Online

Pašreiz BMWPower skatās 98 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Automāts

AutorsZiņojums
Maxis
29. May 2005, 22:39 #21

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10080

Braucu ar: F30 ‘19


2005-05-29 22:28, Waldis rakstīja:

Dzirdeets gadiijums kaa cilveekam izgaaja ar diizeljmashiina iegaadi - uz pirkshanas briidi viss, ok, servisos (specializeetajos) paarbaudiija, atgaazes labas, uzgaazeejot mellu duumu nebija. Tikliidz kaa ieleeja pillu baaku benzhas - taa melli duumi un kas tur veel pa gljukiem ar galvu . Izraadaas, uz paardoshanas briidi biorapsis bija iekshaa iegaazts...


...un noveļ tik vainu uz biorapsi
Offline
Waldis
30. May 2005, 00:04 #22

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 1013

Braucu ar: All Grip

paaraaxtiijos, /a mosh shis toch benzhu diizelja vietaa iegaaza/
Offline
Permalat
30. May 2005, 08:35 #23

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-05-29 22:28, Waldis rakstīja:

2005-05-29 20:07, Whazaaa-jr- rakstīja:
mans variants - ieskrieties līdz 150 un pārslēgties uz burtiņu P


Uz P buus pagruuti, bet R gan ir sanaacis iemest uz 75 mph braucot. ar iires mashiinu, protams nekas jau nenotika.

Par to metodi tureet bremzi un dot virsuu gaazi - nezinu kaa jaunajiem bmw, bet parastam automaatam tas ir otrs* veids kaa uzsaakt braukt ala dragrace stilaa. Tikai - ilgaak par 5sec automaatu ’bremzeet’ nedriixt, paarkarsiis. Par tiem 3krpm - nezinu, man liekas ka var uzdiit kaut vai liidz galam, tikai nekad neesmu gaazeejis virs trim - baigi jau nu mashiina mokaas.
*pirmais veids ir N uzgaazeet un tad mest DRIVE.

Pet par automaata paarbaudi pirms pirkshanas - da nefiga nevar notesteet, uz paardoshanas briidi var kaut kaadu suudaellju iekshaa iegaazt un kompja kljuudas nodzeest. Tad uz test drive briidi liksies ka viss ir ok, un defekti var uzpeldeet peec nedeeljas vai meenesha...
Taapat kaa ar dzineeju - nu nevar pie kompja piesleedzot pa 5Ls paarbaudiit vai buus dziivotaajs vai nee... Paarbaudam katru sveci, meerak kompresiju etc.
Dzirdeets gadiijums kaa cilveekam izgaaja ar diizeljmashiina iegaadi - uz pirkshanas briidi viss, ok, servisos (specializeetajos) paarbaudiija, atgaazes labas, uzgaazeejot mellu duumu nebija. Tikliidz kaa ieleeja pillu baaku benzhas - taa melli duumi un kas tur veel pa gljukiem ar galvu . Izraadaas, uz paardoshanas briidi biorapsis bija iekshaa iegaazts...

Bez šaubām, ka diagnostika motora virzuļgrupas nodilumu neuzrāda. Taču, netieši par to var spriest. Piemēram, ja auto izgriezti katalizatori, jāmaina zondes (tos ar eļļu ’aizmet’).
Loģiski, ka vēlama ir kompresijas pārbaude, cilindru ’noplūdes’ pārbaude (ar kompresoru pārbauda virzuļgrupas un gāzu sadales mehānisma stāvokli pie dažādiem kloķvārpstas leņķiem).
Taču, pirkt vispār BEZ diagnostikas - risks desmitkārt lielāks.
Automātam: ja eļļa ir ’svaiga’ (it sevišķi jaunajiem automātiem), jābūt uzmanīgam. Kādēļ gan tā mainīta tieši pirms pārdošanas?
Kļūdas nodzēst var, bet, ja tās ir aktīvas, pie nākošās aizdedzes ieslēgšanas/braukšanas tās ’uzpeldēs’ atkārtoti.
Offline
Sch
30. May 2005, 19:23 #24

Kopš: 28. May 2002

Ziņojumi: 425

Braucu ar: Toyota

Čumakam bija ļoti līdzīgi, beigās pie vainas izrādījās nedaudz apsūbējušie/aprūsējušie kontaktiņi, kas iet no paša ātrumkloķa un dod signālu kādā pozīcijā kloķis atrodās. Tikai tas 3 robs nezkapēc ir...



2005-05-27 23:11, Ingars rakstīja:
Man te viena problēma E34’91 ar automātisko kārbu,Brīžiem iet normāli,brīžiem iekrīt tikai 3robā.Tā ļurkāšanās notiek braucot,reizēm astājoties izrubījot aizdedzi un piestartējot pa jaunu atkal aiziet normāliUn nešancē režīmu slēdzis un tanī mirklī kad ir tikai 3robs,uz diagnostikas kompis kārbu neatrod,bet kad viss OK slēdzas visi robi kā nākas,tad arī dignostikā uzrāda OK!Esmu bijis uz vairākie servjiem neviens īsti gudrs nav!Secinājums kautkas elektronikā,varbūt vadi pušu!?Kārbas vadības kompi jau nomainīju,nekādas izmaiņas!Varbūt kāds var ko ieteikt,varbūt kādam bijis līdzīgs defekts!?????P.S.Kārbas mehāniskā daļa ir ok,RaaP transmisiju servisā salika,pārbaudīja!
Offline
Ingars
30. May 2005, 20:10 #25

Kopš: 27. May 2005

Ziņojumi: 36

Braucu ar: 525i24v

$str
Offline
Ingars
12. Jul 2005, 23:18 #26

Kopš: 27. May 2005

Ziņojumi: 36

Braucu ar: 525i24v

Lai cik tas dīvaini nebūtu beigubeigās pie vainas izrādījās aizdedzes spoles,tjipa motoram uzsilstot tās sāk sist uz masu,tādējādi kārbas kompim tiek padots lielāks spriegums un tas sāk gļukot!Paldies RAAP!
P.s.Biju arī aizbraucis uz Permalat,kas man te noreklamēja jauno diagnostiku,krutā diagnostika uzrāda,ka mašīnai viss OK,tikai žēl ka neiet,vēl specializētais serviss teica ka jāņem kārba nost,minimālais remonts 400ls!Nezin kas būtu,ja es būtu piekritis?400ls pa diršanu būtu izmetis un mašīna vienalga nebūtu gājusi!Manas domas par specializētajiem servjiem tagad varat iedomāties
Offline
KristsK
05. Nov 2005, 21:40 #27

Kopš: 22. Aug 2005

No: Ikšķile

Ziņojumi: 2729

Braucu ar: uzrakstu www.margas.lv

RAAP - tas ir automātu serviss - kur tas atrodas? Lieta tāda, ka esmu jau nobeidzis 2 kārbas 3mēn laikā - netur krunku...

-----------------
METĀLA IZSTRĀDĀJUMI , GRILU GALERIJA šeit

Offline
Raimospeed
15. Nov 2005, 17:49 #28

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 4347

Braucu ar: e28; e32; e38; T-40

braucot mazliet agresiivi piekjeeru, ka manam kaarba paarsleedzoties no augstaaka uz zemaaku robu (nevis samazinot aatrumu, bet ieminot) sajuugu palaida ar kaveeshanos - uzraava apgriezienus un ar cirtienu palaida sajuugu. taa kaa tas biezhi nenotika, un dzirdeeju shaadas taadas versijas, tad iipashi nesatraucos un turpinaaju vizinaaties vienkaarshi pastiprinaati pieveershot uzmaniibu kaarbas darbiibai. nonaaca pie taa, ka saakot no vietas liidz galam negribeeja palaisties sajuugs un saaka izdariit daudzu nelielu raavienu rindu, kas neturpinaas, ja atlaizh gaazes pedaali. Ir skaidrs, ka jaaremontee... taa kaa uz remontu jaagaida, turpinaaju paaris dienas ljoti praatiigi vizinaaties, peec kaa augstaak mineetie simptomi pazuda, kas man likaas diezgan aizdomiigi. tad ljoti siiki pieveersu uzmaniibu kaarbas darbiibai un secinaaju, ka kaarbas darbiiba vienkaarshi ir bremzeeta jebkuraas taas darbiibaas...
kaadam ir komentaari
jaaremontee noteikti, bet kaukaa ljoti shaubos, ka jaaliek bez maz vai visas iekshas jaunas, kaa man izteicaas servisaa, lai gan nezinot iisti visu liidz galam, pieljauju, ka taa vareetu buut.
man pasham liekas, ka kaarbaa ir pamaz spiediena vai kaukas tam liidziigs
Offline
zzips
15. Nov 2005, 17:55 #29

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28219

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju

Nu ar lidzigu sviestu saskaros man remonts uz 250 lvl sanaca sakums ari bija lidziigs pec tam tikai ieliekot 1-2-3 vareja tikt uz priekshu

-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
Raimospeed
15. Nov 2005, 17:57 #30

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 4347

Braucu ar: e28; e32; e38; T-40

a tev pateica, kas bija par vainu
Offline
Artis
15. Nov 2005, 18:05 #31

Kopš: 16. May 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 32262

Braucu ar: Renault

ellas limeni karba apskaties
Offline
Raimospeed
15. Nov 2005, 19:37 #32

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 4347

Braucu ar: e28; e32; e38; T-40

Permalats diskusijaas laikam iesaistaas tikai darba laikaa
Offline
zzips
15. Nov 2005, 19:44 #33

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28219

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju


2005-11-15 17:57, Raimospeed rakstīja:
a tev pateica, kas bija par vainu


man visu samainija

-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
Raimospeed
15. Nov 2005, 19:54 #34

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 4347

Braucu ar: e28; e32; e38; T-40


2005-11-15 19:44, zzips rakstīja:

2005-11-15 17:57, Raimospeed rakstīja:
a tev pateica, kas bija par vainu


man visu samainija


a kur tev taisija man tur izteicaas par kaukaadiem 300-400 (e32 V
Offline
zzips
15. Nov 2005, 19:57 #35

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28219

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju

tev dargak sanak to man teica par piemeru kad tev tipa vel leeti taisija man uz artilerijas tu ir diezgan liels serviss kas ar to nodarbojas

-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
Raimospeed
15. Nov 2005, 20:02 #36

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 4347

Braucu ar: e28; e32; e38; T-40

arii man tieshi tur to teica. vienkaarshi mani maac shaubas, ka tieshaam tur viss jaamaina a kaa to lai noskaidro mosh vispaar tur vaig tikai samainiit ellu un filtru jo arii ellas kvalitaates un aizlipusha filtra deelj var zust spiediens, no kaa var rasties visvisaadi briinumi
Offline
Artis
15. Nov 2005, 20:04 #37

Kopš: 16. May 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 32262

Braucu ar: Renault

man vasara pec ellas mainas paradijas tie sitieni. Bet ta ka viens brikulis ar to bija saskaries, tad tiesam pec 1.5l ellas pieliesanas palika kluss un paklausigs
Offline
zzips
15. Nov 2005, 20:10 #38

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28219

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju

vot to gan es nevaru pateikt, jo tiesham nezinu

-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
Raimospeed
15. Nov 2005, 20:56 #39

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 4347

Braucu ar: e28; e32; e38; T-40

riskeet samainot ellu un filtru noziimee riskeet ar Ls 70,- kuri nemaz zemee nemeetaajas.
manam schupa nau, ir puljkjis apokshaa, kuru atskruveejot, tur tek ella, ja liimenis ir pietiekams, kaa arii bija (tiesa gan 3 meen. apakalj)
Offline
ivars001
15. Nov 2005, 21:17 #40

Kopš: 21. Dec 2003

Ziņojumi: 332

Braucu ar: vecu spaini


2005-11-15 20:56, Raimospeed rakstīja:
riskeet samainot ellu un filtru noziimee riskeet ar Ls 70,- kuri nemaz zemee nemeetaajas.
manam schupa nau, ir puljkjis apokshaa, kuru atskruveejot, tur tek ella, ja liimenis ir pietiekams, kaa arii bija (tiesa gan 3 meen. apakalj)
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo