Online
Pašreiz BMWPower skatās 211 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: MB Vito vai VW Caravella
Autors | Ziņojums |
plakanais | | Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
| Viennoziimiigi Caravella vai Multivan. Komfortabls, izturiigs, saliidzinoshi leets uztureeshanaa. Vieniigi, ja jaanjem nulliiti aizdomaatos starp Viano un Multivanu, Mersis par to pashu naudu sanaak ar jaudiigaaku motoru, kozhu un pakaljpiedzinju atshkjiriibaa no vecaa modelja.
Kaadreiz Multivans gjimenee bija, baigi miilsh autinsh, tikai labaako varu teikt. Galvenais nenjemt ar 2,4 bezturbo diizeli, diezgan slimiigs motors un neiet ar ne suuda, pats interesantaakais, ka 1,9 diizelis pat labaak velk
Runaajot par Vito... Arii ir sanaacis pabraukt, man ar saviem 2m diezgan pagruuti tur, seedeeshana tizla, grab gan taas plastmasas CDI kaa jau CDI, iet pietiekoshi jestri, iipashnieks vieniigais par ko suudzeejaas - prieksheejaa hadene, regulaari sanaak remonteet un diezgan lielu $$$ prasa
| Offline | | |
Sandis_UR | | Kopš: 06. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3958
Braucu ar: BITURBO
| Cik esmu dzirdejis (no serijas tante teica) , tad VITO CDI motoriem diezgan regulaari izdeg virzulji. Taa runa gan RTP gan arii citi pazinjas.
PAr WV runajot, 2,4 diizelis ir leets, vienkarsh uzticams un ari pietiekoshi jaudigs motors ja nevaig nekur skriet, 1.9 gan ir meesls, mazs resurs, biezak pliist uttt.
Vispar iesaku panjemt BUHANKU, daljas tirgo spainiem, apkope leeta, sakraut kaut 3 tonnas ieksa var, katrs mehanikjis maces sataisit, tik bendzinu ed nedaudz vairak un avarijas gadijuma vaditajam ir 20 cm liidz naavei. | Offline | | |
plakanais | | Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
| Tu vispirms uzprasi RTP ko vinji baakaa lej un kaadi vasiiliji vinju mashiinas apkalpo Sprinteram tas pats CDI staav iekshaa, garazhaa 2 mashiinas staav ar 500.000 uz odometra un iet bez probleemaam. Motoraa neviens iekshaa nav liidis. Par shito vairaak -INC- te vareetu uzrakstiit | Offline | | |
sandoza | | Kopš: 13. Nov 2004
Ziņojumi: 98
Braucu ar: carbon
| nu pateiksu vienu ka pats braucu vairak ka 3 gadus ar darba MB V220 CDI Avantgard.
plusi-1.komforts(adas, klimats,music standart,viegli transformejams salons,galdins, leduskapis,elektro pakete u.t.t.)
2. vadamiba (uz cela turas ideali ja ir protams kartiba hadene,piekare)
3.motors (ja regulari maini ellas, elementari seko lidz, jaremonte nav gandriz vispar,protams ir iznemumi,strada ka bitite)
4. jauda( nus 2,2 CDI ieliek vienos vartos 2,8 benzina V280 un visai Voyadzeru plejadei, pie tam regulari velku piekabes ar autiniem, cel no 90 lidz 130,140 ideali)
5. dizains(lai nu ka palieku pie sava ka tomer VW ir kolhoza agronoma vai direktora autins, pie tam lai nu piedod visi Viano ipasnieki bet MB ir uztaisijusi patizlu francu businu ar pakalas piedzinu)
minusi- 1.dargs(ta ir ,bet nu negribu piekrist ka taisa tikai domeniksa un viss, ir daudz variantu un cenas ari salidzinosi pienemamas, galvenais nevajag autinu nolaist lidz bezsamanai un tad reanimet-tad protams bus dargi)
2.izturiba(jaatzist ka zaude kolhoza busam VW,pa so laiku esu samianijis granatas pusass,bukses, amisus gan KONI uzliku pats,aizmugurejos balonus izmetu-uzliku atsperes (200 LVL), jo saka glukot elektronika no mitruma kondensata)
3. Salona grabesana(nu seit lieku vienadibas zimi ar jebkuru un grab visiem, ta ka lai man nestasta ka MB pizdec, variants vienkars-janopako un galvassapju nebus)
4.konstruktoram varetu iedot biete pa to ka akumulatoru ielicis zem vaditaja sedekla, lai to iznemtu vai uladetu ir janem nost benkis ar visam sliedem
5. gluki-ka jau jebkuram kurs piepichkats ar elektroniku ir jarekinas ka bus problemas, dazreiz pat elementaras, vienkarsi netur musu celus-bedres, brugis,protams ari tehnologiski kasjaki..
nu nezinu, iekapu VW uzreiz gribejas uzvilkt gumijas zabakus un kiteliti lai brauktu bietes...... | Offline | | |
IVO_ | | Kopš: 29. Oct 2004
Ziņojumi: 232
Braucu ar:
| V-klasei nav Avantgarde ir Ambiente! Izravēt balonus nav prāta darbs, jo tas ietekmē vadāmību un arī lukturu regulēšana notiek pamatojoties uz augstuma datčiku, kas ir pneimopiekarei! Ravēt ārā balonus ir pirmais, ko iesaka, ja vēršas pie Krieviem servisā Gramzdas ielā 1. Latvieši Autoline to visu saremontē ) Tas tomēr ir navarots, kaut arī dažreiz gļukains. Par Ls 200 var arī tur visu saremontēt. | Offline | | |
sandoza | | Kopš: 13. Nov 2004
Ziņojumi: 98
Braucu ar: carbon
| Sorre, par Ambiente ,
bet nu par tiem baloniem nu nezinu, ko tur taisit ja gluki ir ari ik pec paris menesiem,sistema piemeram ir kondensats, kuru izdzit var silta laika, kad rudens , ziema , p...c ,un uzliekot kartigu amiti masina stav uz cela to nu neput, protams ja liksi pa 16 lasiem piemeram Kemi,tad var gadities visadi,
un par tiem augstumiem lukturu ,reguleju uz stenda ar piekabinatu piekabi viss ok, ta ka problemu neredzu,
..a par krievu kantori tu domalaikam pardaugava pie zolitudes, es tur neapkalpojos | Offline | | |
ozo | | Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18911
Braucu ar: Braucu ar
| Cik maksā 14" gada Caravelle?
Tas pats modelis tikai 11" gada maksā 11k, turpretī 15" gada jau 20k.
200k nobraucis, labi nopakots. Nav ne jausmas cik būtu adekvāti dot par tādu. | Offline | | |
AV89 | | Kopš: 27. Dec 2009
Ziņojumi: 1786
Braucu ar: Javac metināmajiem bagāžniekā
| Ir kāds, kas brauc ar t4 2.5 benzīnu? Ir 99gada caravelle, un apnika jau tā zāģēšana pa trasi, līdz 100 vēl ciešami, bet nu tad apgriezieni aug ātrāk par ātrumu spidometrā. Skatos ss ir varianti, ka 5 robu uzliek garāku, citi kārbas maina, liek no dīzeļa, bet nu personīgi nevienu nepazīstu. Ja kāds ir kko pārveidojis dalieties pieredzē, kā mainas patēriņi u.tt. | Offline | | |
|
6500 | | Kopš: 19. Feb 2007
Ziņojumi: 15715
Braucu ar:
| Biedri ko labu, sliktu varat pateikt pa VW caravellu T5 2,5 TDI 174zs... nobraukums ap 300k... mekleju jaunu darba zirgu...kam ipasi butu japievers uzmanibu,iznemot rusu...
----------------- www.hgkracing.com | Offline | | |
Lafter | | Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
|
31 Jul 2020, 21:55:41 @6500 rakstīja:
Biedri ko labu, sliktu varat pateikt pa VW caravellu T5 2,5 TDI 174zs... nobraukums ap 300k... mekleju jaunu darba zirgu...kam ipasi butu japievers uzmanibu,iznemot rusu...
pa 100+ k...
ja sak smirdet pec diesel- parspradzis augstspiediena sūknis.
Pa visu laiku. Nomainita turbina pa garantiju. Jauns sūknis. Pa lielam bullet prof aparats. 4 motion strada, nav bijusas problemas.
Pec turbinas un sūkņa, sogad piekarei 1x piekērās. Gultnus abus priekšā, ķegas divas un bremzes ar diskiem nomainīja.
Es vinu nežēloju
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
vadjiksBMW | | Kopš: 16. Aug 2016
No: Olaine
Ziņojumi: 2678
Braucu ar: Populāko auto marku powerā.
| Tas ir laikam variants, kam TDI burti visi ir sarkani?
Puve, hadene, plīstošas durvju troses un tādi sūdi būtu sīkums.
Kad gadus 6-8 atpakaļ tāds bija darbā, tad iemetās plaisas blokā, tad plaisas galvā (tas kā sapratu ir izplatīti, jo džeki, kad vedu galvu uz pārbaudi atpazina uzreiz kas tas ir ), sprauslas no sūdīgas degvielas aizgāja pa pieskari, tad automāts nojuka.
Pieļauju, ka nopērkot jēdzīgāk koptu būtu mazāk problēmu, lai gan hz, cik pazīstamiem bijusi saskare nav pats labākais auto.
Braukšanas ziņā patika, gāja labi priekš busa.[ Šo ziņu laboja vadjiksBMW, 31 Jul 2020, 22:10:47 ] | Offline | | |
Lafter | | Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
|
31 Jul 2020, 22:06:52 @vadjiksBMW rakstīja:
Tas ir laikam variants, kam TDI burti visi ir sarkani?
Puve, hadene, plīstošas durvju troses un tādi sūdi būtu sīkums.
Kad gadus 6-8 atpakaļ tāds bija darbā, tad iemetās plaisas blokā, tad plaisas galvā (tas kā sapratu ir izplatīti, jo džeki, kad vedu galvu uz pārbaudi atpazina uzreiz kas tas ir ), sprauslas no sūdīgas degvielas aizgāja pa pieskari, tad automāts nojuka.
Pieļauju, ka nopērkot jēdzīgāk koptu būtu mazāk problēmu, lai gan hz, cik pazīstamiem bijusi saskare nav pats labākais auto.
Braukšanas ziņā patika, gāja labi priekš busa.
pirku valsts iestades ex auto. No dilera ar garantiju. Vienk uz mainu gajis bija. Ja boperc nopistu sudu, nevajag vainot modeli, vai marku. Tam nav ar to sakara
Kad beidzot aizies cilvēkiem, šī vienkāršā patiesiba. Grib pa leto, bet labu- tas nav savienojamas lietas jau startā.
Nav plisusi neviena trose, nav izpuvis. Pa 4 gadiem
Turbīna pa garantiju
Suknis
Bremzu diski kluci
5 ķegas.
Viss. [ Šo ziņu laboja Lafter, 31 Jul 2020, 23:03:04 ]
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
vadjiksBMW | | Kopš: 16. Aug 2016
No: Olaine
Ziņojumi: 2678
Braucu ar: Populāko auto marku powerā.
|
31 Jul 2020, 23:01:31 @Lafter rakstīja:
31 Jul 2020, 22:06:52 @vadjiksBMW rakstīja:
Tas ir laikam variants, kam TDI burti visi ir sarkani?
Puve, hadene, plīstošas durvju troses un tādi sūdi būtu sīkums.
Kad gadus 6-8 atpakaļ tāds bija darbā, tad iemetās plaisas blokā, tad plaisas galvā (tas kā sapratu ir izplatīti, jo džeki, kad vedu galvu uz pārbaudi atpazina uzreiz kas tas ir ), sprauslas no sūdīgas degvielas aizgāja pa pieskari, tad automāts nojuka.
Pieļauju, ka nopērkot jēdzīgāk koptu būtu mazāk problēmu, lai gan hz, cik pazīstamiem bijusi saskare nav pats labākais auto.
Braukšanas ziņā patika, gāja labi priekš busa.
pirku valsts iestades ex auto. No dilera ar garantiju. Vienk uz mainu gajis bija. Ja boperc nopistu sudu, nevajag vainot modeli, vai marku. Tam nav ar to sakara
Kad beidzot aizies cilvēkiem, šī vienkāršā patiesiba. Grib pa leto, bet labu- tas nav savienojamas lietas jau startā.
Nav plisusi neviena trose, nav izpuvis. Pa 4 gadiem
Turbīna pa garantiju
Suknis
Bremzu diski kluci
5 ķegas.
Viss.
Var nopirkt, gan lēti un labi, gan arī dārgi un sūdu, tāpat kā raksturīgās problēmas arī ir katram auto, tas viss ir huiņa.
Konkrētais bija jau startā ar 300k ar kko tāfelē, par vēsturi es nezināju neko viņam, braukts tika daudz n reizes visu Eiropu un rašku līdz Maskavai bija dzinuši, kad vajadzēja laboja, bet galīgi neteiktu, ka maz problēmu būtu bijis ar viņu, Vivaro/Primastar, kas bijuši šķita labāki uzticamības ziņā, pietiek visādu sīku sūdu, bet nekādi pārāk nopietni remonti nav bijuši vajadzīgi. Vienam no 3 arī sprauslas nācās mainīt, pēc krievu dirseļa | Offline | | |
Redline | | Kopš: 02. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3019
Braucu ar: Do a SWAG on a VAG.
|
31 Jul 2020, 21:55:41 @6500 rakstīja:
Biedri ko labu, sliktu varat pateikt pa VW caravellu T5 2,5 TDI 174zs... nobraukums ap 300k... mekleju jaunu darba zirgu...kam ipasi butu japievers uzmanibu,iznemot rusu...
Pašam ir Muļtjiks ar 2.5TDi un 174zs. Iet labi, prasa protams adekvātu attieksmi, kreiso soļķi neleju, apkopēm sekoju. Tuvojas 400k, pārlasija sadaleni, kompensatorus u.c. sīkumus, jo tomēr nobraukums un tik rullē tālāk. Tagad elektriskajām sānu durvīm jāmaina troses, jo izstiepušās un mēdz nogļučīt. | Offline | | |
6500 | | Kopš: 19. Feb 2007
Ziņojumi: 15715
Braucu ar:
| Paldies par atbildem, tad ko labak skatiities uz 1,9TDi 131zs ar siem dzineju problemas tadas nebus ...tie protams ari piedavajuma ir mazak ka 2.5TDi
Otrs variants MB viano 2.2cdi 150hp...?!
----------------- www.hgkracing.com | Offline | | |
RH | | Kopš: 05. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1097
Braucu ar: četriem riņķiem
| Viano ieteiktu skatīties pēc 2010.g tie mazāk rūsē. | Offline | | |
|
JAGUAR | | Kopš: 30. Mar 2008
Ziņojumi: 2723
Braucu ar: D
| Varbūt kādam ir viedoklis/atsauksmes par T6 4motion? | Offline | | |
Zeebalds | | Kopš: 31. Mar 2011
Ziņojumi: 1536
Braucu ar:
| differenciāli maksā 150 euro nobalansēt | Offline | | |
Zeebalds | | Kopš: 31. Mar 2011
Ziņojumi: 1536
Braucu ar:
|
07 Aug 2020, 19:41:09 @Zeebalds rakstīja:
differenciāli maksā 150 euro nobalansēt
+ kardāns | Offline | | |
JAGUAR | | Kopš: 30. Mar 2008
Ziņojumi: 2723
Braucu ar: D
| Cik bieži? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|