Online

Pašreiz BMWPower skatās 83 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Kaspich un DPFi / nobraukumi

AutorsZiņojums
RS7
17. Jan 2020, 21:50 #201

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: dīzeļ Teslu


17 Jan 2020, 21:27:01 @DM-101 rakstīja:

17 Jan 2020, 21:17:45 @edzhaans rakstīja:
Var man kāds aprakstīt to pedāļa asumu ?
Nē, es reāli jūs saprotu, bet nu cik tad vēl asāks var būt pedālis ? Tjipa uzspied un momentā visa jauda jau pie 750 rpm ?
M52 pašam bija ar M50 spararatu, palika labi, zinu, ka vēl ekstrēmāk ir M20 spararats, bet tam es nebiju gatavs ielas auto. Saprotams, ka tie jūs N dzinēji to panāk ar visu ko gudru un mehāniskāk tas ir sarežģītāk, tur valvetronic, gudrāks vanoss, labāka šprice, tas ir sarežģītāk nekā vienkārši uzlikt vieglāku rotējošo masu.
Bez maz sagribējās izbraukt ar to Kaspicha E60 , bet nejau blakus, gribu redzēt, cik jūtīgs, ass, vai ko jūs tur pīpējat. Esmu sajūtis kā ir vecam dīzelim, jaunam dīzelim pavecam benzīnam. Nu pilnīgi ietrinģējāt. Ā, un protams elektro auto, tur kā ar gaismas slēdzi ir uzreiz, mož kāds var sniegt salīdzinājumu ? Tas N series ir kaut kas starp elektro auto un vecu benzīnu atsaucības ziņā ?


N53 pilna grieze ir jau no kaadiem 1200rpm.
Otra lieta - subjektiivi spararata masa ir tuvu 0. Un reakcija uz pedaali 0.0x sekundees. Tb., nospied un momentaa ir ceeliens.



cīk cīk?

aaa, tev tak nebija tahometrs, bet pulkstenis taja bmw, piedodams
Offline
badmoon
17. Jan 2020, 21:55 #202

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8443

Braucu ar: Braucu ar


17 Jan 2020, 21:27:01 @DM-101 rakstīja:

17 Jan 2020, 21:17:45 @edzhaans rakstīja:
Var man kāds aprakstīt to pedāļa asumu ?
Nē, es reāli jūs saprotu, bet nu cik tad vēl asāks var būt pedālis ? Tjipa uzspied un momentā visa jauda jau pie 750 rpm ?
M52 pašam bija ar M50 spararatu, palika labi, zinu, ka vēl ekstrēmāk ir M20 spararats, bet tam es nebiju gatavs ielas auto. Saprotams, ka tie jūs N dzinēji to panāk ar visu ko gudru un mehāniskāk tas ir sarežģītāk, tur valvetronic, gudrāks vanoss, labāka šprice, tas ir sarežģītāk nekā vienkārši uzlikt vieglāku rotējošo masu.
Bez maz sagribējās izbraukt ar to Kaspicha E60 , bet nejau blakus, gribu redzēt, cik jūtīgs, ass, vai ko jūs tur pīpējat. Esmu sajūtis kā ir vecam dīzelim, jaunam dīzelim pavecam benzīnam. Nu pilnīgi ietrinģējāt. Ā, un protams elektro auto, tur kā ar gaismas slēdzi ir uzreiz, mož kāds var sniegt salīdzinājumu ? Tas N series ir kaut kas starp elektro auto un vecu benzīnu atsaucības ziņā ?


N53 pilna grieze ir jau no kaadiem 1200rpm.
Otra lieta - subjektiivi spararata masa ir tuvu 0. Un reakcija uz pedaali 0.0x sekundees. Tb., nospied un momentaa ir ceeliens.



Internets saka, ka no 1500, bet ok, tie ir standarta rūpnīcas motori
300 rpm jau ar nav nekas
Offline
Modrs
17. Jan 2020, 22:02 #203

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10357

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Palasot šo tofiku man mati ceļas stāvus par tām uzturēšanas izmaksām pēdējo gadu bmw.
pļec, es savam 15 gadus vecajam vaga pumpedūzem esmu 2x samainījis zobeni ar ruļļiem un dzeses, 1x rievsiksnu, 22x eļļu ar eļļas filtru un hvzcik reizes parējos degvielas un gaisa filtrus.

hvz, ja man nebūtu vecenes, dzīvotu pie mammas, pat tad man šīs izmaksas nebūtu pieņemamas.
Nu tas taču ir tirsā

[ Šo ziņu laboja Modrs, 17 Jan 2020, 22:03:08 ]

Offline
badmoon
17. Jan 2020, 22:04 #204

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8443

Braucu ar: Braucu ar

tāpēc jau Tev ir tikai VAGs.....sry.....
Offline
Modrs
17. Jan 2020, 22:06 #205

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10357

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


17 Jan 2020, 22:04:08 @badmoon rakstīja:
tāpēc jau Tev ir tikai VAGs.....sry.....


es izvēlos naudu ieguldīt nekustamajā īpašumā un ģimenē, nevis melnajā caurummā, kurš nopirkts čerez mogogo
Offline
edzhaans
17. Jan 2020, 22:09 #206

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


17 Jan 2020, 22:04:08 @badmoon rakstīja:
tāpēc jau Tev ir tikai VAGs.....sry.....

Nesāc, man ir opelis, kādreiz bija BMW.
Offline
Modrs
17. Jan 2020, 22:31 #207

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10357

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


17 Jan 2020, 22:14:46 @DM-101 rakstīja:
Eu, varonji, ko juus dariet, kad krustojumaa blakus apstaajaas kaads normaals aparaats? Visu sho par pareizajaam investiicijaam staastiet? Jeb izliecieties, ka vinju nemaniet? Jeb vnk izliecieties?


Nu pag, nevēlos šo topiku citā gultnē ievirzīt. Bet kas ir normāls aparāts? Ja man blakus ģerevņā apstājas pasvaigs problēmauto ar nokvēpušu izpūtēja galu un bamperi, tad es pasmīkņāju. Es zinu vairākus cilvēkus, kuriem ir glauni problēmauto, bet staigā vienās biksēs un dzīvo bez vecenes, jo visa nauda ir iemesta melnajā caurumā aļa problēmautoauto.
Ir interesanti palasīt tevis rakstīto, bet tava uztvere un komunikācija ir pilnīgā pakaļā. Tu esi pat vēl lecīgāks, kā Driver senos laikos .
Bet, pļec, man ir absolūti nepieņemamas augstākminētās izmaksas un apziņa, ka jebkurā brīdī tev var iemesties check engine panelī un noslāpt motors vai sazin vēl tur kas
Offline
edzhaans
17. Jan 2020, 22:36 #208

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


17 Jan 2020, 22:14:46 @DM-101 rakstīja:
Eu, varonji, ko juus dariet, kad krustojumaa blakus apstaajaas kaads normaals aparaats? Visu sho par pareizajaam investiicijaam staastiet? Jeb izliecieties, ka vinju nemaniet? Jeb vnk izliecieties?

Ja runājam par investīcijām, auto ir gaužām bēdīga investīcija.
Kaut kādus interesantus aparātus var pavērot, kad zini, kur tādi stāv. Uz ielas parasti gadās tikai abloms, uzsāk braukt un izrādās, ka tas ir kaut kāds Mpakots, kūpošs dīzelis un aizmugurē aiz cipariem 535 ir nevis "i" bet "d".
Atklāti sakot, lai arī kā tev nepatiktu aizvēsture, esmu vienreiz mūža apskatījis un pat apčamdījis riepas (kā viens powerists savlaik) patiesi neskartam E28 520i.
Sūdīga investīcija gan, bet, jā, aparāts patīkams. E60 starp citu tagad aizvieto E39, skatos, ka studenti vien apkārt gāž ar tiem, viņiem noteikti ir nauda un viņi varēs atļauties tavus pakalpojumus.
Offline
Modrs
17. Jan 2020, 22:40 #209

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10357

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Kaspič, nē. Bet es nevaru saprast, kuram tas ir izdevīgi, ka tu esi tāds, kāds tu esi - izteikts narciss
Kā jau teicu, ir interesanti lasīt tehniska rakstura diskusijas un tad kujakš tu izgāz savu žulti, jo, visticamāk, neesi izšāvis savas olas ilgi tur, kur tas kārtīgam vecim ir jādara
Offline
RS7
17. Jan 2020, 22:51 #210

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: dīzeļ Teslu

Paldies sensej, prieks mācīties no tavam kļūdām
Offline
Lafter
17. Jan 2020, 22:56 #211

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv

Ja pareizi noprotu, visa šī ateja uz 14 lapām ar visa veida mātesvārdiem, banu draudiem, bērnu plaušu apspriešanu, riepu glāstīšanu ir tikai par to, ka ir iespējams virtuāli mainīts filtrs kādam auto???



-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
RS7
17. Jan 2020, 23:04 #212

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: dīzeļ Teslu

*edžuļa auto

+/- jā
Offline
deadalive
17. Jan 2020, 23:12 #213

Kopš: 21. Sep 2008

Ziņojumi: 1545

Braucu ar: fiat panda 0,7tdi

Uj, johaidī, jūtos tik apgaismots un apmācīts. Paldies Kaspičam

-----------------
crapwork

JA KĀDAM KAUT KAS NEPATĪK VNK IDITE NAHUJ PLEASE NEZVANIET UN NEKO NEPRASIET @LAKSHMI

Man tik dziļi pohui ka pat netaisos neko dzēst un slēpt :D @valvoline
Offline
walder
17. Jan 2020, 23:42 #214

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 8567

Braucu ar: 7 seat MPV


17 Jan 2020, 10:10:24 @abyss rakstīja:

17 Jan 2020, 08:24:26 @Vantage rakstīja:

16 Jan 2020, 22:48:25 @DM-101 rakstīja:

16 Jan 2020, 22:41:56 @edzulis rakstīja:

16 Jan 2020, 20:59:55 @riddler rakstīja:
n43 sprauslas 1200eur
co katalizators 400-1000eur (atkarībā no ražotāja)
nox kats ja neliek kaspicha emulatoru 3000eur (darot pēc grāmatas)
nox zonde 500eur (darot pēc grāmatas)
vārstu vāks lai "salabotu" kartera ventilāciju 400eur
bmw oem sveces katrus 25-30k km ap 80-100eur
elektriskais udenssūknis 300-500eur (atkarībā no ražotāja)

nemaz nerunājot par visiem pārējiem nolietojumiem ar iepriekšējā saimnieka longlife eļļas intervāliem utt, pie auto tirgus vērtības 4-6k eur

nu


DA nu epal, te pat iespejams ar 911 turbo letak braukt, nemaz nerunajot par M30 lamataam


cieniijamie BMW entuziasti.

shaadas izmaksas ir VISIEM peedeejaas padsmitgades BMW N seerijas benziiniem. VISIEM.
...




tas taču nav normāli.


Jauniem audi/parējiem vag un mercedes ir baigi mazākas izmaksas

A, ok, skatos nav vērts atgriezties pie BMW
Offline
Volvo60
18. Jan 2020, 08:07 #215

Kopš: 27. May 2019

Ziņojumi: 502

Braucu ar:


17 Jan 2020, 21:46:03 @DM-101 rakstīja:

17 Jan 2020, 21:37:06 @Volvo60 rakstīja:

17 Jan 2020, 21:27:01 @DM-101 rakstīja:

17 Jan 2020, 21:17:45 @edzhaans rakstīja:
Var man kāds aprakstīt to pedāļa asumu ?
Nē, es reāli jūs saprotu, bet nu cik tad vēl asāks var būt pedālis ? Tjipa uzspied un momentā visa jauda jau pie 750 rpm ?
M52 pašam bija ar M50 spararatu, palika labi, zinu, ka vēl ekstrēmāk ir M20 spararats, bet tam es nebiju gatavs ielas auto. Saprotams, ka tie jūs N dzinēji to panāk ar visu ko gudru un mehāniskāk tas ir sarežģītāk, tur valvetronic, gudrāks vanoss, labāka šprice, tas ir sarežģītāk nekā vienkārši uzlikt vieglāku rotējošo masu.
Bez maz sagribējās izbraukt ar to Kaspicha E60 , bet nejau blakus, gribu redzēt, cik jūtīgs, ass, vai ko jūs tur pīpējat. Esmu sajūtis kā ir vecam dīzelim, jaunam dīzelim pavecam benzīnam. Nu pilnīgi ietrinģējāt. Ā, un protams elektro auto, tur kā ar gaismas slēdzi ir uzreiz, mož kāds var sniegt salīdzinājumu ? Tas N series ir kaut kas starp elektro auto un vecu benzīnu atsaucības ziņā ?


N53 pilna grieze ir jau no kaadiem 1200rpm.
Otra lieta - subjektiivi spararata masa ir tuvu 0. Un reakcija uz pedaali 0.0x sekundees. Tb., nospied un momentaa ir ceeliens.




300zs bendzins iet ahuenna ātri, bet cik ātri sieva pamuka?


Sievas vakance nekad nav bijusi aiznjemta, attieciigi - nav bijis jaamuuk. Bet tu zrja intereseejies, jo man neimponee dumi cilveeki. Neatkariigi no dzimuma. Pat, ja maaki labi notupties un tev dibens ir neizkljurkaats.



Tiko iznāci no skapja? #varavīksne #šalle
Offline
kuupinaatajs
18. Jan 2020, 13:21 #216

Kopš: 03. Jan 2020

Ziņojumi: 246

Braucu ar:


17 Jan 2020, 22:14:46 @DM-101 rakstīja:
Eu, varonji, ko juus dariet, kad krustojumaa blakus apstaajaas kaads normaals aparaats? Visu sho par pareizajaam investiicijaam staastiet? Jeb izliecieties, ka vinju nemaniet? Jeb vnk izliecieties?


Parasti izliekos, ka nemanu. Tiešām.

Bet ja izņēmuma kārtā blakus nostāsies melnas krāsas šrots ar kosmisku nobraukumu, kurā iekšā sēž kompleksu mākts speķarausītis, tad izkāpjot no auto taisnā ceļā došos šī bmw motora pārsega virzienā. Ar slaidu palēcienu pāris sekunžu laikā atradīšos motora pārsega viduspunktā. Eleganti izraujot krokodīlādas jostu reizē novelkot bikses un pietupjoties, atslābināšu savu sfinktera muskuli un smaidot izgāzīšu kūpošo renē zem tumšās krāsas bmw logu slotiņām.
Offline
alxz
18. Jan 2020, 14:05 #217

Kopš: 15. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 2597

Braucu ar: riteni


18 Jan 2020, 13:21:15 @kuupinaatajs rakstīja:

17 Jan 2020, 22:14:46 @DM-101 rakstīja:
Eu, varonji, ko juus dariet, kad krustojumaa blakus apstaajaas kaads normaals aparaats? Visu sho par pareizajaam investiicijaam staastiet? Jeb izliecieties, ka vinju nemaniet? Jeb vnk izliecieties?


Parasti izliekos, ka nemanu. Tiešām.

Bet ja izņēmuma kārtā blakus nostāsies melnas krāsas šrots ar kosmisku nobraukumu, kurā iekšā sēž kompleksu mākts speķarausītis, tad izkāpjot no auto taisnā ceļā došos šī bmw motora pārsega virzienā. Ar slaidu palēcienu pāris sekunžu laikā atradīšos motora pārsega viduspunktā. Eleganti izraujot krokodīlādas jostu reizē novelkot bikses un pietupjoties, atslābināšu savu sfinktera muskuli un smaidot izgāzīšu kūpošo renē zem tumšās krāsas bmw logu slotiņām.




-----------------
Jebkāda veida metāla konstrukciju, dizaina elementu un citi metāla izstrādājumi un uzstādīšana. 3D/2D rasējumi un renderi. PM.
Offline
by_magnus
18. Jan 2020, 14:20 #218

Kopš: 17. Aug 2008

Ziņojumi: 1878

Braucu ar: melno

bljaaaaa
Offline
walder
18. Jan 2020, 15:24 #219

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 8567

Braucu ar: 7 seat MPV

Šīrs joptvai
Offline
Lafter
18. Jan 2020, 15:41 #220

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv

Like a boss jepta.
Atnāca, ieraudzīja, nolika fakta priekšā

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo