Online
Pašreiz BMWPower skatās 134 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Automāts
Autors | Ziņojums |
Ingars | | Kopš: 27. May 2005
Ziņojumi: 36
Braucu ar: 525i24v
| Man te viena problēma E34’91 ar automātisko kārbu,Brīžiem iet normāli,brīžiem iekrīt tikai 3robā.Tā ļurkāšanās notiek braucot,reizēm astājoties izrubījot aizdedzi un piestartējot pa jaunu atkal aiziet normāliUn nešancē režīmu slēdzis un tanī mirklī kad ir tikai 3robs,uz diagnostikas kompis kārbu neatrod,bet kad viss OK slēdzas visi robi kā nākas,tad arī dignostikā uzrāda OK!Esmu bijis uz vairākie servjiem neviens īsti gudrs nav!Secinājums kautkas elektronikā,varbūt vadi pušu!?Kārbas vadības kompi jau nomainīju,nekādas izmaiņas!Varbūt kāds var ko ieteikt,varbūt kādam bijis līdzīgs defekts!?????P.S.Kārbas mehāniskā daļa ir ok,RaaP transmisiju servisā salika,pārbaudīja! | Offline | | |
xzb | | Kopš: 17. May 2004
Ziņojumi: 688
Braucu ar:
| eļas līmeni esi pārbaudījis???????? | Offline | | |
Ingars | | Kopš: 27. May 2005
Ziņojumi: 36
Braucu ar: 525i24v
| Eļļas līmenis točna nav vainīgs,jo tad jau negļukotu režīmu slēdzis kas pārslēdz ekonomisko,sporta un manuālo režīmu.Kad ir tanī 3,tad to slēdzi var slēgt kā grib panelī rāda tikai E!Un diagnostiku arī varētu noteikt! | Offline | | |
Neoo | | Kopš: 27. Nov 2004
Ziņojumi: 4950
Braucu ar: A4
| PERMALAT vai LATBEMA
-----------------
| Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| Aa.. Mosh kaads dachiks gljuko. Tur taadi induktiivie datchiki visaadi pie taas kaarbas karaajaas. Mosh tie arii gljuko.[ This message was edited by: bmwaddict on 2005-05-28 12:10 ] | Offline | | |
SILVERGREEN | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Bauska
Ziņojumi: 1197
Braucu ar: ’94 E36 325tds
| bija man arii gadiijums kad palika tik treshai robs!
arii kopji latbemaa un permalataa taadu kaarbu pat neatrada, vieniigo ko atrada bija AIRBAG!
vaina bija taada kad pats biju ieskruuvejis koka skruuvi pie vadiibas bloka pienaakoshajos vai aizejoshajos vados.(5vadi bija uz iiso, bojaata vadu izolaacija)
iskruuveeju to skruuvi un aptinu vadus un visi kompji njeema un visi aatrumi paraadijaas!
mana doma ir, kad tev vareetu ar kaut kaads iisais kaut kur buut! | Offline | | |
Ingars | | Kopš: 27. May 2005
Ziņojumi: 36
Braucu ar: 525i24v
| Es jau arī tā domāju,biju izārdījis pārbaudīju visus vadus ar testeri,neko aizdomīgu nemanīju,laikam vajadzēs rūpīgāk to izdarīt vēlreiz! | Offline | | |
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-05-27 23:11, Ingars rakstīja:
Man te viena problēma E34’91 ar automātisko kārbu,Brīžiem iet normāli,brīžiem iekrīt tikai 3robā.Tā ļurkāšanās notiek braucot,reizēm astājoties izrubījot aizdedzi un piestartējot pa jaunu atkal aiziet normāliUn nešancē režīmu slēdzis un tanī mirklī kad ir tikai 3robs,uz diagnostikas kompis kārbu neatrod,bet kad viss OK slēdzas visi robi kā nākas,tad arī dignostikā uzrāda OK!Esmu bijis uz vairākie servjiem neviens īsti gudrs nav!Secinājums kautkas elektronikā,varbūt vadi pušu!?Kārbas vadības kompi jau nomainīju,nekādas izmaiņas!Varbūt kāds var ko ieteikt,varbūt kādam bijis līdzīgs defekts!?????P.S.Kārbas mehāniskā daļa ir ok,RaaP transmisiju servisā salika,pārbaudīja!
Brauc taču uz diagnostiku. Uz specializēto servisu. Pats tur neko neizdarīsi. Un servisi bez atbilstoša diagnostikas aprīkojuma arī ir pilnīgi bezspēcīgi.
P.S. Ja auto pamatlietas (ar elektroniku) ir kārtībā, diagnostika PRECĪZI pateiks, kas vainas. Viena minētais variants, ka Latbemā uz Permalatā ’neatrada’ kārbu, liecina par sekojošo:
1. kom atkārtota, nekorekta pārtīšana, tā rezultātā auto vadības sistēmas vairs nav identificējamas
2. globāls defekts can bus (k-line) datu apmaiņas tīklā.
Loģiski, ka šādā situācijā vispirms jānovērš šie defekti. Diemžēl, klientiem ir nepārvarama vēlme ieekonomēt, tādēļ arguments ir sekojošs: ’nu, man tak po viss pārējais, man te, lūk šis defekts..’ Auto vadības sistēmas ir savstarpēji saistītas un komplicētas, tādēļ to apkopei nepieciešama KVALIFICĒTA palīdzība!!! | Offline | | |
|
Ingars | | Kopš: 27. May 2005
Ziņojumi: 36
Braucu ar: 525i24v
| Cik pie jums Permalat maksā šāda diagnostikas pārbaude?Un cik varētu maksāt iespējamo defektu novēršana elektronikā kas neļauj pieslēgties?[ This message was edited by: Ingars on 2005-05-28 22:16 ] | Offline | | |
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-05-28 22:15, Ingars rakstīja:
Cik pie jums Permalat maksā šāda diagnostikas pārbaude?Un cik varētu maksāt iespējamo defektu novēršana elektronikā kas neļauj pieslēgties?
<font size=1>[ This message was edited by: Ingars on 2005-05-28 22:16 ]</font>
Ja ar pieslēgšanos viss kārtībā, tad pilna elektronikas diagnostika maksā Ls 5. Ja ir kādas problēmas, elektriķi novērtē situāciju un ieprecizē ciparus. Iepriekš grūti paredzēt, bet par jebkuriem papildus izdevumiem tiek jautāts klienta akcepts. | Offline | | |
SILVERGREEN | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Bauska
Ziņojumi: 1197
Braucu ar: ’94 E36 325tds
| man piedaavaaja auto atstaat(ieprieksh sarunaataa laikaa) pie elektrikja un buushot robezjaas liidz 30Ls
skatoties cik dzilji elektrikjis raksies, lai atrastu vainu!
jo pastaaveeja doma, kad auto bijis dauziits un kaut kur iisais...
kaa ieprieksh mineeju, kad vainu atradu pats!
Permalat
| Offline | | |
V.I.P. | | Kopš: 18. May 2005
Ziņojumi: 17359
Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]
| zem shitaa pasha palien: kaa noteikt automaata staavokli? (buus braucams vai driiz nobeigsies)
atceros, ka paaris gadus atpakalj TV motoraa kaut ko muldeeja, bet izklausiijaas peec sviesta...
kompetentu cilveeku viedoklji shajaa jautaajumaa velkomeeti | Offline | | |
Maxis | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10080
Braucu ar: F30 ‘19
| man tā atmiņā, ka nānospiež bramze, jāieliek D un jaspiež gāze grīdā. Apgriezieni nedrīkstētu pārāk tālu aiziet (virs kautkādiem 3k vai tamlīdzīgi). Ja apgrieizieni iet līdz galam, tad acīmredzot tā kārba vairs nebūs ilgdzīvotāja | Offline | | |
Ingars | | Kopš: 27. May 2005
Ziņojumi: 36
Braucu ar: 525i24v
| Nē,nē,kā jau iepriekš minēju ar kārbas meh daļu viss ok.Man tur pāris mēnešus atpakaļ Raap(aut.trans.centrs)visu jaunu salika!!! | Offline | | |
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-05-29 12:31, ///Maxis rakstīja:
man tā atmiņā, ka nānospiež bramze, jāieliek D un jaspiež gāze grīdā. Apgriezieni nedrīkstētu pārāk tālu aiziet (virs kautkādiem 3k vai tamlīdzīgi). Ja apgrieizieni iet līdz galam, tad acīmredzot tā kārba vairs nebūs ilgdzīvotāja
Nu, nu!
To savam auto vari mēģināt izpildīt!
Kārbas stāvokli (aptuveni) var noteikt sekojoši:
kārbai jāpārslēdzas ’normāli’ - bez rāvieniem, cirtieniem, raustīšanās
no kārbas nedrīkst būt dzirdami nekādi trokšņi - klaboņa, graboņa, gaudošana
Tad jāveic kārbas elektronikas diagnostika. Ja viss ok, un nav zināms, kad eļļa mainīta, to (protams, arī filtru) labāk nomainīt (arī kārbām, kurām tā paredzēta visu dzīves laiku, jo tas nav 400K).
Pēc eļļas krāsas un konsistences speciālisti noteiks kārbas nodiluma pakāpi. | Offline | | |
Maxis | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10080
Braucu ar: F30 ‘19
| To Permalat:
Nu tas Tavs variants, protams, ir daudz precīzāks un ticamāks, bet nu ja vajag tā uz fikso pateikt vai kārba vēl ir dzīvotāja, tad var izmantot arī manis minētos metodi | Offline | | |
|
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-05-29 14:59, ///Maxis rakstīja:
To Permalat:
Nu tas Tavs variants, protams, ir daudz precīzāks un ticamāks, bet nu ja vajag tā uz fikso pateikt vai kārba vēl ir dzīvotāja, tad var izmantot arī manis minētos metodi
Tavs variants (teorētiski) varētu derēt vecajiem (mehāniskajiem) automātiem. Ar to var noteikt kārbas sajūgu stāvokli (att., arī spiedienu, hidrauliku). Elektroniskajiem automātiem šādi varianti cauri neiet: kārbas vadība ’saprot’, ka riteņi negriežas, un neļauj celt motora apgriezienus (ja ir elekroniskais droseļvārsts), jeb ierobežo novadāmo jaudu uz reduktoru. | Offline | | |
V.I.P. | | Kopš: 18. May 2005
Ziņojumi: 17359
Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]
| varbuut vari arii precizeet ~ ap kuru gadu amerikankaam vareetu saakties "jaunie" automaati, kuriem fiksaa diagnoze neder? | Offline | | |
Whazaaa | | Kopš: 24. Jun 2004
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 71589
Braucu ar: metro
| mans variants - ieskrieties līdz 150 un pārslēgties uz burtiņu P
----------------- Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first. | Offline | | |
Waldis | | Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 1013
Braucu ar: All Grip
|
2005-05-29 20:07, Whazaaa-jr- rakstīja:
mans variants - ieskrieties līdz 150 un pārslēgties uz burtiņu P
Uz P buus pagruuti, bet R gan ir sanaacis iemest uz 75 mph braucot. ar iires mashiinu, protams nekas jau nenotika.
Par to metodi tureet bremzi un dot virsuu gaazi - nezinu kaa jaunajiem bmw, bet parastam automaatam tas ir otrs* veids kaa uzsaakt braukt ala dragrace stilaa. Tikai - ilgaak par 5sec automaatu ’bremzeet’ nedriixt, paarkarsiis. Par tiem 3krpm - nezinu, man liekas ka var uzdiit kaut vai liidz galam, tikai nekad neesmu gaazeejis virs trim - baigi jau nu mashiina mokaas.
*pirmais veids ir N uzgaazeet un tad mest DRIVE.
Pet par automaata paarbaudi pirms pirkshanas - da nefiga nevar notesteet, uz paardoshanas briidi var kaut kaadu suudaellju iekshaa iegaazt un kompja kljuudas nodzeest. Tad uz test drive briidi liksies ka viss ir ok, un defekti var uzpeldeet peec nedeeljas vai meenesha...
Taapat kaa ar dzineeju - nu nevar pie kompja piesleedzot pa 5Ls paarbaudiit vai buus dziivotaajs vai nee... Paarbaudam katru sveci, meerak kompresiju etc.
Dzirdeets gadiijums kaa cilveekam izgaaja ar diizeljmashiina iegaadi - uz pirkshanas briidi viss, ok, servisos (specializeetajos) paarbaudiija, atgaazes labas, uzgaazeejot mellu duumu nebija. Tikliidz kaa ieleeja pillu baaku benzhas - taa melli duumi un kas tur veel pa gljukiem ar galvu . Izraadaas, uz paardoshanas briidi biorapsis bija iekshaa iegaazts... | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|