Online
Pašreiz BMWPower skatās 121 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Virs 3500 apgriezieniem sāk motors raustīties.
Autors | Ziņojums |
Lienite | | Kopš: 07. Apr 2004
Ziņojumi: 343
Braucu ar: LV56
|
2004-09-22 10:11, rolisz rakstīja:
Man ir 92’gada 318i, kad sasniedz 3500 apgriezienus sāk purināties motors, itkā atslēgtos. Ir mainītas sveces, sveču vadi, gaisa filtrs u.c. pat kompi ieliku no viena tāda paša auto nekas nemainās varbūt ir kādam kāda ideja.
Šādām kaitēm var būt vairāki iemesli, tāpat kā apgriezienu lēkāšanai, vislabāk tiešām aizbrauk uz diagnostiku, savādāk mainīsi visu pēc kārtas kamēr vainu atradīsi.
Un kapēc paņēmi manu personīgo, lēni grozīgo avatara BMW zīmīti?? | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| hh... meeliites kas pielokaas protams good guess..
Labi rolis, davai po parjadku. Auksts raustaas taapat kaa silts?
Induceni nomainiiji?
Ground starp motoru un akumulatora (-) klemmi izmeeriiji?
Un esi shurs ka tas nav atkariigs no slodzes, piemeeram ja stipraak uzspied tad saak raustiities? Ja jaa tad cheko gofru uz droseli.
Karoche nu ja taa ir elektriibas vaina tad svechvadi, begunoks etc etc etc.. Nezinu iisti par M40-tiem motoriem vai vinjiem ir begunokaa iebuuveets limiters, mosh tas sapisies un rubii motoru laukaa daudz aatraak..
Zin kameer neredz to defektu dziivee peec tik skopa info gruuti preciizi kautko pateikt
Painformee ja atrodi defektu..
| Offline | | |
Kirurgs | | Kopš: 17. May 2002
Ziņojumi: 89
Braucu ar: 525
| Ja motors tric, tad iespejams ka dzirkstele nepienak kadam cilindram (man taa bija ar M20B27).
Nomainiju sadalitaja vacinju un viss kedas
| Offline | | |
ZigS | | Kopš: 15. May 2003
Ziņojumi: 2708
Braucu ar:
|
2004-09-22 13:40, bmwaddict rakstīja:
Un esi shurs ka tas nav atkariigs no slodzes, piemeeram ja stipraak uzspied tad saak raustiities? Ja jaa tad cheko gofru uz droseli.
Man domaat, ka gofrai nevajadzeetu shinii gadijumaa buut pie vainas!
Ja gofra caura, tad parasti apgriezieni raustaas tukshgaitaa, bet kad dod griidaa - viss kedaa!
P.S.: vismaz ar manu M20B20 taa bija!
| Offline | | |
rolisz | | Kopš: 22. Sep 2004
Ziņojumi: 15
Braucu ar: 92’ BMW 318i
| par to zīmīti sory, atradīšu ko labāku nomainīšu. | Offline | | |
rolisz | | Kopš: 22. Sep 2004
Ziņojumi: 15
Braucu ar: 92’ BMW 318i
| Auto auksts iet drusku labāk kā silts, kamēr auksts, uz štrāses pie 3500 neslēdzas nost bet pie kādiem 4000 apgriezieniem.
(-) klemmi nesemu pētījis.
No slodzes domāju ka tas nav atkarīgs kad dod virsū iet itkā okey, tikai pie 3500 motors atslēdzas, brīžiem točna tāda sajūta ka irobežotājs ātrāk nostrādā. tā kaite man patiesībā uznākusi lēnām sākumā slēdzās nost pie 4.5 tad 4.0 un tā lēnām līdz 3.5 brīžiem par 100 ātrāk neiet vienkārši dod gāzi motors purinās un s’tav uz 100 tad attopjas un aiziet līdz 120, tad atkal ciet.
Nomainīju induceni, svečvadus, aizdedzes vāku, kautkādu tur elektrisko gaisa regulētāju, sveces, gaisa filtru, kompi. nu visu to pārliku no cita tāda paša auto un nekā, vienīgi neesmu ar begunoku neko darījis.
mani ir doma vai nav kautkas ar vārstiem, vai kompensatoriem, jo tie kad auto i auksts mazliet grab, varbūt laiž kādā cilindrā nepareizi gaisu vai kas cits. | Offline | | |
ZigS | | Kopš: 15. May 2003
Ziņojumi: 2708
Braucu ar:
|
2004-09-22 14:07, rolisz rakstīja:
par to zīmīti sory, atradīšu ko labāku nomainīšu.
Man domaat, ka nenomainiisi (ja neskaita piedaavaatos avatarus), jo neesi BMWPower donors!
Tjipa => | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| nu tad nocheko begunoku, ja tas ir ar mehaanisko ierobezhotaaju (es nezinu off-head vai M40 ir mehaaniskais limiters) pameegjini uzliec citu.
un tas gaisa reguleetaajs ir domaats gaisa meeriitaajs? ja nee tad veel nu gaisa meeriitaajs varbuut gljuko (tas suuds aiz gaisafiltra kastes).
uz par zemeejums uz motoru paarliecinies ka ir labs ka tur nav kaukaada pretestiiba.
es domaaju taa gofra ir jaanocheko tomer, nonjem nost un izpeeti, taas vacuum padariishanas ir konkreeti biezhi pie vainas, aizdomas pastiprina tas ka auksts straadaa labaak.
par vaarstiem un kompensatoriem veel jo vairaak aizmirsti, tur nekas nevar raustiities, ja nu vieniiti ja paarlec zobsiksna bet tad nu aparaats vispaar normaali neiet pie nekaadiem apgriezieniem
2004-09-22 14:15, rolisz rakstīja:
Nomainīju induceni, svečvadus, aizdedzes vāku, kautkādu tur elektrisko gaisa regulētāju, sveces, gaisa filtru, kompi. nu visu to pārliku no cita tāda paša auto un nekā, vienīgi neesmu ar begunoku neko darījis.
mani ir doma vai nav kautkas ar vārstiem,
| Offline | | |
|
rolisz | | Kopš: 22. Sep 2004
Ziņojumi: 15
Braucu ar: 92’ BMW 318i
| jā būs jābāž vēlreiz galva zem kapota un jārok, ja nē tad uz diagnostiku. | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| Aaa nu veel ir iespeejams tas holla datchiks kas no sadaliitaaja padod info uz motroniku.. Kaugan es nezinu par M40 taa iisti, un nochekot arii taa vienkaarshi to nevar. mosh nomaini visu to borgjeli ja ir no kaa panjemt.. | Offline | | |
rolisz | | Kopš: 22. Sep 2004
Ziņojumi: 15
Braucu ar: 92’ BMW 318i
| kas ir tas holla daciks, kur atrodas? | Offline | | |
ZigS | | Kopš: 15. May 2003
Ziņojumi: 2708
Braucu ar:
| Ja vainu neizdodas atrast saviem speekiem - necenties visu nomainiit (ja vien Tu taas detaljas "neaiznjemies"), bet gan labaak aizbrauc, piemeeram, uz Permalat uztaisiit diagnostiku! | Offline | | |
rolisz | | Kopš: 22. Sep 2004
Ziņojumi: 15
Braucu ar: 92’ BMW 318i
| mainu tāpēc ka ir kur aizņemties no tāda paša auto, bet tas nedod rezultātu. strp citu cik maksā diagnostika, līdz šim ne ar vienu auto neesmu bijis šis pirmais sācis nikoties. | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| nu es nezinu par permalatu, bet uz latbemu jeegas nav nekaadas, tur kjip Ls 10 diagnostika, ja nekas nav jaamontee nost paaraak daudz, bet nu par latbemu komentaars iiss:
par permalatu tautaa ir labas atsauksmes, bet nu mani kretinee servisi parasti attieksmiites deelj - klients ir idiots (laikam taadu ir vairaakums .
labi nu proms reizeem bez speciaaliem meeraparaatiem nekaadi neiztikt tad nu jaabrauc uz servi, bet nu latbema iesuukaaja ar visiem saviem mega testeriem.
holla datchiks.. vot nav man greaamata pa rokai, mosh kautkur galvas saakumaa vai pie siksnas diska vai pie aizmugureejaa sparata vai pashaa sadaliitaajaa.. neatceros tak kur kurai mashiinai kas bija.. ) Es vakaraa varu bookaa ieluureet..
| Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
2004-09-22 13:11, Lienite rakstīja:
Un kapēc paņēmi manu personīgo, lēni grozīgo avatara BMW zīmīti??
Leeni groziigo | Offline | | |
klein | | Kopš: 16. May 2003
Ziņojumi: 88
Braucu ar:
| | Offline | | |
|
ivi | | Kopš: 22. Aug 2002
Ziņojumi: 13
Braucu ar: E36, BMW 318
| Es ar tadu pasu vainu, tadam pasam motoram vairak kaa pus gadu cakarejos. Vaina bija auksts gaja puslidz normali, kad uzsila, tad apgriezienu diapazona no ~3000-5000 braucot motors ik pa bridim ristijas. Jau biju nolemis mainiit auto. Diagnostika neko neuzrada. Paradas vaina, ka tiek padots par treknu degmaisijums un viss. Man servisos nomainija jaunu visu aizdes sistemu, gaisa meritaju, visadas trubas un caurules. Jau grasijas mainit visu degvielas sistemu. Tad sanaca Cesu ralli sabojat izputeja pirmo dalju. Mainot izputeju nomainiju ari lamda zondi. Pec sii gajiena man pazuda visas ieprieksejas problemas. M40 taa ir ar cetriem vadiem un maksa 46 Ls. tagad bez problemam bruacu jau ~2,5 menesus.
Cerams noderes. | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| ivi, nu ja jau raadiija ka pa treknu maisiijums tiek padots tad nah nenomainiija to zodi uzreiz?!!
Man kautkaa liekas ka driizaak kautkur bezkontakts uz lambdu tev bijis kas izpauzhaas kautkaadaas rezoneejoshaas frekvencees.. Lamda tak diagnosticeejaas elementaari pat ar testeri, ja tur kautkas vnje norme tad tas ir redzams, jo nekaados citos "zemtekstos" taa ar ECU nesarunaajas.
2004-09-22 18:37, ivi rakstīja:
kad uzsila, tad apgriezienu diapazona no ~3000-5000 braucot motors ik pa bridim ristijas.
Paradas vaina, ka tiek padots par treknu degmaisijums un viss. Mainot izputeju nomainiju ari lamda zondi. Pec sii gajiena man pazuda visas ieprieksejas problemas. M40 taa ir ar cetriem vadiem un maksa 46 Ls. tagad bez problemam bruacu jau ~2,5 menesus.
| Offline | | |
ivi | | Kopš: 22. Aug 2002
Ziņojumi: 13
Braucu ar: E36, BMW 318
| Sakuma zondi parbaudija. Vadiem vismaz bija partita jauna izolacija. Tapec es domaju servisa kautko merija. Ta motora aizrisanas bija tada kaa aiztaisitos uz mirkli gaisa meritajs ciet un atlektu atkal valaa, vai ari uz momentu pazustu straava aizdedzei. taapeec visi ieciklejas uz aizdedzi vai gaisa varstu (ari tas var palielinat degvielas paterinu). Tapeec nakoso servisaa izdomaja ka nav kartiba ar degvielas spiedienu. Gribeja jau testet, bet saplisa izputejs un... .
Viss trakaakais jau ir, ka BMW aizdzenot uz ierindas servisu (nespecializejusies uz BMW) meistariem sakas boroblemas un triic rokas. Visi pieradusi tikai VW un AUDI remontet. Es jau nav RIIGA. | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| ivi, znachit nepareizi meerija kexi to lamdu. ir kjip jaabuut atgaazu meeriitaajam izpuuteejaa un tad tik var saprast vai taa atspoguljo reaalo atgaazu staavokli vai nee. nu mosh kautkaada pusgljukaina taa lamda bij haaveezee..
taa "aizkrishana ciet" jau kaareiz raada ka taa ir degmaisiijuma vaina. vai arii gaisu piesuuc peec gaisa meeriitaaja un tas dod fake info..
vispaar taada lieta kaa juuzota rezerves zonde baigi noder.. tika nu piemeeram E36 6cyl verkjiem hren to taa viegli nomainiit..
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|