Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 194 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: E39 2.8 motors, uz ko cerēt?

AutorsZiņojums
Sativa
04. Jan 2018, 20:29 #1

Kopš: 12. Dec 2017

No: Valmiera

Ziņojumi: 16

Braucu ar: E39 2.8

Sveiks.Mans pirmais posts.

jaukādu laiku braukāju ar e39 2.8 ar vienu vanosu. Neilgu laiciņu atpakaļ sanāca neliels crash, uzskrēju akmenim un salauzu labajā pusē ritošo daļu(abas sviras, amortizatora atbalstu, stbilizatoru un tā)

Pārvedu uz garāžu, uzmetu uz pacēlāja, visu atrestaurēju, bet neilgi pirms finiša gribēju iedarbināt, pirmais ar ko saskāros, ka negriež motoru.

ok domāju aķis izlādējies, atstāju pa nakti lādēties, no rīta lieku, seko neliels klakšķis motors pielec, viss grab, slāpēju nost..
saprotu, ka problēma vārstos, ka sitas pret virzuļiem, bet kāpēc?

okk seko tālāk līšana pie ķēdēm vanosa un aiz ziņkāres protams paskrūvēju sveces, pirmā sasista, ar endoskopu lienu iekšā cilindrā un pirmais ko ieraugu ir klanis, nevis virzulis. Saprotu, ka virzulis izšķīdis.

Tātad jautājumi:
1)Ja trieciens nebija pa motoru, kas gan varēja notikt, ka pie tik neliela crasha izšķīda virzulis? pārleca ķēde? kapēc?

2)Vai vispēr ir jēga mēģināt saglābt motoru? jo cik saprotu, ka alumīnija bloks un galvas skrūves nāk ar visām vītnēm ārā un izšķīdušais virzulis noteikti būs traumējis galvu un pašu cilindru.

3)BMW uz lūžņiem netaisos vest(nekad), tapēc kādas iespējas? Ja es ceļu citu motoru, kādus plusus es varu ieguldīt nepārmaksājot kosmosu. nemainot tur vaddības blokus u.t.t...


Offline
edzhaans
04. Jan 2018, 20:36 #2

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Paprasi cik ir remonts, un cik maksā cits dzinējs, ātri izdomāsi. Tur nav ko cerēt, ja vien neesi gatavs visu darīt pats, bet arī tad vajag jaunus virzuļus nu lolnauverc vnk, ja visu dara pareizi. Var jau sazīmēt visu lietotu, noslīpēt galvu, ja tā ir vesela, salikt citus vārstus, bet tur atkal sanāks dirsā darbs un materiāls. Nu esi reāls, pizda tam dzinējam, līki vārsti, mož vēl kaut kur plaisa kaut kāda šobrīd neredzama, tev dzinēju izjauks, pateiks viss ir slikti, dabūsi maksāt meistariem par darbu+vēl jādomā ko tālāk darīt.
Offline
HiJaCKeR
04. Jan 2018, 20:41 #3

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i

1) ķēde jau bija pastiepusies un pārleca
Offline
Sativa
04. Jan 2018, 20:44 #4

Kopš: 12. Dec 2017

No: Valmiera

Ziņojumi: 16

Braucu ar: E39 2.8


04 Jan 2018, 20:36:36 @edzhaans rakstīja:
Paprasi cik ir remonts, un cik maksā cits dzinējs, ātri izdomāsi. Tur nav ko cerēt, ja vien neesi gatavs visu darīt pats, bet arī tad vajag jaunus virzuļus nu lolnauverc vnk, ja visu dara pareizi. Var jau sazīmēt visu lietotu, noslīpēt galvu, ja tā ir vesela, salikt citus vārstus, bet tur atkal sanāks dirsā darbs un materiāls. Nu esi reāls, pizda tam dzinējam, līki vārsti, mož vēl kaut kur plaisa kaut kāda šobrīd neredzama, tev dzinēju izjauks, pateiks viss ir slikti, dabūsi maksāt meistariem par darbu+vēl jādomā ko tālāk darīt.


Nu pats visu daru ir savējo servisa telpas un viss nepieciešamais, bmw motors man šobrīd ir jauna amerika, meklēju un vācu visu iespējamo info, tapēc arī iemetu postu šeit. Lai aprunātos ar kādu zinošāku. Nu pēc idejas negribu nopirkt arī otru kaķi maisā un pa lielam arī pirkto motoru gribētu atdzīvināt, vnk atkarīgs kas izdevīgāk un tā ..
Offline
edzhaans
04. Jan 2018, 21:07 #5

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Ja tu taisīsi tad skaiti, blokam vītnes tērauda, ja vien tas nav plaisu ierāvis kaut kur pēc šitādiem karuseļiem. Galvu uz pārbaudi, vārsti līki, tos vajag jaunus. Skaiti galvas remonts vien apgrozās uz 500 eiro+pieskaiti vēl apakšu, tur arī skatās tālāk, par apakšu precīzi neko nezināšu, vai var čaulot šo bloku vai nevar, jo tur ir Nikasils, būtu labi bijis zināt kompresiju pirms kreša, nu tagad protams var atvērt visu un mērīt, ja ir vēlme. Nopirkt swapu pa 300 eiro, kuru var pielaist pirms pārcelšanas un pašam samainīt vēl būtu salīdzinoši "pa lēto". Ja gribi riktīgi forši un ieguldīties un auto tiešām kā tu saki ir tik p1zdats tad jāliek vien būs 4.4. Es personīgi neredzu jēgu no tā 2.8 tagad un vēl celt no jauna, ja godīgi, vienīgi ar M50 čuguna bloku, bet tas jau ir 100x darīts un apspriests, nekas interesants nebūs, vienīgi ar turbo, jo turbo 5cīti vēl neesmu redzējis ne reizi.

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 04 Jan 2018, 21:07:45 ]

Offline
Sativa
04. Jan 2018, 21:37 #6

Kopš: 12. Dec 2017

No: Valmiera

Ziņojumi: 16

Braucu ar: E39 2.8


04 Jan 2018, 21:07:12 @edzhaans rakstīja:
Ja tu taisīsi tad skaiti, blokam vītnes tērauda, ja vien tas nav plaisu ierāvis kaut kur pēc šitādiem karuseļiem. Galvu uz pārbaudi, vārsti līki, tos vajag jaunus. Skaiti galvas remonts vien apgrozās uz 500 eiro+pieskaiti vēl apakšu, tur arī skatās tālāk, par apakšu precīzi neko nezināšu, vai var čaulot šo bloku vai nevar, jo tur ir Nikasils, būtu labi bijis zināt kompresiju pirms kreša, nu tagad protams var atvērt visu un mērīt, ja ir vēlme. Nopirkt swapu pa 300 eiro, kuru var pielaist pirms pārcelšanas un pašam samainīt vēl būtu salīdzinoši "pa lēto". Ja gribi riktīgi forši un ieguldīties un auto tiešām kā tu saki ir tik p1zdats tad jāliek vien būs 4.4. Es personīgi neredzu jēgu no tā 2.8 tagad un vēl celt no jauna, ja godīgi, vienīgi ar M50 čuguna bloku, bet tas jau ir 100x darīts un apspriests, nekas interesants nebūs, vienīgi ar turbo, jo turbo 5cīti vēl neesmu redzējis ne reizi.


nu man te viens paziņa ieteica, izvīletu čuguna bloku 2.5 ar 2.8 galvu, kloķeni un kaltiem virzuļim un ejot zvērā. bet tas tā,hz kas no mana 2.8 vel palicis vesels.

nu tu saki 4.4 tad vadības blokivisas ieplūdes izplūdes un kārba n viss kas ap motoru jamaina. es gribu iztikt tik ar plika motora maiņu..
Offline
spriditis
04. Jan 2018, 23:37 #7

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4052

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Tak rakstija jau,izbrauc ar donorauto,ja viss iet ka vajag,parmet motoru un miers. Nah naudu laist poda?
Offline
PowerBMW
04. Jan 2018, 23:56 #8

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:

nez pēc 10 gadiem F sērijai arī rakstīs šitādu s...u

ieliec citu motoru un brauc,
nez kur Tu tādu akmeni atradi
Offline
Sativa
05. Jan 2018, 00:44 #9

Kopš: 12. Dec 2017

No: Valmiera

Ziņojumi: 16

Braucu ar: E39 2.8


04 Jan 2018, 23:56:36 @PowerBMW rakstīja:
nez pēc 10 gadiem F sērijai arī rakstīs šitādu s...u

ieliec citu motoru un brauc,
nez kur Tu tādu akmeni atradi


Akmeni izraku no zemes kad pēc līkuma kurā nesagāja, trāpīju uz zālāja, izskatījās gluds lauks, kad izkāpu, zem reduktora bija apm 80cmaugsts kirpālis

Nu jaunu motoru okk, man vnk intersē kas ir labakais ko varu tur ielikt bez ieplūdes un vadības bloka maiņas.

[ Šo ziņu laboja Sativa, 05 Jan 2018, 00:45:01 ]

Offline
spriditis
05. Jan 2018, 07:30 #10

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4052

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

To pasu div aston bla
Offline
Ruudis
05. Jan 2018, 07:34 #11

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak

Tak pilns ss ar divi bla astoņi e39. Paķer pa kādiem 1.5k donoru un būs tev ne tikai dzinējs.
Offline
m12
05. Jan 2018, 08:16 #12

Kopš: 04. Jan 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 546

Braucu ar: 955


05 Jan 2018, 07:34:54 @Ruudis rakstīja:
Tak pilns ss ar divi bla astoņi e39. Paķer pa kādiem 1.5k donoru un būs tev ne tikai dzinējs.

Tu pats esi kādreiz donoru pircis? Tur 4m3 misenes paliek pāri Izņems motoru, wunderbaumu, pārējā misene būs nopirkta pa 1keur.
Pārmet pārbaudāmu dzinēju un nesipies
Offline
ZulandersKebabish
05. Jan 2018, 08:30 #13

🍕 Picu Andris 🍕

Kopš: 19. Apr 2016

Ziņojumi: 910

Braucu ar:

Met ieksa m52b25/m50b25 un aizmirsti citus variantus
Offline
ZulandersKebabish
05. Jan 2018, 08:40 #14

🍕 Picu Andris 🍕

Kopš: 19. Apr 2016

Ziņojumi: 910

Braucu ar:

tu bomzi - baronam atdevi stuku?
Offline
ZulandersKebabish
05. Jan 2018, 08:49 #15

🍕 Picu Andris 🍕

Kopš: 19. Apr 2016

Ziņojumi: 910

Braucu ar:

Savus peggika sapnus labak nestasti, ka zinams, ja sapni izstasta, tas var nepiepildities

...un pa temu, kam nah, tam e39 vajag to 2ble8, par cenu x2 - vertibas zudums - cirvis ir, bet kur malka?
Offline
edzhaans
05. Jan 2018, 09:54 #16

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


04 Jan 2018, 21:37:14 @Sativa rakstīja:
nu tu saki 4.4 tad vadības blokivisas ieplūdes izplūdes un kārba n viss kas ap motoru jamaina. es gribu iztikt tik ar plika motora maiņu..

4.4 swaps būs vismaz 1k bez darba. Es nehuja tagad nesaprotu. Tad tu ar servisa telpām gribi taisīt. Nu jau gribi tikai mainīt motoru. Krč lolnauverc, čoms tev varēja pateikt cik maksās tā bloka frēzēšana honēšana virzuļu balansēšana. Un nekas tur neiet zvērā. Te katram kaut kas iet zvērā. Esmu piemēram no vairākiem dzirdējis e38 730d verās lopā, e39 530d verās lopā. Abiem dzinējs viens. Jautājums kurš no visiem cilvēkiem dirš, jo viens pilnā masa pie 2t otram daudz vairāk? Nesen lauku tjūna topikā 320i vērās loooaaaapā. Ja grib lai tas M52 iet vajag jau 3.0 kloķeni virzuļus, M50 bloku, 2.8 galvu, galvu izslīpēt cik vien var, M50 ieplūdi un kaut kādas krutas S52 sadales vārpstas. Lētākais ir cits 2.8.
Offline
SteelRat
05. Jan 2018, 09:57 #17

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163793

Braucu ar: E95

liec tadu pashu 2.8 un miers tapat ieksh e39, ja nav m5, nav jegas isti naudu likt ieksha

-----------------
Online
Machida
05. Jan 2018, 10:11 #18

Kopš: 28. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3405

Braucu ar:


05 Jan 2018, 07:30:01 @spriditis rakstīja:
To pasu div aston bla


Nevis div aston bla, bet div bleaston
Offline
edzhaans
05. Jan 2018, 10:12 #19

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


05 Jan 2018, 09:58:02 @cufiks rakstīja:
Nē, lētākais ir M52b20




UK bija arī 518i, ja var ticēt šim ierakstam forumā. Internetā informāciju neesmu īsti meklējis un uz BMW AG arī neesmu zvanījis.
http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f15/1997-e3...16/#/topics/4016
Offline
abyss
05. Jan 2018, 11:06 #20

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8246

Braucu ar: e39 523

@Cufiks, Tavas e39 zināšanas ir tikai nedaudz labākas par logu meistaru izvēli

Ja var atrast 2x lētak, lai liek m52b25. Who da fck cares? 20 zs neko daudz nemainīs.
Bet šeit gan izskatās, ka plāni kā likt s62, diemžēl realitātē tam pašam m52bxx būs jāņem mogo
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo