Online
Pašreiz BMWPower skatās 121 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Virs 3500 apgriezieniem sāk motors raustīties.
Autors | Ziņojums |
rolisz | | Kopš: 22. Sep 2004
Ziņojumi: 15
Braucu ar: 92’ BMW 318i
| Man ir 92’gada 318i, kad sasniedz 3500 apgriezienus sāk purināties motors, itkā atslēgtos. Ir mainītas sveces, sveču vadi, gaisa filtrs u.c. pat kompi ieliku no viena tāda paša auto nekas nemainās varbūt ir kādam kāda ideja. | Offline | | |
rolisz | | Kopš: 22. Sep 2004
Ziņojumi: 15
Braucu ar: 92’ BMW 318i
| Kur idejas? | Offline | | |
Artis_D | | Kopš: 22. Aug 2002
Ziņojumi: 13422
Braucu ar: BMW
| mož gaisa gofrā kāds caurums un rauj papildus gaisu. bet tā ir tikai viena ideja, man tā bija M20. | Offline | | |
JV | | Kopš: 22. May 2002
Ziņojumi: 649
Braucu ar: E39 M5 superčārdžots
| varbūt temperatūras devējs, tas kurš uz vadības bloku strādā
----------------- www.trackday.lv
| Offline | | |
rolisz | | Kopš: 22. Sep 2004
Ziņojumi: 15
Braucu ar: 92’ BMW 318i
| Bija tā, ka brīžiem atlec vaļā, kautkas un aiziet? Sajūta ir tāda ka viens stobrs nestrādā, uz priekšu iet, bet jūtu ka motors trīc. | Offline | | |
rolisz | | Kopš: 22. Sep 2004
Ziņojumi: 15
Braucu ar: 92’ BMW 318i
| Kur tāds tempretūras devējs ir un ko tas dod? | Offline | | |
rolisz | | Kopš: 22. Sep 2004
Ziņojumi: 15
Braucu ar: 92’ BMW 318i
| P.S. Temperatūras dačiks rāda mazliet virs puses. | Offline | | |
Artis_D | | Kopš: 22. Aug 2002
Ziņojumi: 13422
Braucu ar: BMW
| brauc nu vien uz diagnostiku | Offline | | |
|
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Nav aizkakājies degvielas filtrs vai nu arī degvielas sūknis, kas nespēj sakačāt pietiekami daudz degvielas??
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
rolisz | | Kopš: 22. Sep 2004
Ziņojumi: 15
Braucu ar: 92’ BMW 318i
| Nevajadzētu būt, jo braucu arī ar gāzi. Neiet ne ar gāzi ne benzīnu. | Offline | | |
zed | | Kopš: 19. May 2002
Ziņojumi: 47
Braucu ar: E46
| Brīvgaitā neraustas? Jauda nezūd? Benzīna patēriņš? | Offline | | |
rolisz | | Kopš: 22. Sep 2004
Ziņojumi: 15
Braucu ar: 92’ BMW 318i
| Brīvgaitā neraustās. Jauda - nu tā ir kā ir, grūti saprast jo kad uzžmiedz pie 3.5 sāk raustīties. Patēŗiņš normāls. | Offline | | |
ZigS | | Kopš: 15. May 2003
Ziņojumi: 2708
Braucu ar:
| man ar raustiijaas - neiet, te peeksni atles valjaa un iespiezh benkjii, taa besiija aaraa!!!
Vainiiga bija aizdedze!
Nomainiiju un viss kedaa! | Offline | | |
ZigS | | Kopš: 15. May 2003
Ziņojumi: 2708
Braucu ar:
|
2004-09-22 10:11, rolisz rakstīja:
Man ir 92’gada 318i, kad sasniedz 3500 apgriezienus sāk purināties motors, itkā atslēgtos. Ir mainītas sveces, sveču vadi, gaisa filtrs u.c. pat kompi ieliku no viena tāda paša auto nekas nemainās varbūt ir kādam kāda ideja.
Man gan tas bija M20 motoram, bet domaaja, ka Tavam vareetu buut liidziigi, jo:
aizdedzee ir divi "kulacinji", viens shancee liidz 3000apgr/min (manaa M20 motora gadijuma, Tava, iespejams, 3500apgr/min) un tad piesleedzas otrs!
Man aizdedze bija sachikaata - paartaisiits ka visaa diapozonaa straadaa tikai pirmais "kulacinsh"! | Offline | | |
rolisz | | Kopš: 22. Sep 2004
Ziņojumi: 15
Braucu ar: 92’ BMW 318i
| ko tu aizdedzei mainīji, es biju uzlicis no cita vāku arī negāja, vienīgi nenomainīju begunoku. | Offline | | |
ZigS | | Kopš: 15. May 2003
Ziņojumi: 2708
Braucu ar:
|
2004-09-22 12:20, rolisz rakstīja:
ko tu aizdedzei mainīji, es biju uzlicis no cita vāku arī negāja, vienīgi nenomainīju begunoku.
Es daudz nedirsos un nomainiiju visu aizdedzi!!
Tikai vinju peec tam vaig noreguleet!
Ja ir kaads aizdedzes "donors" - uzliec un pameegjini! | Offline | | |
|
rolisz | | Kopš: 22. Sep 2004
Ziņojumi: 15
Braucu ar: 92’ BMW 318i
| kur tie kulaciņi ir vai tas ir taspats begunoks? | Offline | | |
ZigS | | Kopš: 15. May 2003
Ziņojumi: 2708
Braucu ar:
|
2004-09-22 12:25, rolisz rakstīja:
kur tie kulaciņi ir vai tas ir taspats begunoks?
Gan jau tas pats "begunoks" ira!
Taa terminologjija galiigaa pakaljaa, gan jau ka ir kaads latviskaaks un saprotamaaks apziimeejums! | Offline | | |
rolisz | | Kopš: 22. Sep 2004
Ziņojumi: 15
Braucu ar: 92’ BMW 318i
| Man liekas Ka E36 aizdedze regulējas tikai elektroniski, vāks nav grozāms. | Offline | | |
zed | | Kopš: 19. May 2002
Ziņojumi: 47
Braucu ar: E46
| Nu es neesu stiprs parastajā 1.8, jo man ir IS.... tobiš 4 gab. indukcijas spoles bez sadalītāja. Bet cik es zinu, tad motorā kurā ir sadalītājs apgriezienu ierobežotājs ir iebūvēts tieši viņā! Doma ~ tāda: jo viņš ātrāk griežas, jo lielāks centrbēdzes spēks, un tāpēc tur iekšā kautkāds kontaktiņš atlocās vai arī pieliecas ) Domāju ka lielākā vai mazākā mērā ideja ir pareiza, jo kā jau teicu neesu pats ar tādu krāmējies. Kā man teica kautkāds kadrs, tad to mēlīti (kontaktiņu) var pielocīt/atlocīt un irobežotāju noņemt kā šķiru. Ja tev ir problēma tur, tad vari pats paeksperimentēt... | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|