Online

Pašreiz BMWPower skatās 121 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par E34

AutorsZiņojums
skailains
22. Nov 2009, 17:56 #2261

Kopš: 05. Nov 2009

No: Krāslava

Ziņojumi: 178

Braucu ar:

Vobšem lieta tāda, ka kad auto(525TDS) ir auksts, iedegās kvēlsvece un mašīnu vari iekurbulēt uzreiz. Bet, kad motors ir silts, respektīvi esi pabraucis jau pāris KM, un pēc tam mēģini iekurbulēt - mašīna pielec tikai ar mocībām.. Kas tā varētu būt par lietu/problēmu? Kā to atrisināt? Un kādas būtu izmaksas? P.S. Ja ir jāmaina kāda detaļā intresē gan , lietotās cena gan jaunās Iepriekš paldies ! P.S.S. BMW rullē

[ Šo ziņu laboja skailains, 22 Nov 2009, 17:57:36 ]

Offline
M20Edition
24. Nov 2009, 00:02 #2262

Kopš: 05. Jan 2009

No: Rēzekne

Ziņojumi: 146

Braucu ar: Ar Bavāriešu Auto E38


22 Nov 2009, 17:56:15 skailains rakstīja:
Vobšem lieta tāda, ka kad auto(525TDS) ir auksts, iedegās kvēlsvece un mašīnu vari iekurbulēt uzreiz. Bet, kad motors ir silts, respektīvi esi pabraucis jau pāris KM, un pēc tam mēģini iekurbulēt - mašīna pielec tikai ar mocībām.. Kas tā varētu būt par lietu/problēmu? Kā to atrisināt? Un kādas būtu izmaksas? P.S. Ja ir jāmaina kāda detaļā intresē gan , lietotās cena gan jaunās Iepriekš paldies ! P.S.S. BMW rullē
Simtiem reižu pārrunāts... Augst-spiediena sūknis ir vainīgs
Offline
-Edm-
24. Nov 2009, 21:54 #2263

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18121

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.

kads tur bija ET e34 prieksha liekams lai nestrikjetu stoika???

-----------------
Offline
Instigater
24. Nov 2009, 21:56 #2264

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

~20, atkarīgs no diska un riepas platuma
Offline
-Edm-
24. Nov 2009, 21:57 #2265

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18121

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


24 Nov 2009, 21:56:05 Instigater rakstīja:
~20, atkarīgs no diska un riepas platuma
tnx

-----------------
Offline
Instigater
24. Nov 2009, 22:12 #2266

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Varbūt kāds (Driver ?) var pateikt, kāpēc nevar nokalibrēt spidometru no OBC. Tagad tur stāv ilūzijas raisošā 0.90 kalibrācija. Gribu reālo uzlikt, bet cipariņi nemainās.
http://home.iae.nl/users/bts/obc.htm
10. funkcija
Offline
Egle11
24. Nov 2009, 22:13 #2267

Kopš: 15. Aug 2006

Ziņojumi: 1486

Braucu ar: e46 LSTT, e46 03' Kemperi, Auto no DE, Yamaha MT-03,

Touring rezerves daļās! viss izņemot dzinēju.
bija V8, melns ādas sal., pilns OBC, shadowline, utt.
bildes http://foto.inbox.lv/spolis/e34-Touring

PM vai 26179241
Offline
Puika
24. Nov 2009, 22:22 #2268

Kopš: 25. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2509

Braucu ar: Divriteni


24 Nov 2009, 22:13:17 Egle11 rakstīja:
Touring rezerves daļās! viss izņemot dzinēju.
bija V8, melns ādas sal., pilns OBC, shadowline, utt.
bildes http://foto.inbox.lv/spolis/e34-Touring

PM vai 26179241


useris Dimon32 aadas salonu mekleja, uzmet pm.
Offline
M20Edition
25. Nov 2009, 07:40 #2269

Kopš: 05. Jan 2009

No: Rēzekne

Ziņojumi: 146

Braucu ar: Ar Bavāriešu Auto E38

Kāds ir meiginājis likt uz e34 20'' lietos diskus ? man ir tāda juška ka es gribu sev tādus
Offline
-Edm-
25. Nov 2009, 08:07 #2270

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18121

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


25 Nov 2009, 07:40:59 M20Edition rakstīja:
Kāds ir meiginājis likt uz e34 20'' lietos diskus ? man ir tāda juška ka es gribu sev tādus
maac shaubas vai tas ir iespejams jau ar 19 ir ka ir

-----------------
Offline
M20Edition
25. Nov 2009, 17:51 #2271

Kopš: 05. Jan 2009

No: Rēzekne

Ziņojumi: 146

Braucu ar: Ar Bavāriešu Auto E38

Kāda ir atšķirība starp M20B20 Motronic vai M20B20 Jet-tronic ?
Offline
Bamperis
25. Nov 2009, 18:53 #2272

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4789

Braucu ar: 07`e61 530d///M

Sedanaa no touringa var iemaaniit pakaleejo benkji?
Offline
Puika
25. Nov 2009, 18:57 #2273

Kopš: 25. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2509

Braucu ar: Divriteni

mmm, man domaat, ka nesanaaks vis.
Offline
HaL
25. Nov 2009, 19:09 #2274

Kopš: 28. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 23635

Braucu ar: Turbo

vot ja nebūtu tourings (lasīt besī) šitāds naiss, iemest iekšā 4.0 un

-----------------
Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
Offline
djenkurs
25. Nov 2009, 21:01 #2275

Kopš: 18. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1331

Braucu ar: rAudi Q

vajag joprojām labo apsildāmo spoguli e34, bet jaunais variants pēc 93 bija kas piedāvājā bet visiem vecie
un plus stūres sūkni un kalonku prieks V8 bija džeks no Jelgavas kas piedāvāja, ja lasi atsaucies nozaudēju vēstuli
Offline
Knoll
26. Nov 2009, 01:38 #2276

Kopš: 03. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 175

Braucu ar:


03 May 2006, 15:30:00 DGX rakstīja:
Sveiki.

Ir jau daļa cilvēku kas brauc ar šitiem kuzaviem, tāpēc uztaisiju topiku, lai nav katru reizi jācep jauns.

Mans konkrēts jautājums ir tāds,

Kas atšķiras V8 modelim no R6. Zinu ka tas būs dārgāks apkopē, bet tieši, kas vai viss kas attiecas uz motoru, jeb arī tur kolektori, amīši, apakšējā hadene, bremžu diski, kluči utt??






nu motors palube vis pilnaa garumaa reduktors cits aizm bremzes bet v 8 paljube labaaks ilgaak kalpo
Offline
skailains
26. Nov 2009, 06:58 #2277

Kopš: 05. Nov 2009

No: Krāslava

Ziņojumi: 178

Braucu ar:


26 Nov 2009, 01:42:01 riddler rakstīja:

26 Nov 2009, 01:38:58 Knoll rakstīja:

03 May 2006, 15:30:00 DGX rakstīja:
Sveiki.

Ir jau daļa cilvēku kas brauc ar šitiem kuzaviem, tāpēc uztaisiju topiku, lai nav katru reizi jācep jauns.

Mans konkrēts jautājums ir tāds,

Kas atšķiras V8 modelim no R6. Zinu ka tas būs dārgāks apkopē, bet tieši, kas vai viss kas attiecas uz motoru, jeb arī tur kolektori, amīši, apakšējā hadene, bremžu diski, kluči utt??






nu motors palube vis pilnaa garumaa reduktors cits aizm bremzes bet v 8 paljube labaaks ilgaak kalpo


labi ka tu arii peec 3 gadiem cilveekam visu izstaasti
+1
Offline
Pele525
26. Nov 2009, 07:08 #2278

Kopš: 05. Mar 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 98

Braucu ar: e-34


26 Nov 2009, 06:58:21 skailains rakstīja:

26 Nov 2009, 01:42:01 riddler rakstīja:

26 Nov 2009, 01:38:58 Knoll rakstīja:

03 May 2006, 15:30:00 DGX rakstīja:
Sveiki.

Ir jau daļa cilvēku kas brauc ar šitiem kuzaviem, tāpēc uztaisiju topiku, lai nav katru reizi jācep jauns.

Mans konkrēts jautājums ir tāds,

Kas atšķiras V8 modelim no R6. Zinu ka tas būs dārgāks apkopē, bet tieši, kas vai viss kas attiecas uz motoru, jeb arī tur kolektori, amīši, apakšējā hadene, bremžu diski, kluči utt??






nu motors palube vis pilnaa garumaa reduktors cits aizm bremzes bet v 8 paljube labaaks ilgaak kalpo


labi ka tu arii peec 3 gadiem cilveekam visu izstaasti
+1
Offline
artc
26. Nov 2009, 10:46 #2279

Kopš: 23. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2929

Braucu ar: muti


20 Nov 2009, 14:12:03 artc rakstīja:
Kāds moš zin, kas varētu būt par problēmu, ka priekšējās durvis negrib ar centrālo atslēgu taisīties ciet, it kā mēģina aiztaisīties, bet aiziet līdz pusei un iesprūst.

šitāda huiņa tikai pie izslēgtas mašīnas.

Aktuāli Vakar tik ilgi nočakarējos līdz nostrādāja normāli...
Offline
Bamperis
26. Nov 2009, 13:20 #2280

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4789

Braucu ar: 07`e61 530d///M

Ja sedanam pakalejais benkja atzveltne nak 2daljig,atverama tad ir 1gli ielikt 1ndaljigo,kurai ir tikai slepju caurums? ir plug and play,vai kaa?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo