Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 207 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: MB Vito vai VW Caravella

AutorsZiņojums
se7en
26. Jan 2006, 00:18 #1

Kopš: 28. Dec 2004

No: Dobele

Ziņojumi: 27657

Braucu ar: SE7EN, MV-989

Man paziņa, grib pirk normālu bušiņu ar priekšpiedziņu, bet nevar izdomāt kādu, jo īsti neko nepar vienu nezin. Varbūt šet jūs varētu padalīties ar viedokļiem un ieteikumiem.

-----------------
In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all."
Offline
depo
26. Jan 2006, 00:28 #2

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20943

Braucu ar: Zirgu


2006-01-26 00:18, se7en rakstīja:
Man paziņa, grib pirk normālu bušiņu ar priekšpiedziņu, bet nevar izdomāt kādu, jo īsti neko nepar vienu nezin. Varbūt šet jūs varētu padalīties ar viedokļiem un ieteikumiem.


viennoziimiigi VW.Cik dzirdeets ka MB esot garos paarbraucienos moku kambaris,nekaada komforta,cilveeki izmociiti esot peec braucieniem ar Vito.
Offline
GhostDog
26. Jan 2006, 00:34 #3

Kopš: 07. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 759

Braucu ar: 6.3

sravivat nado ne VW Caravelle i Vito, a Caravelle i V-class

lichno proehal na Vito do Gollandii i obratno (okolo 4000km) za ruljem - ochen dovolen ostalsa mashinoj. Caravelle T4 uze ustarevshaja model hotja toze neplohaja.

mne blizhe V-klass, nado tolko brat s CDI motorom, potomu kak starij 2/3TD slabij dlja nego

-----------------
Offline
Mulder
26. Jan 2006, 00:40 #4

Kopš: 07. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 12482

Braucu ar: smp

Juuzeris MarC vareetu pastaastiit par paaris gadus veca Vito pastaaviigajaam kaiteem - piekarei spilvens kaut kaads noklaajaas vienam ritenim un tai specifiskajai hadenei uzreiz jaamaina visa vinja ( 2-3 vai vairaak k LVL), to no vairaaku meeneshu staaveeshanas pieruusee supporti, kuri protams jaamaina par aptuveni 1k lvl... nu, vopshim pliist vinji nejeegaa, ir dzirdeets arii no citiem
Offline
Maxis
26. Jan 2006, 00:43 #5

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10080

Braucu ar: F30 ‘19

bija vienam V-class. Nu pēc šī staprgadījuma MB vairs laikam netiks apskatīti kā suga, jo tā mašīna lūza vnk NENORMĀLI!!!

btw, viens pazšitams caravelli multivan tirgo. nezinu cik veca, mosh kautkads 95. vai kaut kaa taa. dīzelis. ja interesee, varu koordinaatas iedot
Offline
se7en
26. Jan 2006, 00:51 #6

Kopš: 28. Dec 2004

No: Dobele

Ziņojumi: 27657

Braucu ar: SE7EN, MV-989

Viņš uz Maiju taisās kaut ko ņemt, es vienkārši gribu palīdzēt cilvēkam, lai neiegrābjas un lai daudz maz zin uz ko skatīties.

-----------------
In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all."
Offline
Mulder
26. Jan 2006, 00:55 #7

Kopš: 07. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 12482

Braucu ar: smp

aga, gribi aiznjemties, lai uz kalniem vareetu aizlaist bez nomas maksas?!

par cik veciem/jauniem modeljiem mees runaajam?

par vw var prasiit Norkim, vinjam viens taads ir nomaashanai
Offline
Anris
26. Jan 2006, 00:56 #8

Kopš: 28. Aug 2004

Ziņojumi: 188

Braucu ar:

Ja kas pārdodu Chrysler woyager minivenu!!!
97 gads, dīzelis !!!
Offline
depo
26. Jan 2006, 00:56 #9

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20943

Braucu ar: Zirgu


2006-01-26 00:43, ///Maxis rakstīja:
bija vienam V-class. Nu pēc šī staprgadījuma MB vairs laikam netiks apskatīti kā suga, jo tā mašīna lūza vnk NENORMĀLI!!!

btw, viens pazšitams caravelli multivan tirgo. nezinu cik veca, mosh kautkads 95. vai kaut kaa taa. dīzelis. ja interesee, varu koordinaatas iedot


Vito konkreeti. Taapat kaa vinju sprinteri.Iveco iekrauj pilnu busu un nejuuti ka krava iekshaa,tik gaaz,sprinteris spraagst nost ar kravu.
Offline
se7en
26. Jan 2006, 01:06 #10

Kopš: 28. Dec 2004

No: Dobele

Ziņojumi: 27657

Braucu ar: SE7EN, MV-989

Ā a kā ir ar tiem Iveco bussiem, pats iesmu ar viņiem strādājis, bet tas bija tad kat viņi sāka parādīties. Nu karoč iesakiet kaut ko labu, visus plusus un mīnusus. varbūt beigās vispār man izdosies viņu piernāt ka jāpērk autobuss

-----------------
In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all."
Offline
Puce
26. Jan 2006, 01:17 #11

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Man par Vito tikai labākie iespaidi. Bijām paņēmuši pirms pāris gadiem braucienam uz LT. Ērtuma ziņā ši bija viss labākais gariem braucieniem...

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
IVO_
26. Jan 2006, 08:51 #12

Kopš: 29. Oct 2004

Ziņojumi: 232

Braucu ar:

Šitas topiks atkal no tēmas - viena tante teica!
Ir lietoti abi busi - VW Caravella ir labs buss, hadene izturīga un nav dārga, bet tas dizains tomēr novecojis un braukšana ar viņu kā īstu busu. Kā arī labu 2,5td būs grūti atrast. Savukārt V klase ir kā vieglā un busa apvienojums. Par to pneimatisko piekari - viss ir maināms atseviški un nekas tur nemaksā ne 2 ne 1 ne 0,5K Ls. Toties vari sasēdināt pilnu busu un vēl aizmuguri ar somām un aizmugures augstums tiks automātiski nolīmeņots, līdz ar to dirsa nevilksies gar zemi. Pat -30 grādos viss strādāja un darbojās.
Offline
charbis
26. Jan 2006, 09:13 #13

Kopš: 18. Jan 2005

Ziņojumi: 2000

Braucu ar: e30 cabrio un f06


2006-01-26 08:51, IVO_ rakstīja:
Šitas topiks atkal no tēmas - viena tante teica!
Ir lietoti abi busi - VW Caravella ir labs buss, hadene izturīga un nav dārga, bet tas dizains tomēr novecojis un braukšana ar viņu kā īstu busu. Kā arī labu 2,5td būs grūti atrast. Savukārt V klase ir kā vieglā un busa apvienojums. Par to pneimatisko piekari - viss ir maināms atseviški un nekas tur nemaksā ne 2 ne 1 ne 0,5K Ls. Toties vari sasēdināt pilnu busu un vēl aizmuguri ar somām un aizmugures augstums tiks automātiski nolīmeņots, līdz ar to dirsa nevilksies gar zemi. Pat -30 grādos viss strādāja un darbojās.

Praatiigi vaardi. Nav nemaz tik traki tie Vito izmaksu zinjaa. Skats vinjam ir labs, salons smuks un ripo ar labi.
Offline
se7en
26. Jan 2006, 09:13 #14

Kopš: 28. Dec 2004

No: Dobele

Ziņojumi: 27657

Braucu ar: SE7EN, MV-989

Nu tauta, viedokļus viedokļus!!!

-----------------
In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all."
Offline
diesel
26. Jan 2006, 09:20 #15

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6138

Braucu ar: JG 9

... VW var pirkt jebkuru gadu, vēlams ar 2.5tdi, Mb tikai ar cdi motoru un no 2002, jo tika novērsti rūpnīcas defekti.
Offline
IVO_
26. Jan 2006, 09:24 #16

Kopš: 29. Oct 2004

Ziņojumi: 232

Braucu ar:

Viedoklis: Pērkot V-klasi jāpiedomā pie šitādām lietām: Tiešām veco td 2,3 nav jēgas ņemt, jo švaka dinamika un ļoti rijīgs - 10-15l dīzeļa, labs ir 2,2CDI, vienīgi prātīgi viņu būtu nočipot - patēriņs nemainās toties dinamika ļoti - 150 - 170 pīpējot. Veinīgi, ja common rail jāsāk labot...... Jāuzmanās no automātiskajām kārbām, kuras ļoti daudz nāk ar defektiem, tiešām uzmanība jāpievērš pneimatiskajai hadenei, kuras detaļas praktiski visas jāpasūta Domeniksā, pirms pirkšanas jāpārbauda tieši aizmugurējās hadenes kompresors, kas arī ir visdārgākais. Vēl bieži sastopami ir centrālās atslēgas gļuki, taču tie ir novēršami. Manuprāt neslikti ir padomāt par bendzīna dzinēju 2,3, kurš pa pilsētu rij - 11-13l.
Offline
depo
26. Jan 2006, 09:26 #17

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20943

Braucu ar: Zirgu


2006-01-26 09:24, IVO_ rakstīja:
Viedoklis: Pērkot V-klasi jāpiedomā pie šitādām lietām: Tiešām veco td 2,3 nav jēgas ņemt, jo švaka dinamika un ļoti rijīgs - 10-15l dīzeļa, labs ir 2,2CDI, vienīgi prātīgi viņu būtu nočipot - patēriņs nemainās toties dinamika ļoti - 150 - 170 pīpējot. Veinīgi, ja common rail jāsāk labot...... Jāuzmanās no automātiskajām kārbām, kuras ļoti daudz nāk ar defektiem, tiešām uzmanība jāpievērš pneimatiskajai hadenei, kuras detaļas praktiski visas jāpasūta Domeniksā, pirms pirkšanas jāpārbauda tieši aizmugurējās hadenes kompresors, kas arī ir visdārgākais. Vēl bieži sastopami ir centrālās atslēgas gļuki, taču tie ir novēršami. Manuprāt neslikti ir padomāt par bendzīna dzinēju 2,3, kurš pa pilsētu rij - 11-13l.


ja ir tik milziigi daudz gljuku tad nafig vispaar lauziit galvu par Vito? nu i nafig.
Offline
Raimospeed
26. Jan 2006, 09:31 #18

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 4347

Braucu ar: e28; e32; e38; T-40

arii es par Caravelle
arii esu dzirdeejis, ka MB garos braucienos ir sadomazo pasaakums
turklaat VW ir leetaaks apkopee
Offline
Andris
26. Jan 2006, 09:57 #19

Kopš: 25. Jun 2002

Ziņojumi: 4519

Braucu ar: Datsun


2006-01-26 00:18, se7en rakstīja:
Man paziņa, grib pirk normālu bušiņu ar priekšpiedziņu, bet nevar izdomāt kādu, jo īsti neko nepar vienu nezin. Varbūt šet jūs varētu padalīties ar viedokļiem un ieteikumiem.


Ja tu runā par jaunu vai mazlietotu, tad VW!
Offline
951_928
26. Jan 2006, 10:57 #20

Kopš: 02. Apr 2003

Ziņojumi: 283

Braucu ar: Porsche 951CS, 928GT, 924CUP

Braucu jau gadu ar V-class 2,3td. Paterins ~8litri (pilsēta+lauki). Aizmug. piekari nomainīju uz atsperēm. Jāmauc tikai un apkopes jātaisa, tad viss ir Ok.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo