ir 180hp motors kurš gāja iekš a4 un a6, a V70 stāv vecā tipa motors 5katlu rindinieks, tāds, kā A6 līdz 97.gadam.
viņš gan gļūži nav no a6, bet no LT busa, bet nu identiski viņi ir. | Offline | | |
Blackadder | | Kopš: 15. May 2002
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2144
Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d
|
23 Mar 2011, 10:56:02 b1te rakstīja:
es D5 neņemtu, dzirdēti briesmu stāsti, kompis rāda 5L patēriņu, pieslēdzot servisā parāda īsto 12L, tur tak tas sažas filtrs, egr, un vel visādas nano tehnoloģijas kuras mēdz iziet no ierindas 10 gadus vecam dīzelim ar noskrējienu ap pusmiļjonu.
pašam patīk V70, bet es ņemtu līdz 2002.gadam ar audi 2.5tdi. uzticams un vienkāršs motors.
p.s. labu D5 pa 5.eur toč nepaņemsi, savukārt labu 2.5tdi jau var atrast
Nezinu, no kurienes šitie briesmu stāsti rodas, bet neredzu tiem īpašu pamatojumu. Es tādu Volvo D5 lietoju 3 gadus, nobraucu vairāk nekā 100 000 km, un motoram, atskaitot zobsiksnas maiņu un eļļu un filtru maiņu, neko citu vispār nevajadzēja. Patēriņš tāds arī bija - 5 litri, tagadējais auto ar 7 litriem šķiet kā rīma. Auto pārdošanas mirklī kopumā bija norullējis ap 260 000 km. Vienkārši - nevajag žļurkstināt santīmu pirms pirkšanas, un aizbraukt uz diagnostiku, kaut vai uz to pašu Mūsa Motors, nu tie dzinēji ir pietiekami populāri, lai mierīgi šamos nodiagnosticētu.[ Šo ziņu laboja Blackadder, 24 Mar 2011, 09:15:36 ] | Offline | | |
A4q | | Kopš: 05. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 169
Braucu ar: M54
|
23 Mar 2011, 11:47:31 b1te rakstīja:
23 Mar 2011, 11:09:35 bmwaddict rakstīja:
nu neņem tad D5 ar pusmiljonu noskrējienu. pa 5K vācijā var sameklēt eksemplārus ar noskrējienu līdz 300K km. pats esmu tādu dzinis un patēriņs reāli atbilda tam, ko kompis rādija, tb zem 6L uz 100.
P.S.
un kā 2.5tdi sastāv ar sadalenēm? esi lietas kursā?
es esmu, a tu izskatās, ka neesi
nejauc divus dažādus motorus, tas kuram ir problēma ar sadalenēm ir 180hp motors kurš gāja iekš a4 un a6, a V70 stāv vecā tipa motors 5katlu rindinieks, tāds, kā A6 līdz 97.gadam.
viņš gan gļūži nav no a6, bet no LT busa, bet nu identiski viņi ir.
vispaar jau LT 1st gen busaa tas diizelis bija nevis 5 katli, bet 6 rindaa, un taads pats arii bija ieksh volgo. bet kaada tam vairs noziime | Offline | | |
Siipols | | Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
|
17 Mar 2011, 13:41:42 Ekimons rakstīja:
Pēdējā laikā jūtami daudz bmw braucēji izrāda interes un pārsēžas uz vw/audi ...tikai mani novērojumi
Tas gan ir stulbi,kapt uz Audi un vw
es izvēlētos,un ieteiktu citiem Volvo
Ja nav nojāts 500tk eksemplārs,tad ikdienas maukšanai vajag tikai dizeli liet,un kad pienak laiks tad eļļu(labu) Vājāka vieta ir stures pirksti un reikas puteklugumijas,kam vienkarsi jaseko lidzi,un tadu problemu,kā ar Vag grupas hadenēm un motoriem toč nav
un zagt arī nezog
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga | Offline | | |
|
Siipols | | Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
|
23 Mar 2011, 10:56:02 b1te rakstīja:
es D5 neņemtu, dzirdēti briesmu stāsti, kompis rāda 5L patēriņu, pieslēdzot servisā parāda īsto 12L, tur tak tas sažas filtrs, egr, un vel visādas nano tehnoloģijas kuras mēdz iziet no ierindas 10 gadus vecam dīzelim ar noskrējienu ap pusmiļjonu.
pašam patīk V70, bet es ņemtu līdz 2002.gadam ar audi 2.5tdi. uzticams un vienkāršs motors.
p.s. labu D5 pa 5.eur toč nepaņemsi, savukārt labu 2.5tdi jau var atrast
āā''a sasmidinaji
Ir dzīvē pārbaudīts,pieradits,ka kruizejot ar s80 D5 var pat izspiest 3,5l uz 100 kruizejot uz 90-100 uz Vāciju
Ja lidz 5tk/eiro ,tad Vajag nemt kaut 1 paaudzes V-S 70 vai s80 2,5tdi bet jaņem ir tas labakais un ari dargakais auto ,tad tur viss būs Gerai
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga | Offline | | |
wheels | | Kopš: 16. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 10062
Braucu ar: V8
| ar audi brauc geji vai wannebe geji Ne velti tas ir geju iemolotakais auto
Ja butu jabrauc ar ko citu iznjemot BMW tad tikai volvo d5, it sevišķi s60.
| Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
|
27 Mar 2011, 22:14:13 Wheels rakstīja:
ar audi brauc geji vai wannebe geji Ne velti tas ir geju iemolotakais auto
Ja butu jabrauc ar ko citu iznjemot BMW tad tikai volvo d5, it sevišķi s60.
vareetu tev kaads pastaastiit par latento homoseksuaalismu, kaa tas izpauzhas utt
| Offline | | |
wheels | | Kopš: 16. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 10062
Braucu ar: V8
| oi, neskalo man smadzenes okei? Pats ikdienā ar audi pārvietojos | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|