Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 158 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: E39 M52B20 TU 2000. gada

AutorsZiņojums
makukaka
07. Aug 2023, 11:02 #1

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 113

Braucu ar: E39 523i 1996 ̶ ̶S̶e̶d̶a̶n̶s̶ ̶č̶i̶g̶ā̶n̶u̶ ̶z̶e̶l̶t̶a̶ ̶k̶r̶ā̶s̶ā̶.̶.̶.̶ Matēti melns, čotkijs!

Sveiki,
vēlējos izklāstīt savu bēdu un varbūt kādam varētu būt kāds ieteikums, kā rīkoties tālāk.

Situācija sekojoša - noklājās pamata auto dzinējs, tas ir remontā uz ilgu laiku. Tā kā auto nepieciešams kā ūdens darba veikšanai, nopirku no drauga mazliet "nopist$" e39 520i... Auto ticis izmantots kā ziemas misene, pagājušā ziemā arī novākots uz sāna, viss kā pienākās. Auto, cik man zināms, ik pa laikam ticis padarbināts bet nav bijis braukts līdz aptuveni vasaras vidum, kad to iegādajos. Pirmais bmw, zināšanas par šīs grupas auto un niansēm līdz iegādes brīdim tuvu 0, bet nu jau kādu laiku sēžu forumos un smeļos info par m52 platformu, niansēm utt.

Īsi garumā sakot, pirmajos izbraucienos pamanīju ka ir milzīgs degvielas patēriņš (ap 12-14l/100km ārpus pilsētas), dzinējs raustās un nav jauda. Nomērītais uzrāviens 0-100km/h bija ap 26 sekundes uz R18 + 45 riepu augstums. Pa vietējiem mehāniķiem izsecinājām, ka bija neloģiski savienotas lambdas, nepateikšu precīzi kā tieši, bet sķiet ka augšējās lambdas bija atvienotas un puļķi savilkti pa taisno uz ECU. Apakšējās lambdas abas atvienotas. Tas mazliet uzlaboja degvielas ekonomiju, bet jaudas/patēriņa problēmas pilnība nepazuda. Mehāniķis pieslēdzās ar, ja nemaldos, Inpu, konstatēja ka 6 cilindram ir +/- +8-+9 fuel trims klāt, bija aizdomas ka svece/coilpacks beigts, bet tos samainot ar "veselajiem" cilindriem problēma paliek uz 6 cilindra. Mehāniķies ieteica pārbaudīt inžektorus, vai nav aizdirsušies.
Vēlāk piegāzu klāt degvielai inžektoru tīramo, it kā pēc sajūtām mazliet labak palika, bet ar inpu tā pati bilde. No kļūdām uz 6 un 4 cilindu ik pa laikam met missfire. Aizņēmos no cita drauga compresijas testu, uztaisīju uz "sauso" 6 cilindram un vēl dažiem "veselajiem", uz 6 uzrādija 60psi, uz veselajiem ap 90psi. Slapjo kompresijas testu neveicu, jo mērītājs jau atdots atpakaļ, un par sauso/slapjo kompresijas mērīšanu uzzināju tikai pēc tam, kad ierīci atdevu atpakaļ. Skaidrs, nav kompresija un kkas ir dirsā.
Vēl vēlāk uztaisīju cilindru leak down testeri, lai saprastu kur tā kompresija pazūt.
Spriežot pēc skaņas, gaiss aiziet vainu gar gredzeniem, vai cilindra sienām uz karteri. (gaiss nāca ārā pa eļļas uzpildes vietu, kad noņemts korķis, vai pa ščupu. Jautāju draugam mehāniķim, cik lielā dirsā ir un vai ir kas glābjams, teica ka varot mēģināt piegāzt kaut kādu šķidrumu tieši priekš gredzeniem, un skatīties vai kas mainās vai nē. Man šķiet, ka ir vainu gredzeni dirsā, vai arī cilindra siena ar plaisām/noberzumu. Vai kāds BMW guru kam ir pieredze ar šiem dzinējiem varētu pakomentēt, vai ir jēga mēģināt šo problēmu risināt, vai labāk vienkārši "braukt kamēr dzinējs iet" ? Budžets baigi nav palicis lieliem dzinēja remonta darbiem, + bundža mašīnai arī diezgan aizlaista, kā arī 2litri baigo prieku neiedos.Līdz šim, labojot visādus sīkumus, kurus varu pats izdarīt bez bedrs/pacēlāja un baigajiem instrumentiem, panācu ka patēriņš ir ap 9-10l uz 100km kombinētajā režīmā ar vidēju kājas "smagumu", kā arī uzrāviens 0-100km ar R16 nokrities līdz aptuveni 15sekundem... biš jau ir iegrūsts šajā misenē lai tā būtu kaut cik drošāka braukšanai un vismaz minimāli uzturēta tehniski ciešamā stāvoklī, bet ja vēl jāmaina gredzeni/galva, tad tas man liekas nav tā vērts...

[ Šo ziņu laboja makukaka, 07 Aug 2023, 11:06:19 ]

Offline
RSAWorkshop
07. Aug 2023, 12:03 #2

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Ieliec citu motoru, tur neatmaksājas remontēt

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
bum_bumz
07. Aug 2023, 14:30 #3

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6744

Braucu ar: E34

Palaga sākumā teksts, ka jātiek no (.) A uz (.) B ar vienalga kādu miseni. Tālāk teksts nepārprotami liecina, ka ir vēlme no krusta uzvilkt Teslu Meklē S52
Offline
RSAWorkshop
07. Aug 2023, 14:40 #4

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


07 Aug 2023, 14:30:01 @bum_bumz rakstīja:
Palaga sākumā teksts, ka jātiek no (.) A uz (.) B ar vienalga kādu miseni. Tālāk teksts nepārprotami liecina, ka ir vēlme no krusta uzvilkt Teslu Meklē S52

Es esmu samaitāts ja kontekstā redzu pupus?

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Deivid
07. Aug 2023, 14:52 #5

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X


07 Aug 2023, 14:40:16 @RSAWorkshop rakstīja:

07 Aug 2023, 14:30:01 @bum_bumz rakstīja:
Palaga sākumā teksts, ka jātiek no (.) A uz (.) B ar vienalga kādu miseni. Tālāk teksts nepārprotami liecina, ka ir vēlme no krusta uzvilkt Teslu Meklē S52

Es esmu samaitāts ja kontekstā redzu pupus?


Es ar nesapratu kāds krūtīm ar šo visu sakars Tik kāpēc S52 nevis S50 vai S54?

[ Šo ziņu laboja Deivid, 07 Aug 2023, 14:53:09 ]

Offline
kexxx
07. Aug 2023, 14:56 #6

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12302

Braucu ar:

drīkst uzzināt, par cik tika nopirkta pagaudu misene?
Offline
RR04
07. Aug 2023, 14:56 #7

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3778

Braucu ar: 41

čalis pa 200eur nopirka līdz kliņķim nojātu e39 un jūs te sapņojat par s52
Offline
Deivid
07. Aug 2023, 15:00 #8

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Nu S52 ar nav īstais par ko sapņot

Un der atcerēties ka M52B20 ir pilnīgi bezcerīgs dzinējs jau saknē. Rij un neiet. Ieteiktu apdrošināt un cerēt uz krusu.
Offline
RR04
07. Aug 2023, 15:02 #9

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3778

Braucu ar: 41

e39 vēl dod kasko?
Offline
bum_bumz
07. Aug 2023, 15:09 #10

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6744

Braucu ar: E34


07 Aug 2023, 14:52:30 @Deivid rakstīja:

07 Aug 2023, 14:40:16 @RSAWorkshop rakstīja:

07 Aug 2023, 14:30:01 @bum_bumz rakstīja:
Palaga sākumā teksts, ka jātiek no (.) A uz (.) B ar vienalga kādu miseni. Tālāk teksts nepārprotami liecina, ka ir vēlme no krusta uzvilkt Teslu Meklē S52

Es esmu samaitāts ja kontekstā redzu pupus?


Es ar nesapratu kāds krūtīm ar šo visu sakars Tik kāpēc S52 nevis S50 vai S54?

@Tune_L piesietos par pareizrakstību, der visi S
Offline
Deivid
07. Aug 2023, 15:48 #11

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X


07 Aug 2023, 15:09:35 @bum_bumz rakstīja:
@Tune_L piesietos par pareizrakstību, der visi S


Visi S nav S S52 ir tāds klaidonis šajā motoru grupā.


07 Aug 2023, 15:02:03 @RR04 rakstīja:
e39 vēl dod kasko?


Var dabūt, bet vienkārši nav.

Man E46 Gjensidige vienkārši atteica pēc 6 gadu draudzības. Nav intereses sadarboties, bet tur esot mainījusies vadība un/vai riska parakstītāji.

Pavasarī vēl deva Ergo, bet vasarā jau vairs ne. Tikai BTA un BALTA, pārējie iedeva kurvīti, un arī nosacījumi ne tie labākie. Bez brokera palīdzības nebūtu dabūjis adekvātu ciparu. Izrādās riska parakstītāji skatās kā tiek lietots auto. Man ir tikai 1 video online, bet ar to pietika. Iesaku padomāt pirms postēt
Offline
makukaka
08. Aug 2023, 16:09 #12

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 113

Braucu ar: E39 523i 1996 ̶ ̶S̶e̶d̶a̶n̶s̶ ̶č̶i̶g̶ā̶n̶u̶ ̶z̶e̶l̶t̶a̶ ̶k̶r̶ā̶s̶ā̶.̶.̶.̶ Matēti melns, čotkijs!


07 Aug 2023, 15:02:03 @RR04 rakstīja:
e39 vēl dod kasko?

Nē neiedeva, mēģināju no iepriekšējā transportlīdzekļa pārlikt uz esošo, bet nu tik veciem nedodot. Labākais ko varēju sarunāt, ka atlikušo kasko vērtību pārlika uz octu, sanāca gandrīz uz gadu
Offline
makukaka
08. Aug 2023, 16:14 #13

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 113

Braucu ar: E39 523i 1996 ̶ ̶S̶e̶d̶a̶n̶s̶ ̶č̶i̶g̶ā̶n̶u̶ ̶z̶e̶l̶t̶a̶ ̶k̶r̶ā̶s̶ā̶.̶.̶.̶ Matēti melns, čotkijs!


07 Aug 2023, 14:56:00 @kexxx rakstīja:
drīkst uzzināt, par cik tika nopirkta pagaudu misene?

+/- 650 euriki, ar skati līdz kkādam tur oktobrim.
Cashbackā dabuju r18 alpinas, kuras jau pa 220 nogriezu, vietā uzliekot kkādus stock r16 ar vēl šosezon braucamām mizām ( uz alpinām jau drātis bija redzamas vietām). + vēl svaigs merša AGM aķis, kuru pēdejā laikā reanimēju, varbūt vēl kādi 50-75 eiriki sanāks. No ieguldījumiem, pagaidām, uzliku nesačakarētu haubi pa 20, stock bamperi pa 15 eur, bet tas bija arī galīgi sabeigts. Nesen dabuju pa 40 eur apskādētu m paketes bamperi, to cik mācēju restaurēju ar stiklšķiedru/epoksīdu un špakteli ( fiziski nebija daļa no bampera, sataisīju pa plastmasas gabaliņiem), un tā pa sīkumiem kkādi līdzekļi, mazās lietas. Ir savs prikols tam bemslim, itkā gribas dabūt stīgā, bet tad tur tik daudz nervi un fin. līdzekļi aizies... Ar prātu saprotu, ak da nu nafig, bet ko padarīt ka gribas
Offline
kexxx
08. Aug 2023, 16:39 #14

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12302

Braucu ar:

ja pats remontē, tad uz priekšu, bet ja pa servisiem (kuros lielākoties nemāk benzīnniekus) sāksi mainīt visu pēc kārtas, tad vnk izgrūdīsi kaudzi naudas un būsi laimīgs to miseni kādam pa lūžņu cenu nogrūst
Offline
makukaka
08. Aug 2023, 19:11 #15

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 113

Braucu ar: E39 523i 1996 ̶ ̶S̶e̶d̶a̶n̶s̶ ̶č̶i̶g̶ā̶n̶u̶ ̶z̶e̶l̶t̶a̶ ̶k̶r̶ā̶s̶ā̶.̶.̶.̶ Matēti melns, čotkijs!


08 Aug 2023, 16:39:19 @kexxx rakstīja:
ja pats remontē, tad uz priekšu, bet ja pa servisiem (kuros lielākoties nemāk benzīnniekus) sāksi mainīt visu pēc kārtas, tad vnk izgrūdīsi kaudzi naudas un būsi laimīgs to miseni kādam pa lūžņu cenu nogrūst


Nu jā pa lielam mēģinu pats ko varu / māku, kad sataisīs primāro auto, varbūt uzdrošināšos pamēģināt pa ziemas vakariem galvu samainīt, vai arī dzinēju pārsvapot, ja kādu labu piedāvājumu atradīšu tā jau rēcīgi, konstruktors mužikiem, vislaik var kko paskrūvēt, piepucēt utt. Ir pazīstams draugs kam savs serviss, tiesa gan ne konkrēti uz bmw, bet tāpat jau daudz izpalīdzēja kaut vai pa lētāku cenu dabūt kkādus izejmateriālus, aizdot instrumentus, utt. Laikam aizvakar vēl pačakarējos ar lamdām, nodzēsu kļūdas, noņēmu adaptācijas utt, šodien izspied 85km ārpus pilsētas ar 7litriem
Offline
makukaka
08. Aug 2023, 19:50 #16

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 113

Braucu ar: E39 523i 1996 ̶ ̶S̶e̶d̶a̶n̶s̶ ̶č̶i̶g̶ā̶n̶u̶ ̶z̶e̶l̶t̶a̶ ̶k̶r̶ā̶s̶ā̶.̶.̶.̶ Matēti melns, čotkijs!


07 Aug 2023, 12:03:42 @RSAWorkshop rakstīja:
Ieliec citu motoru, tur neatmaksājas remontēt


Tik tagad ierubīju, ka biju pie Tevis piektdienā, pareizi teici, ka "motors pameta čatu" xD Ja pareizi esmu sapratis likumus, tad laikam līdz 2000 gada a/m var likt jaudīgakus dzinējus nekā no rūpnīcas, ja tā tiešām ir, tad ir jēga padomāt vai to bundžu norakstīt vai nē, jo tā viņai, protams, sāpīgās vietas papuvušas, bet nav sliktākais no variantiem kas redzēts. Es uz to skatos kā jaunu hobiju, vismaz labāk ir kā kompi spēlēt brīvajā laikā

[ Šo ziņu laboja makukaka, 08 Aug 2023, 19:50:47 ]

Offline
makukaka
12. Aug 2023, 20:21 #17

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 113

Braucu ar: E39 523i 1996 ̶ ̶S̶e̶d̶a̶n̶s̶ ̶č̶i̶g̶ā̶n̶u̶ ̶z̶e̶l̶t̶a̶ ̶k̶r̶ā̶s̶ā̶.̶.̶.̶ Matēti melns, čotkijs!

Rad@s jautājums par dzesēšanas sistēmu. Pabraucu bik agresīvāk, pamanīju ka no dzesēšanas uzpildes korķa nāk ārā šokolādes krāsas zampa, pēc eļļas nesmaržo. Eļļu motors cik esmu skatījies pa 2-3 mēneši praktiski neēd (nedaudz par mm vai pat mazāk atšķirību izskaidroju ar ārā temperatūru utt līmenis vislaik ir relatīvi vienāda daudzumā). Dzēš. Šķidrumu līdz šim arī neesmu lējis klāt, tik cik pārbaudīju kad auto iegādājos (puļķis bija pašā augšā kad dzinējs bij auksts). Iespējams ka kkad nebiju iztaisījis līdz galam korķi, un tā zupa kas tur bija uzvārījās. (pec motora noslāpēšanas pie expansion tank skanēja kā čaiņiks kurā burbuļo vārošā ūdens. Šodien pieslēdzos ar inpu, kamēr darbināja dzinēju un skatījos vai atveras termostats pie 92 vai cik tur pēc pases datiem jābūt, bet par pie 100c coolant temperatūras nebija nekādu izmaiņu, dzes. Šķ.un eļļas temperatūra tik kapa augšā.tad es pamēģināju atvērt elektrisko termostatu uz 75% no 80% pieejamajiem, priekšējo ventilatoru ieslēdzu uz 50%, tad temperatūra kritās lejā līdz kādiem 85c. Jautājums, cik saprotu tas termostats atveras pats ap 92-99c (histerēze), palaiž priekšējo ventilatoru līdz dzes. Šķidrums ir atpakaļ temperatūras normas robežās? Uz paneļa vislaik radās uz viduci, kad uzsilis, no zilā līdz viducī izskatās ka ceļas normāla tempā) Skaidrs vēl ka jāiztīra šķidruma sistēma, jo izskatās ka tā brūnā zampa ir nostāvējis ūdens, nevis dzesēšanas šķidrums. (nav ne jausmas vai iepriekšējie saimnieki tur lejā parastu ūdeni vai dzes. Šķidrumu kopā ar deatiletu ūdeni)

[ Šo ziņu laboja makukaka, 12 Aug 2023, 20:24:19 ]

Offline
spriditis
13. Aug 2023, 08:40 #18

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4052

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Tolmets. Tas ir melnais caurums, kur aizies laiks un nauda. Labāk golf4 1.9tdi pāris gadus palieto,kautko pakrāj un nopērc nenopistu bmw
Offline
-next-
13. Aug 2023, 11:17 #19

Kopš: 31. Mar 2020

Ziņojumi: 167

Braucu ar:

nopērc nenopistu bmw

Offline
makukaka
13. Aug 2023, 18:46 #20

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 113

Braucu ar: E39 523i 1996 ̶ ̶S̶e̶d̶a̶n̶s̶ ̶č̶i̶g̶ā̶n̶u̶ ̶z̶e̶l̶t̶a̶ ̶k̶r̶ā̶s̶ā̶.̶.̶.̶ Matēti melns, čotkijs!


13 Aug 2023, 08:40:00 @spriditis rakstīja:
Tolmets. Tas ir melnais caurums, kur aizies laiks un nauda. Labāk golf4 1.9tdi pāris gadus palieto,kautko pakrāj un nopērc nenopistu bmw

Pa lielam tā arī ir. Vismaz nav žēl pajaukt kaut ko ārā, saprast kā tas dzinējs strādā utt. Pirms tā bemšļa auto tematika neinteresēja kā tāda, ka tik brauc un viss. Interesants hobijs, katrā ziņā!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo