Online

Pašreiz BMWPower skatās 123 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: X3 E83 3.0D M57 atsauksmes

AutorsZiņojums
Ray69
03. Oct 2019, 16:49 #1

Kopš: 03. Oct 2019

Ziņojumi: 12

Braucu ar:

Sveiki, meklēju, bet nevarēju atrast rakstu par šo tēmu.
Ir plāns iegādāties BMW x3 E83 3.0D M57 automāts un gribēju uzprasit ekspertu viedokli, pats neesmu nekad ar BMW braucis, līdz šim esmu bijis SAAB vadītājs. Izvēlējos X3, jo tā nav jauniešu mašīna, pārsvarā prātīgāki braucēji ar to brauc, tāpēc, iespējams, nebūs tik ļoti tehniski nolietota.

Jautājumi sekojoši:
1. Kādas problēmas mani varētu sagaidīt?
2. Cik labs ir dzinējs | kārba | piekare {xdrive}?
3. Vai obligāti ir jālikvidē swirlflaps un egr?
4. Ja es izdomāju to pirkt, man labāk meklēt caur mobile.lv, ss.lv, autoplius?

Ja esmu palaidis garām līdzīgu postu, iekopējiet lūdzu linku. Gaidīšu atbildes.
Offline
Dardanel
03. Oct 2019, 19:26 #2

Kopš: 01. Aug 2019

Ziņojumi: 37

Braucu ar:

❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤

https://www.facebook.com/groups/152489232287411/

-----------------
36 reizes banots, bet es turpinu reģistrēt jaunus nikus un rakstīt sūdu. Gribu dzīvot Krievijā!
Offline
Tuloo
04. Oct 2019, 09:00 #3

Kopš: 08. Jan 2019

Ziņojumi: 164

Braucu ar:


03 Oct 2019, 16:49:54 @Ray69 rakstīja:
Sveiki, meklēju, bet nevarēju atrast rakstu par šo tēmu.
Ir plāns iegādāties BMW x3 E83 3.0D M57 automāts un gribēju uzprasit ekspertu viedokli, pats neesmu nekad ar BMW braucis, līdz šim esmu bijis SAAB vadītājs. Izvēlējos X3, jo tā nav jauniešu mašīna, pārsvarā prātīgāki braucēji ar to brauc, tāpēc, iespējams, nebūs tik ļoti tehniski nolietota.

Jautājumi sekojoši:
1. Kādas problēmas mani varētu sagaidīt?
2. Cik labs ir dzinējs | kārba | piekare {xdrive}?
3. Vai obligāti ir jālikvidē swirlflaps un egr?
4. Ja es izdomāju to pirkt, man labāk meklēt caur mobile.lv, ss.lv, autoplius?

Ja esmu palaidis garām līdzīgu postu, iekopējiet lūdzu linku. Gaidīšu atbildes.




1. SwirlFlapi ja nav jau izņemti, tos uzreiz likvidē vai arī met krustu un ieliec vietā, bet tāpat pārbaudi periodiski kas tur notiek, paranoja vienmēr ir , ka viņus ieraus un tad ir kaput.
Termostati būs jāmaina, nezinu kāpēc, bet nu uz 3.0d visiem kam jautāju viņus ir mainījuši. Sprauslas būs tavs lielākais ienaidnieks, bet ja liesi kvalitatīvu degvielu tad problēmas nebūs.

2. Dzinējs tevi lutināsās, vari mainīt eļļu un principā braukt visu savu miljonu.. Ķēde varētu gadīties, ka tev kaut kad būtu jāmaina. Kārbas viņiem ir okey, kā jau iepriekš postā teica, ja nopirksi labu būs viss bumbās, bet nu ja saplīsīs salīdzinoši lēti viņas var nopirkt lietotas.
Godīgi sakot ar kārbu arī ir tā, ka ja mainīsi eļļu un brauksi kā kulturāls cilvēks viņa tev kalpos ilgi. E60 prefeisliftam, tēvam reāli nopērkot sitieni bija, grūdieni un izslīdēšana pēc 3 mēnešiem un paranoja bija, ka jāpērk tagad kārba vai jārestaurē. Kvalitatīva eļļas maiņa un jau 6 gadu brauc un vispār nav problēmu.

3. Nav obligāti jāņem ārā, bet drošāk ir braukt bez viņām, man ir pieredze divas reizes jau bijusi ar šo, EGR nav tev jāatslēdz. Man personīgi vēl ir čips + EGR strādā, neesmu atslēdzis viņu, jo funkcionē perfekti.

4. Mobile.

[ Šo ziņu laboja Tuloo, 04 Oct 2019, 09:01:33 ]

Offline
Ray69
04. Oct 2019, 09:09 #4

Kopš: 03. Oct 2019

Ziņojumi: 12

Braucu ar:


04 Oct 2019, 09:00:04 @Tuloo rakstīja:

03 Oct 2019, 16:49:54 @Ray69 rakstīja:
Sveiki, meklēju, bet nevarēju atrast rakstu par šo tēmu.
Ir plāns iegādāties BMW x3 E83 3.0D M57 automāts un gribēju uzprasit ekspertu viedokli, pats neesmu nekad ar BMW braucis, līdz šim esmu bijis SAAB vadītājs. Izvēlējos X3, jo tā nav jauniešu mašīna, pārsvarā prātīgāki braucēji ar to brauc, tāpēc, iespējams, nebūs tik ļoti tehniski nolietota.

Jautājumi sekojoši:
1. Kādas problēmas mani varētu sagaidīt?
2. Cik labs ir dzinējs | kārba | piekare {xdrive}?
3. Vai obligāti ir jālikvidē swirlflaps un egr?
4. Ja es izdomāju to pirkt, man labāk meklēt caur mobile.lv, ss.lv, autoplius?

Ja esmu palaidis garām līdzīgu postu, iekopējiet lūdzu linku. Gaidīšu atbildes.




1. SwirlFlapi ja nav jau izņemti, tos uzreiz likvidē vai arī met krustu un ieliec vietā, bet tāpat pārbaudi periodiski kas tur notiek, paranoja vienmēr ir , ka viņus ieraus un tad ir kaput.
Termostati būs jāmaina, nezinu kāpēc, bet nu uz 3.0d visiem kam jautāju viņus ir mainījuši. Sprauslas būs tavs lielākais ienaidnieks, bet ja liesi kvalitatīvu degvielu tad problēmas nebūs.

2. Dzinējs tevi lutināsās, vari mainīt eļļu un principā braukt visu savu miljonu.. Ķēde varētu gadīties, ka tev kaut kad būtu jāmaina. Kārbas viņiem ir okey, kā jau iepriekš postā teica, ja nopirksi labu būs viss bumbās, bet nu ja saplīsīs salīdzinoši lēti viņas var nopirkt lietotas.
Godīgi sakot ar kārbu arī ir tā, ka ja mainīsi eļļu un brauksi kā kulturāls cilvēks viņa tev kalpos ilgi. E60 prefeisliftam, tēvam reāli nopērkot sitieni bija, grūdieni un izslīdēšana pēc 3 mēnešiem un paranoja bija, ka jāpērk tagad kārba vai jārestaurē. Kvalitatīva eļļas maiņa un jau 6 gadu brauc un vispār nav problēmu.

3. Nav obligāti jāņem ārā, bet drošāk ir braukt bez viņām, man ir pieredze divas reizes jau bijusi ar šo, EGR nav tev jāatslēdz. Man personīgi vēl ir čips + EGR strādā, neesmu atslēdzis viņu, jo funkcionē perfekti.

4. Mobile.


Paldies par atbildi!

2. Ķēdi no sākuma mainīt nevajag? Jāgaida, kad viņa var sākt žvadzēt? Un cik vispār maiņa maksa?

4. Drošvien jāuzprasa pašiem eMobile, vai viņi diagnostikas kompi liek klāt? Vai vienkārši pārbauda servisa vēsturi?

Offline
Tuloo
04. Oct 2019, 09:13 #5

Kopš: 08. Jan 2019

Ziņojumi: 164

Braucu ar:

Nu ķēde , es nemāku teikt, ja tev maks atļauj, protams, brauc pārbaudi labāk, bet pēc skaņas arī +/- vari secināt vai viņa tur nežvankst.. Parasti viņas līdz 200k kad nobrauc iztur un tad ir čau.

Otrs variants noliec malā naudu ķēdes maiņai pirms pērc, bet nu vairāk tas ķēdes plīst tiem, kas sporto, ir vairāki piemēri , kas nobraukuši 150-250k un vispār ar ķēdi nav problēmas.

Es pats tfu tfu tfu savējam arī neesmu mainījis un ripoju jau labu laiku.

mobile parasti servisa vēsturi izčeko un thats it, ja papildus nepaprasa diagnostiku. Pie kompja tāpat neko baigi tev nepateiks kā vienīgi tur spiedienus, kļūdas utml.


Es pamanījos iegādāties 3.0d ar vienu ierautu swirl flapu motorā. Nezinu kur bija pārējās, bet viena bija cilindrā, bet, saglabāu tāpat ..
Offline
Achtung
04. Oct 2019, 09:15 #6

Kopš: 13. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 790

Braucu ar: hergestellt in deutschland / made in germany

Kā kārtīgs jauniņais savu karjeru powerā sāk ar jaunas tēmas atvēršanu. Ja paskatītos riktīgāk, tad atrastu par X3 esošu.

Ir man tāds auto, M57 trijnieks. Meha. Braucu divus gadus. Mazs, relatīvi fix. Nav sporta auto, domāts rāmai braukšanai.
Ir mainītas kvēlsveces, kv/sv bloks, vairākkārt visi filtri, kkas no hadenes. Nojuka šofera durvju logu mehānisms (trosīte).

Varu apgalvot, ka mans exemplārs nav asinssūcējs.
Pa diviem gadiem esmu nobraucis 41 KKM, degvielas ščotčiks 7.6 l/100 km. 60 % taisne, 40% Rīga.
Paņēmu no plača, kā pirmais LV īpašnieks.
Dizains ne visiem patīk, bet man ir Aerodynamic Kit, kas piedod foršu paskatu. Augstāks kā vieglais, labāks obzors, bet pamazs (bagūzis baigi mazs). Laikam jau šos nenojāj, jo nav kulta auto. Viens no iemesliem, kpc ar sievu palikām pie šīs izvēles.
Kopsummā – ļoti super!
Offline
Achtung
04. Oct 2019, 09:38 #7

Kopš: 13. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 790

Braucu ar: hergestellt in deutschland / made in germany

Par ķēdes maiņu - nu fig viņ zin. Pie pirkšanas, uz tāfeles bija 238000, bet skaidrs, ka kāds simtiņš ir izgaisis. Tātad, nobraukums ir paliels. Ir man gudrs puisis, pie kura tikai vedu, kurš pārzina šo marku un skrūvē tikai šo marku. Viņš neko par ķēdi nesaka, arī es nedzirdu. Iespējams, profilaksei vajadzētu mainīt. Bet, nu, ceru, ka viss būs štokos.
Kad mainīja kv/sv un bloku (pirmajā ziemā bija kūtrs uz lekšanu), tad izņēma swirl flapus. Vienam bija norāvusies viena vārstiņa kniede/skrūve. KKur pazudusi iekšā...
EGR nav noglušīts.
Forsunku diagnostika parādīja, ka pirmajai kkas nav. Noņēma, pārbaudīja. Atklāja, ka neiet brīvgaitā. Izjauca, ar ultraskaņu (laikam) iztīrīja, salika, uzlika, viss aizgāja.
Kā jau teicu, viņš mums ļoti $ saudzīgs. Visus izdevumus pierakstām. Pašķirstot kladīti, faktiski tikai degvielas, eļļas, kaskas un octas izdevumi vien.

[ Šo ziņu laboja Achtung, 04 Oct 2019, 09:42:30 ]

Offline
desadesa
04. Oct 2019, 10:01 #8

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k

Iesaku uzreiz skatīties facelift virzienā

Ja ņem ar M-pack ritošo, tad paciets, bet vadās ļoti labi

es ņemtu bez M-pack ritošās, tomēr tas mīkstums ir svarīgi un te visur bedres, lauki

pirms pirkšanas obligāti uz servisu pārbaudīt. pie kurbada ir laba vieta. RJmotorsports laikam

X3 ir daudz kur ielikt naudu un jārēķinās ka daudz kas jāpārbauda un varbūt jānomaina:

pusasis priekšā,aizmugurē + blīvslēgi
bremžu diski, uzlikas
gultņi
ritošās elementi t.s. zaldātiņi
mufta
kardāna gultnis
eļļa: pr. reduktors, sadalene, kārba, aizm. reduktors, motors,
filtri: gaisa, degvielas, salona, eļļas

var gadīties ka kārbai pisdohen, sadalenei pisdohen, motoram kkas, sprauslas, priekšējais reduktors samalts lupatās vai gultņi jau beigušies

ja zin ko dara, tad tas viss easy, ja nē, tad ir kā ir

ja esi students kam piķis ir nu tā so/so tad jādomā kārtīgāk

oktobrī pirkt crossoveru ir par vēlu

braucu ar 3.0i lpg manual

pazīstamais bija viļņā - tur tie auto ir tik daudz, ka pa vienu dienu pat iziet cauri nesanāk. cena tur 1/2 no LV cenas

[ Šo ziņu laboja desadesa, 04 Oct 2019, 10:04:04 ]

Offline
desadesa
04. Oct 2019, 10:11 #9

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k

sadalene = transfer case
Offline
RSAWorkshop
04. Oct 2019, 10:25 #10

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7156

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Pr plīsušām ķēdēm nevajag aizmirst, M57 viņas diezgan smuki var plīst aiz 300k

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RSAWorkshop
04. Oct 2019, 10:48 #11

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7156

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Nu jā, e39 neplīsa
M57N un M57N2 un skaisti mēdz plīst pie 300k, pie reāliem 300k

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Ray69
04. Oct 2019, 11:35 #12

Kopš: 03. Oct 2019

Ziņojumi: 12

Braucu ar:

Paldies par atbildēm, esmu iesācējs BMW forumā un atvainojos, ja nepamanīju vecos postus.

Pāris precizējumi:

1. Pirkt facelift ar, piemēram, 218zs? Līdz kuram gadam ir pērkamie modeļi ar labo M57? Cik sapratu ap 2008 bija maiņa uz N57?

2. Kā īsti pārbaudīt vai saprast, ka ir problēmas ar automātu? Automāts laicīgi nepārslēgs ātrumus? Nekad neesmu braucis ar automātu, tikai ar manuālo.

3. Pēc mašīna iegādāta, aizvest uz servisu un uzlikt sprauslām remkomplektu?

4. Samainīt visas eļļas un šķidrumus, vakuma trubas, likvidēt swirlflaps, pārbaudīt ķēdi?
Offline
Achtung
04. Oct 2019, 11:56 #13

Kopš: 13. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 790

Braucu ar: hergestellt in deutschland / made in germany

Autoram: Ir ok, ja prasi par X3, tad postēt un tēmu cept pie X3, nevis kkur sazin kur. Pēc kāda brīža uzradīsies vēl kāds X3 nogribējies, attaisīs vaļā vajadzīgo sadaļu, tur neko neatrod no tā, ko runājam, un hau!, top jauns topiks!

Būtu forši, ja moderi vai admini šo pārceltu uz pareizo sadaļu. Tnx

Par bīdeļiem. Iksam nāca divi 3 D, M57N un M57N2.

Par automātu neko nezinu, nav interese, nav "mans". Lai saka tie, kuri zina.

Nopērc, pabrauc. Eļļu dzinējā nomaini. Par tādu sprauslu ņemšanu ārā un ķidāt, restaurēt..., nu nezinu. Paskaties, kā tās uzvedās, kā šķiļās, dūmo/nedūmo. Vbt, ka neko nevajag ar tām darīt.

Ar tiem labajiem meistariem ir kā ir. Kur tad tos dabūt? Skaidrs, ka būtu jāparāda specam. Bet...

[ Šo ziņu laboja Achtung, 04 Oct 2019, 12:00:48 ]

Offline
gapp
04. Oct 2019, 12:16 #14

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8308

Braucu ar: SD


04 Oct 2019, 10:28:31 @cufiks rakstīja:
Gribēji teikt aiz 500-600k

Un neliec visus M57 vienā maisā

M57 - nekas tur neplīst arī pie miljona

M57N - ir pa kādam neveiksminekam nenoveicies

M57N2 - 250-300kkm un obligāti jāmaina


286zs versija ir kurš no šiem?
Offline
Krishus
04. Oct 2019, 12:20 #15

Kopš: 13. Mar 2006

No: Subate

Ziņojumi: 3217

Braucu ar:

210kw 3.0SD
Offline
Ray69
04. Oct 2019, 12:28 #16

Kopš: 03. Oct 2019

Ziņojumi: 12

Braucu ar:


04 Oct 2019, 10:28:31 @cufiks rakstīja:
Gribēji teikt aiz 500-600k

Un neliec visus M57 vienā maisā

M57 - nekas tur neplīst arī pie miljona

M57N - ir pa kādam neveiksminekam nenoveicies

M57N2 - 250-300kkm un obligāti jāmaina


Visi šie dzinējiem nāk x3 facelift?
Offline
Dardanel
04. Oct 2019, 12:29 #17

Kopš: 01. Aug 2019

Ziņojumi: 37

Braucu ar:

❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤



Es ņemtu tikai SD

-----------------
36 reizes banots, bet es turpinu reģistrēt jaunus nikus un rakstīt sūdu. Gribu dzīvot Krievijā!
Offline
Ray69
04. Oct 2019, 12:30 #18

Kopš: 03. Oct 2019

Ziņojumi: 12

Braucu ar:


04 Oct 2019, 12:29:10 @Dardanel rakstīja:


Es ņemtu tikai SD


Vai tad vienīgā izmaiņa nav papildus turbīne?
Offline
Achtung
04. Oct 2019, 12:42 #19

Kopš: 13. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 790

Braucu ar: hergestellt in deutschland / made in germany

M57N2 d un sd no 2006. gada marta.

Vēl jau tāda jauka lieta kā dpf nav pieminēta.
Offline
Achtung
04. Oct 2019, 12:54 #20

Kopš: 13. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 790

Braucu ar: hergestellt in deutschland / made in germany

Man veiksmīgi sanāca izmukt no pdf, jo mašīņš piektā gada -D
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo