Online

Pašreiz BMWPower skatās 180 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: E39 M52B20 TU 2000. gada

AutorsZiņojums
ritvarsox
14. Aug 2023, 11:32 #21

Kopš: 28. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2026

Braucu ar: E39 528, Giant FS GSR Alu


07 Aug 2023, 15:02:03 @RR04 rakstīja:
e39 vēl dod kasko?

15+ veciem auto vairs nevēlas dot. 1999.gadam pagājušo gadu ar grūtībām iedeva. Šogad vairs arī ar grūtībām nedod.
Offline
makukaka
15. Aug 2023, 21:29 #22

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 113

Braucu ar: E39 523i 1996 ̶ ̶S̶e̶d̶a̶n̶s̶ ̶č̶i̶g̶ā̶n̶u̶ ̶z̶e̶l̶t̶a̶ ̶k̶r̶ā̶s̶ā̶.̶.̶.̶ Matēti melns, čotkijs!

Atgaisoju pēc pamācībām dzesēšanas sistēmu, tad to pagaiņāju tukšgaitā līdz 1500 apgriezieniem, viss izskatās ka strādā, bik pāri 90C ieslēdzas ventilators un bik zem 88 izslēdzas. Caur dzesēšanas iepildes atvērumu nekas ne burbuļo un nenāk ārā. Pabraukāju kādas 15-25 min uzreiz pēc tam mazliet agresīvāk, arī izskatās ka viss OK, nepārkarst un ārā nespļauj. Pa vairākām dienām izpildīju ar ūdeni, un izskatās ka tas, kas tur bija sākumā, tagad ir kaut līdzīga substance ūdenim, nevis šokolādei šā vai tā aizrunāju laiku servisā lai iztīra un salej iekšā normālu coolant miksiņu
Offline
makukaka
19. Aug 2023, 06:44 #23

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 113

Braucu ar: E39 523i 1996 ̶ ̶S̶e̶d̶a̶n̶s̶ ̶č̶i̶g̶ā̶n̶u̶ ̶z̶e̶l̶t̶a̶ ̶k̶r̶ā̶s̶ā̶.̶.̶.̶ Matēti melns, čotkijs!

Jibaal tas zārks tik daudz eļļu tur sevī, nomainīt gandrīz sotaks, ja neskaita filtru ko dabūju pa lēto... 5w40 būs ok vecam m52 tu ar no skrējienu ap 400k km + 6 cilindru, kurš pameta čatu? Nu un ņemot vērĀ, ka iepriekšējie saimnieki visu laboja uz "ķap-ļap" līmeņa... Kur tik neielien, kkāda šķūņa huiņa, pat es, nihuja nerubījošs behās to redzu... lambdas saliktas uz "atjebisj", roktura mehānisma atspere aizvietota ar random drāti, kura pat nebija nekur piestiprināta (nevarēja atvērt durvis ), neskaitot ka dzesēšanas šķidruma vietā ir parasts ūdenis, kurš čuguna saskarsmē ir pārvērties par "šokolādi"... jibal
Gribas dabūt stīgā to sūdu, bet man liekas ka pa ceļam uz auto "normālu" tehnisko stāvokli, aiziešu skuju taku xD

[ Šo ziņu laboja makukaka, 19 Aug 2023, 06:52:19 ]

Offline
makukaka
18. Nov 2023, 19:41 #24

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 113

Braucu ar: E39 523i 1996 ̶ ̶S̶e̶d̶a̶n̶s̶ ̶č̶i̶g̶ā̶n̶u̶ ̶z̶e̶l̶t̶a̶ ̶k̶r̶ā̶s̶ā̶.̶.̶.̶ Matēti melns, čotkijs!

Aiz gara laika izdomāju noņemt ieplūdes kolektoru, apskatīt kas un kādā stāvoklī utt. Noņēmu pārbaudīt / iztīrīt inžektorus, un manu pārsteigumu - 6 cilindra inžektoram viena no divām izplūdes nāsīm ir ciet, degvielu kārtīgi ne smidzina stenda nav, tāpēc improvizētu - 5ml šļirces pamatne, iekšā ieleju cik sanāk carb cleaneri, tad pielieku pie mini pašraisītā kompresora, kur uzlieku uz aptuveni 60psi (pēc internetā atrodamas infas, tam inžektoram paredzēts 61psi), un padzenāju pa pāris reizēm. Visu pārējo inžektoru darbība itkā normāla, bet tam 6stā cilindra inžektoram ciet aizsitusies nāss tikai daļēji atnāca vaļā - smidzina, bet mazāk nekā normālā nāss, un veidojas strūkla, nevis aerosols. Ir kādas idejas, ko vēl varu iegāzt šļircē, lai izsit to netīrumu, vai arī paņemt lielāku spiedienu / vairāk reizes atkārtot tīrīšanas procedūru? Man ir maza cerība, ka 6cilindram nav pizda, bet visu figņu taisa tekošs inžektors. Vai varbūt nemaz nemēģināt ilgi čakarēties ar viņa tīrīšanu, iemest vinu citā cilindrā, kurš pirmstam normāli strādāja un notestēt vēlreiz, vai kompis (ms42) mēģina kompensēt degvielas daudzumu tajā pašā 6 cilindrā, vai nu jau kādā citā, kur būs ielikts tas sūdīgais inžektors? P. S. Blīves rinķīši mani jau ir svaigi, ko nomainīt, vecie galīgi sakaltuši

[ Šo ziņu laboja makukaka, 18 Nov 2023, 19:46:21 ]

Offline
kexxx
18. Nov 2023, 19:52 #25

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12302

Braucu ar:


18 Nov 2023, 19:41:18 @makukaka rakstīja:
Aiz gara laika izdomāju noņemt ieplūdes kolektoru, apskatīt kas un kādā stāvoklī utt. Noņēmu pārbaudīt / iztīrīt inžektorus, un manu pārsteigumu - 6 cilindra inžektoram viena no divām izplūdes nāsīm ir ciet, degvielu kārtīgi ne smidzina stenda nav, tāpēc improvizētu - 5ml šļirces pamatne, iekšā ieleju cik sanāk carb cleaneri, tad pielieku pie mini pašraisītā kompresora, kur uzlieku uz aptuveni 60psi (pēc internetā atrodamas infas, tam inžektoram paredzēts 61psi), un padzenāju pa pāris reizēm. Visu pārējo inžektoru darbība itkā normāla, bet tam 6stā cilindra inžektoram ciet aizsitusies nāss tikai daļēji atnāca vaļā - smidzina, bet mazāk nekā normālā nāss, un veidojas strūkla, nevis aerosols. Ir kādas idejas, ko vēl varu iegāzt šļircē, lai izsit to netīrumu, vai arī paņemt lielāku spiedienu / vairāk reizes atkārtot tīrīšanas procedūru? Man ir maza cerība, ka 6cilindram nav pizda, bet visu figņu taisa tekošs inžektors. Vai varbūt nemaz nemēģināt ilgi čakarēties ar viņa tīrīšanu, iemest vinu citā cilindrā, kurš pirmstam normāli strādāja un notestēt vēlreiz, vai kompis (ms42) mēģina kompensēt degvielas daudzumu tajā pašā 6 cilindrā, vai nu jau kādā citā, kur būs ielikts tas sūdīgais inžektors? P. S. Blīves rinķīši mani jau ir svaigi, ko nomainīt, vecie galīgi sakaltuši


cik miljonus maksā jauns inžektors?
Offline
makukaka
18. Nov 2023, 20:44 #26

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 113

Braucu ar: E39 523i 1996 ̶ ̶S̶e̶d̶a̶n̶s̶ ̶č̶i̶g̶ā̶n̶u̶ ̶z̶e̶l̶t̶a̶ ̶k̶r̶ā̶s̶ā̶.̶.̶.̶ Matēti melns, čotkijs!


18 Nov 2023, 19:52:42 @kexxx rakstīja:

18 Nov 2023, 19:41:18 @makukaka rakstīja:
Aiz gara laika izdomāju noņemt ieplūdes kolektoru, apskatīt kas un kādā stāvoklī utt. Noņēmu pārbaudīt / iztīrīt inžektorus, un manu pārsteigumu - 6 cilindra inžektoram viena no divām izplūdes nāsīm ir ciet, degvielu kārtīgi ne smidzina stenda nav, tāpēc improvizētu - 5ml šļirces pamatne, iekšā ieleju cik sanāk carb cleaneri, tad pielieku pie mini pašraisītā kompresora, kur uzlieku uz aptuveni 60psi (pēc internetā atrodamas infas, tam inžektoram paredzēts 61psi), un padzenāju pa pāris reizēm. Visu pārējo inžektoru darbība itkā normāla, bet tam 6stā cilindra inžektoram ciet aizsitusies nāss tikai daļēji atnāca vaļā - smidzina, bet mazāk nekā normālā nāss, un veidojas strūkla, nevis aerosols. Ir kādas idejas, ko vēl varu iegāzt šļircē, lai izsit to netīrumu, vai arī paņemt lielāku spiedienu / vairāk reizes atkārtot tīrīšanas procedūru? Man ir maza cerība, ka 6cilindram nav pizda, bet visu figņu taisa tekošs inžektors. Vai varbūt nemaz nemēģināt ilgi čakarēties ar viņa tīrīšanu, iemest vinu citā cilindrā, kurš pirmstam normāli strādāja un notestēt vēlreiz, vai kompis (ms42) mēģina kompensēt degvielas daudzumu tajā pašā 6 cilindrā, vai nu jau kādā citā, kur būs ielikts tas sūdīgais inžektors? P. S. Blīves rinķīši mani jau ir svaigi, ko nomainīt, vecie galīgi sakaltuši


cik miljonus maksā jauns inžektors?


Nav ne jausmas, tā nebūtu problēma, bet tad jāčakarējas ar gaidīšanu, meklēšanu utt. A tā visādi wd 40,tīrītāji stāv bez labuma plauktā. Man ir interesanti tieši paķimerēries ar tādām bezjēdzīgām lietām. Nopirkt ir pārāk vienkārši
Offline
kexxx
18. Nov 2023, 22:01 #27

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12302

Braucu ar:


18 Nov 2023, 20:44:29 @makukaka rakstīja:

18 Nov 2023, 19:52:42 @kexxx rakstīja:

18 Nov 2023, 19:41:18 @makukaka rakstīja:
Aiz gara laika izdomāju noņemt ieplūdes kolektoru, apskatīt kas un kādā stāvoklī utt. Noņēmu pārbaudīt / iztīrīt inžektorus, un manu pārsteigumu - 6 cilindra inžektoram viena no divām izplūdes nāsīm ir ciet, degvielu kārtīgi ne smidzina stenda nav, tāpēc improvizētu - 5ml šļirces pamatne, iekšā ieleju cik sanāk carb cleaneri, tad pielieku pie mini pašraisītā kompresora, kur uzlieku uz aptuveni 60psi (pēc internetā atrodamas infas, tam inžektoram paredzēts 61psi), un padzenāju pa pāris reizēm. Visu pārējo inžektoru darbība itkā normāla, bet tam 6stā cilindra inžektoram ciet aizsitusies nāss tikai daļēji atnāca vaļā - smidzina, bet mazāk nekā normālā nāss, un veidojas strūkla, nevis aerosols. Ir kādas idejas, ko vēl varu iegāzt šļircē, lai izsit to netīrumu, vai arī paņemt lielāku spiedienu / vairāk reizes atkārtot tīrīšanas procedūru? Man ir maza cerība, ka 6cilindram nav pizda, bet visu figņu taisa tekošs inžektors. Vai varbūt nemaz nemēģināt ilgi čakarēties ar viņa tīrīšanu, iemest vinu citā cilindrā, kurš pirmstam normāli strādāja un notestēt vēlreiz, vai kompis (ms42) mēģina kompensēt degvielas daudzumu tajā pašā 6 cilindrā, vai nu jau kādā citā, kur būs ielikts tas sūdīgais inžektors? P. S. Blīves rinķīši mani jau ir svaigi, ko nomainīt, vecie galīgi sakaltuši


cik miljonus maksā jauns inžektors?


