Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 78 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Kaspich un DPFi / nobraukumi

AutorsZiņojums
uldens1
26. Jan 2020, 12:01 #241

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16217

Braucu ar:


26 Jan 2020, 11:59:11 @DM-101 rakstīja:

26 Jan 2020, 11:40:12 @uldens1 rakstīja:
pat ja tev ir piķis jaunam bmw,benzīns ir sūds un alternatīvas dīzelim nav https://www.youtube.com/watch?v=NncDBpb9ftI


Uldeen, kaapeec tu paarveerties par neko nejeedzoshu suudus vairojoshu indiviidu?

tu gribi teikt ar to n63 viss ir bumbās un viņi necieš no pārkaršanas un tā problēma nav masveidīga??Jo šādas problēmas ir ne tikai krievzemē
Offline
uldens1
26. Jan 2020, 12:13 #242

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16217

Braucu ar:

Nu bet kāpēc tad bmw laiž pārdošanā auto kuru jau no rūpnīcas nevar atgaisot un tas nevar nokalpot garantijas laiku??Esmu par tehnoloģiskiem motoriem,bet tie inženieri tiešām nekādus testus neveic lai saprastu briestošās problēmas garantijas laikā kur nu vēl runāt pa 400-500k noskrējienu Tu tak piekrīti ka biznesmenim kas to auto nopērk jaunu nav jāmāk atgaisot tas motors
Offline
PitonZ
26. Jan 2020, 12:15 #243

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1981

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem


26 Jan 2020, 11:53:29 @HiJaCKeR rakstīja:

26 Jan 2020, 11:40:12 @uldens1 rakstīja:
pat ja tev ir piķis jaunam bmw,benzīns ir sūds un alternatīvas dīzelim nav https://www.youtube.com/watch?v=NncDBpb9ftI

Krievijā var braukt tikai ar zirgu. ar ko viņi tur kaisa ziemā ceļus? visa motortelpa paliek ar melnu šlaku un aizsitas ciet radiators

toties ielas pilsētās(viesnīcu pārkingus) mazgā katru rītu..... kādam nav ko dzert
Offline
edzulis
26. Jan 2020, 12:29 #244

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Tisols, tisols, ar kadu domu vinu vispar vajadzetu aiztikt? Tie n63, cik lasits, mirst Vel krietni pirms par tadu tosolu vajadzetu aizdomaties
Offline
BigDog24
26. Jan 2020, 12:29 #245

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 831

Braucu ar: dīzeli

He, man patika par to N63 pāris komentāri no viena juristu kantora.

In an insincere attempt to mollify customers dissatisfied with the battery defect, BMW distributed a TSB instructing BMW authorized technicians to replace the battery at every oil change in the event that the battery had not been replaced within the last year. Though this battery change was free of charge while BMW’s basic warranty was still in effect, the cost of replacing the vehicle’s battery every 10,000 miles would fall squarely on the consumer once BMW’s four year/50,000 mile basic warranty expired.

To that end, BMW issued instructions to its authorized repair facilities (dealerships) containing superficial fixes in an attempt to address the oil consumption issue. These Technical Service Bulletins (“TSBs”) first instructed BMW authorized technicians to top off N63 equipped vehicles with two quarts of oil – instead of the one quart recommended by the vehicle’s internal electronic system. While BMW originally touted its engine as requiring oil changes once every 15,000 miles or once every two years, a subsequent TSB increased the service interval to once per year or 10,000 miles.
Offline
uldens1
26. Jan 2020, 12:30 #246

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16217

Braucu ar:


26 Jan 2020, 12:20:27 @DM-101 rakstīja:

26 Jan 2020, 12:13:44 @uldens1 rakstīja:
Nu bet kāpēc tad bmw laiž pārdošanā auto kuru jau no rūpnīcas nevar atgaisot un tas nevar nokalpot garantijas laiku??Esmu par tehnoloģiskiem motoriem,bet tie inženieri tiešām nekādus testus neveic lai saprastu briestošās problēmas garantijas laikā kur nu vēl runāt pa 400-500k noskrējienu Tu tak piekrīti ka biznesmenim kas to auto nopērk jaunu nav jāmāk atgaisot tas motors


pag, tu dzen suudu, piedod!

tie konkreetie probleemkeisi, ko es esmu redzeejis [pats, personiigi] - visi bija nekvalificeeta personaala u/vai nekorektas apkopes/remonta rezultaats.
BMW nevar katram somaa iedot visus tooljus savu BMW apkopei un piespiest katru ''mehaanikji'' tos lietot.
ja BMW raksta, ka cooling sisteemaa shiem dzineejiem ietilpst 16 litri [ja pareizi atceros], bet Vasja bez toolja konstanti iepilda 7, tad BMW ir vainiigs tikai tajaa, ka nav paredzeejis idiotu droshu sisteemu. No otras puses - pat papildus bleeding skruuve neko nemainiitu, jo mudaki to neatrastu.

par kaut kaadu mistisku gadiijumu iz Russia bez konkretiem faktiem - tas ir klachu baabu liimenis. Es liidz taadam nolaisties negribu.
Luudzu, konkreetu dzneeju studijaa, skatiishu, veerteeshu, sapratiisim, kur probleemas CEELONIS. jo paarkarshana ir SEKAS!
un taa ir fundamentaala atskjiriba - nejeegas redz SEKAS, bet NESAPROT CEELONJUS!
Ok nejēgas,bet bmw tos motorus mainot pa garantiju nesaprot ka viņu dīleris ir nejēga un jāatņem dīlera tiesības??Tak nejau tik krievijā šī problēma,palasot angļu resursus arī tur ir pilns ar pārkaršanas izraisītiem defektiem.Principā bmw izražo produktu kuru paši nespēj apkalpot un tas ir mega fail
Offline
uldens1
26. Jan 2020, 12:32 #247

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16217

Braucu ar:


26 Jan 2020, 12:29:46 @edzulis rakstīja:
Tisols, tisols, ar kadu domu vinu vispar vajadzetu aiztikt? Tie n63, cik lasits, mirst Vel krietni pirms par tadu tosolu vajadzetu aizdomaties
par to jau stāsts,un tos auto jau nepērk garāžas skrūvētāji bet turīgi biznesmeņi ar cerību nobraukt garantijas km un vēl tikpat bez problēmām
Offline
HiJaCKeR
26. Jan 2020, 12:33 #248

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4653

Braucu ar: BMW E90 330i


26 Jan 2020, 12:15:23 @PitonZ rakstīja:

26 Jan 2020, 11:53:29 @HiJaCKeR rakstīja:

26 Jan 2020, 11:40:12 @uldens1 rakstīja:
pat ja tev ir piķis jaunam bmw,benzīns ir sūds un alternatīvas dīzelim nav https://www.youtube.com/watch?v=NncDBpb9ftI

Krievijā var braukt tikai ar zirgu. ar ko viņi tur kaisa ziemā ceļus? visa motortelpa paliek ar melnu šlaku un aizsitas ciet radiators

toties ielas pilsētās(viesnīcu pārkingus) mazgā katru rītu..... kādam nav ko dzert

protams ka mazgā parkingu pie viesnīcas un vēl tepiķīti izklāj, piebrauks saimnieks un savas glaunās kurpes apsmērēs ar to melno darvu un es alkoholu nelietoju, ta ka idi ti naxuj. atkārtošos, dēļ tās darvas sliktāk dzesējas dzinējs, bet pričom te viesnīcas parkings

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 26 Jan 2020, 12:38:38 ]

Offline
uldens1
26. Jan 2020, 12:39 #249

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16217

Braucu ar:


26 Jan 2020, 12:33:44 @DM-101 rakstīja:

26 Jan 2020, 12:29:46 @edzulis rakstīja:
Tisols, tisols, ar kadu domu vinu vispar vajadzetu aiztikt? Tie n63, cik lasits, mirst Vel krietni pirms par tadu tosolu vajadzetu aizdomaties


es censhos pietureeties pie faktiem. Shajaa pat soliidajaa maajaslapaa ir taadi briinumi lasiiti, ka rakstnieki/fantasti iet atpuutaa.

es neesmu redzejis nevienu [kaut video, aprakstus esmu skatiijis/lasiijis daudz] profesionaalu analiizi par teemu konkreetajaa keisaa - kaapeec taa shaize notika, kas bija CEELONIS. Standartaa visi redz sekas. Un tikai skalji bljauj.
kāda starpība kāds celonis??Ja garantijas laikā masveidā jūk tie motori tad tas ir brāķis.Tu pašlaik negribi atzīt faktu ka tur ir konstruktīvas kļudas pielaistas kas liedz motoram nokalpot garantijas laiku
Offline
uldens1
26. Jan 2020, 12:43 #250

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16217

Braucu ar:


26 Jan 2020, 12:37:57 @DM-101 rakstīja:

26 Jan 2020, 12:30:38 @uldens1 rakstīja:

26 Jan 2020, 12:20:27 @DM-101 rakstīja:

26 Jan 2020, 12:13:44 @uldens1 rakstīja:
Nu bet kāpēc tad bmw laiž pārdošanā auto kuru jau no rūpnīcas nevar atgaisot un tas nevar nokalpot garantijas laiku??Esmu par tehnoloģiskiem motoriem,bet tie inženieri tiešām nekādus testus neveic lai saprastu briestošās problēmas garantijas laikā kur nu vēl runāt pa 400-500k noskrējienu Tu tak piekrīti ka biznesmenim kas to auto nopērk jaunu nav jāmāk atgaisot tas motors


pag, tu dzen suudu, piedod!

tie konkreetie probleemkeisi, ko es esmu redzeejis [pats, personiigi] - visi bija nekvalificeeta personaala u/vai nekorektas apkopes/remonta rezultaats.
BMW nevar katram somaa iedot visus tooljus savu BMW apkopei un piespiest katru ''mehaanikji'' tos lietot.
ja BMW raksta, ka cooling sisteemaa shiem dzineejiem ietilpst 16 litri [ja pareizi atceros], bet Vasja bez toolja konstanti iepilda 7, tad BMW ir vainiigs tikai tajaa, ka nav paredzeejis idiotu droshu sisteemu. No otras puses - pat papildus bleeding skruuve neko nemainiitu, jo mudaki to neatrastu.

par kaut kaadu mistisku gadiijumu iz Russia bez konkretiem faktiem - tas ir klachu baabu liimenis. Es liidz taadam nolaisties negribu.
Luudzu, konkreetu dzneeju studijaa, skatiishu, veerteeshu, sapratiisim, kur probleemas CEELONIS. jo paarkarshana ir SEKAS!
un taa ir fundamentaala atskjiriba - nejeegas redz SEKAS, bet NESAPROT CEELONJUS!
Ok nejēgas,bet bmw tos motorus mainot pa garantiju nesaprot ka viņu dīleris ir nejēga un jāatņem dīlera tiesības??Tak nejau tik krievijā šī problēma,palasot angļu resursus arī tur ir pilns ar pārkaršanas izraisītiem defektiem.Principā bmw izražo produktu kuru paši nespēj apkalpot un tas ir mega fail


jaa, diileri pa garantiju ir kaados 95% keisu nepamatoti mainiijushi benziina HPFP, 80% keisu - sprauslas, utjpr.

suuknju piegaadaatajs pat uztaisija refurbished programmu.
Sprauslas - gan jau arii tiek refurbisotas.

jaa, taa, diemzheel, notiek. klients par visu maksaa. BMW celj miljardu pelnju.
Bet dzineejus razho soliidus. Klibo docu/info/proceduuru, personaala apmaaciibas lietas. Daudz kas ir zaraa, par to nav shaubu.
Bet, aciimredzot, BMW apmierina [vai neskjiet kritiska - preciizaak] esoshaa situaacija.
es skatos no pircēja viedokļa,ja esmu nolēmis pirkt jaunu 7 sērijas bmw,tad palasot atsauksmes un painteresējoties nonākam pie tā ka no šī motora ir jāizvairās un jāpērk dīzelis ja gribi nobraukt vismaz garantijas termiņu,un neviens biznesmenis neies lasīt tavu blogu lai saprast kā jāgaisot dzesēšanas sistēma,viņam vajag braukt ar to auto
Offline
uldens1
26. Jan 2020, 12:46 #251

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16217

Braucu ar:


26 Jan 2020, 12:42:26 @DM-101 rakstīja:

26 Jan 2020, 12:39:37 @uldens1 rakstīja:

26 Jan 2020, 12:33:44 @DM-101 rakstīja:

26 Jan 2020, 12:29:46 @edzulis rakstīja:
Tisols, tisols, ar kadu domu vinu vispar vajadzetu aiztikt? Tie n63, cik lasits, mirst Vel krietni pirms par tadu tosolu vajadzetu aizdomaties


es censhos pietureeties pie faktiem. Shajaa pat soliidajaa maajaslapaa ir taadi briinumi lasiiti, ka rakstnieki/fantasti iet atpuutaa.

es neesmu redzejis nevienu [kaut video, aprakstus esmu skatiijis/lasiijis daudz] profesionaalu analiizi par teemu konkreetajaa keisaa - kaapeec taa shaize notika, kas bija CEELONIS. Standartaa visi redz sekas. Un tikai skalji bljauj.
kāda starpība kāds celonis??Ja garantijas laikā masveidā jūk tie motori tad tas ir brāķis.Tu pašlaik negribi atzīt faktu ka tur ir konstruktīvas kļudas pielaistas kas liedz motoram nokalpot garantijas laiku


stop.
vai tu zini kaut aptuvenu % no garantijas laikaa nomainiitajiem dzineejiem? nee.

attieciigi - ko vispaar noziimee ''masveidaa''? tas ir kaads Uldena koefs?

saku veelreiz - runaajam par faktiem.

arii pilniigi jaunu dzineeju var nokaut, to bez obkatkas spiidzinot. var ieliet hvz ko, da kaut diizeli benziinaa.
un neviens no oligarhiem savas lazhas/izlaides neatziis, jo labaak - lai maksaa razhotaajs.

es netaisos uzzināt nekādus procentus,pietiek palasīt netā visas problēmas lai pircējs nepirktu to dzinēju,un es te tagad nerunāju par sevi.
Offline
uldens1
26. Jan 2020, 12:56 #252

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16217

Braucu ar:

ok krievijā viss slikti bet https://www.carcomplaints.com/news/2018/bmw-n63...on-lawsuit.shtml
https://topclassactions.com/lawsuit-settlements...-action-lawsuit/
https://caseadvisor.org/settlements/bmw-n63-oil...-action-lawsuit/
Offline
uldens1
26. Jan 2020, 12:58 #253

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16217

Braucu ar:

radz kaspič,pat amerikā viss ir slikti ar to n63 un tev visa mūža nepietiks lai katru no tiem motoriem izjauktu un izpētītu kurš tur ko nebij atgaisojis
Offline
abyss
26. Jan 2020, 13:05 #254

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8254

Braucu ar: e39 523


26 Jan 2020, 12:43:25 @uldens1 rakstīja:

26 Jan 2020, 12:37:57 @DM-101 rakstīja:

26 Jan 2020, 12:30:38 @uldens1 rakstīja:

26 Jan 2020, 12:20:27 @DM-101 rakstīja:

26 Jan 2020, 12:13:44 @uldens1 rakstīja:
Nu bet kāpēc tad bmw laiž pārdošanā auto kuru jau no rūpnīcas nevar atgaisot un tas nevar nokalpot garantijas laiku??Esmu par tehnoloģiskiem motoriem,bet tie inženieri tiešām nekādus testus neveic lai saprastu briestošās problēmas garantijas laikā kur nu vēl runāt pa 400-500k noskrējienu Tu tak piekrīti ka biznesmenim kas to auto nopērk jaunu nav jāmāk atgaisot tas motors


pag, tu dzen suudu, piedod!

tie konkreetie probleemkeisi, ko es esmu redzeejis [pats, personiigi] - visi bija nekvalificeeta personaala u/vai nekorektas apkopes/remonta rezultaats.
BMW nevar katram somaa iedot visus tooljus savu BMW apkopei un piespiest katru ''mehaanikji'' tos lietot.
ja BMW raksta, ka cooling sisteemaa shiem dzineejiem ietilpst 16 litri [ja pareizi atceros], bet Vasja bez toolja konstanti iepilda 7, tad BMW ir vainiigs tikai tajaa, ka nav paredzeejis idiotu droshu sisteemu. No otras puses - pat papildus bleeding skruuve neko nemainiitu, jo mudaki to neatrastu.

par kaut kaadu mistisku gadiijumu iz Russia bez konkretiem faktiem - tas ir klachu baabu liimenis. Es liidz taadam nolaisties negribu.
Luudzu, konkreetu dzneeju studijaa, skatiishu, veerteeshu, sapratiisim, kur probleemas CEELONIS. jo paarkarshana ir SEKAS!
un taa ir fundamentaala atskjiriba - nejeegas redz SEKAS, bet NESAPROT CEELONJUS!
Ok nejēgas,bet bmw tos motorus mainot pa garantiju nesaprot ka viņu dīleris ir nejēga un jāatņem dīlera tiesības??Tak nejau tik krievijā šī problēma,palasot angļu resursus arī tur ir pilns ar pārkaršanas izraisītiem defektiem.Principā bmw izražo produktu kuru paši nespēj apkalpot un tas ir mega fail


jaa, diileri pa garantiju ir kaados 95% keisu nepamatoti mainiijushi benziina HPFP, 80% keisu - sprauslas, utjpr.

suuknju piegaadaatajs pat uztaisija refurbished programmu.
Sprauslas - gan jau arii tiek refurbisotas.

jaa, taa, diemzheel, notiek. klients par visu maksaa. BMW celj miljardu pelnju.
Bet dzineejus razho soliidus. Klibo docu/info/proceduuru, personaala apmaaciibas lietas. Daudz kas ir zaraa, par to nav shaubu.
Bet, aciimredzot, BMW apmierina [vai neskjiet kritiska - preciizaak] esoshaa situaacija.
es skatos no pircēja viedokļa,ja esmu nolēmis pirkt jaunu 7 sērijas bmw,tad palasot atsauksmes un painteresējoties nonākam pie tā ka no šī motora ir jāizvairās un jāpērk dīzelis ja gribi nobraukt vismaz garantijas termiņu,un neviens biznesmenis neies lasīt tavu blogu lai saprast kā jāgaisot dzesēšanas sistēma,viņam vajag braukt ar to auto



Bet mēs visi zinam, ka nepirksi .

Mani arī interesē b58 dzinēji, bet tā kā pašreiz nevaru atļauties, tad nefantazēju. Fakts ir tāds, ka, ja dīleriem ir čakars tos dzinējus apkopt, nemaz nerunājot par sarežģītiem remotiem, tad dzinēja dizains(vai tā trūkums) ir fail. Ja pirms tam tikai taisīti labi dzinēji, tad pāris tādu fail var atļauties, bet kaut kādā brīdī tomēr atkal kaut kas labs jāuzražo, kas iet 500k un apkopt var pie Vasjas garāžā pa 200 eur
Offline
RSAWorkshop
26. Jan 2020, 13:08 #255

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7082

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


26 Jan 2020, 12:01:58 @uldens1 rakstīja:

26 Jan 2020, 11:59:11 @DM-101 rakstīja:

26 Jan 2020, 11:40:12 @uldens1 rakstīja:
pat ja tev ir piķis jaunam bmw,benzīns ir sūds un alternatīvas dīzelim nav https://www.youtube.com/watch?v=NncDBpb9ftI


Uldeen, kaapeec tu paarveerties par neko nejeedzoshu suudus vairojoshu indiviidu?

tu gribi teikt ar to n63 viss ir bumbās un viņi necieš no pārkaršanas un tā problēma nav masveidīga??Jo šādas problēmas ir ne tikai krievzemē
jā, tur ir viss vairāk vai mazāk ok. Dzesēšana jā, tur ir pārāk karsts bet problēmas ir tikai pilsētas režīmā

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RSAWorkshop
26. Jan 2020, 13:09 #256

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7082

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


26 Jan 2020, 12:13:44 @uldens1 rakstīja:
Nu bet kāpēc tad bmw laiž pārdošanā auto kuru jau no rūpnīcas nevar atgaisot un tas nevar nokalpot garantijas laiku??Esmu par tehnoloģiskiem motoriem,bet tie inženieri tiešām nekādus testus neveic lai saprastu briestošās problēmas garantijas laikā kur nu vēl runāt pa 400-500k noskrējienu Tu tak piekrīti ka biznesmenim kas to auto nopērk jaunu nav jāmāk atgaisot tas motors
Kapēc nevar atgaisot? Atgaisošanas aparāts maksā max 100eur un manuprāt jau gandrīz katrā darbnīcā tādam ir jābūt

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
uldens1
26. Jan 2020, 13:15 #257

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16217

Braucu ar:


26 Jan 2020, 13:09:25 @RSAWorkshop rakstīja:

26 Jan 2020, 12:13:44 @uldens1 rakstīja:
Nu bet kāpēc tad bmw laiž pārdošanā auto kuru jau no rūpnīcas nevar atgaisot un tas nevar nokalpot garantijas laiku??Esmu par tehnoloģiskiem motoriem,bet tie inženieri tiešām nekādus testus neveic lai saprastu briestošās problēmas garantijas laikā kur nu vēl runāt pa 400-500k noskrējienu Tu tak piekrīti ka biznesmenim kas to auto nopērk jaunu nav jāmāk atgaisot tas motors
Kapēc nevar atgaisot? Atgaisošanas aparāts maksā max 100eur un manuprāt jau gandrīz katrā darbnīcā tādam ir jābūt
nu bet tad kad pērk to bmw jaunu,tad lai dod līdz to atgaisošanas aparātu tam biznesmenim un pie reizes lai iemāca atgaisot to sistēmu un arī pasaka cik bieži jāgaiso
Offline
uldens1
26. Jan 2020, 13:17 #258

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16217

Braucu ar:


26 Jan 2020, 13:08:05 @RSAWorkshop rakstīja:

26 Jan 2020, 12:01:58 @uldens1 rakstīja:

26 Jan 2020, 11:59:11 @DM-101 rakstīja:

26 Jan 2020, 11:40:12 @uldens1 rakstīja:
pat ja tev ir piķis jaunam bmw,benzīns ir sūds un alternatīvas dīzelim nav https://www.youtube.com/watch?v=NncDBpb9ftI


Uldeen, kaapeec tu paarveerties par neko nejeedzoshu suudus vairojoshu indiviidu?

tu gribi teikt ar to n63 viss ir bumbās un viņi necieš no pārkaršanas un tā problēma nav masveidīga??Jo šādas problēmas ir ne tikai krievzemē
jā, tur ir viss vairāk vai mazāk ok. Dzesēšana jā, tur ir pārāk karsts bet problēmas ir tikai pilsētas režīmā
Nu tad lai lietošanas pamacībā ieraksta ka auto nav paredzēts lietot pilsētas apstākļos
Offline
RSAWorkshop
26. Jan 2020, 13:19 #259

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7082

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Kapēc biznesmenim tas būtu nepieciešams? Antifrīzu paredzēts mainīt tikai remonta gadijumā un remontu paredzēts veikt darbnīcā, kur mehāniķiem noteikti būs tāds aparāts

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
uldens1
26. Jan 2020, 13:23 #260

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16217

Braucu ar:


26 Jan 2020, 13:19:03 @RSAWorkshop rakstīja:
Kapēc biznesmenim tas būtu nepieciešams? Antifrīzu paredzēts mainīt tikai remonta gadijumā un remontu paredzēts veikt darbnīcā, kur mehāniķiem noteikti būs tāds aparāts
nu bet par to ir stāsts,kaspič apgalvo ka viņi pārkarst jo nav atgaisoti.Cilvēks nopērk jaunu auto un dzen pie dīlera uz apkopēm un tas motors nojūk garantijas laikā.Tad kāpēc viņš nav atgaisots un kāpēc vispār būtu jāgaiso jauns auto.Manuprāt tas ir izražots brāķis
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo