Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 206 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: E39 2.8 motors, uz ko cerēt?

AutorsZiņojums
spriditis
05. Jan 2018, 23:04 #21

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4052

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Vai tad gaita jut baigo atskiribu 2.5 no 2.8?
Offline
Mixzzz
06. Jan 2018, 00:30 #22

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


05 Jan 2018, 23:08:42 @cufiks rakstīja:

05 Jan 2018, 23:04:49 @spriditis rakstīja:
Vai tad gaita jut baigo atskiribu 2.5 no 2.8?



Baigi nē, bet 2bļe8 ir vērtīgi klaņi, kloķene un virzuļi.. Pārējais poh..

Bet nu tad toč labāk 2.0 nevis 2.5, ja lētāk, tad lētāk, ielikt var easy.
Pag, kāpēc virzuļi ir vērtīgi? Zinu par kloķeni un klaņiem, bet virzuļi nav kaltie...
Offline
Sativa
18. Jan 2018, 19:13 #23

Kopš: 12. Dec 2017

No: Valmiera

Ziņojumi: 16

Braucu ar: E39 2.8

Izskatās, ka likšu to 2.5 iekšā no 523.. jau aizrunāju lai ceļ ārā.
Tpt visa 2.8 vadība, domāju tur baigo starpību nejutīs..
Offline
Rhs1992
18. Jan 2018, 22:42 #24

Kopš: 09. Apr 2016

Ziņojumi: 648

Braucu ar: W211 E350

Starpība starp 523 un 528 ir kkur 0.5-1s līdz simtam. 528i ap 7.5-8s ieskrienas ar manuāli
Offline
Mikels
19. Jan 2018, 09:12 #25

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4936

Braucu ar: cieņu

Sen tas bija, bet cik atceros 523 bija pilnīgs sprāgonis salīdzinot pēc tam ar 528

[ Šo ziņu laboja Mikels, 19 Jan 2018, 09:23:37 ]

Online
Sativa
19. Jan 2018, 19:26 #26

Kopš: 12. Dec 2017

No: Valmiera

Ziņojumi: 16

Braucu ar: E39 2.8


19 Jan 2018, 09:12:12 @Mikels rakstīja:
Sen tas bija, bet cik atceros 523 bija pilnīgs sprāgonis salīdzinot pēc tam ar 528


Ņem vērā, ka vadības bloks paliek no 2.8, viņam tāpt jāiet labāk, vienīgais kas atšķirsies ir cilindru tilpums un bloka materiāls..

[ Šo ziņu laboja Sativa, 19 Jan 2018, 19:27:01 ]

Offline
N53series
19. Jan 2018, 19:32 #27

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


19 Jan 2018, 19:26:21 @Sativa rakstīja:

19 Jan 2018, 09:12:12 @Mikels rakstīja:
Sen tas bija, bet cik atceros 523 bija pilnīgs sprāgonis salīdzinot pēc tam ar 528


Ņem vērā, ka vadības bloks paliek no 2.8, viņam tāpt jāiet labāk, vienīgais kas atšķirsies ir cilindru tilpums un bloka materiāls..



pag, pag.. un kaa vinjsh uzturees degmaisiijumu? vinjam tak ir kartes, kas neatbildiis reaalajai situaacijai. tur vajadzeetu buut trim kljuudaam un limp modei pie pirmaas iespeejas.
Offline
RSAWorkshop
19. Jan 2018, 19:41 #28

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


19 Jan 2018, 09:12:12 @Mikels rakstīja:
Sen tas bija, bet cik atceros 523 bija pilnīgs sprāgonis salīdzinot pēc tam ar 528
Skatoties kā savīlē, var savīlēt līdzīgi kā 4.4, ne velti galva no M3 Tiesa gan vienāda ar 2.8, tikai vārsti citi

[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 19 Jan 2018, 19:42:00 ]



-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Mikus188
19. Jan 2018, 20:33 #29

Kopš: 04. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 709

Braucu ar: E39 528 un E60 530xD


19 Jan 2018, 19:26:21 @Sativa rakstīja:

19 Jan 2018, 09:12:12 @Mikels rakstīja:
Sen tas bija, bet cik atceros 523 bija pilnīgs sprāgonis salīdzinot pēc tam ar 528


Ņem vērā, ka vadības bloks paliek no 2.8, viņam tāpt jāiet labāk, vienīgais kas atšķirsies ir cilindru tilpums un bloka materiāls..

Pag pag lēnāk pār tiltu , vai tikai kloķene un klaņi nebija citi! ko tas maina manu prāt ir lieki piebilst .
Offline
RSAWorkshop
19. Jan 2018, 21:05 #30

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


19 Jan 2018, 20:33:41 @Mikus188 rakstīja:

19 Jan 2018, 19:26:21 @Sativa rakstīja:

19 Jan 2018, 09:12:12 @Mikels rakstīja:
Sen tas bija, bet cik atceros 523 bija pilnīgs sprāgonis salīdzinot pēc tam ar 528


Ņem vērā, ka vadības bloks paliek no 2.8, viņam tāpt jāiet labāk, vienīgais kas atšķirsies ir cilindru tilpums un bloka materiāls..

Pag pag lēnāk pār tiltu , vai tikai kloķene un klaņi nebija citi! ko tas maina manu prāt ir lieki piebilst .
Ir cita kloķene un klaņi

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Sativa
22. Jan 2018, 01:09 #31

Kopš: 12. Dec 2017

No: Valmiera

Ziņojumi: 16

Braucu ar: E39 2.8


19 Jan 2018, 20:33:41 @Mikus188 rakstīja:

19 Jan 2018, 19:26:21 @Sativa rakstīja:

19 Jan 2018, 09:12:12 @Mikels rakstīja:
Sen tas bija, bet cik atceros 523 bija pilnīgs sprāgonis salīdzinot pēc tam ar 528


Ņem vērā, ka vadības bloks paliek no 2.8, viņam tāpt jāiet labāk, vienīgais kas atšķirsies ir cilindru tilpums un bloka materiāls..

Pag pag lēnāk pār tiltu , vai tikai kloķene un klaņi nebija citi! ko tas maina manu prāt ir lieki piebilst .

Protams jā, bet kloķeni un klaņus es jau varu likt no sava 2.8
Offline
RenegadeX
22. Jan 2018, 13:46 #32

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3440

Braucu ar: e39, pc34

ielikt labo m57D30 135kw ar vienu termostatu un braukt līdz nelabumam, tad samainīt maģistrālo, pārlasīt sprauslas, turbīnu, automāta vietā ielikt manuāli un braukt atkal līdz nelabumam
Offline
bmwaddict
22. Jan 2018, 13:55 #33

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

kaspich pakomentee sho teemu luudzu
Offline
N53series
22. Jan 2018, 14:56 #34

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


22 Jan 2018, 13:55:44 @bmwaddict rakstīja:
kaspich pakomentee sho teemu luudzu


vienmeer laipni!

es vienmer esmu bijis par diizejiem! viskrutaakais: M21!
un, ja galiigi neiet kaadi stobri, liidz 2gab. var njemt aaraa! tad tas dzineejs paleenaam paarveershaas par M41, bet arii tas dzineejs ir kolosaals!
izkodiis i M3, i M5! i pat CP17 nemotoru ar!
Offline
Lisijz
22. Jan 2018, 18:16 #35

Kopš: 15. Jul 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 28

Braucu ar: e46 touring

2.5 vai 2.8 abi labi. Galvenais, lai motors nav no Itālijas!!!
Offline
dzonijs1
22. Jan 2018, 19:16 #36

Kopš: 11. Jul 2017

Ziņojumi: 428

Braucu ar:


22 Jan 2018, 18:16:40 @Lisijz rakstīja:
2.5 vai 2.8 abi labi. Galvenais, lai motors nav no Itālijas!!!


Kāda starpība? Doma kads italis buus shpageti sabaazis motora?
Offline
Lisijz
22. Jan 2018, 19:42 #37

Kopš: 15. Jul 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 28

Braucu ar: e46 touring


22 Jan 2018, 19:16:43 @dzonijs1 rakstīja:

22 Jan 2018, 18:16:40 @Lisijz rakstīja:
2.5 vai 2.8 abi labi. Galvenais, lai motors nav no Itālijas!!!


Kāda starpība? Doma kads italis buus shpageti sabaazis motora?

Manā gadījumā, tieši arī tā bija. Nopirku foršu, nesarūsējošu e46 no Itālijas. Bet motors--------Pilnīgā ditā(dirsa). 3300+2500 eiro, skumji
Offline
ilmars4998
22. Jan 2018, 20:04 #38

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1468

Braucu ar: XY-28

Sīkāk?
Offline
edzhaans
22. Jan 2018, 20:06 #39

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Man bija no Itālijas. Vienīgais varēja pie vārstu vāka noņemšanas redzēt, ka eļļa piedegusi, bet nekas galīgi bēdīgs. Citādi kompresija bija, auto gāja. Nu citam paveicas vairāk, citam mazāk.
Offline
Lisijz
22. Jan 2018, 20:17 #40

Kopš: 15. Jul 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 28

Braucu ar: e46 touring


22 Jan 2018, 20:06:53 @edzhaans rakstīja:
Man bija no Itālijas. Vienīgais varēja pie vārstu vāka noņemšanas redzēt, ka eļļa piedegusi, bet nekas galīgi bēdīgs. Citādi kompresija bija, auto gāja. Nu citam paveicas vairāk, citam mazāk.

Man nepaveicās, eļļu ēda 1 litru uz 800 km, + sarkano eļļas lampu zibināja kā pagrieziena rādītāju.(nomainot eļļu pēc iegādes)
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo