Online
Pašreiz BMWPower skatās 158 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: M52B28 Nav jaudas...
Autors | Ziņojums |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
28 May 2017, 10:19:27 @oskalo rakstīja:
Valja tad kad gazes daudz un vaig izlaist lieko spiedienu un kad nav sakrajusas gaxes tad ciet.
Bet tas ir jauns un nevar nestradat...
nee, nepareizi. | Offline | | |
ritvarsox | | Kopš: 28. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2026
Braucu ar: E39 528, Giant FS GSR Alu
| M52B28TU
Manam trūkst viena apakšējā lamda zonde (netūrās vītnē), un ir problēmas ar kartera ventilāciju, bet tāpat strādā kickdown un ir uzrāviens.(protams pēc M57 likās, ka neiet, bet nu jau esmu pieradis.
Kartera ventilācijai nav tikai divas trubas. Komplektā nāk četras vai piecas. Esmu nopircis un taisos mainīt, tāpēc zinu.
Katalizatori vietās. | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
28 May 2017, 10:46:24 @ritvarsox rakstīja:
M52B28TU
Manam trūkst viena apakšējā lamda zonde (netūrās vītnē), un ir problēmas ar kartera ventilāciju, bet tāpat strādā kickdown un ir uzrāviens.(protams pēc M57 likās, ka neiet, bet nu jau esmu pieradis.
Kartera ventilācijai nav tikai divas trubas. Komplektā nāk četras vai piecas. Esmu nopircis un taisos mainīt, tāpēc zinu.
Katalizatori vietās.
zondei nopeerc 18/20X1.5 vtulku no UK, un problem solved | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12309
Braucu ar:
| šiem motoriem ķēdes nemēdz gadienā izstiepties un nojaukt sadales fāzes? | Offline | | |
kars | | Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
|
28 May 2017, 10:46:24 @ritvarsox rakstīja:
...protams pēc M57 likās, ka neiet, bet nu jau esmu pieradis.
Pēc teh. datiem 528 ir ātrāks par fl 530d
Gan uzrāviens gan vmax
| Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
28 May 2017, 10:46:24 @ritvarsox rakstīja:
M52B28TU
Manam trūkst viena apakšējā lamda zonde (netūrās vītnē), un ir problēmas ar kartera ventilāciju, bet tāpat strādā kickdown un ir uzrāviens.(protams pēc M57 likās, ka neiet, bet nu jau esmu pieradis.
Kartera ventilācijai nav tikai divas trubas. Komplektā nāk četras vai piecas. Esmu nopircis un taisos mainīt, tāpēc zinu.
Katalizatori vietās.
Neesi mēģinājis iemetināt zondes vietu?
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
28 May 2017, 10:49:55 @N53series rakstīja:
28 May 2017, 10:46:24 @ritvarsox rakstīja:
M52B28TU
Manam trūkst viena apakšējā lamda zonde (netūrās vītnē), un ir problēmas ar kartera ventilāciju, bet tāpat strādā kickdown un ir uzrāviens.(protams pēc M57 likās, ka neiet, bet nu jau esmu pieradis.
Kartera ventilācijai nav tikai divas trubas. Komplektā nāk četras vai piecas. Esmu nopircis un taisos mainīt, tāpēc zinu.
Katalizatori vietās.
zondei nopeerc 18/20X1.5 vtulku no UK, un problem solved
Tepat uz vietas pilni veikali ar viņām un maksā ap 5eur
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
28 May 2017, 11:08:16 @kexxx rakstīja:
šiem motoriem ķēdes nemēdz gadienā izstiepties un nojaukt sadales fāzes?
ķēde kā tāda vispār nestiepjas, ķēde izdilst un izdilstot rullīšiem mainās garums, kamēr ir plīšanas robeža, paralēli tam visam tiek ēsti nost zobrati
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
|
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12309
Braucu ar:
|
28 May 2017, 11:46:44 @RSAWorkshop rakstīja:
28 May 2017, 11:08:16 @kexxx rakstīja:
šiem motoriem ķēdes nemēdz gadienā izstiepties un nojaukt sadales fāzes?
ķēde kā tāda vispār nestiepjas, ķēde izdilst un izdilstot rullīšiem mainās garums, kamēr ir plīšanas robeža, paralēli tam visam tiek ēsti nost zobrati
to pašu izdilšanu arī biju domājis, tikai vienā vārdā un cilvēkam saprotamā veidā
anyway- tas nevarētu būt pie vainas jaudas trūkumam? | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
28 May 2017, 11:45:14 @RSAWorkshop rakstīja:
28 May 2017, 10:49:55 @N53series rakstīja:
28 May 2017, 10:46:24 @ritvarsox rakstīja:
M52B28TU
Manam trūkst viena apakšējā lamda zonde (netūrās vītnē), un ir problēmas ar kartera ventilāciju, bet tāpat strādā kickdown un ir uzrāviens.(protams pēc M57 likās, ka neiet, bet nu jau esmu pieradis.
Kartera ventilācijai nav tikai divas trubas. Komplektā nāk četras vai piecas. Esmu nopircis un taisos mainīt, tāpēc zinu.
Katalizatori vietās.
zondei nopeerc 18/20X1.5 vtulku no UK, un problem solved
Tepat uz vietas pilni veikali ar viņām un maksā ap 5eur
nu, man vajadzeeja vairaak kaa vienu, ceeena bija reizes 3 zemaaka.
tiesa gan, mok mekleet nemaaku, bet gliishu vtulku [nevis stiepliiti] 18/20 nemaniiju muusu zemee uz vietas | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
28 May 2017, 11:48:53 @kexxx rakstīja:
28 May 2017, 11:46:44 @RSAWorkshop rakstīja:
28 May 2017, 11:08:16 @kexxx rakstīja:
šiem motoriem ķēdes nemēdz gadienā izstiepties un nojaukt sadales fāzes?
ķēde kā tāda vispār nestiepjas, ķēde izdilst un izdilstot rullīšiem mainās garums, kamēr ir plīšanas robeža, paralēli tam visam tiek ēsti nost zobrati
to pašu izdilšanu arī biju domājis, tikai vienā vārdā un cilvēkam saprotamā veidā
anyway- tas nevarētu būt pie vainas jaudas trūkumam?
pag, pag. te nav veikta pat elementaaro lietu diagnostika. peec simptomiem - pat kartera ventilaacija nestraadaa.. | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| ā, domāji vītnes remonta buksi, maksā viņas ap 1-2eur, es domāju par zondes uzgriezni, kuru iemetina
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12309
Braucu ar:
|
28 May 2017, 12:28:23 @N53series rakstīja:
28 May 2017, 11:48:53 @kexxx rakstīja:
28 May 2017, 11:46:44 @RSAWorkshop rakstīja:
28 May 2017, 11:08:16 @kexxx rakstīja:
šiem motoriem ķēdes nemēdz gadienā izstiepties un nojaukt sadales fāzes?
ķēde kā tāda vispār nestiepjas, ķēde izdilst un izdilstot rullīšiem mainās garums, kamēr ir plīšanas robeža, paralēli tam visam tiek ēsti nost zobrati
to pašu izdilšanu arī biju domājis, tikai vienā vārdā un cilvēkam saprotamā veidā
anyway- tas nevarētu būt pie vainas jaudas trūkumam?
pag, pag. te nav veikta pat elementaaro lietu diagnostika. peec simptomiem - pat kartera ventilaacija nestraadaa..
jā, jā, elementāro lietu diagnostika
90% gadījumu servisā vienīgais, ko spēj izdarīt, ir nolasīt kļūdas un tās nodzēst, vot i visa "diagnostika"... aa, nu un mainīt pēc tam pēc kārtas visu, kas vien kļūdās uzrādās... ar cerību, ka beidzot nomainīsies tas, kas bija pie vainas
ja diagnostika kļūdas nemet, jāpačeko mehāniskā daļa, ja sadales fāzes ir šķības, var visu elektroniku nomainīt pret jaunu un jēgas tam būs 0
P.S. tīri intereses pēc- varbūt pats ar diagnostiku nodarbojies un vari palīdzēt cilvēkam vai arī tikai gudri raksti?
| Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
28 May 2017, 12:45:45 @kexxx rakstīja:
28 May 2017, 12:28:23 @N53series rakstīja:
28 May 2017, 11:48:53 @kexxx rakstīja:
28 May 2017, 11:46:44 @RSAWorkshop rakstīja:
28 May 2017, 11:08:16 @kexxx rakstīja:
šiem motoriem ķēdes nemēdz gadienā izstiepties un nojaukt sadales fāzes?
ķēde kā tāda vispār nestiepjas, ķēde izdilst un izdilstot rullīšiem mainās garums, kamēr ir plīšanas robeža, paralēli tam visam tiek ēsti nost zobrati
to pašu izdilšanu arī biju domājis, tikai vienā vārdā un cilvēkam saprotamā veidā
anyway- tas nevarētu būt pie vainas jaudas trūkumam?
pag, pag. te nav veikta pat elementaaro lietu diagnostika. peec simptomiem - pat kartera ventilaacija nestraadaa..
jā, jā, elementāro lietu diagnostika
90% gadījumu servisā vienīgais, ko spēj izdarīt, ir nolasīt kļūdas un tās nodzēst, vot i visa "diagnostika"... aa, nu un mainīt pēc tam pēc kārtas visu, kas vien kļūdās uzrādās... ar cerību, ka beidzot nomainīsies tas, kas bija pie vainas
ja diagnostika kļūdas nemet, jāpačeko mehāniskā daļa, ja sadales fāzes ir šķības, var visu elektroniku nomainīt pret jaunu un jēgas tam būs 0
P.S. tīri intereses pēc- varbūt pats ar diagnostiku nodarbojies un vari palīdzēt cilvēkam vai arī tikai gudri raksti?
tiiri intereses peec: ir gadiijumi, kad paliidzu. profesionaali ar to nenodarbojos, tb, pienaakums man taads nav.
diagnostika nav visvarena, un kluudas nemetiis vienmeer. bet, jaa, var raut dzineeju valjaa, mainiit kjeedes - karogs rokaas! | Offline | | |
hasans | | Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7695
Braucu ar:
| Ka noteikt, ka kartera ventilacija nestrada? | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
28 May 2017, 13:45:09 @hasans rakstīja:
Ka noteikt, ka kartera ventilacija nestrada?
Pie buutiska retinaajuma iepluudee (piem.,tuksgaitaa) tam cirkulaacijas vaarstam ir jaaizveraas.
| Offline | | |
|
Billy | | Kopš: 15. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1705
Braucu ar: E39
|
28 May 2017, 07:25:13 @HE9600 rakstīja:
Billy, dzinēja "metkas" ir skatītas?
Kad lika rekomplektu vanosam skatija bez tooliem..uz profesionalo aci Bet pirms tam jau negaja..ja nu nepareizi salika
28 May 2017, 07:57:10 @N53series rakstīja:
pag, pag. adaptaacijas treknajaa, bet smird peec nesadegusha? shis neiet kopaa nu, par nespeeju nomeerit spiedienu, maf, sadaenes senosru u.c. - ''meistaru'' vaardus studijaa!
Jap..adaptacijas reali minusos inpa..ari ta sa saucamas ilgas apaksa..kamer neizmet ka sasniegts maximums un kluda uz to. Ne nu spiedienu merit raila jau mak Ja uz MAF kludu nav tad jau ejosh ka doma lielaka dala Tas nekas ka rada gaisu pa daudz Tas pats uz sadalenes deveju...nav kludas uz to..tatad ejosh. Es mainiju jo man pirmas benzina sprauslas vieta jebkura normala sprausla kura cita vieta ir klusa...taja sak tiksket ta pa daudz.
28 May 2017, 09:25:24 @rekeds rakstīja:
Billy, Tev pēc kā sākās, vai jau pie pirkšanas?
Ne ipasuma jau bija kadi 2 gadi jau..viss bija stiigaa ar paterinju un jaudu Tika uzlikts M50 kolektors..viss bija cotka..apaksas nepazuda..augsas palika daudz labakas. Tika uzmesta gaaze pat..viss bija ok. Aaa un jaa noverots ja gaaze tad meistari vel mazak ko maak jo pie visa vainiga gaaze
Sakas tas tad kad pamaniju ka auksts drebinas...tricinas..smird pec nesadegusas benjas..pirmos km ir jauda un pazud..ber un vnk nav celina..nulle. Pamaniju ka motors ta ka shnac..pa daudz..ta nebija.bet nu pieradu un teica ka ta vini visi strada.Tika pat M50 kolektors nemts nost ar domu ka piesuc gaisu kur mosh..bet ne tur ta vaina..dumu testa nekur nekas neneca ara.[ Šo ziņu laboja Billy, 29 May 2017, 09:05:45 ] | Offline | | |
hasans | | Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7695
Braucu ar:
| Gaidu, kad atnāks vārstu vāka blīve un eļļas filtra korpusa blīve. Laikam jau pie reizes vajadzētu arī to kartera ventilāciju nomainīt profilakses pēc.
M54B25[ Šo ziņu laboja hasans, 28 May 2017, 14:09:27 ] | Offline | | |
Mikus188 | | Kopš: 04. May 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 709
Braucu ar: E39 528 un E60 530xD
| Vispār jau tas dzinējs ir pielīdzināms kaprīzai blondīnei kurai garastāvoklis mainās ik pa minūtei arī mans M52TU nedaudz purina kad ir auksts , bet man ta kaite zināma, piesūc gaisu gar vārstu vāka blīvi , nav tikai laika pieķerties . arī autoram ieteiktu pameklēt kur piesūc gaisu jo izskatās , ka vairāk vai mazāk viss cits ir nočekots, un šitam aparātam ļoti nepatīk ja kkur nav labs blīvējums un ir ntās vietas kur tāds var nebūt . CCV vari mainīt cik gribi, jau pēc gada viņš būs apaudzis ar visādiem draņķiem un noteikti vairs nepildīs savu funkciju uz visiem 100%, Amerikosi jau gadiem viņus nahrenizē un aizvieto ar oil catch can , cik tas veselīgi kas to lai zin | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| Te kaut kaads cirks oanesaas.. adaptaacijas trekanjaa,bet miinusos..
Tad kaut kaadas ilgas.. wtf? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|