Online
Pašreiz BMWPower skatās 206 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E39 2.8 motors, uz ko cerēt?
Autors | Ziņojums |
spriditis | | Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 4052
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
| Vai tad gaita jut baigo atskiribu 2.5 no 2.8? | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
05 Jan 2018, 23:08:42 @cufiks rakstīja:
05 Jan 2018, 23:04:49 @spriditis rakstīja:
Vai tad gaita jut baigo atskiribu 2.5 no 2.8?
Baigi nē, bet 2bļe8 ir vērtīgi klaņi, kloķene un virzuļi.. Pārējais poh..
Bet nu tad toč labāk 2.0 nevis 2.5, ja lētāk, tad lētāk, ielikt var easy.
Pag, kāpēc virzuļi ir vērtīgi? Zinu par kloķeni un klaņiem, bet virzuļi nav kaltie... | Offline | | |
Sativa | | Kopš: 12. Dec 2017
No: Valmiera
Ziņojumi: 16
Braucu ar: E39 2.8
| Izskatās, ka likšu to 2.5 iekšā no 523.. jau aizrunāju lai ceļ ārā.
Tpt visa 2.8 vadība, domāju tur baigo starpību nejutīs.. | Offline | | |
Rhs1992 | | Kopš: 09. Apr 2016
Ziņojumi: 648
Braucu ar: W211 E350
| Starpība starp 523 un 528 ir kkur 0.5-1s līdz simtam. 528i ap 7.5-8s ieskrienas ar manuāli | Offline | | |
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4936
Braucu ar: cieņu
| Sen tas bija, bet cik atceros 523 bija pilnīgs sprāgonis salīdzinot pēc tam ar 528 [ Šo ziņu laboja Mikels, 19 Jan 2018, 09:23:37 ] | Online | | |
Sativa | | Kopš: 12. Dec 2017
No: Valmiera
Ziņojumi: 16
Braucu ar: E39 2.8
|
19 Jan 2018, 09:12:12 @Mikels rakstīja:
Sen tas bija, bet cik atceros 523 bija pilnīgs sprāgonis salīdzinot pēc tam ar 528
Ņem vērā, ka vadības bloks paliek no 2.8, viņam tāpt jāiet labāk, vienīgais kas atšķirsies ir cilindru tilpums un bloka materiāls..
[ Šo ziņu laboja Sativa, 19 Jan 2018, 19:27:01 ] | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
19 Jan 2018, 19:26:21 @Sativa rakstīja:
19 Jan 2018, 09:12:12 @Mikels rakstīja:
Sen tas bija, bet cik atceros 523 bija pilnīgs sprāgonis salīdzinot pēc tam ar 528
Ņem vērā, ka vadības bloks paliek no 2.8, viņam tāpt jāiet labāk, vienīgais kas atšķirsies ir cilindru tilpums un bloka materiāls..
pag, pag.. un kaa vinjsh uzturees degmaisiijumu? vinjam tak ir kartes, kas neatbildiis reaalajai situaacijai. tur vajadzeetu buut trim kljuudaam un limp modei pie pirmaas iespeejas. | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
19 Jan 2018, 09:12:12 @Mikels rakstīja:
Sen tas bija, bet cik atceros 523 bija pilnīgs sprāgonis salīdzinot pēc tam ar 528
Skatoties kā savīlē, var savīlēt līdzīgi kā 4.4, ne velti galva no M3 Tiesa gan vienāda ar 2.8, tikai vārsti citi
[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 19 Jan 2018, 19:42:00 ]
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
|
Mikus188 | | Kopš: 04. May 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 709
Braucu ar: E39 528 un E60 530xD
|
19 Jan 2018, 19:26:21 @Sativa rakstīja:
19 Jan 2018, 09:12:12 @Mikels rakstīja:
Sen tas bija, bet cik atceros 523 bija pilnīgs sprāgonis salīdzinot pēc tam ar 528
Ņem vērā, ka vadības bloks paliek no 2.8, viņam tāpt jāiet labāk, vienīgais kas atšķirsies ir cilindru tilpums un bloka materiāls..
Pag pag lēnāk pār tiltu , vai tikai kloķene un klaņi nebija citi! ko tas maina manu prāt ir lieki piebilst . | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
19 Jan 2018, 20:33:41 @Mikus188 rakstīja:
19 Jan 2018, 19:26:21 @Sativa rakstīja:
19 Jan 2018, 09:12:12 @Mikels rakstīja:
Sen tas bija, bet cik atceros 523 bija pilnīgs sprāgonis salīdzinot pēc tam ar 528
Ņem vērā, ka vadības bloks paliek no 2.8, viņam tāpt jāiet labāk, vienīgais kas atšķirsies ir cilindru tilpums un bloka materiāls..
Pag pag lēnāk pār tiltu , vai tikai kloķene un klaņi nebija citi! ko tas maina manu prāt ir lieki piebilst .
Ir cita kloķene un klaņi
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Sativa | | Kopš: 12. Dec 2017
No: Valmiera
Ziņojumi: 16
Braucu ar: E39 2.8
|
19 Jan 2018, 20:33:41 @Mikus188 rakstīja:
19 Jan 2018, 19:26:21 @Sativa rakstīja:
19 Jan 2018, 09:12:12 @Mikels rakstīja:
Sen tas bija, bet cik atceros 523 bija pilnīgs sprāgonis salīdzinot pēc tam ar 528
Ņem vērā, ka vadības bloks paliek no 2.8, viņam tāpt jāiet labāk, vienīgais kas atšķirsies ir cilindru tilpums un bloka materiāls..
Pag pag lēnāk pār tiltu , vai tikai kloķene un klaņi nebija citi! ko tas maina manu prāt ir lieki piebilst .
Protams jā, bet kloķeni un klaņus es jau varu likt no sava 2.8 | Offline | | |
RenegadeX | | Kopš: 23. Oct 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 3440
Braucu ar: e39, pc34
| ielikt labo m57D30 135kw ar vienu termostatu un braukt līdz nelabumam, tad samainīt maģistrālo, pārlasīt sprauslas, turbīnu, automāta vietā ielikt manuāli un braukt atkal līdz nelabumam | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| kaspich pakomentee sho teemu luudzu | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
22 Jan 2018, 13:55:44 @bmwaddict rakstīja:
kaspich pakomentee sho teemu luudzu
vienmeer laipni!
es vienmer esmu bijis par diizejiem! viskrutaakais: M21!
un, ja galiigi neiet kaadi stobri, liidz 2gab. var njemt aaraa! tad tas dzineejs paleenaam paarveershaas par M41, bet arii tas dzineejs ir kolosaals!
izkodiis i M3, i M5! i pat CP17 nemotoru ar! | Offline | | |
Lisijz | | Kopš: 15. Jul 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 28
Braucu ar: e46 touring
| 2.5 vai 2.8 abi labi. Galvenais, lai motors nav no Itālijas!!! | Offline | | |
dzonijs1 | | Kopš: 11. Jul 2017
Ziņojumi: 428
Braucu ar:
|
22 Jan 2018, 18:16:40 @Lisijz rakstīja:
2.5 vai 2.8 abi labi. Galvenais, lai motors nav no Itālijas!!!
Kāda starpība? Doma kads italis buus shpageti sabaazis motora? | Offline | | |
|
Lisijz | | Kopš: 15. Jul 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 28
Braucu ar: e46 touring
|
22 Jan 2018, 19:16:43 @dzonijs1 rakstīja:
22 Jan 2018, 18:16:40 @Lisijz rakstīja:
2.5 vai 2.8 abi labi. Galvenais, lai motors nav no Itālijas!!!
Kāda starpība? Doma kads italis buus shpageti sabaazis motora?
Manā gadījumā, tieši arī tā bija. Nopirku foršu, nesarūsējošu e46 no Itālijas. Bet motors--------Pilnīgā ditā(dirsa). 3300+2500 eiro, skumji | Offline | | |
ilmars4998 | | Kopš: 28. Nov 2008
No: Cēsis
Ziņojumi: 1468
Braucu ar: XY-28
| Sīkāk? | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Man bija no Itālijas. Vienīgais varēja pie vārstu vāka noņemšanas redzēt, ka eļļa piedegusi, bet nekas galīgi bēdīgs. Citādi kompresija bija, auto gāja. Nu citam paveicas vairāk, citam mazāk. | Offline | | |
Lisijz | | Kopš: 15. Jul 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 28
Braucu ar: e46 touring
|
22 Jan 2018, 20:06:53 @edzhaans rakstīja:
Man bija no Itālijas. Vienīgais varēja pie vārstu vāka noņemšanas redzēt, ka eļļa piedegusi, bet nekas galīgi bēdīgs. Citādi kompresija bija, auto gāja. Nu citam paveicas vairāk, citam mazāk.
Man nepaveicās, eļļu ēda 1 litru uz 800 km, + sarkano eļļas lampu zibināja kā pagrieziena rādītāju.(nomainot eļļu pēc iegādes) | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|