Nav ne jausmas, tā nebūtu problēma, bet tad jāčakarējas ar gaidīšanu, meklēšanu utt. A tā visādi wd 40,tīrītāji stāv bez labuma plauktā. Man ir interesanti tieši paķimerēries ar tādām bezjēdzīgām lietām. Nopirkt ir pārāk vienkārši


inžektors, kurš maksā pārdesmit eur jauns un lietots gan jau piečuku, ir acīmredzami beigts
nu nafig viņu likt atpakaļ un vnk sajāt dzinēja darbību?
nu tas ir tas pats, kas novilkt bikses- suprise- piedirstas. ok, vilkšu piedirstas atpakaļ
Offline
makukaka
19. Nov 2023, 00:36 #28

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 113

Braucu ar: E39 523i 1996 ̶ ̶S̶e̶d̶a̶n̶s̶ ̶č̶i̶g̶ā̶n̶u̶ ̶z̶e̶l̶t̶a̶ ̶k̶r̶ā̶s̶ā̶.̶.̶.̶ Matēti melns, čotkijs!


18 Nov 2023, 22:01:06 @kexxx rakstīja:

18 Nov 2023, 20:44:29 @makukaka rakstīja:

18 Nov 2023, 19:52:42 @kexxx rakstīja:

18 Nov 2023, 19:41:18 @makukaka rakstīja:
Aiz gara laika izdomāju noņemt ieplūdes kolektoru, apskatīt kas un kādā stāvoklī utt. Noņēmu pārbaudīt / iztīrīt inžektorus, un manu pārsteigumu - 6 cilindra inžektoram viena no divām izplūdes nāsīm ir ciet, degvielu kārtīgi ne smidzina stenda nav, tāpēc improvizētu - 5ml šļirces pamatne, iekšā ieleju cik sanāk carb cleaneri, tad pielieku pie mini pašraisītā kompresora, kur uzlieku uz aptuveni 60psi (pēc internetā atrodamas infas, tam inžektoram paredzēts 61psi), un padzenāju pa pāris reizēm. Visu pārējo inžektoru darbība itkā normāla, bet tam 6stā cilindra inžektoram ciet aizsitusies nāss tikai daļēji atnāca vaļā - smidzina, bet mazāk nekā normālā nāss, un veidojas strūkla, nevis aerosols. Ir kādas idejas, ko vēl varu iegāzt šļircē, lai izsit to netīrumu, vai arī paņemt lielāku spiedienu / vairāk reizes atkārtot tīrīšanas procedūru? Man ir maza cerība, ka 6cilindram nav pizda, bet visu figņu taisa tekošs inžektors. Vai varbūt nemaz nemēģināt ilgi čakarēties ar viņa tīrīšanu, iemest vinu citā cilindrā, kurš pirmstam normāli strādāja un notestēt vēlreiz, vai kompis (ms42) mēģina kompensēt degvielas daudzumu tajā pašā 6 cilindrā, vai nu jau kādā citā, kur būs ielikts tas sūdīgais inžektors? P. S. Blīves rinķīši mani jau ir svaigi, ko nomainīt, vecie galīgi sakaltuši


cik miljonus maksā jauns inžektors?


Nav ne jausmas, tā nebūtu problēma, bet tad jāčakarējas ar gaidīšanu, meklēšanu utt. A tā visādi wd 40,tīrītāji stāv bez labuma plauktā. Man ir interesanti tieši paķimerēries ar tādām bezjēdzīgām lietām. Nopirkt ir pārāk vienkārši


inžektors, kurš maksā pārdesmit eur jauns un lietots gan jau piečuku, ir acīmredzami beigts
nu nafig viņu likt atpakaļ un vnk sajāt dzinēja darbību?
nu tas ir tas pats, kas novilkt bikses- suprise- piedirstas. ok, vilkšu piedirstas atpakaļ



Hmm, nu nez, paskatījos uz ātro pa Ic24, trodo utt, lētāk par kkadi 80 eiriki par apšaubāmas kvalitātes un firmas sprauslām neatradu. Man ir Siemens 1427240 sprauslas. Pats auto ir tādā stāvoklī, ka vajadzētu viņā iegrūzt aptuveni 2-3k lai būtu lietojams ikdienā kā pamata auto, kas ir galīgi ne pa ceļam ar manām finansēm. Ņemot vērā, ka autiņu paņēmu par nepilniem 700 eur kā aizvietotāj auto, kamēr pamata auto ir uz galvas blīves nomaiņu. Melnā skate tikai spīd, jo jāmetina daudz, trubiņas jāmaina utt lai dabūtu skati uz gadu, kas nu galīgi nav aktuāli. Tāpēc arī jautāju par iztīrīšanu, nevis kvalitatīvu jaunu detaļu. Būtu tas autiņš nesapists no iepriekšējiem saimniekiem, tad būtu cita runa. Plāns ir izspiest vismaz vēlreiz uz mēnesi melno skati, kad uzsnigs sniedziņš, un nedaudz pamēģināt izpriecāties, tākā tas man pirmais pakaļ piedziņas autiņš. Līdz ar to, iztīrot to inžektorus varbūt varēšu labāk izbaudīt to mēnesi, un pectam toč pofig kas tur notiek ar viņu, jo visticamāk ies vainu uz metālu, vai uz rez daļā
Offline
spriditis
19. Nov 2023, 09:04 #29

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4052

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Nabagu domāšana. Nekā personīga, cik maksā galvas blives remonts otram auto?
Offline
Kanjo
19. Nov 2023, 09:53 #30

Kopš: 02. Mar 2019

Ziņojumi: 254

Braucu ar:

Nu ja šādai tevis aprakstītai mašīnai liktenis jau izlemts, tad ko tur čakarētie un domāt. Kaut lietotu šrotā vai no tā paša rrr pasūti, lai var papriecāties ziemu un laist uz tolmetu. Šitādu epopeju ar mironi taisīt neapnīk vēl?
Offline
makukaka
19. Nov 2023, 10:16 #31

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 113

Braucu ar: E39 523i 1996 ̶ ̶S̶e̶d̶a̶n̶s̶ ̶č̶i̶g̶ā̶n̶u̶ ̶z̶e̶l̶t̶a̶ ̶k̶r̶ā̶s̶ā̶.̶.̶.̶ Matēti melns, čotkijs!


19 Nov 2023, 09:04:27 @spriditis rakstīja:
Nabagu domāšana. Nekā personīga, cik maksā galvas blives remonts otram auto?


Nabagu realitāte, nevis domāšana otrs opipelis, vektra c unītis, 1.9 cdti 110kw, pagaidām uz detaļām aizgāja ap 330 eur, ieskaitot ka mehāniķis aizveda galvu uz slīpēšanu un pārbaudi. Ātri pamanīju, kad sāka pazīst dzesesanas šķidrums, aizgāja uz eļļu. Attaisīja galvu nost un pamanīja ka ir plaisas blīvē,pārējais viss safe itkā. Tagad tik jāliek atpakaļ motors iekšā. Par darbu būšot arī kkur ap 200-300 eiriki. Bet kā jau galva nost, tad pajautāju lai samaina arī dažas citas detaļas, kā jau jā galva nost. Būs motoram normāla apkope

[ Šo ziņu laboja makukaka, 19 Nov 2023, 10:21:03 ]

Offline
makukaka
19. Nov 2023, 10:18 #32

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 113

Braucu ar: E39 523i 1996 ̶ ̶S̶e̶d̶a̶n̶s̶ ̶č̶i̶g̶ā̶n̶u̶ ̶z̶e̶l̶t̶a̶ ̶k̶r̶ā̶s̶ā̶.̶.̶.̶ Matēti melns, čotkijs!


19 Nov 2023, 09:53:05 @Kanjo rakstīja:
Nu ja šādai tevis aprakstītai mašīnai liktenis jau izlemts, tad ko tur čakarētie un domāt. Kaut lietotu šrotā vai no tā paša rrr pasūti, lai var papriecāties ziemu un laist uz tolmetu. Šitādu epopeju ar mironi taisīt neapnīk vēl?


Pa lielam nē, sajūta ka atklāju jaunu hobiju, čakarēt nervus ar bembi pa lielam uztveru to autiņu kā konstruktoru, ar kuru varu paspēlēties, tīri papildināt zināšanas par auto un kā kas darbojas.
Offline
kexxx
19. Nov 2023, 10:21 #33

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12302

Braucu ar:

es gan teiktu, ka bagāts cilvēks- var atļauties par 700 nopirkt otru auto, ap kuru papist laiku, nervus, kkādu naudubun pēc tam atdot šrotā pa 200-300 eur
Offline
sys9291
19. Nov 2023, 11:19 #34

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


18 Nov 2023, 20:44:29 @makukaka rakstīja:

18 Nov 2023, 19:52:42 @kexxx rakstīja:

18 Nov 2023, 19:41:18 @makukaka rakstīja:
Aiz gara laika izdomāju noņemt ieplūdes kolektoru, apskatīt kas un kādā stāvoklī utt. Noņēmu pārbaudīt / iztīrīt inžektorus, un manu pārsteigumu - 6 cilindra inžektoram viena no divām izplūdes nāsīm ir ciet, degvielu kārtīgi ne smidzina stenda nav, tāpēc improvizētu - 5ml šļirces pamatne, iekšā ieleju cik sanāk carb cleaneri, tad pielieku pie mini pašraisītā kompresora, kur uzlieku uz aptuveni 60psi (pēc internetā atrodamas infas, tam inžektoram paredzēts 61psi), un padzenāju pa pāris reizēm. Visu pārējo inžektoru darbība itkā normāla, bet tam 6stā cilindra inžektoram ciet aizsitusies nāss tikai daļēji atnāca vaļā - smidzina, bet mazāk nekā normālā nāss, un veidojas strūkla, nevis aerosols. Ir kādas idejas, ko vēl varu iegāzt šļircē, lai izsit to netīrumu, vai arī paņemt lielāku spiedienu / vairāk reizes atkārtot tīrīšanas procedūru? Man ir maza cerība, ka 6cilindram nav pizda, bet visu figņu taisa tekošs inžektors. Vai varbūt nemaz nemēģināt ilgi čakarēties ar viņa tīrīšanu, iemest vinu citā cilindrā, kurš pirmstam normāli strādāja un notestēt vēlreiz, vai kompis (ms42) mēģina kompensēt degvielas daudzumu tajā pašā 6 cilindrā, vai nu jau kādā citā, kur būs ielikts tas sūdīgais inžektors? P. S. Blīves rinķīši mani jau ir svaigi, ko nomainīt, vecie galīgi sakaltuši


cik miljonus maksā jauns inžektors?


Nav ne jausmas, tā nebūtu problēma, bet tad jāčakarējas ar gaidīšanu, meklēšanu utt. A tā visādi wd 40,tīrītāji stāv bez labuma plauktā. Man ir interesanti tieši paķimerēries ar tādām bezjēdzīgām lietām. Nopirkt ir pārāk vienkārši

acetons palīdzēs… kādrez sen senos laikos tā izklaidējāmies
Offline
makukaka
19. Nov 2023, 13:19 #35

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 113

Braucu ar: E39 523i 1996 ̶ ̶S̶e̶d̶a̶n̶s̶ ̶č̶i̶g̶ā̶n̶u̶ ̶z̶e̶l̶t̶a̶ ̶k̶r̶ā̶s̶ā̶.̶.̶.̶ Matēti melns, čotkijs!


19 Nov 2023, 11:19:10 @sys9291 rakstīja:

18 Nov 2023, 20:44:29 @makukaka rakstīja:

18 Nov 2023, 19:52:42 @kexxx rakstīja:

18 Nov 2023, 19:41:18 @makukaka rakstīja:
Aiz gara laika izdomāju noņemt ieplūdes kolektoru, apskatīt kas un kādā stāvoklī utt. Noņēmu pārbaudīt / iztīrīt inžektorus, un manu pārsteigumu - 6 cilindra inžektoram viena no divām izplūdes nāsīm ir ciet, degvielu kārtīgi ne smidzina stenda nav, tāpēc improvizētu - 5ml šļirces pamatne, iekšā ieleju cik sanāk carb cleaneri, tad pielieku pie mini pašraisītā kompresora, kur uzlieku uz aptuveni 60psi (pēc internetā atrodamas infas, tam inžektoram paredzēts 61psi), un padzenāju pa pāris reizēm. Visu pārējo inžektoru darbība itkā normāla, bet tam 6stā cilindra inžektoram ciet aizsitusies nāss tikai daļēji atnāca vaļā - smidzina, bet mazāk nekā normālā nāss, un veidojas strūkla, nevis aerosols. Ir kādas idejas, ko vēl varu iegāzt šļircē, lai izsit to netīrumu, vai arī paņemt lielāku spiedienu / vairāk reizes atkārtot tīrīšanas procedūru? Man ir maza cerība, ka 6cilindram nav pizda, bet visu figņu taisa tekošs inžektors. Vai varbūt nemaz nemēģināt ilgi čakarēties ar viņa tīrīšanu, iemest vinu citā cilindrā, kurš pirmstam normāli strādāja un notestēt vēlreiz, vai kompis (ms42) mēģina kompensēt degvielas daudzumu tajā pašā 6 cilindrā, vai nu jau kādā citā, kur būs ielikts tas sūdīgais inžektors? P. S. Blīves rinķīši mani jau ir svaigi, ko nomainīt, vecie galīgi sakaltuši


cik miljonus maksā jauns inžektors?


Nav ne jausmas, tā nebūtu problēma, bet tad jāčakarējas ar gaidīšanu, meklēšanu utt. A tā visādi wd 40,tīrītāji stāv bez labuma plauktā. Man ir interesanti tieši paķimerēries ar tādām bezjēdzīgām lietām. Nopirkt ir pārāk vienkārši

acetons palīdzēs… kādrez sen senos laikos tā izklaidējāmies


Par acetonu arī biju aizdomājies, bet vai nebūs par stipru, iekšā neizēdīs mehānismu?
Offline
makukaka
19. Nov 2023, 13:23 #36

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 113

Braucu ar: E39 523i 1996 ̶ ̶S̶e̶d̶a̶n̶s̶ ̶č̶i̶g̶ā̶n̶u̶ ̶z̶e̶l̶t̶a̶ ̶k̶r̶ā̶s̶ā̶.̶.̶.̶ Matēti melns, čotkijs!


19 Nov 2023, 10:21:05 @kexxx rakstīja:
es gan teiktu, ka bagāts cilvēks- var atļauties par 700 nopirkt otru auto, ap kuru papist laiku, nervus, kkādu naudubun pēc tam atdot šrotā pa 200-300 eur


Pirmstam sagadījās, ka bija iekrājumi, kuri auto arī aizgāja, pirms šī bmw no mašīnām zināju tikai tik daudz kā paskatīties eļļas līmeni un samainīt riteņus tik traki daudz arī neaizgāja detaļās, visvairāk sanāk, izmaksāja eļļas maiņa, hadenē pāris sīkumi, un tā pa perimetru pa kādām detaļām, pārsvarā viss no šortiem pa kapeikām. Sanāca arī samainīt stock bamperi uz m pakas bamperi pa nepilniem 50eur,pa 30bieķēru bamperi ar noplēst sānu, pa pārējiem 20 eur epoksīds, špakteļmassa utt, rezultātā pa gabaliņiem salīmēju gandrīz kā no rūpnīcas, bet uz beigām nedaudz apnika labot formu un gribējās ātrāk likt uz auto, tāpēc ja būtu ilgāk kimerejies, būtu bijis gandrīz perfekts bamperi. Bet nu, par 50 eur tik laba stāvoklī toč nebūtu atradis. Ieguvu arī kādu nekādu bet pieredzi pirmais arī bembis kā tāds (sanāk 3 mašīna dzīvē). Būtu man tas zināšanas, ka jau ir tagad uz šo brīdi, tad to naudu nebūtu tērējis tādai misenei, bet nu tas zināšanas pašas no sevis arī nebūtu atnākušas. Procesā uz auto izzināšanu, sāku palīdzēt arī pārbaudīt senču autiņus, ieteikt kko un tā.

[ Šo ziņu laboja makukaka, 19 Nov 2023, 13:37:05 ]

Offline
kexxx
19. Nov 2023, 14:53 #37

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12302

Braucu ar:

nu, prieks dzirdēt, ka kāds arī ar rokām spēj kko darīt
Offline
sys9291
19. Nov 2023, 18:06 #38

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


19 Nov 2023, 13:19:01 @makukaka rakstīja:

19 Nov 2023, 11:19:10 @sys9291 rakstīja:

18 Nov 2023, 20:44:29 @makukaka rakstīja:

18 Nov 2023, 19:52:42 @kexxx rakstīja:

18 Nov 2023, 19:41:18 @makukaka rakstīja:
Aiz gara laika izdomāju noņemt ieplūdes kolektoru, apskatīt kas un kādā stāvoklī utt. Noņēmu pārbaudīt / iztīrīt inžektorus, un manu pārsteigumu - 6 cilindra inžektoram viena no divām izplūdes nāsīm ir ciet, degvielu kārtīgi ne smidzina stenda nav, tāpēc improvizētu - 5ml šļirces pamatne, iekšā ieleju cik sanāk carb cleaneri, tad pielieku pie mini pašraisītā kompresora, kur uzlieku uz aptuveni 60psi (pēc internetā atrodamas infas, tam inžektoram paredzēts 61psi), un padzenāju pa pāris reizēm. Visu pārējo inžektoru darbība itkā normāla, bet tam 6stā cilindra inžektoram ciet aizsitusies nāss tikai daļēji atnāca vaļā - smidzina, bet mazāk nekā normālā nāss, un veidojas strūkla, nevis aerosols. Ir kādas idejas, ko vēl varu iegāzt šļircē, lai izsit to netīrumu, vai arī paņemt lielāku spiedienu / vairāk reizes atkārtot tīrīšanas procedūru? Man ir maza cerība, ka 6cilindram nav pizda, bet visu figņu taisa tekošs inžektors. Vai varbūt nemaz nemēģināt ilgi čakarēties ar viņa tīrīšanu, iemest vinu citā cilindrā, kurš pirmstam normāli strādāja un notestēt vēlreiz, vai kompis (ms42) mēģina kompensēt degvielas daudzumu tajā pašā 6 cilindrā, vai nu jau kādā citā, kur būs ielikts tas sūdīgais inžektors? P. S. Blīves rinķīši mani jau ir svaigi, ko nomainīt, vecie galīgi sakaltuši


cik miljonus maksā jauns inžektors?


Nav ne jausmas, tā nebūtu problēma, bet tad jāčakarējas ar gaidīšanu, meklēšanu utt. A tā visādi wd 40,tīrītāji stāv bez labuma plauktā. Man ir interesanti tieši paķimerēries ar tādām bezjēdzīgām lietām. Nopirkt ir pārāk vienkārši

acetons palīdzēs… kādrez sen senos laikos tā izklaidējāmies


Par acetonu arī biju aizdomājies, bet vai nebūs par stipru, iekšā neizēdīs mehānismu?

viss būs labi... tikai bremžu klīneri gan nemēģini - sprausla noķīlēs...
Offline
makukaka
20. Nov 2023, 21:34 #39

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 113

Braucu ar: E39 523i 1996 ̶ ̶S̶e̶d̶a̶n̶s̶ ̶č̶i̶g̶ā̶n̶u̶ ̶z̶e̶l̶t̶a̶ ̶k̶r̶ā̶s̶ā̶.̶.̶.̶ Matēti melns, čotkijs!

Inžektorus satīrīju, dabūju arī vaļā to, kuram tikai viena nāss smidzināja, acetons ftw beigās vēl ar carb cleaneri izgāju, lai ir drošs. Saliku jaunas blīves, saziepēju ar eļļu nedaudz. Tagad interesants jautājums - paskatījos ka ieplūdes portos un ap ieplūdes vārstiem ir daudz "carbon built up", domāju kā labāk un "pa lēto" patīrīt to, skatījos ka forumos daudzi iesaka tīrīt ar valriekstu čaulu pulveri, bet tas ir pārāk čakarīgi manā gadījumā. Ir vēl pa rokai carb cleaneris, mazās birstes. Ir doma sapūst carb cleaneri, atstāt uz kādu h, divām, un tad uzmanīgi ar birstēm un salvetēm iztīrīt. Tam visp.ir kāda jēga, vai labāk atstāt kā ir? Pats ieplūdes kolektors arī mistiski viss noklāts ar brūnganīgiem putekļiem. Vēlāk varu arī kādu bildi iemest

[ Šo ziņu laboja makukaka, 20 Nov 2023, 21:35:42 ]

Offline
howitzer
21. Nov 2023, 10:53 #40

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: auto

Nopistā E39 nav jēga neko tur tīrīt ne ieplūdniekam, ne kam citam. Vienīgais, ko Tev vajag - lai ziemā pečka pūš un labas, svaigas riepas. Kolīdz uzsnieg sniegs, laid pagaršot kupenu un, ja paveiksies, pēc ziemas kādam idiotam par tiem pašiem 600e arī pārdosi to hlamu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo