Online
Pašreiz BMWPower skatās 146 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: X3 E83 3.0D M57 atsauksmes
Autors | Ziņojums |
Ray69 | | Kopš: 03. Oct 2019
Ziņojumi: 12
Braucu ar:
|
04 Oct 2019, 13:01:07 @cufiks rakstīja:
Nu Tev ir vislabākais no visiem dzinējiem M57N
2005 gadam nenāk dpf un ir labākais dzinējs? Es tad apsvērtu domu ņemt tādu, ja viņš tiešām ir labāks. | Offline | | |
Ray69 | | Kopš: 03. Oct 2019
Ziņojumi: 12
Braucu ar:
|
04 Oct 2019, 13:12:38 @cufiks rakstīja:
Visi M57 ir super, bet tomēr N2 ir alumīnija bloks un, ja plāno braukt ar nojātām sprauslām, tas beigās izmaksās dārgi
Pats braucu ar M57N2, ir dpf, nomainīta ķēde, saremontētas sprauslas, dpf reģenerējas, problēmu nav un neredzu kāpēc, lai rastos!
Ļerkatai 330kkm
Neatceries cik maksāja mainīt ķēdi? Gan detaļu cena, gan darba cena? | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7156
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
04 Oct 2019, 13:40:30 @Ray69 rakstīja:
04 Oct 2019, 13:12:38 @cufiks rakstīja:
Visi M57 ir super, bet tomēr N2 ir alumīnija bloks un, ja plāno braukt ar nojātām sprauslām, tas beigās izmaksās dārgi
Pats braucu ar M57N2, ir dpf, nomainīta ķēde, saremontētas sprauslas, dpf reģenerējas, problēmu nav un neredzu kāpēc, lai rastos!
Ļerkatai 330kkm
Neatceries cik maksāja mainīt ķēdi? Gan detaļu cena, gan darba cena?
Pa lielam 600-3500
Tur visādi brīnumi var gadīties sākot no plikām ķēdēm un beidzot ar kapitālo
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7156
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Aha a pieskaiti termostatus, kloķenes skriemeli, rullīšus, siksnas, spriegotājus, kvēlsveces, pilnu blīvju komplektu, turbīnu, kartera ventilāciju, sprauslas, vārstus utt
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
sakums | | Kopš: 19. Apr 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 960
Braucu ar: milfeņu džipu
| X3 ir laba izvēle.
Manā īpašumā bija vairāk kā gaduX3, M57 150kw, automāts, esmu baigi apmierināts. Gada laikā nācās samainīt daudz, bet šo to mainīju svas nezināšanas dēļ. Bija jāmaina razdatka, bet meklējot vainu citur samainīju karājošo gultni, priekšējo reduktoru, priekšā garo pusassi un tikai tad razdatku aizvedu restaurēt (aiz ZOOM ir zinošs serviss šajā jomā).
Mainīju kvēlsveces, bet mīnusos leca arī ar beigtām.
Mainīju priekšā gultņus, aizmugurē amortiņus, restaurēju 2 sprauslas, kārbai samainīju eļļu (palika maigāka), restaurēju īso kardanu un sīkumi piekarē tika mainīti.
Kad visu sremontēju, tad tētis no manis nopirka to auto un brauc bēdu nezinādams.
Jāiebilst, ka orğinālais nobraukums varētu būt virs 400kkm. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|