Online
Pašreiz BMWPower skatās 194 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E39 2.8 motors, uz ko cerēt?
Autors | Ziņojums |
Sativa | | Kopš: 12. Dec 2017
No: Valmiera
Ziņojumi: 16
Braucu ar: E39 2.8
| Sveiks.Mans pirmais posts.
jaukādu laiku braukāju ar e39 2.8 ar vienu vanosu. Neilgu laiciņu atpakaļ sanāca neliels crash, uzskrēju akmenim un salauzu labajā pusē ritošo daļu(abas sviras, amortizatora atbalstu, stbilizatoru un tā)
Pārvedu uz garāžu, uzmetu uz pacēlāja, visu atrestaurēju, bet neilgi pirms finiša gribēju iedarbināt, pirmais ar ko saskāros, ka negriež motoru.
ok domāju aķis izlādējies, atstāju pa nakti lādēties, no rīta lieku, seko neliels klakšķis motors pielec, viss grab, slāpēju nost..
saprotu, ka problēma vārstos, ka sitas pret virzuļiem, bet kāpēc?
okk seko tālāk līšana pie ķēdēm vanosa un aiz ziņkāres protams paskrūvēju sveces, pirmā sasista, ar endoskopu lienu iekšā cilindrā un pirmais ko ieraugu ir klanis, nevis virzulis. Saprotu, ka virzulis izšķīdis.
Tātad jautājumi:
1)Ja trieciens nebija pa motoru, kas gan varēja notikt, ka pie tik neliela crasha izšķīda virzulis? pārleca ķēde? kapēc?
2)Vai vispēr ir jēga mēģināt saglābt motoru? jo cik saprotu, ka alumīnija bloks un galvas skrūves nāk ar visām vītnēm ārā un izšķīdušais virzulis noteikti būs traumējis galvu un pašu cilindru.
3)BMW uz lūžņiem netaisos vest(nekad), tapēc kādas iespējas? Ja es ceļu citu motoru, kādus plusus es varu ieguldīt nepārmaksājot kosmosu. nemainot tur vaddības blokus u.t.t...
| Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Paprasi cik ir remonts, un cik maksā cits dzinējs, ātri izdomāsi. Tur nav ko cerēt, ja vien neesi gatavs visu darīt pats, bet arī tad vajag jaunus virzuļus nu lolnauverc vnk, ja visu dara pareizi. Var jau sazīmēt visu lietotu, noslīpēt galvu, ja tā ir vesela, salikt citus vārstus, bet tur atkal sanāks dirsā darbs un materiāls. Nu esi reāls, pizda tam dzinējam, līki vārsti, mož vēl kaut kur plaisa kaut kāda šobrīd neredzama, tev dzinēju izjauks, pateiks viss ir slikti, dabūsi maksāt meistariem par darbu+vēl jādomā ko tālāk darīt. | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: BMW E90 330i
| 1) ķēde jau bija pastiepusies un pārleca | Offline | | |
Sativa | | Kopš: 12. Dec 2017
No: Valmiera
Ziņojumi: 16
Braucu ar: E39 2.8
|
04 Jan 2018, 20:36:36 @edzhaans rakstīja:
Paprasi cik ir remonts, un cik maksā cits dzinējs, ātri izdomāsi. Tur nav ko cerēt, ja vien neesi gatavs visu darīt pats, bet arī tad vajag jaunus virzuļus nu lolnauverc vnk, ja visu dara pareizi. Var jau sazīmēt visu lietotu, noslīpēt galvu, ja tā ir vesela, salikt citus vārstus, bet tur atkal sanāks dirsā darbs un materiāls. Nu esi reāls, pizda tam dzinējam, līki vārsti, mož vēl kaut kur plaisa kaut kāda šobrīd neredzama, tev dzinēju izjauks, pateiks viss ir slikti, dabūsi maksāt meistariem par darbu+vēl jādomā ko tālāk darīt.
Nu pats visu daru ir savējo servisa telpas un viss nepieciešamais, bmw motors man šobrīd ir jauna amerika, meklēju un vācu visu iespējamo info, tapēc arī iemetu postu šeit. Lai aprunātos ar kādu zinošāku. Nu pēc idejas negribu nopirkt arī otru kaķi maisā un pa lielam arī pirkto motoru gribētu atdzīvināt, vnk atkarīgs kas izdevīgāk un tā ..
| Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Ja tu taisīsi tad skaiti, blokam vītnes tērauda, ja vien tas nav plaisu ierāvis kaut kur pēc šitādiem karuseļiem. Galvu uz pārbaudi, vārsti līki, tos vajag jaunus. Skaiti galvas remonts vien apgrozās uz 500 eiro+pieskaiti vēl apakšu, tur arī skatās tālāk, par apakšu precīzi neko nezināšu, vai var čaulot šo bloku vai nevar, jo tur ir Nikasils, būtu labi bijis zināt kompresiju pirms kreša, nu tagad protams var atvērt visu un mērīt, ja ir vēlme. Nopirkt swapu pa 300 eiro, kuru var pielaist pirms pārcelšanas un pašam samainīt vēl būtu salīdzinoši "pa lēto". Ja gribi riktīgi forši un ieguldīties un auto tiešām kā tu saki ir tik p1zdats tad jāliek vien būs 4.4. Es personīgi neredzu jēgu no tā 2.8 tagad un vēl celt no jauna, ja godīgi, vienīgi ar M50 čuguna bloku, bet tas jau ir 100x darīts un apspriests, nekas interesants nebūs, vienīgi ar turbo, jo turbo 5cīti vēl neesmu redzējis ne reizi. [ Šo ziņu laboja edzhaans, 04 Jan 2018, 21:07:45 ] | Offline | | |
Sativa | | Kopš: 12. Dec 2017
No: Valmiera
Ziņojumi: 16
Braucu ar: E39 2.8
|
04 Jan 2018, 21:07:12 @edzhaans rakstīja:
Ja tu taisīsi tad skaiti, blokam vītnes tērauda, ja vien tas nav plaisu ierāvis kaut kur pēc šitādiem karuseļiem. Galvu uz pārbaudi, vārsti līki, tos vajag jaunus. Skaiti galvas remonts vien apgrozās uz 500 eiro+pieskaiti vēl apakšu, tur arī skatās tālāk, par apakšu precīzi neko nezināšu, vai var čaulot šo bloku vai nevar, jo tur ir Nikasils, būtu labi bijis zināt kompresiju pirms kreša, nu tagad protams var atvērt visu un mērīt, ja ir vēlme. Nopirkt swapu pa 300 eiro, kuru var pielaist pirms pārcelšanas un pašam samainīt vēl būtu salīdzinoši "pa lēto". Ja gribi riktīgi forši un ieguldīties un auto tiešām kā tu saki ir tik p1zdats tad jāliek vien būs 4.4. Es personīgi neredzu jēgu no tā 2.8 tagad un vēl celt no jauna, ja godīgi, vienīgi ar M50 čuguna bloku, bet tas jau ir 100x darīts un apspriests, nekas interesants nebūs, vienīgi ar turbo, jo turbo 5cīti vēl neesmu redzējis ne reizi.
nu man te viens paziņa ieteica, izvīletu čuguna bloku 2.5 ar 2.8 galvu, kloķeni un kaltiem virzuļim un ejot zvērā. bet tas tā,hz kas no mana 2.8 vel palicis vesels.
nu tu saki 4.4 tad vadības blokivisas ieplūdes izplūdes un kārba n viss kas ap motoru jamaina. es gribu iztikt tik ar plika motora maiņu.. | Offline | | |
spriditis | | Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 4052
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
| Tak rakstija jau,izbrauc ar donorauto,ja viss iet ka vajag,parmet motoru un miers. Nah naudu laist poda? | Offline | | |
PowerBMW | | Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5800
Braucu ar:
| nez pēc 10 gadiem F sērijai arī rakstīs šitādu s...u
ieliec citu motoru un brauc,
nez kur Tu tādu akmeni atradi | Offline | | |
|
Sativa | | Kopš: 12. Dec 2017
No: Valmiera
Ziņojumi: 16
Braucu ar: E39 2.8
|
04 Jan 2018, 23:56:36 @PowerBMW rakstīja:
nez pēc 10 gadiem F sērijai arī rakstīs šitādu s...u
ieliec citu motoru un brauc,
nez kur Tu tādu akmeni atradi
Akmeni izraku no zemes kad pēc līkuma kurā nesagāja, trāpīju uz zālāja, izskatījās gluds lauks, kad izkāpu, zem reduktora bija apm 80cmaugsts kirpālis
Nu jaunu motoru okk, man vnk intersē kas ir labakais ko varu tur ielikt bez ieplūdes un vadības bloka maiņas.[ Šo ziņu laboja Sativa, 05 Jan 2018, 00:45:01 ] | Offline | | |
spriditis | | Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 4052
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
| To pasu div aston bla | Offline | | |
Ruudis | | Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2106
Braucu ar: Pienpak
| Tak pilns ss ar divi bla astoņi e39. Paķer pa kādiem 1.5k donoru un būs tev ne tikai dzinējs. | Offline | | |
m12 | | Kopš: 04. Jan 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 546
Braucu ar: 955
|
05 Jan 2018, 07:34:54 @Ruudis rakstīja:
Tak pilns ss ar divi bla astoņi e39. Paķer pa kādiem 1.5k donoru un būs tev ne tikai dzinējs.
Tu pats esi kādreiz donoru pircis? Tur 4m3 misenes paliek pāri Izņems motoru, wunderbaumu, pārējā misene būs nopirkta pa 1keur.
Pārmet pārbaudāmu dzinēju un nesipies | Offline | | |
ZulandersKebabish | | 🍕 Picu Andris 🍕
Kopš: 19. Apr 2016
Ziņojumi: 910
Braucu ar:
| Met ieksa m52b25/m50b25 un aizmirsti citus variantus | Offline | | |
ZulandersKebabish | | 🍕 Picu Andris 🍕
Kopš: 19. Apr 2016
Ziņojumi: 910
Braucu ar:
| tu bomzi - baronam atdevi stuku? | Offline | | |
ZulandersKebabish | | 🍕 Picu Andris 🍕
Kopš: 19. Apr 2016
Ziņojumi: 910
Braucu ar:
| Savus peggika sapnus labak nestasti, ka zinams, ja sapni izstasta, tas var nepiepildities
...un pa temu, kam nah, tam e39 vajag to 2ble8, par cenu x2 - vertibas zudums - cirvis ir, bet kur malka? | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
04 Jan 2018, 21:37:14 @Sativa rakstīja:
nu tu saki 4.4 tad vadības blokivisas ieplūdes izplūdes un kārba n viss kas ap motoru jamaina. es gribu iztikt tik ar plika motora maiņu..
4.4 swaps būs vismaz 1k bez darba. Es nehuja tagad nesaprotu. Tad tu ar servisa telpām gribi taisīt. Nu jau gribi tikai mainīt motoru. Krč lolnauverc, čoms tev varēja pateikt cik maksās tā bloka frēzēšana honēšana virzuļu balansēšana. Un nekas tur neiet zvērā. Te katram kaut kas iet zvērā. Esmu piemēram no vairākiem dzirdējis e38 730d verās lopā, e39 530d verās lopā. Abiem dzinējs viens. Jautājums kurš no visiem cilvēkiem dirš, jo viens pilnā masa pie 2t otram daudz vairāk? Nesen lauku tjūna topikā 320i vērās loooaaaapā. Ja grib lai tas M52 iet vajag jau 3.0 kloķeni virzuļus, M50 bloku, 2.8 galvu, galvu izslīpēt cik vien var, M50 ieplūdi un kaut kādas krutas S52 sadales vārpstas. Lētākais ir cits 2.8. | Offline | | |
|
SteelRat | | Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 163793
Braucu ar: E95
| liec tadu pashu 2.8 un miers tapat ieksh e39, ja nav m5, nav jegas isti naudu likt ieksha
-----------------
| Online | | |
Machida | | Kopš: 28. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 3405
Braucu ar:
|
05 Jan 2018, 07:30:01 @spriditis rakstīja:
To pasu div aston bla
Nevis div aston bla, bet div bleaston | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
05 Jan 2018, 09:58:02 @cufiks rakstīja:
Nē, lētākais ir M52b20
UK bija arī 518i, ja var ticēt šim ierakstam forumā. Internetā informāciju neesmu īsti meklējis un uz BMW AG arī neesmu zvanījis.
http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f15/1997-e3...16/#/topics/4016 | Offline | | |
abyss | | Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8246
Braucu ar: e39 523
| @Cufiks, Tavas e39 zināšanas ir tikai nedaudz labākas par logu meistaru izvēli
Ja var atrast 2x lētak, lai liek m52b25. Who da fck cares? 20 zs neko daudz nemainīs.
Bet šeit gan izskatās, ka plāni kā likt s62, diemžēl realitātē tam pašam m52bxx būs jāņem mogo | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|