Online

Pašreiz BMWPower skatās 112 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)

AutorsZiņojums
Neoo
21. Mar 2011, 18:27 #281

Kopš: 27. Nov 2004

Ziņojumi: 4950

Braucu ar: A4


21 Mar 2011, 18:21:02 Peecis rakstīja:

21 Mar 2011, 18:10:31 Neoo rakstīja:

21 Mar 2011, 17:02:53 17oz rakstīja:
Tā kā nedzīvoju Rīgā un katru dienu jāmēro ap 100 km tad tiek izskatīti šeit pieminētie varianti par intresantiem, tad atļaušos iepostēt manu kapeikpisēja apreiķinu balstoties uz savu pieredzi.

Šobrīdz braucu ar b4 bendzīns/gāze 9baigais budžetnieks) bet tā kā gribas tomēr ko labāku tad pareiķināju ko jarij dīzelim lai būtu tā pat


Audi 2.0 patēriņš ziemā 11l kas sanāk 1km nobraucu 0.046
ja dizelis rij 6l /100km kas manā gadijumā lielas nereāli pat visiem šiem aparātiem tad 0.054 santimi uz 1 km
jau reāļāk ir vidējais 7l patēriņs tad sanāk 0.063
attiecīgi katrs var piemest

Starpība nav liela bet salasās


Tu aizmirsi tadu sikumu, ka normalas gazes iekartas cenu ierekjinat Kas ir +/- 800 ls Es jau treso gadu braucu ar Passat TDI 130 PD, teiksu taa man ir ljoti paveicies un varu tikai labako pateikt par so auto, starpcitu ari par aluminija ,piekari Opels, ,hvz, esmu braucis ar 2007 vectru, auto itkaa ok, bet tas plastmasas salons

Nu šajā gadījumā tādam B4 neviens neliks iekārtu par 800Ls. Labākajā gadījumā nopirks ar visu iekārtu vai arī pats salasīs to iekārtu pa kaktiem.
Bet nu neko ekonomiskāku par šādu komplektu pat nespēju iedomāties ikdienas laušanai.


Nu tad manuprat ir nekorekti salidzinat

-----------------

Offline
Peecis
21. Mar 2011, 18:33 #282

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2309

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


21 Mar 2011, 18:27:50 Neoo rakstīja:

21 Mar 2011, 18:21:02 Peecis rakstīja:

21 Mar 2011, 18:10:31 Neoo rakstīja:

21 Mar 2011, 17:02:53 17oz rakstīja:
Tā kā nedzīvoju Rīgā un katru dienu jāmēro ap 100 km tad tiek izskatīti šeit pieminētie varianti par intresantiem, tad atļaušos iepostēt manu kapeikpisēja apreiķinu balstoties uz savu pieredzi.

Šobrīdz braucu ar b4 bendzīns/gāze 9baigais budžetnieks) bet tā kā gribas tomēr ko labāku tad pareiķināju ko jarij dīzelim lai būtu tā pat


Audi 2.0 patēriņš ziemā 11l kas sanāk 1km nobraucu 0.046
ja dizelis rij 6l /100km kas manā gadijumā lielas nereāli pat visiem šiem aparātiem tad 0.054 santimi uz 1 km
jau reāļāk ir vidējais 7l patēriņs tad sanāk 0.063
attiecīgi katrs var piemest

Starpība nav liela bet salasās


Tu aizmirsi tadu sikumu, ka normalas gazes iekartas cenu ierekjinat Kas ir +/- 800 ls Es jau treso gadu braucu ar Passat TDI 130 PD, teiksu taa man ir ljoti paveicies un varu tikai labako pateikt par so auto, starpcitu ari par aluminija ,piekari Opels, ,hvz, esmu braucis ar 2007 vectru, auto itkaa ok, bet tas plastmasas salons

Nu šajā gadījumā tādam B4 neviens neliks iekārtu par 800Ls. Labākajā gadījumā nopirks ar visu iekārtu vai arī pats salasīs to iekārtu pa kaktiem.
Bet nu neko ekonomiskāku par šādu komplektu pat nespēju iedomāties ikdienas laušanai.


Nu tad manuprat ir nekorekti salidzinat

Protams, tas jau ir cits stāsts.
P.S. Es tādu B4 negribētu pat ikdienas laušanai. Man nervi un komforts ir svarīgāki.
Offline
konussib
21. Mar 2011, 18:36 #283

Kopš: 01. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1543

Braucu ar: visādiem volvo


21 Mar 2011, 18:33:19 Peecis rakstīja:

21 Mar 2011, 18:27:50 Neoo rakstīja:

21 Mar 2011, 18:21:02 Peecis rakstīja:

21 Mar 2011, 18:10:31 Neoo rakstīja:

21 Mar 2011, 17:02:53 17oz rakstīja:
Tā kā nedzīvoju Rīgā un katru dienu jāmēro ap 100 km tad tiek izskatīti šeit pieminētie varianti par intresantiem, tad atļaušos iepostēt manu kapeikpisēja apreiķinu balstoties uz savu pieredzi.

Šobrīdz braucu ar b4 bendzīns/gāze 9baigais budžetnieks) bet tā kā gribas tomēr ko labāku tad pareiķināju ko jarij dīzelim lai būtu tā pat


Audi 2.0 patēriņš ziemā 11l kas sanāk 1km nobraucu 0.046
ja dizelis rij 6l /100km kas manā gadijumā lielas nereāli pat visiem šiem aparātiem tad 0.054 santimi uz 1 km
jau reāļāk ir vidējais 7l patēriņs tad sanāk 0.063
attiecīgi katrs var piemest

Starpība nav liela bet salasās


Tu aizmirsi tadu sikumu, ka normalas gazes iekartas cenu ierekjinat Kas ir +/- 800 ls Es jau treso gadu braucu ar Passat TDI 130 PD, teiksu taa man ir ljoti paveicies un varu tikai labako pateikt par so auto, starpcitu ari par aluminija ,piekari Opels, ,hvz, esmu braucis ar 2007 vectru, auto itkaa ok, bet tas plastmasas salons

Nu šajā gadījumā tādam B4 neviens neliks iekārtu par 800Ls. Labākajā gadījumā nopirks ar visu iekārtu vai arī pats salasīs to iekārtu pa kaktiem.
Bet nu neko ekonomiskāku par šādu komplektu pat nespēju iedomāties ikdienas laušanai.


Nu tad manuprat ir nekorekti salidzinat

Protams, tas jau ir cits stāsts.
P.S. Es tādu B4 negribētu pat ikdienas laušanai. Man nervi un komforts ir svarīgāki.


Saprotu par komfortu, bet nervi - vai tā nav nervu čakarēšana, kad tev jāuztraucas par auto atstāšanu uz ielas, vai, kad lamājies braucot noteiktos šosejas posmos, dzirdot kā auto brūk kopā... Arī labprāt, ja rocība atļautu, turētu divus auto - vienu, ar ko ikdienā braukt, parastu, ar zemām degvielas izmaksām, kuru var atstāt kur grib, ērtu un lētu, bet otru - svētdienas auto..
Offline
Peecis
21. Mar 2011, 18:47 #284

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2309

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


Saprotu par komfortu, bet nervi - vai tā nav nervu čakarēšana, kad tev jāuztraucas par auto atstāšanu uz ielas, vai, kad lamājies braucot noteiktos šosejas posmos, dzirdot kā auto brūk kopā... Arī labprāt, ja rocība atļautu, turētu divus auto - vienu, ar ko ikdienā braukt, parastu, ar zemām degvielas izmaksām, kuru var atstāt kur grib, ērtu un lētu, bet otru - svētdienas auto..

Es par laimi Rīgā vairs nedzīvoju, tāpēc tā stresošana par auto atstāšanu vairs nav kritērijs. Un uzturēt 2 auto tik un tā būtu dārgāk.
Tāpēc cenšos rast kompromisu vienā auto.
Komforts
Ekonomija
Normāla jauda
Ietilpība
Apdares kvalitāte
Laba vadāmība
Daudz patīkamu ekstru
Tas viss ietilpst iekš e39 528 touringa ar gāzi.
Bet vispār baigais offtopic.

[ Šo ziņu laboja Peecis, 21 Mar 2011, 18:50:04 ]

Offline
konussib
21. Mar 2011, 19:39 #285

Kopš: 01. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1543

Braucu ar: visādiem volvo

Kāpēc offtopic - normāla diskusija par to, vai labāk vienu auto, kas pilda visu, vai sadalīt funkcijas dažādiem auto
Offline
Laoshi
21. Mar 2011, 19:50 #286

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


Komforts
Ekonomija
Normāla jauda
Ietilpība
Apdares kvalitāte
Laba vadāmība
Daudz patīkamu ekstru



Ja šādas prasības ir pret mašīnu, kādas ir prasības pret mājokli? Lamājiet mani, bet lielākai daļai, kam ir (vai domā, ka ir) universāla mašīna, mājās nav pat viena no augstāk minētajām ērtībām.

P.S. Cilvēkiem, kas staigā treniņtērpos, tas šķiet gluži normāli

[ Šo ziņu laboja Laoshi, 21 Mar 2011, 19:51:28 ]

Offline
Jorens
23. Mar 2011, 08:25 #287

Kopš: 15. Jul 2003

Ziņojumi: 14707

Braucu ar: XC60, Cagiva Raptor 1000, Multispace


23 Mar 2011, 07:44:01 VWfans rakstīja:
Ar jauno Passat Variant 1,6 TDI viena kilometra degvielas izmaksas sanaak 4,0 santiimi, jo videejais degvielas pateerinsh ir nieka 4,4 litri uz 100 km.


a kur amortizacija?

[ Šo ziņu laboja Jorens, 23 Mar 2011, 08:26:08 ]

Offline
b1te
23. Mar 2011, 08:39 #288

Kopš: 14. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1911

Braucu ar: das auto


23 Mar 2011, 08:25:47 Jorens rakstīja:

23 Mar 2011, 07:44:01 VWfans rakstīja:
Ar jauno Passat Variant 1,6 TDI viena kilometra degvielas izmaksas sanaak 4,0 santiimi, jo videejais degvielas pateerinsh ir nieka 4,4 litri uz 100 km.


a kur amortizacija?


par to bukletā nevārda nebija minēts
Offline
17oz
23. Mar 2011, 10:19 #289

Kopš: 28. Apr 2005

Ziņojumi: 1200

Braucu ar: UR-68.


23 Mar 2011, 08:39:30 b1te rakstīja:

23 Mar 2011, 08:25:47 Jorens rakstīja:

23 Mar 2011, 07:44:01 VWfans rakstīja:
Ar jauno Passat Variant 1,6 TDI viena kilometra degvielas izmaksas sanaak 4,0 santiimi, jo videejais degvielas pateerinsh ir nieka 4,4 litri uz 100 km.


Labi, bet es runāju par auto ap 5 Euro
Offline
bmwaddict
23. Mar 2011, 10:37 #290

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


23 Mar 2011, 10:19:17 17oz rakstīja:
Labi, bet es runāju par auto ap 5 Euro


var sameklēt labu Volgo V70 otrā trešā gada ar D5 uz ručkas. manuprāt nekas nav iespējams ekonomiskāks un ietilpīgāks par to kvadrātaino kluci. un ērts maita arī ir. ja gribi vēl ērtāk ņem automātu bet ja tas lidos tad remonts 500Ls min. dārgs automāts un nav īpaši izturīgs.
Offline
b1te
23. Mar 2011, 10:56 #291

Kopš: 14. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1911

Braucu ar: das auto


23 Mar 2011, 10:37:10 bmwaddict rakstīja:

23 Mar 2011, 10:19:17 17oz rakstīja:
Labi, bet es runāju par auto ap 5 Euro


var sameklēt labu Volgo V70 otrā trešā gada ar D5 uz ručkas. manuprāt nekas nav iespējams ekonomiskāks un ietilpīgāks par to kvadrātaino kluci. un ērts maita arī ir. ja gribi vēl ērtāk ņem automātu bet ja tas lidos tad remonts 500Ls min. dārgs automāts un nav īpaši izturīgs.


es D5 neņemtu, dzirdēti briesmu stāsti, kompis rāda 5L patēriņu, pieslēdzot servisā parāda īsto 12L, tur tak tas sažas filtrs, egr, un vel visādas nano tehnoloģijas kuras mēdz iziet no ierindas 10 gadus vecam dīzelim ar noskrējienu ap pusmiļjonu.
pašam patīk V70, bet es ņemtu līdz 2002.gadam ar audi 2.5tdi. uzticams un vienkāršs motors.

p.s. labu D5 pa 5.eur toč nepaņemsi, savukārt labu 2.5tdi jau var atrast
Offline
bmwaddict
23. Mar 2011, 11:09 #292

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

nu neņem tad D5 ar pusmiljonu noskrējienu. pa 5K vācijā var sameklēt eksemplārus ar noskrējienu līdz 300K km. pats esmu tādu dzinis un patēriņs reāli atbilda tam, ko kompis rādija, tb zem 6L uz 100.
P.S.
un kā 2.5tdi sastāv ar sadalenēm? esi lietas kursā?
Offline
b1te
23. Mar 2011, 11:47 #293

Kopš: 14. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1911

Braucu ar: das auto


23 Mar 2011, 11:09:35 bmwaddict rakstīja:
nu neņem tad D5 ar pusmiljonu noskrējienu. pa 5K vācijā var sameklēt eksemplārus ar noskrējienu līdz 300K km. pats esmu tādu dzinis un patēriņs reāli atbilda tam, ko kompis rādija, tb zem 6L uz 100.
P.S.
un kā 2.5tdi sastāv ar sadalenēm? esi lietas kursā?


es esmu, a tu izskatās, ka neesi
nejauc divus dažādus motorus, tas kuram ir problēma ar sadalenēm ir 180hp motors kurš gāja iekš a4 un a6, a V70 stāv vecā tipa motors 5katlu rindinieks, tāds, kā A6 līdz 97.gadam.
viņš gan gļūži nav no a6, bet no LT busa, bet nu identiski viņi ir.
Offline
Blackadder
24. Mar 2011, 09:13 #294

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2144

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d


23 Mar 2011, 10:56:02 b1te rakstīja:
es D5 neņemtu, dzirdēti briesmu stāsti, kompis rāda 5L patēriņu, pieslēdzot servisā parāda īsto 12L, tur tak tas sažas filtrs, egr, un vel visādas nano tehnoloģijas kuras mēdz iziet no ierindas 10 gadus vecam dīzelim ar noskrējienu ap pusmiļjonu.
pašam patīk V70, bet es ņemtu līdz 2002.gadam ar audi 2.5tdi. uzticams un vienkāršs motors.

p.s. labu D5 pa 5.eur toč nepaņemsi, savukārt labu 2.5tdi jau var atrast


Nezinu, no kurienes šitie briesmu stāsti rodas, bet neredzu tiem īpašu pamatojumu. Es tādu Volvo D5 lietoju 3 gadus, nobraucu vairāk nekā 100 000 km, un motoram, atskaitot zobsiksnas maiņu un eļļu un filtru maiņu, neko citu vispār nevajadzēja. Patēriņš tāds arī bija - 5 litri, tagadējais auto ar 7 litriem šķiet kā rīma. Auto pārdošanas mirklī kopumā bija norullējis ap 260 000 km. Vienkārši - nevajag žļurkstināt santīmu pirms pirkšanas, un aizbraukt uz diagnostiku, kaut vai uz to pašu Mūsa Motors, nu tie dzinēji ir pietiekami populāri, lai mierīgi šamos nodiagnosticētu.

[ Šo ziņu laboja Blackadder, 24 Mar 2011, 09:15:36 ]

Offline
A4q
24. Mar 2011, 09:34 #295

Kopš: 05. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 169

Braucu ar: M54


23 Mar 2011, 11:47:31 b1te rakstīja:

23 Mar 2011, 11:09:35 bmwaddict rakstīja:
nu neņem tad D5 ar pusmiljonu noskrējienu. pa 5K vācijā var sameklēt eksemplārus ar noskrējienu līdz 300K km. pats esmu tādu dzinis un patēriņs reāli atbilda tam, ko kompis rādija, tb zem 6L uz 100.
P.S.
un kā 2.5tdi sastāv ar sadalenēm? esi lietas kursā?


es esmu, a tu izskatās, ka neesi
nejauc divus dažādus motorus, tas kuram ir problēma ar sadalenēm ir 180hp motors kurš gāja iekš a4 un a6, a V70 stāv vecā tipa motors 5katlu rindinieks, tāds, kā A6 līdz 97.gadam.
viņš gan gļūži nav no a6, bet no LT busa, bet nu identiski viņi ir.


vispaar jau LT 1st gen busaa tas diizelis bija nevis 5 katli, bet 6 rindaa, un taads pats arii bija ieksh volgo. bet kaada tam vairs noziime
Offline
Siipols
27. Mar 2011, 21:58 #296

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100


17 Mar 2011, 13:41:42 Ekimons rakstīja:
Pēdējā laikā jūtami daudz bmw braucēji izrāda interes un pārsēžas uz vw/audi ...tikai mani novērojumi


Tas gan ir stulbi,kapt uz Audi un vw

es izvēlētos,un ieteiktu citiem Volvo

Ja nav nojāts 500tk eksemplārs,tad ikdienas maukšanai vajag tikai dizeli liet,un kad pienak laiks tad eļļu(labu) Vājāka vieta ir stures pirksti un reikas puteklugumijas,kam vienkarsi jaseko lidzi,un tadu problemu,kā ar Vag grupas hadenēm un motoriem toč nav


un zagt arī nezog

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
Siipols
27. Mar 2011, 22:08 #297

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100


23 Mar 2011, 10:56:02 b1te rakstīja:


es D5 neņemtu, dzirdēti briesmu stāsti, kompis rāda 5L patēriņu, pieslēdzot servisā parāda īsto 12L, tur tak tas sažas filtrs, egr, un vel visādas nano tehnoloģijas kuras mēdz iziet no ierindas 10 gadus vecam dīzelim ar noskrējienu ap pusmiļjonu.
pašam patīk V70, bet es ņemtu līdz 2002.gadam ar audi 2.5tdi. uzticams un vienkāršs motors.

p.s. labu D5 pa 5.eur toč nepaņemsi, savukārt labu 2.5tdi jau var atrast

āā''a sasmidinaji

Ir dzīvē pārbaudīts,pieradits,ka kruizejot ar s80 D5 var pat izspiest 3,5l uz 100 kruizejot uz 90-100 uz Vāciju

Ja lidz 5tk/eiro ,tad Vajag nemt kaut 1 paaudzes V-S 70 vai s80 2,5tdi bet jaņem ir tas labakais un ari dargakais auto ,tad tur viss būs Gerai

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
wheels
27. Mar 2011, 22:14 #298

Kopš: 16. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10062

Braucu ar: V8

ar audi brauc geji vai wannebe geji Ne velti tas ir geju iemolotakais auto


Ja butu jabrauc ar ko citu iznjemot BMW tad tikai volvo d5, it sevišķi s60.

Offline
karlsonss
27. Mar 2011, 22:17 #299

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


27 Mar 2011, 22:14:13 Wheels rakstīja:
ar audi brauc geji vai wannebe geji Ne velti tas ir geju iemolotakais auto


Ja butu jabrauc ar ko citu iznjemot BMW tad tikai volvo d5, it sevišķi s60.




vareetu tev kaads pastaastiit par latento homoseksuaalismu, kaa tas izpauzhas utt

Offline
wheels
27. Mar 2011, 22:19 #300

Kopš: 16. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10062

Braucu ar: V8

oi, neskalo man smadzenes okei? Pats ikdienā ar audi pārvietojos
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo